Parašė NoBoDyX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Darius_ Rodyti pranešimąŠitą manau reikėtų pratęsti iki Pašilaičių 7-to troleibuso žiedo. Vis tik Pašilaičiai labiausiai besiplečiantis mikrorajonas Vilniuje...
Comment
-
ilestmort
problema yra. ja reikia spresti. bet aukstesniam lygyje nei sugeba abonentas su savo populistinem uzmaciom. vien numatomame projekte tramvajaus posukio diametrai kai kuriose centrinio vilniaus rajono gatvese kelia sypsena. pilietine pareiga saves pasiklausti, kodel, kai transporto planavime ir projektavie dirba tikrai aukstos kvalifikacijos specialistai - paskutinis zodis nieko nesuprantancio despoto, katras nori blizguciais tautai uzglaistyt savo finansines ir kitokias nuodemes tai paciai tautai... taciau cia ne apie politika. visi buve pavyzdziai netinka vilniui, nes miestas nera kompaktiskai apgyvendintas, skystas, gyventoju tankumas tik 30 personu hektare. maziau nei ES vidurkis, skaiciuojamas vidutinio dydzio gyvenvietei (ne miestui). taigi jeigu musu sostine panasi savo struktura (ne funkciniu poziuriu) i skandinavijos miestus, turetumeme galvoti apie greitajo tramvajaus linijas: "miesto centro prieigos - tolimesni periferijos rajonai". centras toks mazas, kad butu galima ir pesciomis nukakti ten kur yra trauka (cia masems)... ir tt.
dar apie greiti. visos zmoniu mobilumo teorijos sako: vienam gyventojui per diena 3 keliones po 15 minuciu (transporto priemone nesvarbi, atstumai nesvarbus), vadinasi reikia keisti greiti. abonentas planuoja leta tramvaju lygiagreciai (ne visur) viesojo transporto linijoms. ir dar neslepia ir taip aiskaus fakto - pigiau nebus. retoriskai - tai kokio bb vilnius dabar ismes begale pinigu zaislui, is kurio jau isaugo ir niekada nebenores juo zaisti?
nors ka cia ir sneket. vistiek neipirks.
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąproblema yra. ja reikia spresti. bet aukstesniam lygyje nei sugeba abonentas su savo populistinem uzmaciom. vien numatomame projekte tramvajaus posukio diametrai kai kuriose centrinio vilniaus rajono gatvese kelia sypsena. pilietine pareiga saves pasiklausti, kodel, kai transporto planavime ir projektavie dirba tikrai aukstos kvalifikacijos specialistai - paskutinis zodis nieko nesuprantancio despoto, katras nori blizguciais tautai uzglaistyt savo finansines ir kitokias nuodemes tai paciai tautai... taciau cia ne apie politika. visi buve pavyzdziai netinka vilniui, nes miestas nera kompaktiskai apgyvendintas, skystas, gyventoju tankumas tik 30 personu hektare. maziau nei ES vidurkis, skaiciuojamas vidutinio dydzio gyvenvietei (ne miestui). taigi jeigu musu sostine panasi savo struktura (ne funkciniu poziuriu) i skandinavijos miestus, turetumeme galvoti apie greitajo tramvajaus linijas: "miesto centro prieigos - tolimesni periferijos rajonai". centras toks mazas, kad butu galima ir pesciomis nukakti ten kur yra trauka (cia masems)... ir tt.
dar apie greiti. visos zmoniu mobilumo teorijos sako: vienam gyventojui per diena 3 keliones po 15 minuciu (transporto priemone nesvarbi, atstumai nesvarbus), vadinasi reikia keisti greiti. abonentas planuoja leta tramvaju lygiagreciai (ne visur) viesojo transporto linijoms. ir dar neslepia ir taip aiskaus fakto - pigiau nebus. retoriskai - tai kokio bb vilnius dabar ismes begale pinigu zaislui, is kurio jau isaugo ir niekada nebenores juo zaisti?
nors ka cia ir sneket. vistiek neipirks.
Comment
-
Kas nors matet ULTRa?
Labai idomiai atrodo. Sakyciau kaip 21-am amziui pats tas butu
http://www.atsltd.co.uk/
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąproblema yra. ja reikia spresti. bet aukstesniam lygyje nei sugeba abonentas su savo populistinem uzmaciom. vien numatomame projekte tramvajaus posukio diametrai kai kuriose centrinio vilniaus rajono gatvese kelia sypsena. pilietine pareiga saves pasiklausti, kodel, kai transporto planavime ir projektavie dirba tikrai aukstos kvalifikacijos specialistai - paskutinis zodis nieko nesuprantancio despoto, katras nori blizguciais tautai uzglaistyt savo finansines ir kitokias nuodemes tai paciai tautai... taciau cia ne apie politika. visi buve pavyzdziai netinka vilniui, nes miestas nera kompaktiskai apgyvendintas, skystas, gyventoju tankumas tik 30 personu hektare. maziau nei ES vidurkis, skaiciuojamas vidutinio dydzio gyvenvietei (ne miestui). taigi jeigu musu sostine panasi savo struktura (ne funkciniu poziuriu) i skandinavijos miestus, turetumeme galvoti apie greitajo tramvajaus linijas: "miesto centro prieigos - tolimesni periferijos rajonai". centras toks mazas, kad butu galima ir pesciomis nukakti ten kur yra trauka (cia masems)... ir tt.
dar apie greiti. visos zmoniu mobilumo teorijos sako: vienam gyventojui per diena 3 keliones po 15 minuciu (transporto priemone nesvarbi, atstumai nesvarbus), vadinasi reikia keisti greiti. abonentas planuoja leta tramvaju lygiagreciai (ne visur) viesojo transporto linijoms. ir dar neslepia ir taip aiskaus fakto - pigiau nebus. retoriskai - tai kokio bb vilnius dabar ismes begale pinigu zaislui, is kurio jau isaugo ir niekada nebenores juo zaisti?
nors ka cia ir sneket. vistiek neipirks.
labas rytas štai ir aš
pasakiau nesamonę, bet man ji protingai atrodo, nes joje įpyniau keletą visai logiškų ir teisingų žodžių junginių pvz "labas rytas"
o jei rimtai, tai gal galėtumėte detaliau apie projektą, nes paskutinės mano žinios buvo tik apie tai, kad šiuo metu yra daroma techninė galimų maršrutų analizė. o pats jau ir apie projektą šneki ir spindulius žinai kokie bus, taip kad pasakei "A", sakyk ir "B"
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKas nors matet ULTRa?
Labai idomiai atrodo. Sakyciau kaip 21-am amziui pats tas butu
http://www.atsltd.co.uk/
WOW!!! Atrodo tai tiesiog COOL !!! Taip moderniai )
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKas nors matet ULTRa?
Labai idomiai atrodo. Sakyciau kaip 21-am amziui pats tas butu
http://www.atsltd.co.uk/Parašas :)
Comment
-
Parašė Mantaz Rodyti pranešimąGal tiesiog užtenka įtaisyti kamerą?
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąAr kamerų iškabinimas Senamiestyje ženkliai sumažino nusikalstamumą?Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąAr kamerų iškabinimas Senamiestyje ženkliai sumažino nusikalstamumą?Paskutinis taisė Aš; 2006.12.27, 15:28.
Comment
-
Parašė Mantaz Rodyti pranešimąGal tiesiog užtenka įtaisyti kamerą?
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąBet tokioje mažoje erdvėje įrengus kamerą, kuri, iš esmės, spoksotų tiesiai tau į veidą, labai smarkiai nukentėtų komfortas. Įsivaizduok jausmą kai tave kažkas nuolat stebi. Manau tikrai ne visiem tas patiktųMano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė Mantaz Rodyti pranešimąNa man toks jausmas nepatogumų nesukelia, nebent kamera būtų įtaisyta tualetePaskutinis taisė Aš; 2006.12.27, 15:37.
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąAš ir sakau, ne visiem tai patikų. Tikrai būtų kam tai sukelia nepatogumųMano galerija Flickr'yje
Comment
-
Tai turėtų padėti, be to būtų proga tautiečiam kompleksų atsikratyti Bet ši transporto priemonė pakankamai maža, aš nemanau, kad ji galėtų būti alternatyva tramvajui/metro ar kažkam panašaus Reikėtų labai daug tokių "vagonėlių", kas galbūt nėra pati didžiausia bėda. Bet, kaip matyti, jie važiuoja tik tam tikra trasa, būtų sudėtinga suderinti daugybės tokių transporto priemonių srautą. Tai, galbūt, labiau tiktų tik tam tikriems miesto taškams sujungti, pavyzdžiui, oro uostui su geležinkelio stotimi (imu tik kaip pavyzdį). Tai galėtų būti papildanti viešojo transporto sistema, bet ne pagrindinė. O tokiai prabangai, manau, mes dar esame nepakankamai turtingi Na nežinau, aš rinkčiausi laiko patikrintą transporto sistemą, o ne eksperimentuočiau su novatoriška. Tegu eksperimentuoja kiti, protingi mokosi iš kitų klaidų, ne iš savų, o ir eksperimentams, kaip minėjau, nėra pinigųPaskutinis taisė Aš; 2006.12.27, 15:55.
Comment
Comment