Parašė Riedutis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Zuokas uzsilikes 2010-tuose. Nenoreciau jo prileisti prie mero posto, nes net apie vienbegius ir bebegius tramvajus, gondolas ir visa kita tiesiog nusisneka. Pavyzdziu semiasi is Tel Avivo ir bbz kur dar.
- 12 patinka
Comment
-
Atsakau į pranešimą iš Vingio Akropolio temos.
Parašė TIME Rodyti pranešimąBet negali but, kad Simasiaus chebra tik apsimeta tokiais durniais? Nes itakingas Simasines mafijos narys yra Gulbinas, vienas is buvusiu Bolt vadovu ir jie supranta, kad geras VT butu pagrindinis konkurentas Boltui, ju nebepavyktu taip propoguot.
Nes, pvz, vadovaujantis ju logika dviraciu taku tiesti is vis nebutu galima (dviraciu takai padeda ir Bolt paspirtukam) - commuteriu dviraciu labai mazai, nuo spalio iki balandzio is vis beveik nera, taciau VMS teisingai sako, kad kol nebus dviraciu taku, nebus kas jais ir vazinejas. Taciau, pritaikant pacios VMS logika, kol nebus ten kazkiek tukstanciu dviratininku, vazinejanciu kreidelemis nupaisytais "takais", per suluzususius saligatvius ar pavojingsi gatveje, tol negali buti geresniu taku tiesimo net svarstoma. Taciau, VMS atstovai patys supranta, kad to niekada nebus. Pakalnis nepaaiskino kodel tas negalioja viesajam tranaportui
Tiesa, tikras stebuklas, kad Vilnius tiesia dvirtakius daugmaž Olandijos stiliumi ir gana sistemiškai, o ne papaišymais ant šaligatvių, kaip Ryga su Talinu. Bet forume berods buvo rašyta, kad tą paskatino kažkoks savivaldybėje dirbantis žmogus, asmeniškai domėjęsis dviračių takais.
Tramvajus yra sudėtingesnis dalykas: tai ne tik kontaktinis tinklas, bet ir bėgiai, depas, pačios transporto priemonės. Antra, neišvengiamai reikėtų kažką atimti iš automobilininkų ir sutrukdyti jų šventą ramybę. Trečia, įrengimas ir priežiūra brangūs (lyginant su asfalto gabalais), o su dideliais ir brangiais projektais nesiseka. Ketvirta, Lietuvoje nėra jokios patirties perimant patirtį iš Vakarų Europos VT srityje (kad ir Lenkijos) ir joks kitas Lietuvos miestas neturi tramvajaus. Penkta, dauguma lietuvių (įskaitant tarybos narius, savivaldybės darbuotojus ar kandidatus į merus) gyvenime nevažiavę tramvajumi ARBA įsivaizduoja, kad visi tramvajai privalo būti barškantys ir surūdiję kaip prieš 20 metų jie matė Daugpilyje ARBA paskutinį kartą važiavo VT prieš 20 metų ir nesupranta, kam čia tokio „pribumbaso“, jeigu yra paprastas pigesnis autobusas.
Tiesiog dviračių takai yra toks dalykas, kurį kažkaip „sufeilinti“ yra praktiškai neįmanoma, tai jį ir sėkmingai vysto, o tramvajaus projekte slypi žymiai daugiau rizikų, todėl verčiau Pakalnis pasvajos apie „virtualius tramvajus“ (20 m. senumo nepasiteisinusius eksperimentus), negu pasiūlys normalų tramvajų.
Aš beveik garantuoju, kad jei Matijošaitis arba Klaipėda pasistatytų tramvajų, praėjus keliems mėnesiams po jo atidarymo, Vilnius užsakytų projektavimo darbus. Daugybė žmonių tramvajų būtų asmeniškai išbandę ir įsitikinę jo patogumu, apie jį kalbėtų, dingtų tramvajų gaubiantis tabu („vasiukai“), galų gale atsirastų elementarus pavydas. Matant kaip Klaipėda išbraukė BRT, vienintelis šansas – Kaunas.
Paskutinis taisė taccido; 2023.01.28, 19:03.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 16 patinka
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąKaune manau irgi nebus tramvajaus, tiesiog per kalvotas miestas…
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTramvajus yra sudėtingesnis dalykas: tai ne tik kontaktinis tinklas, bet ir bėgiai, depas, pačios transporto priemonės. Antra, neišvengiamai reikėtų kažką atimti iš automobilininkų ir sutrukdyti jų šventą ramybę. Trečia, įrengimas ir priežiūra brangūs (lyginant su asfalto gabalais), o su dideliais ir brangiais projektais nesiseka.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą... dauguma lietuvių (įskaitant tarybos narius, savivaldybės darbuotojus ar kandidatus į merus) gyvenime nevažiavę tramvajumi ARBA įsivaizduoja, kad visi tramvajai privalo būti barškantys ir surūdiję kaip prieš 20 metų jie matė Daugpilyje ARBA paskutinį kartą važiavo VT prieš 20 metų ir nesupranta, kam čia tokio „pribumbaso“, jeigu yra paprastas pigesnis autobusas.
... jei Matijošaitis arba Klaipėda pasistatytų tramvajų, praėjus keliems mėnesiams po jo atidarymo, Vilnius užsakytų projektavimo darbus. Daugybė žmonių tramvajų būtų asmeniškai išbandę ir įsitikinę jo patogumu, apie jį kalbėtų, dingtų tramvajų gaubiantis tabu („vasiukai“)
Pats gan aptakiai suvokiau, kas tai per daiktas - tramvajus. O tada išbandžiau - Mančesteryje, Amsterdame, Londone (light rail ir metro), ir šiek tiek susikonkretino supratimas - tai yra tiesiog "kažkas kitko" (verčiant pažodžiui). Ir tikrai tikiu, kad tik jei kažkur Lietuvoje atsirastų bent vienas sėkmingas tramvajaus projektas, ta idėja paplistų.
BTW, Mančesteryje tramvajus eina per miesto centrą, kur gatvės vos ne "senamiesčio" lygio. OK, šiek tiek platesnės, nei LT, bet visvien ganėtinai siauros. Esmė, kad tikrai nebūtinos tos Geležinio vilko g., Laisvės pr. ar Pilaitės pr. žalios skiriamosios juostos (kaip komentavo toliau R.D.), kad toks VT variantas veiktų.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąGal ir visai nieko būtų tramvajus Vilniaus, Vokiečių gatvėse, bet tada nebūtų kur staliukų statyti
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Kaip kažkurioje šalyje (berods Afrikoje) geležinkelis eina per turgaus teritoriją ir prekės sudėtos tikrai arčiau, nei du metrai nuo kraštinio bėgio, tai žiūrint į tai realu įgyvendinti
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNegi jūs tikrai norite tokio tramvajaus kaip Daugpilyje?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąKaunas 1936 m. Kaunakiemio gatvė
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNegi jūs tikrai norite tokio tramvajaus kaip Daugpilyje?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTurbūt kalbi apie Maekong turgų Tailande, o ne "Afrikoje"
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąKas ten per gaytrain Vilniuje?
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Vilnius, 2022 m., Šventaragio g.
Nežinau, kaip kiti, aš tramvajaus noriu ne dėl tramvajaus, o tam, kad sumažėtų visokių kiuženų gatvėse, jos būtų siaurinamos, apželdimos ir... atiduodamos žmonėms."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 4 patinka
Comment
Comment