ą tie, kurie prieš. Žinoma, tai ne vienintelis faktorius, bet irgi reikšmingas. Tramvajaus pinigus galima kur kas efektyviau panaudoti eismui gerinti, mano nuomone..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąManau, kad tramvajaus priešininkai savo pagrindines viltis turėtų dėti į rinkimus.
Gal ateis į valdžią tie, kurie prieš. Žinoma, tai ne vienintelis faktorius, bet irgi reikšmingas. Tramvajaus pinigus galima kur kas efektyviau panaudoti eismui gerinti, mano nuomone..
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąą tie, kurie prieš. Žinoma, tai ne vienintelis faktorius, bet irgi reikšmingas. Tramvajaus pinigus galima kur kas efektyviau panaudoti eismui gerinti, mano nuomone..
Bet kokią idėją galima paimti ir pasakyti: neee, čia negerai< pinigus galima kitaip naudot...
Jei žinai KAIP, tada ir sakyk KAIP.
Comment
-
Na, skaičiau, kad tramvajaus nepradės anksčiau, nei 2009 ar 2010, nes nenori, kad gatvės būtų išraustos, kai Vilnius bus Europos kultūros sostinė. Iki tol tik studijos, brėžinukai, konkursai. Taigi, laiko per akis, niekur per toli nenueita. Kaip atgabeno tą tramvajaus maketą į aikštę, taip jį ir galima išgabenti, idėją antrąsyk palaidoti (čia prieš kelis metus irgi buvo vajus, kad jo esą reikia, mikriukuose net kabėjo plakatai su tramvajaus minusais ir prierašais, jog visuomeninio transporto vairuotojai rinkę parašus prieš.
Blogiausia, kad tramvajus užkimš Kalvarijų gatvę, kurią verkiant reiktų platint (bet neįmanoma), o ne dar siaurint. Milijardas išmestas vardan Santariškių gyventojų, kad jie galėtų pasiekti stotį.
Ką pats siūlyčiau? Pirmiausia visą dėmesį sutelkt į Pietinį, Vakarinį aplinkkelius, Šiaurinę gatvę, kitus svarbius srautų gerinimui darbus, kaip G.Vilko pratęsimas iki Molėtų plento. Palaukt šviesoforų sistemos įdiegimo rezultatų.
Dar mane domina kelio už Pilaitės pratęsimas sujungiant su keliu į Kauną, tik pastaruoju metu kažkaip mažiau apie tai girdisi. Dar praverstų apmažint tų sankryžų, kuriose šviesoforai - tik dėl pėsčiųjų perėjimo. Pakeisti viadukais, požeminėm. Kažką daryti su centru - imti mokestį, įkurti daugiau stovėjimo aikštelių (ir požeminių) ir uždrausti palikinėti kelkraščiuose. Daugybėje didelių ir mažų Senamiesčio gatvių dieną dalį gatvės užima stovintys automobiliai, šitaip dar mažėja srauto pralaidumas.
Dar labiau atnaujinti autobusų ir troleibusų parkus, pakelti algas vairuotojams.. Na, už tokią sumą, kuri skiriama tramvajui, manau, akivaizdu, kiek galima nuveikt.
Comment
-
Parašė liuts Rodyti pranešimątrys sekcijos veza iki 300 keleiviu
palydovinis rysys su sviesoforais uztikrina zalia koridoriu
nereikia milzinisku investiciju, jokiu begiu
marsrutas kaip ir trulu ar autu o ne vienas
zuokas neuzdirba savo milijono
ir t.t
Comment
-
O tai paprastiems autobusams negalima palydoviniu ryšiu su sviesoforais užtikrinti žalio koridoriaus ?
Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/
--------------------------------------------------
Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąNa, skaičiau, kad tramvajaus nepradės anksčiau, nei 2009 ar 2010, nes nenori, kad gatvės būtų išraustos, kai Vilnius bus Europos kultūros sostinė. Iki tol tik studijos, brėžinukai, konkursai. Taigi, laiko per akis, niekur per toli nenueita. Kaip atgabeno tą tramvajaus maketą į aikštę, taip jį ir galima išgabenti, idėją antrąsyk palaidoti (čia prieš kelis metus irgi buvo vajus, kad jo esą reikia, mikriukuose net kabėjo plakatai su tramvajaus minusais ir prierašais, jog visuomeninio transporto vairuotojai rinkę parašus prieš.
Blogiausia, kad tramvajus užkimš Kalvarijų gatvę, kurią verkiant reiktų platint (bet neįmanoma), o ne dar siaurint. Milijardas išmestas vardan Santariškių gyventojų, kad jie galėtų pasiekti stotį.
Ką pats siūlyčiau? Pirmiausia visą dėmesį sutelkt į Pietinį, Vakarinį aplinkkelius, Šiaurinę gatvę, kitus svarbius srautų gerinimui darbus, kaip G.Vilko pratęsimas iki Molėtų plento. Palaukt šviesoforų sistemos įdiegimo rezultatų.
Dar mane domina kelio už Pilaitės pratęsimas sujungiant su keliu į Kauną, tik pastaruoju metu kažkaip mažiau apie tai girdisi. Dar praverstų apmažint tų sankryžų, kuriose šviesoforai - tik dėl pėsčiųjų perėjimo. Pakeisti viadukais, požeminėm. Kažką daryti su centru - imti mokestį, įkurti daugiau stovėjimo aikštelių (ir požeminių) ir uždrausti palikinėti kelkraščiuose. Daugybėje didelių ir mažų Senamiesčio gatvių dieną dalį gatvės užima stovintys automobiliai, šitaip dar mažėja srauto pralaidumas.
Dar labiau atnaujinti autobusų ir troleibusų parkus, pakelti algas vairuotojams.. Na, už tokią sumą, kuri skiriama tramvajui, manau, akivaizdu, kiek galima nuveikt.
Antras aspektas. Dauguma tavo isvardintu butiniausiu darbu, kaip aplinkeliai ir t.t. jau ir dabar vykdomi, ir papildomos investicijos vargiai ar labai juos pagreitins. Tarkime pietinio aplinkelio statyba. Nemanau kad jo statyba imanoma zymiai pagreitinti, atsizvelgiant i objektu kieki ir sudetinguma. Vakarini galbut galima pagreitinti, taciau klausimas kaip ten yra reikalai su projektavimu.
Trecias aspektas del automobiliu kiekio miesto centre ir senamiestyje. As pritarciau nors galbut ir drastiskai priemonei, smarkiai riboti ivaziavima automobiliu i senamiesti. Arba smarkiai apmokestinti.Tam aisku turi buti galimybe patogiai ji apvaziuoti nekertant. beto reiktu ir papildomu aiksteliu salia senamiescio kur butu galima palikti transporto priemones ir testi kelione pesciomis.
Juk jei miestas uzsiimtu tik gatviu tinko pletimu ir modernizavimu tai mano nuomone neduotu tokio efektro nei tai kad zmones keistu iprocius ir darbo vieta miesto centre pasiektu kitais budais.
Dabar gatve kurioje yra kamstis, prapletus sakykim po viena juosta i abi puses bereikia labai nedidelio papildomo automobiliu srauto ir ji vel uzsikemsa. O iki begalybes ju neplesi.
Pats tramvajaus projektas tai irgi nera iseitis is visu bedu, betgalbut vienas is varijantu.Mano galerijos:
Flickr'e
Comment
-
Parašė Ežiukas Rodyti pranešimąO tai paprastiems autobusams negalima palydoviniu ryšiu su sviesoforais užtikrinti žalio koridoriaus ?
senas trulas veza 4 kartus maziau zmoniu.
Comment
-
Parašė liuts Rodyti pranešimątrys sekcijos veza iki 300 keleiviu
palydovinis rysys su sviesoforais uztikrina zalia koridoriu
nereikia milzinisku investiciju, jokiu begiu
marsrutas kaip ir trulu ar autu o ne vienas
zuokas neuzdirba savo milijono
ir t.t
Comment
-
Parašė liuts Rodyti pranešimągalima, ale kam i zaza deti merso varikli?
senas trulas veza 4 kartus maziau zmoniu.
Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/
--------------------------------------------------
Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąPamiršai paminėt jo taršą ir dar kad tokiems pirkti niekas ES paramos neskirs. Manau tuo viskas pasakyta.
300 keleiviu - sakykim 150 automobiliu
150 automobiliu - 1 bebegis tramvajus
ir dar zuokas neuzdirbs savo milijono...
Comment
-
Parašė liuts Rodyti pranešimągalima, ale kam i zaza deti merso varikli?
senas trulas veza 4 kartus maziau zmoniu.
Comment
-
Parašė liuts Rodyti pranešimąpalydovinis rysys su sviesoforais uztikrina zalia koridoriu
nereikia milzinisku investiciju
Comment
-
Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/
--------------------------------------------------
Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
Comment
-
Parašė liuts Rodyti pranešimąskaiciuoju:
300 keleiviu - sakykim 150 automobiliu
150 automobiliu - 1 bebegis tramvajus
ir dar zuokas neuzdirbs savo milijono...
2. Gal gali plačiau pakomentuot kaip Zuokas tą milijoną uždirbs?Paskutinis taisė deep'as; 2007.01.19, 19:31.
Comment
Comment