Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    tramvas pensininkam nepatiks, nes ten nera sėdimų vietų daug o šeip tai geras daiktas, tik ne vietoj jį sato, todėl man jis ten nereikalnigas. db užuot ramiai į stoty nuvažiavęs 53 iš fabų, turėsiu išlipt chrien znajet kur ir persėst į tramvajų, tai ar čia gerinimas susisiekimo ? hmm... keistai ten jie mąsto.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
      1.Visų pirmai tai jau buvo atlikta galimybių studija ir bilieto kaina ne iš piršto laužta.
      Tikrai nieko nereiškia. Reikia realaus projekto faktinėm kainom.

      O kad kaina bus tokia pat, kaip ir autobuso, gali būti, tik jinai tikrai nebus 1,10 LTL.

      Comment


        Iki tol kol bus įgyvendintas tramvajus bilietų kaina tikrai išaugs.
        Paskutinis taisė Edd; 2007.01.23, 15:42.

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          Tikrai nieko nereiškia. Reikia realaus projekto faktinėm kainom.

          O kad kaina bus tokia pat, kaip ir autobuso, gali būti, tik jinai tikrai nebus 1,10 LTL.
          Realaus projekto reikia statybos kaštam nustatyti, o kad pasakyti jog bilietas kainuos tiek pat kiek ir autobusų bei troleibusų pilnai pakanka galimybių studijos.

          Comment


            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
            Realaus projekto reikia statybos kaštam nustatyti, o kad pasakyti jog bilietas kainuos tiek pat kiek ir autobusų bei troleibusų pilnai pakanka galimybių studijos.
            Tik ne 1,10 LTL. "Mikrūškė" 1,50 šiandien kainuoja.

            Comment


              Ir turėjau omeny kitas linijas, dėl projekto gal ne taip išsireiškiau. Dėl lyginimo su metro, manau, jog viena metro linija, netrukdanti eismui jau gali pakonkuruoti su keliomis tramvajaus, kurios susiaurintų jau gana nemažai gatvių. Šiaip ar taip man patiktų, jei būtų apsieita be viso šito.
              Tai dabartinis troleibusų skaičius neperveža tiek žmonių kiek reikėtų. Padidinus jų skaičių, galima jau šio to pasiekti. Yra ir autobusai. O po aplinkkelių pastatymo nuėmus tranzitinį srautą gatvės dar šiek tiek patuštėtų. Pokyčių turėtų duoti ir centrinė eismo valdymo sistema. Jei darbai sparčiai vyktų ir ties Vakariniu aplinkkeliu, dar iki tramvajaus linijos įdiegimo pradžios, kuri, kiek esu skaitęs, turėtų būti 2009 metais (jei turit kitų duomenų, tikslinkit), esu įsitikinęs, jog paaiškėtų, kad tramvajus nėra jau taip reikalingas.

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                Tik ne 1,10 LTL.
                Tiek kainuoja bilietas dabar. Gali būti kad iki 2013 ar kurių ten metų autobusų ar troleibusų bilieto kaina išaugs iki 2 ar 2.5Nereikia užsiciklinti ties mano skubotai išsakyto skaičiaus 1.10 pirmame pranešime ir tolesnius pranešimus ignoruoti. Čia tokiu atveju gaunasi ne diskusij. Niekas nenuprognozuos tikslios viešojo transporto kainos po 6 metų, niekas nehgali prognozuoti kaip keisis naftos kainos, bet esmę pagavai. Tramvajus bilietas nekainuos dvigubai ar kiek tai daugiau nei autobusų bei troleibusų kainos, bet bus toks pats ir galios visos nuolaidos studentams bei pencininkams.

                Comment


                  Čia ir esmė, kad ne tik tramvajaus bilietas gali būti brangus, bet gali pakelti ir auto/troleibusų kainas. Bet kokiu atveju, viskas turės būti paskaičiuota ir tik tada priimtas sprendimas.

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    Čia ir esmė, kad ne tik tramvajaus bilietas gali būti brangus, bet gali pakelti ir auto/troleibusų kainas. Bet kokiu atveju, viskas turės būti paskaičiuota ir tik tada priimtas sprendimas.
                    O aš manau kad negali

                    Comment


                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                      O aš manau kad negali
                      Pamatysim

                      Comment


                        Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                        Ir turėjau omeny kitas linijas, dėl projekto gal ne taip išsireiškiau. Dėl lyginimo su metro, manau, jog viena metro linija, netrukdanti eismui jau gali pakonkuruoti su keliomis tramvajaus, kurios susiaurintų jau gana nemažai gatvių.
                        Visų pirma metro linija kainuotų brangiau nei trys tramvajaus linijos. Visų antra, viena metro linija nepakonkuruotų su trim tramvajaus, nes ji būtų naudinga tik mažesniai daliai vilniečių, o visi kiti ir toliau važiuotų kaip važiavę su tom pačiom transporto priemonėm.

                        Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                        Tai dabartinis troleibusų skaičius neperveža tiek žmonių kiek reikėtų. Padidinus jų skaičių, galima jau šio to pasiekti.
                        Tramvajų atstotų keli vienas paskui kitą važiuojantys troleibusai. Tokio dalyko niekur neteko matyti.

                        Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                        O po aplinkkelių pastatymo nuėmus tranzitinį srautą gatvės dar šiek tiek patuštėtų. Pokyčių turėtų duoti ir centrinė eismo valdymo sistema. Jei darbai sparčiai vyktų ir ties Vakariniu aplinkkeliu, dar iki tramvajaus linijos įdiegimo pradžios, kuri, kiek esu skaitęs, turėtų būti 2009 metais (jei turit kitų duomenų, tikslinkit), esu įsitikinęs, jog paaiškėtų, kad tramvajus nėra jau taip reikalingas.
                        Įgyvendinus šiuos projektus gatvės nepatuštės. Mašinų skaičius šiaip jau kolkas tik didėja. Tik jei jis bėgant metams išliktų toks pats, situacija gerėtų.

                        Comment


                          Paaiškinkite kas nors, kodėl jums atrodo, kad Vilniaus Savivaldybė tyčia klaidina vilniečius, tyčia nori užkimšti gatves ir t.t. Taigi patys tom gatvėm į darbą važinėja. Ir tikrai nėra jie ten visi gimtojo miesto priešai. Pabandykite save įsivaizduoti jų vietoje. Man taip rodos, kad koks 0,5% bandytų būti principingai nekorumpuoti, kokie 5% procentai sistemingai ieškotų naudos tik sau, o visi likę žiūrėtų kaip geriau miestui su nedideliais nukrypimais savo ir savo draugų gerbūviui užtikrinti. Turiu omeny, kad tramvajaus ar kokio aplinkelio idėjos iškeliamos, kad būtų geriau miestui, o pinigai, "otkatai" ir pan. pasiimami projekto vykdymo metu. Ir koks tada esminis skirtumas, ar tą otkatą imti nuo tramvajaus trasos, ar nuo 5 estakadų, ar nuo 500 naujų troleibusų? Nuo 500 naujų troleibusų tai dar būtų iki rinkimų spėję pasiimti . Kitas dalykas, kad yra kažkokie ES finansavimo prioritetai - pvz. tie visi transporto koridoriai, tramvajai ir pan. turi tiesiog daugiau šansų gauti finansavimą, nes su savo ekonomika mes patys to dar negalėtume sau leisti.

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            Mistiniai parkingai? Kodėl jie mistiniai? Nes nesugebam surasti jų išdėstymo planelio?
                            Sula asmeniškai nenaudos tramvajaus? Čia tai tikrai blogai. Svarbiausia, kad juo naudosis didžiausi žmonių srautai, kurie ateina iš miegamųjų Vilniaus rajonų.
                            Visų pirma aš - UŽ tramvajų.

                            Tik ne tokį koks peršamas 19 a. lygio su gražiu kevaliuku. Praktiškai - tai tas pats Rygos variantas.
                            Parkingai mistiniai, todėl, kad apie juos jau net nekalbama.
                            Tramvajus turi būti pilnai atribotas nuo esamų srautų išskyrus tranzito stotysese, štai ten ir turi būti parkingai su perėjimu neišeinant į lauką, tas pat ir persėdant iš autobusų troleibusų, skirtiguose lygiuose. Visos sankryžos turi būti skirtingų lygių, minimalus bėgių lankų spindulys neturi būti mažas. Kitaip - viskas šuniui ant uodegos. Mes ne tokie turtingi, kad pirkti pigų daiktą.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Visų pirma aš - UŽ tramvajų.

                              Tik ne tokį koks peršamas 19 a. lygio su gražiu kevaliuku. Praktiškai - tai tas pats Rygos variantas.
                              Parkingai mistiniai, todėl, kad apie juos jau net nekalbama.
                              Tramvajus turi būti pilnai atribotas nuo esamų srautų išskyrus tranzito stotysese, štai ten ir turi būti parkingai su perėjimu neišeinant į lauką, tas pat ir persėdant iš autobusų troleibusų, skirtiguose lygiuose. Visos sankryžos turi būti skirtingų lygių, minimalus bėgių lankų spindulys neturi būti mažas. Kitaip - viskas šuniui ant uodegos. Mes ne tokie turtingi, kad pirkti pigų daiktą.
                              Vat cia pilnai pritariu. Reiktu kiek imanoma isvengti sankirtu viename lygyje. Juk galima pvz. iskelti ta tramvaju (ar kitokia transporto priemone) ant kolonu ir panasiai.

                              Comment


                                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                O kodėl aš turėčiau netikėt savivaldybe? Na ten dar buvo parašyta kad piko metu tramvajus trasą įveiks per 27 min. gali dar pasijuokt nes aš linkęs tikėti.
                                Jeigu savivaldybė net nesiteikia laikytis ĮSTATYMU nurodytų terminų, tai kaip ji gali garantuoti tramvajaus važiavimo laiką?

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Visų pirma aš - UŽ tramvajų.

                                  Tik ne tokį koks peršamas 19 a. lygio su gražiu kevaliuku. Praktiškai - tai tas pats Rygos variantas.
                                  Parkingai mistiniai, todėl, kad apie juos jau net nekalbama.
                                  Tramvajus turi būti pilnai atribotas nuo esamų srautų išskyrus tranzito stotysese, štai ten ir turi būti parkingai su perėjimu neišeinant į lauką, tas pat ir persėdant iš autobusų troleibusų, skirtiguose lygiuose. Visos sankryžos turi būti skirtingų lygių, minimalus bėgių lankų spindulys neturi būti mažas. Kitaip - viskas šuniui ant uodegos. Mes ne tokie turtingi, kad pirkti pigų daiktą.
                                  Taigi visur kur bus įmanoma tramvajus bus atskirtas nuo kitų transporto srautų. Tai aiškiai pasakyta. Tik nedidelėse atkarpėlėse jis važiuos su bendru srautu. Apie parkingus visada kalbėjo ir kalba. Straipsniuose apie tai taip pat rašo. Tad nežinau, kažkoks išankstinis nusistatymas?

                                  Comment


                                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                    Realaus projekto reikia statybos kaštam nustatyti, o kad pasakyti jog bilietas kainuos tiek pat kiek ir autobusų bei troleibusų pilnai pakanka galimybių studijos.
                                    SSRS, kurioje SSKP CK nustatinėjo net batono kainas, sužlugo. Ir tai viena iš žlugimo priežasčių

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      SSRS, kurioje SSKP CK nustatinėjo net batono kainas, sužlugo. Ir tai viena iš žlugimo priežasčių
                                      Žlugs ir Lietuvos respublika nes nustatinėja autobusų/troleibusų bilietų kainas. Nes reguliuoja elektros kainas ir dar kaikas nori, kad būtų reguliuojamos dujų kainos.

                                      Comment


                                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                        Tad nežinau, kažkoks išankstinis nusistatymas?
                                        Nepatikėsiu, kol nepačiupinėsiu
                                        Ta butaforinė būda prie savivaldybės man nereikalinga, seniai jau nesu darželinukas

                                        Comment


                                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                          Žlugs ir Lietuvos respublika nes nustatinėja autobusų/troleibusų bilietų kainas. Nes reguliuoja elektros kainas ir dar kaikas nori, kad būtų reguliuojamos dujų kainos.
                                          Jeigu persistengs - žlugs, tik ne gal ne pati LR, o ekonomika. Ne taip seniai ta pati Vilniaus savivaldybė buvo ant bankroto slenksčio, neatsimeni?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X