Parašė Shernas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Va čia yra atvirkštinio mastymo pavyzdys. Geras VT pats sukuria srautus juo naudotis. Jeigu nėra srautų gyvenamojoje zonoje tai tiesiog reiškia kad VT nėra pakankamai patrauklus.
Sutinku, kad patogesnis VT padidins juo besinaudojančių žmonių skaičių, tačiau visvien kai kurios linijos bus labiau populiarios tarp keleivių, kai kurios mažiau, ir tai priklauso nuo natūralių priežasčių. Pylimo gatvė yra arčiau Centro, arčiau visokių įstaigų, traukos taškų, o Švitrigailos gatvė yra geografiškai labiau nutolusi, tai ir paaiškina, kodėl keleivių srautai joje mažesni (o ne kažkokie tamstos mėgstami profaniški teiginiai). Net ir dabartiniai keleivių skaičiai aiškiai paliudija, kad Pylimo gatvės stotelėmis besinaudoja žymiai daugiau keleivių negu Švitrigailos, todėl natūralu kad ir galvojant apie tramvajaus linijas, didesnis prioritetas turėtų būti duodamas jai.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai gali tramvajaus liniją kad ir iki paties Balbieriškio nutiesti, tačiau ar tai reiškia, kad atsiras pakankamai žmonių, kurie važiuos tramvajumi iš Vilniaus į Balbieriškį ?
Sutinku, kad patogesnis VT padidins juo besinaudojančių žmonių skaičių, tačiau visvien kai kurios linijos bus labiau populiarios tarp keleivių, kai kurios mažiau, ir tai priklauso nuo natūralių priežasčių. Pylimo gatvė yra arčiau Centro, arčiau visokių įstaigų, traukos taškų, o Švitrigailos gatvė yra geografiškai labiau nutolusi, tai ir paaiškina, kodėl keleivių srautai joje mažesni (o ne kažkokie tamstos mėgstami profaniški teiginiai). Net ir dabartiniai keleivių skaičiai aiškiai paliudija, kad Pylimo gatvės stotelėmis besinaudoja žymiai daugiau keleivių negu Švitrigailos, todėl natūralu kad ir galvojant apie tramvajaus linijas, didesnis prioritetas turėtų būti duodamas jai.
Bet kai savivaldybė įsivaizduoja kad vieno autobuso kas 30 min paleidimas jau yra puikus VT rajonui tai aišku niekas nepersės į VT.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Centrinė valdžia už tramvajų, tai realiai tik Šimašius iki šiol viską stabdo.
M. Skuodis – prieš metro ir naują oro uostą, bet už tramvajų Vilniuje
Skaitykite daugiau: https://iq.lt/it-ir-transportas/m-sk...ilniuje/219988
Ir kiek metų "atviras klausimas" būna atviru?
Klaipėda bent susimokėjo už jiems mažiau atviro klausimo atsakymą.
Už 461 010 Eur įsitikino, kad tramvajus ir metro Klaipėdai netiks - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)Paskutinis taisė Panevezietis; 2022.10.04, 09:42.
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
O iš kurios partijos Skuodis ir Šimašius?
Ir kiek metų "atviras klausimas" būna atviru?
Klaipėda bent susimokėjo už jiems mažiau atviro klausimo atsakymą.
Už 461 010 Eur įsitikino, kad tramvajus ir metro Klaipėdai netiks - Atvira Klaipėda (atviraklaipeda.lt)
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai Vilnius irgi jau ne vieną studiją darė, kurių paskutinė parodė, kad tramvajus Vilniuje yra neatsiperkanti investicija.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai Vilnius irgi jau ne vieną studiją darė, kurių paskutinė parodė, kad tramvajus Vilniuje yra neatsiperkanti investicija.
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
Nepavyko ant greitųjų surasti studijos(ų) apie Vilniaus tramvajų.
https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-ataskaita.pdf
Įvertinus tramvajaus įrengimo kaštus ir svarstytinus maršrutus, preliminariai skaičiuojama, kad tramvajaus įrengimas (įskaitant reikalingą gatvių rekonstrukciją) miestui atsieitų apie 1,3 – 1,62 mlrd. Eur.
Dėl nepakankamų keleivių srautų bei didelių investicinių ir eksploatacinių kaštų, šioje studijoje tramvajus nėra rekomenduojamas ar įtraukiamas į siūlomus atnaujinimo scenarijus kaip atskira transporto rūšis.
Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialusis planas
https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...alusis-planas/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Vilniaus miesto viešojo transporto atnaujinimo galimybių studija
https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-ataskaita.pdf
-----
Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialusis planas
https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...alusis-planas/
"Dėl nepakankamų keleivių srautų bei didelių investicinių ir eksploatacinių kaštų, šioje studijoje tramvajus nėra rekomenduojamas ar įtraukiamas į siūlomus atnaujinimo scenarijus kaip atskira transporto rūšis."
"Nepaisant visų kintamųjų, remiantis įprasta praktika, tramvajaus linijos yra diegiamos maršrutuose, kuriuose keleivių skaičius viena kryptimi yra apie 6–20 tūkst. per valandą. Vilniuje, piko metu, keleivių skaičius maršrutuose daugiausiai siekia 4 tūkst. per valandą."
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai Vilnius irgi jau ne vieną studiją darė, kurių paskutinė parodė, kad tramvajus Vilniuje yra neatsiperkanti investicija.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kas tiksliai darė tas studijas? Pati VMS su VGTU specelystų pagalba? What about normali studija, kurią darytų normali tos srities tarptautinė kompanija?
Konsultantas Smart Continent LT, UAB
Services - Smart Continent | Management advisory for Government and Business | Innovation and Research
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
"Vilniaus miesto viešojo transporto atnaujinimo galimybių studija"
Konsultantas Smart Continent LT, UAB
Services - Smart Continent | Management advisory for Government and Business | Innovation and Research
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąStudija nupirkta per viešus pirkimus. Ar rimta tarptautnė kompanija turėtų šansus ten laimėti (su kaina).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Koks skirtumas, kiek turėtų šansų? Čia jau einam į priežasčių aiškinimą. Esminis pointas, kad vietinių nevykėlių "studijos" yra išvis nieko nevertos ir yra absurdiška tai naudoti kaip kažkokį argumentą. Tam turi būti samdomos normalios kompanijos.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą"Dėl nepakankamų keleivių srautų bei didelių investicinių ir eksploatacinių kaštų, šioje studijoje tramvajus nėra rekomenduojamas ar įtraukiamas į siūlomus atnaujinimo scenarijus kaip atskira transporto rūšis."
"Nepaisant visų kintamųjų, remiantis įprasta praktika, tramvajaus linijos yra diegiamos maršrutuose, kuriuose keleivių skaičius viena kryptimi yra apie 6–20 tūkst. per valandą. Vilniuje, piko metu, keleivių skaičius maršrutuose daugiausiai siekia 4 tūkst. per valandą."
- 13 patinka
Comment
Comment