Kitas dalykas, jei visgi Zuokas susigalvotų siūlyti nesąmonę (t.y. bet ką, kas neturi dviejų normalių bėgių), labai greit būtų parištas ir pastatytas į vietą paties John ir, esu tikras, visų kitų šitame forume, kurie pasisako už tramvajų. Šansai, kad Vilniuje praeitų koks nors vienbėgis Translohr ar BRT/guided bus yra daugmaž lygūs nuliui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Aha, nedaro
https://www.youtube.com/watch?v=9vVlBe94dCs
Nepamiršk ir to, kad jie daug kur savo VT grindžia elektrobusais, t.y. prasčiausiu kokybės ir kainos snatykiu įmanomu.
prieš kelis metus Kinijos miestuose vyko dalijimosi transporto revoliucija
https://www.theatlantic.com/photo/20...eyards/566576/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKitas dalykas, jei visgi Zuokas susigalvotų siūlyti nesąmonę (t.y. bet ką, kas neturi dviejų normalių bėgių), labai greit būtų parištas ir pastatytas į vietą paties John ir, esu tikras, visų kitų šitame forume, kurie pasisako už tramvajų. Šansai, kad Vilniuje praeitų koks nors vienbėgis Translohr ar BRT/guided bus yra daugmaž lygūs nuliui.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ponas Z tikrai atsižvelgs į pono John nuomonę ir vos tik pasirodžius neigiamai šios tamstos nuomonei, atšauks visus savo išankstinius planus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu jau tokios galimybės, gal tiesiog suorganizuot informacinę "pro" kampaniją, kad bet kuris laimėjęs kandidatas tiesiog imtų ir užsinorėtų nutiesti tikrą tramvajų Vilniuje? Manau duos gerokai daugiau naudos.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tai šitą padarė kur nors?
Parašė John Rodyti pranešimą
O Translohr yra kieno kompanija?
Translohr beje yra ratinio tramvajaus sistema, ne kompanija.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, bet po kelių linijų atsisakė nes per brangi nesąmonė.
Panašu kad tokie prasti, kad kinieičiai jų dar nenupirko
Translohr beje yra ratinio tramvajaus sistema, ne kompanija.
Comment
-
Vilniaus miesto klinikinės ligoninės istorija
https://www.vmkl.lt/lt/veikla/istorija.html
1958-aisiais ligoninės vietoje buvo tušti laukai. Palei Nerį iki Prospieškos (dabartinio Antakalnio žiedo) riedėjo benzininiu varikliuku varomas tramvajus. Toliau stovėjo kelios trobelės, driekėsi daržai, žaliavo Neries slėnis. Čia ir buvo nutarta statyti ligoninę. Taip prieš penkiasdešimtmetį savo istoriją pradėjo rašyti pirmoji pokaryje pastatyta nauja Vilniaus miesto ligoninė.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
-
Viešumoje pasirodė tas pats ‘Zuoko’ straipsnis apie tramvajų - šį kartą autorius nebe Zuokas, o Andrius Vnukovskis. Na, bent žinome, kas Zuokui (gerus) straipsnius ta tema rašinėja.
https://m.delfi.lt/ringas/article.php?id=92652909&=1
Comment
-
Per rinkimus temai dar labiau atgijus, įkeliu dar vieną galimą Vilniaus tramvajų maršrutų schemą. Iš esmės, tai yra tos pačios 5 mano anksčiau siūlytos linijos, tik "padvigubintos", aprėpiančios įvairesnes kryptis. Piko metu viename maršrute tramvajai galėtų kursuoti 8 min dažnumu. Taigi, vienoje "šakoje" (pvz. Perkūnkiemio stotelėje) tramvajai išvažiuotų kas 4 min. Viskas eitų ant žemės, pinigus turime geriau kur panaudoti nei požeminėms stotelėms plačiagatvyje Vilniuje.
Kai kam gali toks pasiūlymas atrodyti fantazijos, tačiau noriu atkreipti dėmesį, kad mano siūlomos linijos siektų apie 61 km. Per vieną dieną jos neatsirastų, tai būtų ilgametis projektas, bet tik primenu, kad truputį už Vilnių didesnė Krokuva bėgių turi 90 km. Tad būsim dar toli toli iki europietiškų miestų..
Ir ne, tai jokiu būdu negali būti virtualus tramvajus, vienbėgis, monoreilas ar dar koks gadgetbahnasPaskutinis taisė liootas; 2023.03.09, 14:16.
- 16 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip klausimas, koks turėtų būti Vilniaus tramvajaus vėžės plotis?
Comment
-
liootas , klausimas konkrečiai dėl maršruto tinklo - kodėl taip ignoruojate esamus maršrutus? Tikrai nenoriu nuskambėti agresyviai, o ir čia tiesiog megėjiškas papaišymas kuriuo ir pats kažkada užsiiminėdavau, bet atidžiau patyrinėjus, susidaro įspūdis, kad labiau bandote paišyti pagal žemėlapį, o ne pagal tikruosius keleivių srautus
Konkrečiai:- labai trūksta vakarai-rytai jungties šiaurėje, t.y. 2G ''tramvajizavimo'' per visą maršruto ilgį, ypač turint omenyje, kad planelyje visi maršrutai labiau eina į centrą (Žaliąjį tiltą), o ne Stotį;
- kai kurie maršrutai labai keistai eina, pvz. vietoj tiesaus 4G piešiate 7 tramvajų su vingiais per Centrą - tai užtruks daug ilgiau ir tiesiog nebus patrauklu. Lygiai kaip ir 8 maršrutas - vietoj tikrai svarbaus traukos centro Saulėtekio, kreipiate maršrutą į Žirmūnus.
- 6 ir 5 daug geriau padalinti į du, iš kurių vienas važiuotų tik Justiniškių gatve, kitas - tik Laisvės prospektu. Centre pagal jus tramvajus atsirastų vos ne kiekvienoje gatvėje, bet miegamuosiuose, kur gyventojų tankis yra daug didesnis, tramvajų linijų mažiau
- 9 maršrutą būtų daug geriau nukreipti į Žemuosius Panerius. Toks pateiktas tramvajų maršrutų tinklas visiškai nužudytų esamą troleibusų sistemą ir neleistų pdaryti daugiau-mažiau efektyvesnių autobusų maršrutų, o Paneriai tiek ir dabar yra svarbus gamyklų rajonas, tiek ir ateityje jį revitalizuojant į gyvenąmąjį ir turės daug didesnį keleivių srautą, todėl užtikrinti tiesioginį (be persėdimų) susisiekimą tikrai labai svarbu
- Be jokio susisiekimo paliekama J. Basanavičiaus gatvė - svarbi jungtis tarp Vilkpedės/Panerių/Lazdynų ir vakarinio senamiesčio. Įkalnė tramvajams neturėtų būti kliūtimi, o posūkiui apačioje yra įvairių techninių sprendimų, todėl neleisti ten tramvajaus būtų ypač blogas sprendimas. Neblogai būtų vietoj čia esančio 9 tramvajaus ''tramvajizuoti'' 6 troleibusą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Politinis klausimas, manau, visi žino atsakymą į šį klausimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąPer rinkimus temai dar labiau atgijus, įkeliu dar vieną galimą Vilniaus tramvajų maršrutų schemą.
5G autobusas 8 ryte įveikia 16 stotelių 11.6 km per 39 min nors daug kur neturi A juostų.
Paryžiuje tramvajus 8 ryte Montempoivre - Pont du Garigliano 22 stotelės 11.4 km per 43 min nors visur važiuoja dedikuotu koridoriumi.
gal Pakalnis teisingai sako kad turint troleibusus reikia nebe į tramvajų dairytis o į kokį nors light metro kaip Kopenhagoje.
Ten 12 stotelių 11.6 km per 21 min nuvažiuoja
tik jam atrodo kad dar nelaikas bet jau laikas.
Gaila kad rb biudžetas toks ribotas.
jau rb temoje kažkas siūlė naują vėžę nuo Rykantų link Pilaitės nukreipti.
Pradžioj eitų estakadom o po to į tunelį link nmc stoties ir oro uosto
Būtų galima įrengti 2-3 naujas traukinių stotis daug arčiau daugumos gyventojų .
darant didelio diametro tunelį galima įrengti du aukštus ir vieną iš jų rezervuoti ateities light metro linijai.
Bet čia 3 milijardai eurų būtų kaip niekur o visa RB turėjo į 6 tilp.
Galėtų bendram plane numatyt ir įgyvendinti po to kai prijungs prie rb KlaipėdąPaskutinis taisė jan; 2023.03.09, 00:11.
- 2 patinka
Comment
Comment