Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Zuokas, panašu, pasiskaitė forumą ir sukalė kietą straipsnį iš perskaitytų minčių. Sakyčiau ‘šaunu’ ir ‘nėra prie ko prikibti’ jei nebūtų paminėjęs to vienbėgio daikto. Artūrai, žinau, kad skaitai - stop it pls.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...deja-vilniuje/
    Paskutinis taisė VLR; 2023.02.23, 09:57.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      Zuokas, panašu, pasiskaitė forumą ir sukalė kietą straipsnį iš perskaitytų minčių. Sakyčiau ‘šaunu’ ir ‘nėra prie ko prikibti’ jei nebūtų paminėjęs to vienbėgio daikto. Artūrai, žinau, kad skaitai - stop it pls.

      https://madeinvilnius.lt/transportas...deja-vilniuje/
      Kaip tik išleistas įdomus RMTransit video apie "tramvajus be bėgių" ir bendrai apie problemas susijusias su nestandartinėmis VT rūšimis: Trackless Trams: Yet Another Gadgetbahn - YouTube

      Comment


        Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

        Kaip tik išleistas įdomus RMTransit video apie "tramvajus be bėgių" ir bendrai apie problemas susijusias su nestandartinėmis VT rūšimis: Trackless Trams: Yet Another Gadgetbahn - YouTube
        Šiaip įdomu, kas sugalvojo šitą "trackless tram" terminologiją, nes originalus Xinhua ir po to CGTN video apie šitą "technologiją" tai vadina Smart bus. Kažkam kažkur vėliau labai užsinorėjo šitą autobusą vadinti tramvajumi



        O šiaip tai čia yra BRT tinkamas sprendimas, bet BRT iš principo yra blogiau, nei tramvajus. Anyway, nevertas dėmesio dalykas ir keista, kad patys kiniečiai tokią nesąmonę pas save pasistatė vietoj normalaus tramvajaus.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          keista, kad patys kiniečiai tokią nesąmonę pas save pasistatė vietoj normalaus tramvajaus.
          Kinietis nesamonių nestatys. Jiems nei žalumas nei darnumas nerūpi, žiūri praktiškai. Taigi galimai tramvajus yra nesamonė.

          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            Kinietis nesamonių nestatys. Jiems nei žalumas nei darnumas nerūpi, žiūri praktiškai. Taigi galimai tramvajus yra nesamonė.
            kiniečiai belenkiek nesąmonių prisitatę yra
            Aš neliūdnas - aš blaivus

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              Kinietis nesamonių nestatys. Jiems nei žalumas nei darnumas nerūpi, žiūri praktiškai. Taigi galimai tramvajus yra nesamonė.
              Tikrai nepristatė vaiduoklių miestų pūsdami NT burbulą.

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                Kinietis nesamonių nestatys. Jiems nei žalumas nei darnumas nerūpi, žiūri praktiškai. Taigi galimai tramvajus yra nesamonė.
                Šiaip jų miestuose nesąmonių su VT paprastai nedaro. Šitas yra visiška išimtis iš taisyklės. Nebent daro ant pabandymo, a vdrug prigis.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Šiaip jų miestuose nesąmonių su VT paprastai nedaro. Šitas yra visiška išimtis iš taisyklės. Nebent daro ant pabandymo, a vdrug prigis.
                  Panašu, kad čia ir yra bandymai veikiausiai su viltimi prastumti eksportui. Batareikinių autobusų susidomėjimas atslūgo, tai reikia kažkokių naujienų rinkai

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Panašu, kad čia ir yra bandymai veikiausiai su viltimi prastumti eksportui. Batareikinių autobusų susidomėjimas atslūgo, tai reikia kažkokių naujienų rinkai
                    Nepadeda ir Šimašiaus aiškinimai, kad tramvajai "nebemadingi" ir kad gal geriau "metrobusai" ir ką jis ten dar siūlė? Ar tik ne jis ir ištraukė šitą "tramvajaus be bėgių" idėją?

                    Comment


                      Jei Vilniuje bus tramvajus, tai posūkiuose jo bėgiai bus sujungti kampais, po 3 mėn. pradės reikalauti remonto, tramvajaus nuvažiavimas nuo bėgių ir įsimūrijimas į kokį automobilį taps įprastu dalyku, o tramvajaus grindys bus remontuojamos pigiausiu linoleumu iš Senuku ir prisukamos medvaržčiais. Tramvajų pilotuos alkoholiu kartais piktnaudžiaujantis Sergėjus, pardavinėsiantis talonėlius ir tramvajaus kabiną dekoruosiantis senais kompaktais. Žiemą tramvajuje bus šalta (nes sugedo šildytuvas), o vasarą – karšta (nes baigėsi freonas ir niekas jo nepildo). Dėl to tramvajaus maršrutai bus trumpinami, jis važiuos vis rečiau ir galiausiai jį bus nutarta pakeisti dyzeliniais autobusais.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Nepadeda ir Šimašiaus aiškinimai, kad tramvajai "nebemadingi" ir kad gal geriau "metrobusai" ir ką jis ten dar siūlė? Ar tik ne jis ir ištraukė šitą "tramvajaus be bėgių" idėją?
                        Jūs pastaruoju metu kažkaip vis Šimašių su Zuoku maišote. Nors gal ir tapatinate. Matyt, giliai širdy abu imponuoja

                        Comment


                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                          Jūs pastaruoju metu kažkaip vis Šimašių su Zuoku maišote. Nors gal ir tapatinate. Matyt, giliai širdy abu imponuoja
                          Tikrai kad galima susipainioti. Vienas lyg teisas už kažką, kitas atidavė Baltarusijai kažką teisti. Abu labu panašūs, ar ne?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Šiaip jų miestuose nesąmonių su VT paprastai nedaro. Šitas yra visiška išimtis iš taisyklės. Nebent daro ant pabandymo, a vdrug prigis.
                            Aha, nedaro

                            https://www.youtube.com/watch?v=9vVlBe94dCs

                            Nepamiršk ir to, kad jie daug kur savo VT grindžia elektrobusais, t.y. prasčiausiu kokybės ir kainos snatykiu įmanomu.

                            Comment


                              John, man is tikruju keista skaityti tavo pasisakymus paskutiniu metu. Kinieciai nedaro nesamoniu, isimtis, t.t.? Reikia aukoti savo laika ir ieskoti pavyzdziu? Kaip Maskvoje trulikus pakeite elektrobusais (visiskas pravalas gavosi, aisku), vien tam kad prastumti uzsakyma savo gamintojui, lygiai del tos pacios priezasties Kinijoje augo vien elektrobusais varomos sistemos - kad savo gamintojui duoti kuo didesni valstybes granda. O ten ekonominiai paskaiciavimai, logika, kam tai idomu. Svarbu technologija, ja isreklamuoti kad butu madinga, turi skirtis nuo to kas buvo, gaunasi siuolaikinis VT for masses. Batarejkos madoj, viskas wireless, viskas, darom wireless VT. Begiai nebe madoj, viskas darom trackless tram Shaghajuje. As neabsoliutinu, Kinija didziule salis, ten visko galima rasti, dauguma miestu tikrai mastanciai vysto savo VT, bet egzistuoja ir lb auksto lygio kopurcija ar tiesiog politiniai sprendimai.

                              Comment


                                O apie Zuoka tai paziurekit ka jis siule 2012 metais:

                                Anot mero, Vilniaus miestas renkasi tris greitojo, šiuolaikinio tramvajaus linijas. Tramvajus sostinėje negalės būti dviejų bėgių, turės būti vienbėgis ir guminiais ratais arba visiškai be bėgių, nes šiuolaikinės technologijos tai leidžia.

                                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...-289857?copied
                                Kadangi jis savo paskutiniame video tai vis iki siol laiko siuokaine ir naujoviska technologija (nuo 3 min) tai man nera jokiu abejoniu, kad kalbant ir rodant normalu tramvaju, siulys butent tramvaju guminiais ratais. Vienoki ar kitoki.
                                Tuo labiau apie tai kalba musu zinomas kosmonautas Pakalnis atvirai siulantys savo FB pabandyti virtualuji tramvaju, nes jis a-lia pigesnis.

                                Ir tuomet atsisakyta tramvajaus buvo ne todel kad visi durni o Zuokas toks geras, o todėl kad transportininkai, suprantantys kuo tai kvepia, siūlė valdžiai šiai idejai nepritarti. Ir būtent Zuokas tokiu savo žingsnių normalaus tramvajaus idėją Vilniuje kaip tik ir palaidojo ilgam laikui. Jei tuo metu būtų siūlęs ne akivaizdžiai korumpuotą ir naudinga vienam gamintojui schemą, o normalų tramvajų, tikrai daugiau šansų kad tam būtų pritarta visuose sluoksniuose ir tramvajus Vilniuje jau riedėtų.
                                Jis puikiai moka juoda paversti baltu ir issivartyti is gaidzio, kaip sakant. Tas ypatingai gerai matosi jo video. Visi blogi, o vat jis tai mesijus gelbetojas.
                                Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.02.25, 11:10.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Aha, nedaro

                                  https://www.youtube.com/watch?v=9vVlBe94dCs

                                  Nepamiršk ir to, kad jie daug kur savo VT grindžia elektrobusais, t.y. prasčiausiu kokybės ir kainos snatykiu įmanomu.
                                  O tai šitą padarė kur nors?

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    John, man is tikruju keista skaityti tavo pasisakymus paskutiniu metu. Kinieciai nedaro nesamoniu, isimtis, t.t.? Reikia aukoti savo laika ir ieskoti pavyzdziu? Kaip Maskvoje trulikus pakeite elektrobusais (visiskas pravalas gavosi, aisku), vien tam kad prastumti uzsakyma savo gamintojui, lygiai del tos pacios priezasties Kinijoje augo vien elektrobusais varomos sistemos - kad savo gamintojui duoti kuo didesni valstybes granda. O ten ekonominiai paskaiciavimai, logika, kam tai idomu. Svarbu technologija, ja isreklamuoti kad butu madinga, turi skirtis nuo to kas buvo, gaunasi siuolaikinis VT for masses. Batarejkos madoj, viskas wireless, viskas, darom wireless VT. Begiai nebe madoj, viskas darom trackless tram Shaghajuje. As neabsoliutinu, Kinija didziule salis, ten visko galima rasti, dauguma miestu tikrai mastanciai vysto savo VT, bet egzistuoja ir lb auksto lygio kopurcija ar tiesiog politiniai sprendimai.
                                    Maskvoje kiniečiai padarė?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Maskvoje kiniečiai padarė?
                                      Ne, pateikiau tai tik kaip pavyzdį kaip savo gamintojo protegavimas. Taip aisku ir kitos salys daro savo gamintojų palaikymui, tik kuo labiau nedemokratisku budu priimami sprendimai, tuo didesne tikimybe prastumti neefektyvia sistemą

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                        Ne, pateikiau tai tik kaip pavyzdį kaip savo gamintojo protegavimas. Taip aisku ir kitos salys daro savo gamintojų palaikymui, tik kuo labiau nedemokratisku budu priimami sprendimai, tuo didesne tikimybe prastumti neefektyvia sistemą
                                        O Translohr yra kieno kompanija? kiniečių, kad ją ten kažkas prastūmė?

                                        Anyway, mano pointas tas, kad tokios "nesąmoningos" sistemos Kinijoje yra išimtis, nei taisyklė. Jeigu pažiūrėsi visas 40+ naujų sistemų per paskutinius ~15 metų, visur dominuoja tiesiog bėginis transportas. Kai kur dar ant viršaus uždėtas koks BRT.

                                        Ir, beje, kas blogai su elektriniais autobusais?
                                        Paskutinis taisė John; 2023.02.25, 13:46.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          O apie Zuoka tai paziurekit ka jis siule 2012 metais:



                                          Kadangi jis savo paskutiniame video tai vis iki siol laiko siuokaine ir naujoviska technologija (nuo 3 min) tai man nera jokiu abejoniu, kad kalbant ir rodant normalu tramvaju, siulys butent tramvaju guminiais ratais. Vienoki ar kitoki.
                                          Tuo labiau apie tai kalba musu zinomas kosmonautas Pakalnis atvirai siulantys savo FB pabandyti virtualuji tramvaju, nes jis a-lia pigesnis.

                                          Ir tuomet atsisakyta tramvajaus buvo ne todel kad visi durni o Zuokas toks geras, o todėl kad transportininkai, suprantantys kuo tai kvepia, siūlė valdžiai šiai idejai nepritarti. Ir būtent Zuokas tokiu savo žingsnių normalaus tramvajaus idėją Vilniuje kaip tik ir palaidojo ilgam laikui. Jei tuo metu būtų siūlęs ne akivaizdžiai korumpuotą ir naudinga vienam gamintojui schemą, o normalų tramvajų, tikrai daugiau šansų kad tam būtų pritarta visuose sluoksniuose ir tramvajus Vilniuje jau riedėtų.
                                          Jis puikiai moka juoda paversti baltu ir issivartyti is gaidzio, kaip sakant. Tas ypatingai gerai matosi jo video. Visi blogi, o vat jis tai mesijus gelbetojas.
                                          turės būti vienbėgis.....

                                          išlenda vis daugiau įrodymų kad Z galimai priklausė monoreilo kabalui.
                                          korporacijos mėgsta kvailus korupcinius valstybinius klientus nes jiems galima įkišti proprietary sprendimą ir melžti karvę ne kartą.
                                          Šį mėnesį Nancy TVR monoreilas mirė ir buvo pakeistas troleibusais.
                                          Išsivaduoti iš brangaus monopolininko gniaužtų užtruko du dešimtmečius.
                                          bus pamoka kitiems miestams.
                                          Z nemėgsta kontaktinio tinklo nemažiau nei Š todėl manu dar išgirsime visokių įdomybių kurios galėtų miestą pririšti prie vieno monopolininko.
                                          Jei du bėgiai geriau už vieną tai trečias bėgis dar geriau?
                                          arba baterijos su specialia gamintojo pakrovimo įranga.




                                          Comment

                                          Working...
                                          X