Prieš rinkimus mero pozicijoje turėjome visiškai transporto sistemose ir miesto planavime nesigaudantį asilą, tokį mero pozicijoje turime ir po rinkimų. Naujasis tik, panašu, yra agresyvesnis automobilistas, tad gal per savo kadenciją išspaus vienu ar dviem automobilistiniais projektais daugiau nei per savąją išspaudė buvusysis. Na, ir, aišku, naujasis nesiaurins gatvių, kas irgi yra blogai, bet esminio skirtumo tarp jų neturėtų neturėtų būti: plūgų kaime vėl turime plūgą merą. To buvo galima ir tikėtis - gavome tai, ko nusipelnėme.
Pozityvaus kažką šitoje situacijoje rasti yra labai sunku - savo turtingiausiu istorijoje laikotarpiu, miestas yra pasmerktas toliau likti nepatogiu, toliau nesugebėti efektyviai integruoti net savo priemiesčių (nekalbant apie visos šalies) gyventojų į savo darbo rinką, toliau neturėti vieno iš pagrindinių irankių socialinei atskirčiai mažinti. Toliau pagal sugebėjimą atlikti pačią svarbiausia miesto funkciją atsilikinėsime ne tik nuo ES miestų, bet ir nuo gerokai neturtingesnių valstybių kaip Baltarusija ar Ukraina. Mažesnį BVP vienam žmogui turinčios šalys kaip Lenkija jau dabar yra kitas pasaulis - nekalbant apie tai, kuo jos bus po dešimties ar dvidešimties metų kai įgyvendins savo vis ambicingesnius infrastruktūros projektus.
Žmonės kalba apie kažkokias iniciatyvas - man, asmeniškai, rankos yra nusvirusios. Paorganizuokime ką nors ir vietoje 15 mūsų bus 43. Keliasdešimčia daugiau taikinių VMS automarozų ir šimtų tūkstančių mikrorajoninių automobilizuotų zombių replikomis apie naujuosius vasiukus. Sėkmės tiems, kas turit laiko ir noro.
Pozityvaus kažką šitoje situacijoje rasti yra labai sunku - savo turtingiausiu istorijoje laikotarpiu, miestas yra pasmerktas toliau likti nepatogiu, toliau nesugebėti efektyviai integruoti net savo priemiesčių (nekalbant apie visos šalies) gyventojų į savo darbo rinką, toliau neturėti vieno iš pagrindinių irankių socialinei atskirčiai mažinti. Toliau pagal sugebėjimą atlikti pačią svarbiausia miesto funkciją atsilikinėsime ne tik nuo ES miestų, bet ir nuo gerokai neturtingesnių valstybių kaip Baltarusija ar Ukraina. Mažesnį BVP vienam žmogui turinčios šalys kaip Lenkija jau dabar yra kitas pasaulis - nekalbant apie tai, kuo jos bus po dešimties ar dvidešimties metų kai įgyvendins savo vis ambicingesnius infrastruktūros projektus.
Žmonės kalba apie kažkokias iniciatyvas - man, asmeniškai, rankos yra nusvirusios. Paorganizuokime ką nors ir vietoje 15 mūsų bus 43. Keliasdešimčia daugiau taikinių VMS automarozų ir šimtų tūkstančių mikrorajoninių automobilizuotų zombių replikomis apie naujuosius vasiukus. Sėkmės tiems, kas turit laiko ir noro.
Comment