Šioje temoje karts nuo karto pateikiami klausimai, po to kas nors į juos atstako. Vėliau vėl pateikiami tie patys klausimai. Ir taip tęsiasi jau 19 puslapių. Kokia prasmė? Skaityti senesnių pranešimų nemokam? Ar bent į www.vilnius.lt/TRAMVAJUS puslapį buvom užėję? Nes klausimai kuo skiriasi tramvajus nuo troleibuso, ar bus atskiros juostos ir pan. jau bent 10-mt kartų buvo uždavinėjami.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Projektas naudingas ne Vilniai, o ji stumiantiems valdininkams
Parašė Ash Rodyti pranešimąJei projektas bus atliktas teisingai, tramvajus, savo aptarnavimo zonoje, geriau spręs kamščių problemas nė dabartinis viešasis transportas. Derinant tramvajaus ir kitas viešojo transporto sistemas galima pagerinti padėtį visame mieste. Čia mano nuomonė. Bet priimant klaidingus sprendimus galima susilaukt įvairių rezultatų.
Kalbat apie atskiras juostas, bet pasakykit, kaip gali tilpti tvamvajus Pylimo g., kurios plotis kai kur 5 m, jei vienai tramvajaus juostai reikia maziausiai 3,2 m? Dveji begiai netilps, o jei priespriesiniai vienas kita praleidines kisenese, tai bus letasis, o ne greitasis tramvajaus
Be to, Pylimo g. reikes uzdaryti lengviesiems automobiliams, nes jiems ten neliks ne vienos juostos. Kalvariju g. senojoje dalyje liks po viena juosta lengviesiems. Bet kuriam vairuotojui, daug vazinejanciam po miesta, aisku, kas bus uzdarius Pylimo ir dali Kalvarijos gatves, matem gi, kas vasara per remontus dejosi. Ir t.t. Argumentus visus turiu, bet geriau skaitykit prof. Ambrazeviciu.
Comment
-
Parašė Anz Rodyti pranešimąSis projektas yra ne "teisingas", o pelningas (ji stumiantiems). Be to, lyginti reikia ne tramvaju su "dabartiniu viesuoju transportu", o tramvaju su greitaisiais autotraukiniais. Tokios lyginamosios studijos savivaldybe neatliko, nes meras su parankiniais norejo tramvajaus, o uzsienio firmos norejo prakisti tramvajus, kuriu nebegali parduoti savo salyse, nes tramvaju kaip nelankscios ir ypac brangiai eksploatuojamos transporto priemones technologiskai pazangiose pasaulio valstybese siuo metu vis labiau atsisakoma. Ten jas keicia naujo tipo autobusai (autotraukiniai), kurie ir kainuoja perpus pigiau.
Visgi nereikia šnekėti netiesos, net ir pažangiose valstybėse tramvajai įrenginėjami lig šiol. Turiu omeny Bordo bei Dubliną.
Comment
-
Jo, klausimai kartojasi, o dauguma atsakymų išties yra oficialiame puslapyje.
Tad pirma marš tenai www.vilnius.lt/TRAMVAJUS .
O kas dėl autotraukinių, tai iškart galiu pasakyti 2 argumentus:
1. Autotraukiniai turi vidaus degimo variklį ir dūmija (nebent jūs čia kalbat apie trulikus).
2. Autotraukiniui reikia platesnės kelio juostos. Ir 2 autotraukiniai ties posūkiu neprasilenks 5-10 cm atstumu važiuodami ne vėžlišku greičiu. Tramvajui šiuo atveju greitis kaip ir neturi įtakos, vistiek prasilenks neužkliuvę.
Comment
-
Graikijos sostinej super futuristinis tramvajus, savo akim maciau, kaip kosminiai aparatai atrodo:
http://www.tramsa.gr/html/en/oxima.php?id=1
Comment
-
Parašė Anz Rodyti pranešimąSis projektas yra ne "teisingas", o pelningas (ji stumiantiems). Be to, lyginti reikia ne tramvaju su "dabartiniu viesuoju transportu", o tramvaju su greitaisiais autotraukiniais. Tokios lyginamosios studijos savivaldybe neatliko, nes meras su parankiniais norejo tramvajaus, o uzsienio firmos norejo prakisti tramvajus, kuriu nebegali parduoti savo salyse, nes tramvaju kaip nelankscios ir ypac brangiai eksploatuojamos transporto priemones technologiskai pazangiose pasaulio valstybese siuo metu vis labiau atsisakoma. Ten jas keicia naujo tipo autobusai (autotraukiniai), kurie ir kainuoja perpus pigiau.
Kalbat apie atskiras juostas, bet pasakykit, kaip gali tilpti tvamvajus Pylimo g., kurios plotis kai kur 5 m, jei vienai tramvajaus juostai reikia maziausiai 3,2 m? Dveji begiai netilps, o jei priespriesiniai vienas kita praleidines kisenese, tai bus letasis, o ne greitasis tramvajaus
Be to, Pylimo g. reikes uzdaryti lengviesiems automobiliams, nes jiems ten neliks ne vienos juostos. Kalvariju g. senojoje dalyje liks po viena juosta lengviesiems. Bet kuriam vairuotojui, daug vazinejanciam po miesta, aisku, kas bus uzdarius Pylimo ir dali Kalvarijos gatves, matem gi, kas vasara per remontus dejosi. Ir t.t. Argumentus visus turiu, bet geriau skaitykit prof. Ambrazeviciu.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąGraikijos sostinej super futuristinis tramvajus, savo akim maciau, kaip kosminiai aparatai atrodo:
http://www.tramsa.gr/html/en/oxima.php?id=1
O man jis labai simpatiškas ir žemiškas . Gal kokiam nors senamiesti, apsuptas šimtamečių pastatų taip ir atrodo, o tarp naujų, modernių, stiklinių aukštaūgių, toks manau visiškai puikiai žiūrisi
Comment
-
>...o tarp naujų, modernių, stiklinių aukštaūgių, toks manau visiškai puikiai žiūrisi..
taip, taip, ir as apie tai, ziurisi jis puikiai. Jis buvo uzsakytas pries Athens2004 Olimpijada, dizainas nuo Sergio Pinifarino, kuris Italijoj suprojektavo ne viena prababgios klases automobili. Jis nera greitasis, bet modernus - faktas. Maciau ju nemazai, nes linija buvo prie pat mano busto langu, bet vazinet juo neteko, o gaila. Cia graziausias tramvajus kuri man teko matyt, o maciau tikrai nemazai.
Modernu tramvaju pradejo gaminti latviai, savo RVR gamykloj, jo modelis RVR-2002. Jis irgi ne vagoninio o sekcijinio tipo, grindu lygis 35 cm nuo begio virsunes (seni cekiski turi 90 cm), salonas abipusis. Rygos miesto valdzia planuoja modernizuot savo tramvaju parka ir RVR-2002 yra vienas is kandidatu. Aplamai dabar daug kur pasaulyje atstato, modernizuoja, ar stato is naujo savo tramvaju linijas ir aisku parka. Kazkiam web'e buvo buvo prarasyta: "tramvajus - kamsciu naikintojas" netiksliai taip, bet esme ta pati. Ir buvo taip pasakyta apie Londono tramvaju.
Vilnius be tramvajaus neapsieis, nes keleiviu srautau jau perzenge automobilinio transporto ribas, bet dar gan toli iki metropoliteno, kuriam reikia nemaziau 10000 keleiviu per valanda, kad jis butu rentabilus.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą>..kad turi buti dideli zmoniu srautai, kad apsimoketu.
zmoniu srautas ir zmoniu kiekis skirtingi dalykai.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą>...o ne savanoriškas atsisakimas nuo automobilių...
Tuo savanoriskumu irgi galima zaisti, kaip valdziai patogu. Galima sukurti tokias salygas, pats nenoresi ten vaziuoti... sakykim, mokamas ivaziavimas, itin brangus parkingas, drastiskas greiciu ribojimas... ir t.t.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą>...o ne savanoriškas atsisakimas nuo automobilių...
Tuo savanoriskumu irgi galima zaisti, kaip valdziai patogu. Galima sukurti tokias salygas, pats nenoresi ten vaziuoti... sakykim, mokamas ivaziavimas, itin brangus parkingas, drastiskas greiciu ribojimas... ir t.t.
Comment
-
Rengiant Vilniaus tramvajaus projektą tariamasi su paveldo apsaugos specialistais
Rengdamasi įgyvendinti modernaus tramvajaus projektą ir siekdama įvertinti, kokią įtaką Vilniaus senamiesčiui turėtų šios naujos transporto priemonės įdiegimas, sostinės Savivaldybė konsultuojasi su paveldo apsaugos specialistais.
Vakar Vilniaus miesto savivaldybėje su tramvajaus projektu ir numatoma jo įgyvendinimo eiga buvo supažindinti ICOMOS (Tarptautinės paminklų ir saugotinų vietų tarybos prie UNESCO) Lietuvos nacionalinio komiteto nariai. Gruodžio mėnesį projekto pristatymas buvo surengtas UNESCO Pasaulio paveldo centro tarptautiniams ekspertams.
ICOMOS Lietuvos nacionalinio komiteto darbo grupė, vadovaujama komiteto pirmininkės Giedrės Miknevičienės, susipažinusi su rengiamu tramvajaus projektu Savivaldybei pateiks savo išvadas.
Iš anksto įvertinti galimą tramvajaus poveikį istorinei miesto daliai svarbu todėl, kad pirmoji planuojama tramvajaus linija „Stotis–Santariškės“ nuo stoties eis vakarine Vilniaus senamiesčio – Pasaulio paveldo teritorijos riba, o ties Gedimino prospektu kirs saugomą zoną. Atsižvelgiant į tai, atlikti pirminiai tyrimai, tarp jų archeologiniai ir architektūriniai, kurie ateity bus iš esmės papildomi. Savivaldybė pabrėžia, kad šią tramvajaus liniją numatoma tiesti jau esamomis gatvėmis, todėl senamiesčio pastatai niekaip nebus pažeidžiami ar griaunami. Be to, diegiant tramvajų ypatingas dėmesys bus skiriamas viešųjų teritorijų kokybei pagerinti.
Susitikimo metu šalies paveldo specialistams taip pat buvo pristatyta UNESCO Pasaulio paveldo centro ataskaita dėl Vilniaus tramvajaus projekto. „Iš esmės Vilniaus tramvajaus projektas būtų didelis žingsnis į priekį aplinkosaugos atžvilgiu, kadangi greitas viešasis transportas būtų kur kas priimtinesnis nei autobusai ar troleibusai ir asmeniniai automobiliai, o juo labiau tai svarbu kultūrine prasme jautriai aplinkai. (...) Tramvajaus linijos tiesimą per istorinį Vilniaus centrą galima pagrįsti tuo, jog būtų pagerintas susisiekimas bei sumažintos esamos transporto spūstys“,- teigiama šioje ataskaitoje.
Kaip teigiami pavyzdžiai buvo paminėti Strasbūro ir Bordo miestų istoriniuose centruose įdiegti modernaus tramvajaus projektai.
www.vilnius.lt
Comment
Comment