Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šioje temoje karts nuo karto pateikiami klausimai, po to kas nors į juos atstako. Vėliau vėl pateikiami tie patys klausimai. Ir taip tęsiasi jau 19 puslapių. Kokia prasmė? Skaityti senesnių pranešimų nemokam? Ar bent į www.vilnius.lt/TRAMVAJUS puslapį buvom užėję? Nes klausimai kuo skiriasi tramvajus nuo troleibuso, ar bus atskiros juostos ir pan. jau bent 10-mt kartų buvo uždavinėjami.

    Comment


      Projektas naudingas ne Vilniai, o ji stumiantiems valdininkams

      Parašė Ash Rodyti pranešimą
      Jei projektas bus atliktas teisingai, tramvajus, savo aptarnavimo zonoje, geriau spręs kamščių problemas nė dabartinis viešasis transportas. Derinant tramvajaus ir kitas viešojo transporto sistemas galima pagerinti padėtį visame mieste. Čia mano nuomonė. Bet priimant klaidingus sprendimus galima susilaukt įvairių rezultatų.
      Sis projektas yra ne "teisingas", o pelningas (ji stumiantiems). Be to, lyginti reikia ne tramvaju su "dabartiniu viesuoju transportu", o tramvaju su greitaisiais autotraukiniais. Tokios lyginamosios studijos savivaldybe neatliko, nes meras su parankiniais norejo tramvajaus, o uzsienio firmos norejo prakisti tramvajus, kuriu nebegali parduoti savo salyse, nes tramvaju kaip nelankscios ir ypac brangiai eksploatuojamos transporto priemones technologiskai pazangiose pasaulio valstybese siuo metu vis labiau atsisakoma. Ten jas keicia naujo tipo autobusai (autotraukiniai), kurie ir kainuoja perpus pigiau.

      Kalbat apie atskiras juostas, bet pasakykit, kaip gali tilpti tvamvajus Pylimo g., kurios plotis kai kur 5 m, jei vienai tramvajaus juostai reikia maziausiai 3,2 m? Dveji begiai netilps, o jei priespriesiniai vienas kita praleidines kisenese, tai bus letasis, o ne greitasis tramvajaus

      Be to, Pylimo g. reikes uzdaryti lengviesiems automobiliams, nes jiems ten neliks ne vienos juostos. Kalvariju g. senojoje dalyje liks po viena juosta lengviesiems. Bet kuriam vairuotojui, daug vazinejanciam po miesta, aisku, kas bus uzdarius Pylimo ir dali Kalvarijos gatves, matem gi, kas vasara per remontus dejosi. Ir t.t. Argumentus visus turiu, bet geriau skaitykit prof. Ambrazeviciu.

      Comment


        >..Kalbat apie atskiras juostas, bet pasakykit, kaip gali tilpti tvamvajus Pylimo g.
        tegul galvas suka projektuotojai, bet ant begiu masinu tikrai nebus...

        Comment


          Parašė Anz Rodyti pranešimą
          Sis projektas yra ne "teisingas", o pelningas (ji stumiantiems). Be to, lyginti reikia ne tramvaju su "dabartiniu viesuoju transportu", o tramvaju su greitaisiais autotraukiniais. Tokios lyginamosios studijos savivaldybe neatliko, nes meras su parankiniais norejo tramvajaus, o uzsienio firmos norejo prakisti tramvajus, kuriu nebegali parduoti savo salyse, nes tramvaju kaip nelankscios ir ypac brangiai eksploatuojamos transporto priemones technologiskai pazangiose pasaulio valstybese siuo metu vis labiau atsisakoma. Ten jas keicia naujo tipo autobusai (autotraukiniai), kurie ir kainuoja perpus pigiau.
          O aš manau, kad autotraukiniai kažkam taip pat pelningi
          Visgi nereikia šnekėti netiesos, net ir pažangiose valstybėse tramvajai įrenginėjami lig šiol. Turiu omeny Bordo bei Dubliną.

          Comment


            >..O aš manau, kad autotraukiniai kažkam taip pat pelningi...
            ...be to jie nenaudoja atskiro kelio, naudoja bendra su kitu autotransportu ir cia yra pagrindinis ju, ir troleibusu, minusas. Toks transportas tik padeda kamsciu susidarymui.

            Comment


              Jo, klausimai kartojasi, o dauguma atsakymų išties yra oficialiame puslapyje.
              Tad pirma marš tenai www.vilnius.lt/TRAMVAJUS .

              O kas dėl autotraukinių, tai iškart galiu pasakyti 2 argumentus:

              1. Autotraukiniai turi vidaus degimo variklį ir dūmija (nebent jūs čia kalbat apie trulikus).
              2. Autotraukiniui reikia platesnės kelio juostos. Ir 2 autotraukiniai ties posūkiu neprasilenks 5-10 cm atstumu važiuodami ne vėžlišku greičiu. Tramvajui šiuo atveju greitis kaip ir neturi įtakos, vistiek prasilenks neužkliuvę.

              Comment


                >..Tad pirma marš tenai www.vilnius.lt/TRAMVAJUS .
                matyt paseno linkas, veda kazkur i pieva...

                Comment


                  Graikijos sostinej super futuristinis tramvajus, savo akim maciau, kaip kosminiai aparatai atrodo:
                  http://www.tramsa.gr/html/en/oxima.php?id=1

                  Comment


                    Parašė Anz Rodyti pranešimą
                    Sis projektas yra ne "teisingas", o pelningas (ji stumiantiems). Be to, lyginti reikia ne tramvaju su "dabartiniu viesuoju transportu", o tramvaju su greitaisiais autotraukiniais. Tokios lyginamosios studijos savivaldybe neatliko, nes meras su parankiniais norejo tramvajaus, o uzsienio firmos norejo prakisti tramvajus, kuriu nebegali parduoti savo salyse, nes tramvaju kaip nelankscios ir ypac brangiai eksploatuojamos transporto priemones technologiskai pazangiose pasaulio valstybese siuo metu vis labiau atsisakoma. Ten jas keicia naujo tipo autobusai (autotraukiniai), kurie ir kainuoja perpus pigiau.

                    Kalbat apie atskiras juostas, bet pasakykit, kaip gali tilpti tvamvajus Pylimo g., kurios plotis kai kur 5 m, jei vienai tramvajaus juostai reikia maziausiai 3,2 m? Dveji begiai netilps, o jei priespriesiniai vienas kita praleidines kisenese, tai bus letasis, o ne greitasis tramvajaus

                    Be to, Pylimo g. reikes uzdaryti lengviesiems automobiliams, nes jiems ten neliks ne vienos juostos. Kalvariju g. senojoje dalyje liks po viena juosta lengviesiems. Bet kuriam vairuotojui, daug vazinejanciam po miesta, aisku, kas bus uzdarius Pylimo ir dali Kalvarijos gatves, matem gi, kas vasara per remontus dejosi. Ir t.t. Argumentus visus turiu, bet geriau skaitykit prof. Ambrazeviciu.
                    ar tik nebūsi prof. A. Ambrazevičiaus studentu

                    Comment


                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                      Graikijos sostinej super futuristinis tramvajus, savo akim maciau, kaip kosminiai aparatai atrodo:
                      http://www.tramsa.gr/html/en/oxima.php?id=1


                      O man jis labai simpatiškas ir žemiškas . Gal kokiam nors senamiesti, apsuptas šimtamečių pastatų taip ir atrodo, o tarp naujų, modernių, stiklinių aukštaūgių, toks manau visiškai puikiai žiūrisi

                      Comment


                        kas dar čia kalba apie greituosius tramvajus? Jau 5 metus šnekama, kad Vilniuje bus modernus tramvajus, pamirškit vieną kartą tuos greituosius.
                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                        Comment


                          >...o tarp naujų, modernių, stiklinių aukštaūgių, toks manau visiškai puikiai žiūrisi..
                          taip, taip, ir as apie tai, ziurisi jis puikiai. Jis buvo uzsakytas pries Athens2004 Olimpijada, dizainas nuo Sergio Pinifarino, kuris Italijoj suprojektavo ne viena prababgios klases automobili. Jis nera greitasis, bet modernus - faktas. Maciau ju nemazai, nes linija buvo prie pat mano busto langu, bet vazinet juo neteko, o gaila. Cia graziausias tramvajus kuri man teko matyt, o maciau tikrai nemazai.
                          Modernu tramvaju pradejo gaminti latviai, savo RVR gamykloj, jo modelis RVR-2002. Jis irgi ne vagoninio o sekcijinio tipo, grindu lygis 35 cm nuo begio virsunes (seni cekiski turi 90 cm), salonas abipusis. Rygos miesto valdzia planuoja modernizuot savo tramvaju parka ir RVR-2002 yra vienas is kandidatu. Aplamai dabar daug kur pasaulyje atstato, modernizuoja, ar stato is naujo savo tramvaju linijas ir aisku parka. Kazkiam web'e buvo buvo prarasyta: "tramvajus - kamsciu naikintojas" netiksliai taip, bet esme ta pati. Ir buvo taip pasakyta apie Londono tramvaju.
                          Vilnius be tramvajaus neapsieis, nes keleiviu srautau jau perzenge automobilinio transporto ribas, bet dar gan toli iki metropoliteno, kuriam reikia nemaziau 10000 keleiviu per valanda, kad jis butu rentabilus.

                          Comment


                            ziuriu nemazai kur rasoma, kad turi buti dideli zmoniu srautai, kad apsimoketu. Tai ka, taip gaunasi, kad tam, kad apsimoketu tramvajuose zmoniu tankis turetu buti toks pat kaip siuo metu autobusuose ir troleibusuose? :/ Tokiu atveju, manau, nedaugelis perses is masinu i tramvaju...

                            Comment


                              >..kad turi buti dideli zmoniu srautai, kad apsimoketu.
                              zmoniu srautas ir zmoniu kiekis skirtingi dalykai.

                              Comment


                                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                >..kad turi buti dideli zmoniu srautai, kad apsimoketu.
                                zmoniu srautas ir zmoniu kiekis skirtingi dalykai.
                                O kokios bėdos , nematau čia problemų dėl srautų, juk yra išsakyta nuomonė, kad jei bus paleistas tramvajus, centras gali buti atiduotas tik viešajam transportui.Tokiu atveju, atvykes iš scetur į Vilnių, butų padarytos aikštelės automobiliams palikti.Taip pat tai liestu ir pačius vilniečius. O tai reiškia, kad tai bus priverstinis susodinimas i tramvaju ir kita likusi viesaji transportą,o ne savanoriškas atsisakimas nuo automobilių.

                                Comment


                                  >...o ne savanoriškas atsisakimas nuo automobilių...
                                  Tuo savanoriskumu irgi galima zaisti, kaip valdziai patogu. Galima sukurti tokias salygas, pats nenoresi ten vaziuoti... sakykim, mokamas ivaziavimas, itin brangus parkingas, drastiskas greiciu ribojimas... ir t.t.

                                  Comment


                                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                    >...o ne savanoriškas atsisakimas nuo automobilių...
                                    Tuo savanoriskumu irgi galima zaisti, kaip valdziai patogu. Galima sukurti tokias salygas, pats nenoresi ten vaziuoti... sakykim, mokamas ivaziavimas, itin brangus parkingas, drastiskas greiciu ribojimas... ir t.t.
                                    visiskai sutinku, KOLEGA

                                    Comment


                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      >...o ne savanoriškas atsisakimas nuo automobilių...
                                      Tuo savanoriskumu irgi galima zaisti, kaip valdziai patogu. Galima sukurti tokias salygas, pats nenoresi ten vaziuoti... sakykim, mokamas ivaziavimas, itin brangus parkingas, drastiskas greiciu ribojimas... ir t.t.
                                      Nemanau, kad ką nors tai sustabdytų.

                                      Comment


                                        O tamsta važiuotum pats į senamiestį jeigu pvz:
                                        įvažiavimas - 10Lt;
                                        parkingas - 7Lt/h.

                                        Aš tai taxi kviesčiau

                                        Comment


                                          Rengiant Vilniaus tramvajaus projektą tariamasi su paveldo apsaugos specialistais



                                          Rengdamasi įgyvendinti modernaus tramvajaus projektą ir siekdama įvertinti, kokią įtaką Vilniaus senamiesčiui turėtų šios naujos transporto priemonės įdiegimas, sostinės Savivaldybė konsultuojasi su paveldo apsaugos specialistais.
                                          Vakar Vilniaus miesto savivaldybėje su tramvajaus projektu ir numatoma jo įgyvendinimo eiga buvo supažindinti ICOMOS (Tarptautinės paminklų ir saugotinų vietų tarybos prie UNESCO) Lietuvos nacionalinio komiteto nariai. Gruodžio mėnesį projekto pristatymas buvo surengtas UNESCO Pasaulio paveldo centro tarptautiniams ekspertams.
                                          ICOMOS Lietuvos nacionalinio komiteto darbo grupė, vadovaujama komiteto pirmininkės Giedrės Miknevičienės, susipažinusi su rengiamu tramvajaus projektu Savivaldybei pateiks savo išvadas.
                                          Iš anksto įvertinti galimą tramvajaus poveikį istorinei miesto daliai svarbu todėl, kad pirmoji planuojama tramvajaus linija „Stotis–Santariškės“ nuo stoties eis vakarine Vilniaus senamiesčio – Pasaulio paveldo teritorijos riba, o ties Gedimino prospektu kirs saugomą zoną. Atsižvelgiant į tai, atlikti pirminiai tyrimai, tarp jų archeologiniai ir architektūriniai, kurie ateity bus iš esmės papildomi. Savivaldybė pabrėžia, kad šią tramvajaus liniją numatoma tiesti jau esamomis gatvėmis, todėl senamiesčio pastatai niekaip nebus pažeidžiami ar griaunami. Be to, diegiant tramvajų ypatingas dėmesys bus skiriamas viešųjų teritorijų kokybei pagerinti.
                                          Susitikimo metu šalies paveldo specialistams taip pat buvo pristatyta UNESCO Pasaulio paveldo centro ataskaita dėl Vilniaus tramvajaus projekto. „Iš esmės Vilniaus tramvajaus projektas būtų didelis žingsnis į priekį aplinkosaugos atžvilgiu, kadangi greitas viešasis transportas būtų kur kas priimtinesnis nei autobusai ar troleibusai ir asmeniniai automobiliai, o juo labiau tai svarbu kultūrine prasme jautriai aplinkai. (...) Tramvajaus linijos tiesimą per istorinį Vilniaus centrą galima pagrįsti tuo, jog būtų pagerintas susisiekimas bei sumažintos esamos transporto spūstys“,- teigiama šioje ataskaitoje.
                                          Kaip teigiami pavyzdžiai buvo paminėti Strasbūro ir Bordo miestų istoriniuose centruose įdiegti modernaus tramvajaus projektai.

                                          www.vilnius.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X