Gal tikimasi, kad kaip užsieny, gyventojai atvažiuos mašinom iki tramvajaus, o tada jau lips į jį.
Toks sakinys skamba kaip iš TSRS piliečio. O šių laikų Rusijos. Tad pagal juos mes irgi esame užsienis kaip ir Vokietija, UK, Švedija ir t.t. Tad reiškia turėsim tramvajų ir važinėsim kaip anot tavęs užsieniečiai.
Viskas bus suskaičiuota investuotojo. Net ir bilieto kaina bus tokia, kad visi pirktų, nes jei padarysi per brangų, niekas nevažiuos, tai neatsipirks projektas. Nebent projektas bus pilnai finansuojamas ES, tada atsipirkimas nelabai svarbu (tuo geriau, ne bus pigesni bilietai), kadangi ES žiūri daugiau į infrastruktūros pagerinimą, negu į komercinį projekto atsipirkimą.
Baigiam visus šiuos klystkelius. Aiškiai buvo pasakyta bilieto kaina bus tokia pati kaip ir autobuso ar troleibuso. Pats dar namie tramvajaus bilieto pavyzdį turiu kuris kainuoja lygiai 1 litą ir 10 centų
Baigiam visus šiuos klystkelius. Aiškiai buvo pasakyta bilieto kaina bus tokia pati kaip ir autobuso ar troleibuso. Pats dar namie tramvajaus bilieto pavyzdį turiu kuris kainuoja lygiai 1 litą ir 10 centų
Šis sakinys buvo skirtas nekonkrečiai tau.
Matau tame kad kam reikalingos diskusijos apie bilieto kainą kokia ji bus ir kokios jos reiksir kas važiuos už kokią kainą, jeigu ji jau dabar yra žinoma.
Matau tame kad kam reikalingos diskusijos apie bilieto kainą kokia ji bus ir kokios jos reiksir kas važiuos už kokią kainą, jeigu ji jau dabar yra žinoma.
Tu sakai, kad tramvajaus bilieto kaina bus 1,10 Lt?
Teko matyt ir kitus projektus, kuriuose linijos apima daug miegamųjų rajonų. Tai jau geriau, tačiau kainos tokiu atveju turėtų būt keliagubos. Matyt ir prie metro kainų priartėtų, jei ne peršoktų. Jau anksčiau minėjau kokiom priemonėm pats teikčiau prioritetą už tokius pinigus.. Dar prie visko pridėčiau reversinių eismo juostų įdiegimą. Tramvajui pripažįstu tik vieną pranašumą - aplinkos neteršimas, į ką reiktų jau pamažu orientuotis. Tačiau aš labiau už troleibusus ir atskirtas juostas jiems, nes tai nekainuoja tiek pinigų. Daugiau nelabai ir galiu paminėt įdiegtino transporto, kuris būtų ekologiškas. Juokina kalbos apie masinį perėjimą prie dviračių. Kai miesto centras dauboj, o pusę metų šalta, lija ir pan., tai turbūt reiktų rykščių, kad ant jų persodinti gyventojus Kas ten norės vakare per lietų po sunkios darbo dienos mint į Šeškinės kalną (visi miegamieji rajonai juk ant kalno).
Toks sakinys skamba kaip iš TSRS piliečio. O šių laikų Rusijos. Tad pagal juos mes irgi esame užsienis kaip ir Vokietija, UK, Švedija ir t.t. Tad reiškia turėsim tramvajų ir važinėsim kaip anot tavęs užsieniečiai.
Parašiau "užsieny", nes tingėjosi rašyti "šalyse, kuriose jau seniau įdiegtas tramvajus", pamaniau, kad esmę perteiks taip pat.
Na, manau, kol tramvajus bus įrengtas, visuomeninio transporto bilieto kaina jau bus bent 1,50 Lt O prijungus tramvajų turėtų dar šoktelt, nes pasakys, kad įdiegus tramvajų v. t. paslaugos pasiekė naują lygį (bilietus ko gero suvienodins, kaip dabar autobusų ir troleibusų). Tik va kaina šoktels ir niekuo dėtų autobusų/troleibusų keleivių iš tolimų rajonų sąskaita, kuriem to tramvajaus prireiks sykį per kelis mėnesius.
Aš tikiu, kad Zuokas taip sakė, tuo labiau, kad net ir bilietą parsinešei, bet pagalvok realiai, kaip galima jam pasakyti, kokia bus bilieto kaina (2009?), jei dar neaisku, kiek reikės investuoti, kas investuos, aplamai, tas projektas kol kas yra labai neaiškus. Aišku tik tai, kiek jau išleista ant projektų ir studijų (tą irgi įskaičiuos į bilieto kaina).
Kad parsinešiau iš tramvajaus bilietėlį pasakiau tik šiaip. Nes juos ten dalina, kad žmonės neskleistų gandų apie 5 litų kainas kokios šioje temoje yra skleidžiamos ir žinotų kad kaina nesiskirs nuo troleibusų bei autobusų bilietėlių kainos tad nereikia juoktis čia kaip iš išdurto mažvaikio kuriam davė tuščią suvyniotą ananasinio saldainio popierėlį.
Kodėl tu tiki, kad, jei ant to butaforinio bilieto buvo kaina 1,10 LTL, tai tokia ir bus?
O kodėl aš turėčiau netikėt savivaldybe? Na ten dar buvo parašyta kad piko metu tramvajus trasą įveiks per 27 min. gali dar pasijuokt nes aš linkęs tikėti.
Teko matyt ir kitus projektus, kuriuose linijos apima daug miegamųjų rajonų. Tai jau geriau, tačiau kainos tokiu atveju turėtų būt keliagubos. Matyt ir prie metro kainų priartėtų, jei ne peršoktų. Jau anksčiau minėjau kokiom priemonėm pats teikčiau prioritetą už tokius pinigus.. Dar prie visko pridėčiau reversinių eismo juostų įdiegimą. Tramvajui pripažįstu tik vieną pranašumą - aplinkos neteršimas, į ką reiktų jau pamažu orientuotis. Tačiau aš labiau už troleibusus ir atskirtas juostas jiems, nes tai nekainuoja tiek pinigų. Daugiau nelabai ir galiu paminėt įdiegtino transporto, kuris būtų ekologiškas. Juokina kalbos apie masinį perėjimą prie dviračių. Kai miesto centras dauboj, o pusę metų šalta, lija ir pan., tai turbūt reiktų rykščių, kad ant jų persodinti gyventojus Kas ten norės vakare per lietų po sunkios darbo dienos mint į Šeškinės kalną (visi miegamieji rajonai juk ant kalno).
Ką tu čia kalbi aš nesuprantu. Kokius kitus projektus? Čia vienas projektas, kuris suskirstytas į etapus. Pirmas etapas bus vienos linijos tiesimas. Juk visų linijų iškarto tiesti neišeina. Kitas linijas ties vėliau.
Dėl sulyginimo su metro irgi nesupratau kaip tu sugebėjai sulyginti kainas. Tris tramvajaus linijas lyginai su viena metro? Tada toks palyginimas gan keistas.
Troleibusai neperveža tiek žmonių kiek tramvajus, matau, kad tą kažkaip sunkiai sekasi suvokti forumiečiams.
Paaiškinsiu kodėl aš tikiu savivaldybe ir manau, kad kaina nesiskirs nuo autobuso ar troleibuso bilieto kainos.
1.Visų pirmai tai jau buvo atlikta galimybių studija ir bilieto kaina ne iš piršto laužta.
2.Travajus yra diegiamas tam, kad mažinti kamščius ir skatinti žmones naudotis viešuoju transportu. Tai jeigu įdiegus tramvajų apkrausi mokesčiais jo keleivius tai bus ne skatinimas, bet priešingai atbaidymas.
Mokeščius už tramvajaus įdiegimą mokes vairuotojai važiuojantys į senamiestį ir jame parkuojantys automobilius.
Comment