'Istoriškai galėjo taip susiklostyti', kai Benkunskui buvo pateiktas Olštyno tramvajaus pavyzdys. Bruh.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Gaila matyti toki be-kiausi, liurbi be jokios ambicijos vel vadovaujanti Vilniui. Ziuri tik greitai koki viena kita pliusa savo knygeleje susideti ir viskas, ramiai sau sedes...Ir taip viesai meluoti apie koks turi buti miestas ir jo dydis kad tramvajus atsipirktu gaila matyti. Nori bandyti kazkaip atsakomybe atsikratyti kad "cia atseit ne mano kalte kad tramvajus nera tinkamas sprendimas".
- 11 patinka
Comment
-
Visų pirma dėl to, kad gyvename tikrai nedideliame 400 kvadratinių kilometrų ploto mieste ir turime nepilnus 600 tūkst. gyventojų. Tai čia yra aritmetiniai dalykai, kurie neleidžia šiandien mums turėti nei tramvajaus
Ar šis žmogus bent kažkiek gaudosi urbanistikoje ir faktologijoje? Ir strateginiame planavime - pridėsiu.Paskutinis taisė Sula; 2023.04.05, 12:41.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą...Ir taip viesai meluoti apie koks turi buti miestas ir jo dydis kad tramvajus atsipirktu gaila matyti. Nori bandyti kazkaip atsakomybe atsikratyti kad "cia atseit ne mano kalte kad tramvajus nera tinkamas sprendimas".
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ar šis žmogus bent kažkiek gaudosi urbanistikoje ir faktologijoje? Ir strateginiame planavime - pridėsiu.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimątai kam jus ji rinkot?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kas žiauriausia, kad jis net nežino VMS statistikos, kuri sako, kad Vilniuje 630K gyventojų, o ne "nepilni 600". Visiškas kaušas ir bukagalvis.
Roterdamas - 664 - metro+tram
Helsinkis - 665 - metro+tram
Kopenhaga - 644 - metro
Palermas - 630 - tram
Atėnai - 633 - metro+tram
Štutgartas - 626 - light rail
Ryga - 611 - tram
Leipcigas - 601 - tram
Dublinas - 588 - light rail + metro (project)
Malaga - 577 - metro
Esenas - 579 - light rail + tram
Bremenas - 563 - light rail
Genuja - 560 - metro
Haga - 562 - tram
Lisabona - 545 - metro+tram
...
Reikia pažymėti, kad daugelis Europos miestų turi dar ir gerai išvystytą keleivinių geležinkelių tinklą miestų ar priemiesčio ribose. Ko (beveik) neturi Vilnius.
- 19 patinka
Comment
-
Reikia susitaikyti su tuo kad didzioji dalis zmoniu gyvenantys Vilniuje ar bet kur Lietuvoje, jiem tiesiog nerupi tokie ilgalaikiai projektai kurie gerina susisiekima su kitokia transporto priemone apart automobiliu. Visi zmones kurie nors siek tiek ismano ar domisi infrastruktura ar kokybiska miesto pletra - ir tai turbut visus tokius galima ant vienos rankos suskaiciuoti - tiesiog daug itakos neturi. Benkunkskas pasake kad va bus pora viaduku ir tuneliu automobilistam ir viskas. Daugiau niekas nieko nemato apart to kad bus patogiau su gelda nuvaziuoti.
Galvojat kad didzioji dalis Vilnieciu palygins Europos miestus kurie turi kokybiskai isvystyta VT sistema su Vilniumi? 99% tiesiog pasiklausys "bybiagalvis VGTU ekspertas sako neapsimoka, reliefas ne toks, neatininkantis gyventoju kiekis" ar dar koks bullshit ir viskas, jiem uztenka. Svarbu gatves nesiaures, bus viadukas vienas kitas ir okay.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąReikia susitaikyti su tuo kad didzioji dalis zmoniu gyvenantys Vilniuje ar bet kur Lietuvoje, jiem tiesiog nerupi tokie ilgalaikiai projektai kurie gerina susisiekima su kitokia transporto priemone apart automobiliu. Visi zmones kurie nors siek tiek ismano ar domisi infrastruktura ar kokybiska miesto pletra - ir tai turbut visus tokius galima ant vienos rankos suskaiciuoti - tiesiog daug itakos neturi. Benkunkskas pasake kad va bus pora viaduku ir tuneliu automobilistam ir viskas. Daugiau niekas nieko nemato apart to kad bus patogiau su gelda nuvaziuoti.
Galvojat kad didzioji dalis Vilnieciu palygins Europos miestus kurie turi kokybiskai isvystyta VT sistema su Vilniumi? 99% tiesiog pasiklausys "bybiagalvis VGTU ekspertas sako neapsimoka, reliefas ne toks, neatininkantis gyventoju kiekis" ar dar koks bullshit ir viskas, jiem uztenka. Svarbu gatves nesiaures, bus viadukas vienas kitas ir okay.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimątai kam jus ji rinkot?
Comment
-
Šiaip būtų labai įdomu pamatyti, kaip miestas atrodytų pasiekus pono Benkunsko paminėtą milijono (ar daugiau) gyventojų ribą neturint normalaus viešojo transporto. Ir kokie lauks kamščiai milijoninio dydžio mieste, kai bus pradėtos bėginio VT statybos) Tiesiog pavydėtinas darbų planavimas betkuriai Europos sostinei.
- 18 patinka
Comment
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąŠiaip būtų labai įdomu pamatyti, kaip miestas atrodytų pasiekus pono Benkunsko paminėtą milijono (ar daugiau) gyventojų ribą neturint normalaus viešojo transporto. Ir kokie lauks kamščiai milijoninio dydžio mieste, kai bus pradėtos bėginio VT statybos) Tiesiog pavydėtinas darbų planavimas betkuriai Europos sostinei.- Miestas pernelyg kompaktiškas, kad reikėtų VT
- Mieste puikiai galima susisiekti autobusais
- Troleibusų tinklas būtų per brangus, reikia tobulinti susisiekimą autobusais.
- Bėginis transportas - atgyvena, VT srautai yra per maži. Reikia tobulinti susisiekimą autobusais.
- Reikia 1 mil. gyventojų bėginiui transportui. Kol kas galima tobulinti susisiekimą autobusais. <- JŪS ESATE ČIA
- VVT aptarnauja tik 4 autobusų ir 1 'heritage' troleibusų maršrutą. Reikia skelbti projektą su privačiomis transporto kompanijomis.
- Gyventojų yra per daug apsiriboti tramvajumi, reikia vertinti metro galimybes. Taip pat tobulinti susisiekimą autobusais.
- Vienareikšmiškai, mieste verta statyti tik metro. Kol bus sukauptos lėšos, reikia gerinti susisiekimą autobusais.
- Miestas traukiasi, gyventojai kraustosi į priemiesčius. Reikia vertinti metro galimybes.
- Reikia 1 mil gyventojų bėginiui transportui. Galima efektyvinti susisiekimą autobusais.
- Miestas pernelyg išsiplėtęs, kad VT atsipirktų.
- 19 patinka
Comment
Comment