Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Etransport Rodyti pranešimą
    Segedas , vaizdo įrašė nuo 1:00 troleibusas važiuoja tramvajaus bėgiais , A juosta , troleibusu tinklas eina šalia tramvajaus laido .
    Ir troleibusų maitinimas akivaizdžiai aukščiau ir nuneštas į šoną.
    Ko gero tramvajaus maitinimui artimesnis troleibuso maitinimo laidas tame pačiame potenciale kaip ir tramvajaus. Įmanoma, kai labai reikia

    Comment


      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
      Auksinės vietos tramvajaus/LR bėgiams. Eh..
      Nea, tvora pastatyta. Be ateinančio tūkstantmečio jos į šoną nepatrauksi...

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Nea, tvora pastatyta. Be ateinančio tūkstantmečio jos į šoną nepatrauksi...
        Jeigu turite omenyje tvorą per vidurį, tuomet ji kaip ir netrukdo. Žolynėlis gražiai perskirtas į dvi lygias dalis - po vieną bėgių eilę kiekviena kryptimi. Beje, tuo pačiu ir argumentas, kad būtų mažiau triukšmo aplinkinių namų gyventojame tramvajui riedant trasomis ant žolynų.

        Comment


          Nesuprantu ar VMS ir šią temą skaito, bet užkastos visos duobės skiriamojoje juostoje. Nors šalia jų liko iškastų žemių krūvelės.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Taip atrodo, kad užkasta. Ten iškasa esamą smėlį, atveža juodos žemės ir ją supila į duobes. Tada atvažiuoja sodint medžius, pravalo reikiamą kiekį juodžemio ir pasodina medį. Tokį procesą teko stebėti praėjusiais metais.

            Comment


              Parašė Košutas Rodyti pranešimą
              • Miestas pernelyg kompaktiškas, kad reikėtų VT
              • Mieste puikiai galima susisiekti autobusais
              • Troleibusų tinklas būtų per brangus, reikia tobulinti susisiekimą autobusais.
              • Bėginis transportas - atgyvena, VT srautai yra per maži. Reikia tobulinti susisiekimą autobusais.
              • Reikia 1 mil. gyventojų bėginiui transportui. Kol kas galima tobulinti susisiekimą autobusais. <- JŪS ESATE ČIA
              • VVT aptarnauja tik 4 autobusų ir 1 'heritage' troleibusų maršrutą. Reikia skelbti projektą su privačiomis transporto kompanijomis.
              • Gyventojų yra per daug apsiriboti tramvajumi, reikia vertinti metro galimybes. Taip pat tobulinti susisiekimą autobusais.
              • Vienareikšmiškai, mieste verta statyti tik metro. Kol bus sukauptos lėšos, reikia gerinti susisiekimą autobusais.
              • Miestas traukiasi, gyventojai kraustosi į priemiesčius. Reikia vertinti metro galimybes.
              • Reikia 1 mil gyventojų bėginiui transportui. Galima efektyvinti susisiekimą autobusais.
              • Miestas pernelyg išsiplėtęs, kad VT atsipirktų.
              Kanalizacija irgi daug kainuoja (ipac nes miestas issipletes) ir niekada neatsipirks, bet kaip mums dabar gerai kad mes ja pasistatem ar ne? Ne is to kampo lietuviai ziuri i transporto investavima, yra labai daug dalyku kuriu tiesiog reikia civilizuoto miesto gyventoju patogumui. Pridetine verte visam miestui ir jo ekonomikai tikrai bus didele ir pralenks investicijas, tiesiog ji ateis ne is bilietu pardavimo.

              Comment


                Tame budinčių atsifutbolinimų sąrašėlyje trūksta vieno esminio universalaus: "nėra finansavimo šaltinių".
                Kokie dar investavimai? iš ubago lazdą atiminėsim?

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Tame budinčių atsifutbolinimų sąrašėlyje trūksta vieno esminio universalaus: "nėra finansavimo šaltinių".
                  Kokie dar investavimai? iš ubago lazdą atiminėsim?
                  Dar galima sakyt, kad "efektyviu technologiju nera" arba "per 4 metus visko nepadarysim, tai is viso nedarysim nieko"

                  Comment


                    Šios temos diskusija Reddite: https://www.reddit.com/r/lithuania/c...kuo_tramvajus/

                    Comment


                      Mūsų forume diskusijos turiningesnės ir kompetentingesnės.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Mūsų forume diskusijos turiningesnės ir kompetentingesnės.
                        Žinau. Bet būtų smagu, kad ir reddito žmonės gautų mūsų turinio.

                        Comment


                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                          Žinau. Bet būtų smagu, kad ir reddito žmonės gautų mūsų turinio.
                          Done

                          Comment


                            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                            Žinau. Bet būtų smagu, kad ir reddito žmonės gautų mūsų turinio.
                            Manau, kad gauna. Štai buvo klausimas What could be better in Vilnius? Daugiausia patiktukų sulaukė šis atsakymas:
                            1. Terrible public transport. Although trams would really change situation, even without them there is much what to improve, like finally implementing clock-face scheduling, coordinating changing of routes and building bus lanes at ALL major streets. Night buses and proper interchange hubs are also needed.
                            2. Building architecture and urbanism. When you compare Šnipiškės and some new residential districts in let's say Warsaw - Vilnius looks like neo-USSR. The same as in USSR "dot-style" building placement instead of normal European blocks really puts us behind. The parking spaces in fronts of the building, no commercial spaces on the ground floors - this just really reminds me the good old soviet microdistricts which by no coincidence at all in Eastern Europe are know as "sleeping districts".
                            3. The hyperfixation of our politicians on some ideas and neglecting other stuff. During the last years of Šimašius, the humanization of streets (reducing excessive lane width, planting trees and building bike lanes) was a very nice idea, but its implementation was terrible and it literally took money away from other categories. They would refurbish 10-15km of streets each year only (instead of almost 50km which would be needed each year), that would take almost half a year and then the Šimašius was surprised that many people did not appreciate that idea. Of course how could you appreciate it, when now our streets look like somewhere in wild russia with all the potholes because other streets were neglected and fell into the disrepair.

                            The same happened with bikes. Basically all the bike stuff (which I really like though) killed the public transit in Vilnius, which is now not as nice and does not receive as much funding and attention as it would need. I don't even mention that sometimes they even forgot to mention that public transit is legit way to move around.

                            4. Demonisation of old soviet districts. Although for sure they have their own problems, but I have not seen any kind of motivation for people to organise a association/community to actually refurbish the houses and - what is totally neglected - the surroundings. The best what we could receive at such districts is replacement of footpaths and some new parking spaces in place of old playgrounds for kids. There are many examples from the East Germany/Sweden/Poland etc. when such districts are totally modernised: houses are fully refurbished and flats on the ground floors are converted to commercial spaces, instead of parking spaces on grass by the window, new multifloor parking garages are built a little further away from the houses etc etc.

                            TL DR: we try to be European, but there is too much hyperfixation, incompetence and soviet-mentality on some things which stalls our progress.
                            (1) What could be better in Vilnius? : lithuania (reddit.com)

                            Comment


                              Hmm.... ištrynė mano pranešimą Parašysiu moderatoriams. Nelabai Reddit naudoju, tai reikės pasidomėti procedūromis. Mano pranešimas:

                              • Tramvajus nėra techninis terminas. Tramvajus tėra lengvesnis bėginis transportas, nei traukinys. Jis gali važiuoti ir kartu su eismu, ir prieš eismą ir virš eismo, ir (labai pasistengus) žemyn galva, priklausomai nuo išpildymo detalių. Bet kas, kas sako, kad 'tramvajus yra x' (pvz. 'tramvajus stovi su automobiliais kamščiuose') nežino apie ką kalba. Yra tramvajų, kurie stovi, yra, kurie nestovi, yra tokių (Karslruhe Model), kurie už miesto ribų važiuoja traukinio bėgiais, yra ir tokių (Lille metro), kurie yra automatizuoti, turi pilną prioritetą ir drąsiai vadina save metro, nes suteikia metro lygio paslaugą.
                              • Senovinių tramvajų sistemų, kur tramvajai stovi kartu su automobiliais kamščiuose, šiais laikais niekas netiesia. Mesti senovines sistemas kaip pavyzdžius į tokias diskusijas yra tas pats, kas prieštarauti naujo kelio statybai ir pasakoti, kad ant bruko važinėjant labai purto. Naujausios sistemos (Tampere, Olsztyn, Ostende ir kt.) visos turi labai aukštą prioritetą ir nesimaišo su likusiu eismu išskyrus kelias sankryžas prie centro, kuriose turi šviesoforų suteiktą prioritetą.
                              • Izoliavus autobusų ar troleibusų eismą, pastačius geresnes stotis, suteikus jiems daugiau prioriteto ir įgyvendinus kitus naujų tramvajaus (Light Rail) sistemų standartus (t.y. pastačius BRT), galima išgauti prastesnę, bet lygintiną paslaugos kokybę su tramvajumi. Tačiau, praktiškai, visi rimtesni transporto šaltiniai sutinka, kad, nors tramvajaus statyba kainuoja brangiau, ilgalaikėje perspektyvoje ji yra pigesnė dėl didesnės riedmenų talpos (tad mažiau ir vairuotojų) ir mažesnio riedmenų priežiūros kaštų dėl mažesnio susidėvėjimo. Tad, jei norime gero, prioriteto važiuojančio transporto, galima tai bandyti daryti ir su autobusais/troleibusais, bet tramvajus paprasčiausiai labiau apsimoka. Be to, prisideda ir šie pliusai: (i) tramvajai yra gerokai patogesnės priemonės - dėl fiksuotos pozicijos, jie juda mažiau ir mažiau dirgina vestibiuliarinį aparatą, juose yra lengviau skaityti ar tiesiog jaustis gerai ilgesnėje kelionėje, (ii) tramvajus užima mažiau vietos mieste, ypač posūkiuose kur tramvajai gali prasilenkti dideliu greičiu minimaliu atstumu, bei centriniuose VT mazguose, kur tramvajų eismas yra žymiai lengviau organizuojamas nei autobusų (iii) bėginės transporto priemonės yra kur kas lengviau automatizuojamos - skirtingai nei autonominiai autobusai, yra pilna veikiančių pavyzdžių, tai yra itin aktualu senstant populiacijai (iv) padangų tarša tampa didžiausia tarša miestuose mažėjant išmetamųjų dųjų taršai, tramvajai tokios taršos neskleidžia, (v) metaliniai ratai ant metalinių bėgių yra efektyvesnis būdas pakeisti elektros energiją į kinetinę
                              • Didžiausias tramvajaus pliusas, vis tik, yra būtent politinis. Yra labai gerai išdirbtas procesas urbanizuoto gyvenimo kultūros neturinčiose šalyse kaip Lietuva (yra net susijęs terminas BRT Creep - žr. Wikipedia), kur: (i) pateikiamas tramvajaus projektas, (ii) vietiniai automobilistai pradeda skųstis, kad 'neatsipirks' ir, kad geriau yra statyti kokį nors aplinkkelį prie jų Pasienio terasų nei tramvajų (na, nes 'atsipirks') ir, kad autobusai gali tą patį, (iii) pradedama kalbėti apie BRT, t.y. autobusus, nes jie 'gali tą patį', (iv) vietoje tikro BRT (tramvajaus be bėgių) tiesiog nuperkama naujų autobusų (kuriuos vis tiek reikėję būtų pirkti) (v) nieko rimto nėra padaroma dešimtmečiais. Tai įvyko tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje - Klaipėdoje valdžia šiais metais BRT atsisakė net oficialiai, statys kelius ir mažins pėsčiųjų perėjų ciklus. Vilniuje oficialiai neatsisakyta lyg, bet iki 2030-ųjų planų tam nėra. Aišku, kad BRT statyti nebūtų protinga, ilgalaikėje perspektyvoje Light Rail yra tiesiog žymiai geriau, o BRT (prastesnis, bet lygintinas dalykas) yra tik dėmesio nukreipimas nuo bukos automobilistinės politikos.
                              Paskutinis taisė VLR; 2023.05.14, 01:15.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Hmm.... ištrynė mano pranešimą
                                Keista, normalus pranešimas, gal kokia klaida, bet ir be šito pranešimo dauguma už tramvajų. Turint omenyj, kad reddit lithuania tikslinė grupė yra 19-35 m. piliečiai, tai bent nuteikia pozityviai, kad ateityje gal kas pasikeis.


                                Comment


                                  Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                  Keista, normalus pranešimas, gal kokia klaida, bet ir be šito pranešimo dauguma už tramvajų. Turint omenyj, kad reddit lithuania tikslinė grupė yra 19-35 m. piliečiai, tai bent nuteikia pozityviai, kad ateityje gal kas pasikeis.

                                  Aš tikiuosi, kad pasikeis. Reikia, kad pasikeistų, nes kitu atveju bus labai liūdna. Kaip tik dabar esu Varšuvoje ir nu tu jėzusmarija kaip mane žlugdo matant ant kiek čia viskas yra šviesmečiais toliau pažengę viešojo transporto ir aplinkos tvarkymo srityje, nei Vilniuje ar bet kur kitur Lietuvoje. Man turbūt pradės darytis gėda bendrauti su lenkais (išskyrus iš Podlaskie ir panašių skylių), besilankančiais Vilniuje, nes jie turbūt galvos, kad mes esam visiški barbarai ir vėzdais mojuojantys laukiniai, vertindami pagal tai, kaip žiauriai skiriasi vaizdas Vilniuje ir didesniuose Lenkijos miestuose. Man tiesiog sunku suprasti, kodėl mes esam apsišikę iki tokio nesuvokiamo lygio. Dėl to, kad mes buvom SSRS, o lenkai ne? Bet net ir tuo atveju, iš kur tas neišmatuojamo dydžio skirtumas į tai, kaip turi veikti gyvenamoji aplinka, transportas iš žmonių ryšiai mieste?

                                  Comment


                                    Na, tuo tarpu vakarykščio pasivažinėjimo VVT santrauka :

                                    * Kelionė pradėta iš Senosios Plytinės st., ekrano stovas jau pusmetį stovi tuščias (sakyčiau susiję su gatvės rekonstrukcijos ypatybėm, bet sekančiose stotelėse ekranus pakabino, tai kaip ir netinka). Na, bet buvo nebuvo čia.

                                    * 19 maršrutu atvyksta visas vizualiai perkrypęs Solaris (2690), mašina stipriai nusėdusi į dešinę pusę ir atrodo, jog ratai tiesiog susmigs į asfaltą. Ne kliūtis, važiuojame.

                                    * Važiuojame lėtai, ties kiekviena duobe sėdintys dešinėje pusėje gauna per sėdimąja, visi žvalgosi, diskutuoja tarpusavyje apie kelionės įspūdžius.

                                    * Šiaip ne taip pavyksta pasiekti Panoramą, išleidžiame Solarį tolyn link Pašilaičių.

                                    * Aplankius prekybcentrį, kelionė tęsiama iš Švietimo Akademijos st. laukiant 30 autobuso link Broniaus Laurinavičiaus skvero. Stotelėje taip pat kabo stovas ekranui, ekrano nėra (jau kokį pusmetį), na bet ne bėda, galima rasti tvarkaraštį ir internete.

                                    * 10 min bėgyje atvyksta 30 autobusas, čia viskas sklandžiai.

                                    * Broniaus Laurinavičiaus skvere išlipama su mintimi tuoj persėsti į 1G, tačiau nustebina, jog sekančio autobuso reikia laukti 18 minučių. Nepasisekė, nes užtaikyta į periodą, kada 1G išties kursuoja gana retai (18:37, 18:52, 19:11). Kaip vienam pagrindinių miesto maršrutų, kursavimo dažnis silpnokas. Na, geras oras, galima pasimėgauti B. Laurinavičiaus skvero atmosfera, nors vieta jau prašosi kosmetinio sutvarkymo.

                                    * Atvyksta 1G, autobusas žinoma pilnai užpildytas, sėdimų vietų nėra, na, ką darysi. Važiavimas vyksta keistokai, lyg ir pagal tvarkaraštį nevėluojama, bet vairuotojas visas atkarpas važiuoja gazas-dugnas, o ties sankryžomis ir stotelėmis staigiai stabdo. Nežinau, kiek toks metodas sveikas pačiam autobusui ir jo ilgaamžiškumui, o ir kelionė ne itin komfortiška.

                                    * Galiausiai pavyksta pasiekti paskutinę maršruto stotelę Santariškėse. Keleiviai išleidžiami tiesiai ant žolyno tarp medžių. Gamta visada džiugina, bet šiuo atveju galbūt būtų neblogai ir pagalvoti apie trinkeles.

                                    Na, o privedant prie tramvajaus, tiesiog norėtųsi, jog VMS įdėtų daugiau pastangų privedant miesto transportą prie labiau tinkamo greitam susisiekimui. Kuomet miesto gyventojai gauna tokios kokybės VT paslaugas, naudotis juo motyvacijos yra nulis (gelbėja dar, jog bent kaina sąlyginai maža). Kažkaip baisoka ir pagalvoti, kokie kamščiai bus mieste, jei transporto plėtroje nebus jokių esminių pokyčių ir viskas liks dabartiniame lygyje.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Man tiesiog sunku suprasti, kodėl mes esam apsišikę iki tokio nesuvokiamo lygio.
                                      Nebevažinėk į usenį ir viskas atrodys nebe taip blogai.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                        Nebevažinėk į usenį ir viskas atrodys nebe taip blogai.
                                        Bingo.
                                        Šarm el Šeiche ar Hurgadoje tramvajų nėra. O kitur važiuoti per šalta.

                                        Comment


                                          Kiek OT temoje, bet gal bus įdomūs pastebėjimai iš Tbilisio.

                                          Может ли автобус заменить метро? В Тбилиси попробовали!
                                          Paskutinis taisė digital; 2023.05.20, 20:51. Priežastis: [YOUTUBE]P7gXM_oXous[/YOUTUBE]

                                          Comment

                                          Working...
                                          X