Kažin ar spės išvystyti tokį greitį, juk tarpai tarp stotelių nėra tokie dideli...
Spės. tie tarpai pakankami, kad įsibėgėtų. Jo pagreitis bus praktiškai kaip automobilio. visose sankryžose ar susikirtimuose su gatvėmis jam automatiškai bus žalia, o mašinoms užsidegs raudona. Tiesa, tramvajaus šviesoforas kiek kitoks. ten nėra žalios ar raudonos, bet yra toks pagaliukas | ir X. pirmas reiškia, kad kelias laisvas, antras, kad stop.
Tiesiog manau, kad tramvajus, kaip ir oranžiniai dviračiai, dėl kamščių, oro užterštumo ar pan. ničnieko nepakeistų, o tebūtų trumpalaikė atrakcija vilniečiam...
Svarbiausia - įžvelgti stebuklą paprastuose dalykuose.
P.S. Neseniai buvau labai nustebus, kai vakare, ne piko valandą eiliniu 26-u autobusu nuo Santariškių iki pat Operos ir baleto teatro nuvažiavau per 20 min. Ir čia be jokių tų moderniškų palydovinių šviesoforų etc.
Svarbiausia - įžvelgti stebuklą paprastuose dalykuose.
Tiesiog manau, kad tramvajus, kaip ir oranžiniai dviračiai, dėl kamščių, oro užterštumo ar pan. ničnieko nepakeistų, o tebūtų trumpalaikė atrakcija vilniečiam...
Kur gyveni, gal Zapyškyje? Tramvajus yra kasdienė viešojo transporto priemonė, o ne jokia atrakcija. Žmonėms į darbą, mokyklą reikia - prašau, važiuojam tramvajumi. Tramvajus talpina daugiau žmonių, greičiau nuveža. O kvaileliai, sėdintys po vieną automobilyje tegul ir toliau dūsta kamščiuose jei nesupranta, kad jiems bus pigiau ir GREIČIAU sėst į tramvajų. Kiek nuosavu automobiliu iš Santariškių iki stoties kainuotų nuvažiuot? (benzinas) 3 ar 5 Lt. Vis tiek tramvajumi pigiau (tikėkimės). Na dar paaugsi - suprasi kodėl jis svarbus
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tiesiog manau, kad tramvajus, kaip ir oranžiniai dviračiai, dėl kamščių, oro užterštumo ar pan. ničnieko nepakeistų, o tebūtų trumpalaikė atrakcija vilniečiam...
Tai tą aš supratau, bet man įdomu kodėl taip manai.
P.S. Neseniai buvau labai nustebus, kai vakare, ne piko valandą eiliniu 26-u autobusu nuo Santariškių iki pat Operos ir baleto teatro nuvažiavau per 20 min. Ir čia be jokių tų moderniškų palydovinių šviesoforų etc.
Oh, hello!!! Vakare, ne piko metu! O kam tramvajus? Pikui. Dėl ko? Nes autobusas su keleiviais kamštyje tupi. Kam tramvajus? Kad keleiviai nuvyktų greitai ir patogiai.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Dar vienas skeptikas Beje, kas tau sakė, kad tramvajui bus naudojamos valstybės lėšos? Man atrodo bus įrenginėjama už ES fondą + Vilniaus savivaldybės pinigus. Vadinas ne visus Lietuvos sąskaita.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Dar vienas skeptikas Beje, kas tau sakė, kad tramvajui bus naudojamos valstybės lėšos? Man atrodo bus įrenginėjama už ES fondą + Vilniaus savivaldybės pinigus. Vadinas ne visus Lietuvos sąskaita.
Na as vistiek, PRIES!!! tramvaju Vilniuje. UZ specialias juostas visuomeniniam transportui, UZ automatizuota prioritetine"zalio signalo" sistema(nestojam prie sankryzu, stojam tik stotelese), UZ naujus autobusus( pries troleibusus-manau, kad jie tikrai stabdo eisma-jei net Londonas kovojantis su CO2 senai jau panaikino ir net neplanuoja ju vel idegti), Uz nauju marsrutu idiegima ir senu perziura, nes po TSRS laiku tai nedaug kas ir pasikeite is esmes.
Na as vistiek, PRIES!!! tramvaju Vilniuje. UZ specialias juostas visuomeniniam transportui, UZ automatizuota prioritetine"zalio signalo" sistema(nestojam prie sankryzu, stojam tik stotelese), UZ naujus autobusus( pries troleibusus-manau, kad jie tikrai stabdo eisma-jei net Londonas kovojantis su CO2 senai jau panaikino ir net neplanuoja ju vel idegti), Uz nauju marsrutu idiegima ir senu perziura, nes po TSRS laiku tai nedaug kas ir pasikeite is esmes.
Pagal tave reikia viską naikinti ir palikti autobusus ?
Comment