Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Kam viską spręst racionaliai, jei galima kalt viską na ura naujai, vadovaujantis Tel Avivu ir Stambulu. Bratislava sparčiai modernizuojanti ir plečianti tramvajų tinklą, pirmiau Vilniaus ima bandymams troleibusus.... Ryškiai su noru plėsti ir modernuozuoti troleibusų tinklą. Bijau, net gūglint. Bet įtariu jie net autobusų tinklą nori modernizuot ir neduokdie plėst. Gal kokį autiką ir į Vilnių atveš po testo.
    Bratislavoje troleibusai jau yra modernizuoti - yra teke vaziuoti ten juo, experiencas visai kitoks nei Vilniuje - pakeistos linijos, tad troleibusas vaziuoja greitai plius jo laidai yra nuleidziami, tad gali pravaziuoti kaip autobusas, tai lyginant su Vilniumi Bratislavos troleibusai tiesiog dalinas varda. Idomu, kad bilieta gali nusipirkti stoteleje is automato - kaip uzsienieciui, atvaziuvusiam i miesta pusdieniui labai patogu, nereikia siustis jokiu appsu ar pirkti Bratislavos korteliu - dar viena aukstoji technologija, "Naujieji vasiukai", "per brangu" ir niekaip neigyvendama Vilniuje

    Taciau, troleibusai ar autobusai nei pagrindine nei svarbiausia miesto VT dalis - ji naudojama maziems atstumams, vienas populiariausiu marsrutu yra is senamiescio i toki rajona ant kalno, panasu i musu Zveryna, ilgesnes keliones kaip is kokiu Pasilaiciu i centra yra grindziamos tramvajumi

    Comment


      Planas turbūt toks.

      Reiktų artimesniu metu toliau modernizuoti esamus autobusus ir troleibusus, įrengti bilietų pardavimo automatus svarbesnėse stotelėse, drąsiai užsiimti A juostų plėtra Kuo vėliau susiimsim, tuo labiau tempsim

      Vis tiek aišku, kad staigiai tramvajaus nepasistatysim. Per kokį 10 metų, betvarkydami VT, susivoksim, kad tikrai tikrai reikia tramvajaus ir A juostos neišgelbės, o dar praėjus 5-10 m. (10-15 m. nuo šiandien) ir atsidarytume pirmą liniją. Dar vėliau, praėjus 5-10 m. po pirmos linijos atidarymo dar pora linijų atidarytume. Štai ir viskas Vilnius pasiruošęs gyvenimui ateities kartoms
      Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.08, 13:16.

      Comment


        Tai abejonės nereikia laukt rankų sudėjus kol piliečiai sugalvos patys A juostas palikt. Reikia viską daryt jau dabar ir kompleksiškai. Modernizuoji negailėdamas lėšų ką turi, darai monitoringą, pieši planus kas bus. Nes dabar toks vaizdas, kad ne kurie siulo viską mest velniop ir eit tiest bėgius. Bet ar nepasiklysi tarp trijų pušų su tai bėgiais? Kur čia tuos bėgius pirmiau klot, ar nuo turgaus iki ligoninės, ar nuo ligoninės iki kapinių?
        Show must go von!

        Comment


          Padarom "aksominę" smetonišką diktatūrą, paskelbiam visokius "vatnikus", "runkelius", "antivaxerius" politniais kaliniais, suimam, įvedam katorgą ir suvežam katorgininkus tiest Vilniaus tramvajaus bėgius. Nereiks nei 10 metų.

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Tai abejonės nereikia laukt rankų sudėjus kol piliečiai sugalvos patys A juostas palikt. Reikia viską daryt jau dabar ir kompleksiškai. Modernizuoji negailėdamas lėšų ką turi, darai monitoringą, pieši planus kas bus. Nes dabar toks vaizdas, kad ne kurie siulo viską mest velniop ir eit tiest bėgius. Bet ar nepasiklysi tarp trijų pušų su tai bėgiais? Kur čia tuos bėgius pirmiau klot, ar nuo turgaus iki ligoninės, ar nuo ligoninės iki kapinių?
            Ne, tas 'racionaliau pirma sutvarkyti autobusus' yra vienas eilinių mitų apie tramvajus, kuriuos skleidžia vietiniai transporto 'ekspertai', per kuriuos Vilnius prarado dešimtmečius progreso VT srityje ir yra prasčiausią VT sistemą turintis miestas ES.

            Tramvajai (Vilniaus kontekste) atliktų kamieninės transporto priemonės, skirtos važiuoti ilgesnius atstumus, vaidmenį kas reikštų, kad jie stotų rečiau ir važiuotų greičiau nei autobusai ar troleibusai. Autobusai ir troleibusai pasiliktų (jų reiktų tiek pat, kiek yra, gal net daugiau), bet jie važinėtų tankesniais sustojimais, nes jų tikslas taptų aptarnauti tramvajaus linijas, o ne pervežinėti žmones ilgus atstumus. Būtent dėl to jie dažniau užsuktų į gyvenamųjų rajonų vidų vietoje to, kad važiuotų tiesiausiu keliu į centrą, o jų maršrutų planavimas radikaliai pasikeistų. Jei pirma bus 'sutvarkomi' autobusai prieš statant tramvajų, tai jie bus 'sutvarkomi' kaip pagrindinė kamieninė priemonė (kaip atsilikusiuose kraštuose), o, atsiradus tramvajui, jų maršrutus ir planavimą vėl reikės keisti, o pačių autobusų pasirinkimas gali tapti nebe opimalus. Tai ypač galioja troleibusams, kurių maršrutus pakeisti yra itin sunku/neįmanoma.

            Apskritai 'light rail' sistemos ir autobusai yra skirti skirtingiems atstumams mieste. Sakyti, kad neapsimoka statyti tramvajaus, nes pirma reikia sutvarkyti autobusus, yra tas pats, kas sakyti, kad neapsimoka pirkti mopedo, nes paspirtukas yra sugedęs. Tame nėra logikos. Tai tėra eilinis vietinių nevykėlių kliedesys, kuris būtų išjuoktas bet kur kitur Europoje, kartu su tokiais teiginiais, kaip "tramvajus yra praeito amžiaus transporto priemone", "miestai netiesia tramvajaus linijų nuo nulio" ir "modernaus tramvajaus linijos yra atidarinėjamos ir uždarinėjamos panašiais tempais".

            Comment


              To the top. Sugedo paspirtukas, perku mopedą, sugęs mopedas, pirksiu golfą. Finale sėdėsiu ant A juostoj arba ant bėgių.
              Show must go von!

              Comment


                Nepamirskite kad bet kokie dideliu pinigu sprendimai Lietuvoje yra tiesiog politine valia. Jei praeitus rinkimus laimetu Kreivys, o ne Simasius, butu pushinamas tramvajus. Tik kitas klausimas kad Kreivys siaip nelabai gaudosi aplinkoje ir urbanistikoje, ejo su tramvajaus korta tiesiog kaip populistinis irankis ir tiek.
                Irankis tas aisku nepaejo, nes kaip ir cia mineta vilnieciai verkia del kiekvienos susiaurintos gatveles, o cia dar jiems kazkas tramvaju po kojomis kistu, kurie nei vienas niekada gyvenime tikisi jog nevazines.
                O taip yra del to kad visas miestas narkomanu. Visi suauge zmones yra automobiliu narkomanai, viskas, jau velu. Dabar bus labai labai sunku, jie visi iprato vaziuoti visur nuosavu automobiliu ir yra nuo jo priklausomi. Atpratinti nuo sito ipracio arba labai brangu arba beveik neimanoma. Zmones nevalgys, negers, nepirks rubu, bet pils kura degalineje bet kokia kaina. Po 2.5 euro uz litra, vistiek pils, bet neses i VT.
                Ir jie toliau yra sodinami uz vairo ir ipratinami visur vykti tik su masina. Ir tas pratinimasis tesis toliau kol realiai neprasides tramvajaus igyvendinimas. O kai is narkomanu pradedi atimineti shirke nieko gero nelauk.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  O taip yra del to kad visas miestas narkomanu. Visi suauge zmones yra automobiliu narkomanai, viskas, jau velu.
                  Ne visi, aš ir mano nemažai pažįstamų tokie nėra. Tą patį įrodo ir VT naudojimo didėjimas iki pandemijos.

                  Comment


                    Na tai aišku. Uždrauskit ir EV stotelių plėtrą, nes koks narkomanas kals Teslą naują ir tu velnią jį kur įsodinsi. Padaryt dar mašinas pagal paskyras ir kur jie dėsis? Arba tramvajus arba dviratis, arba neši načialnikui rublių pilną sietką, kad eilę prie paskyros pareguliuotų.
                    Show must go von!

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Jei praeitus rinkimus laimetu Kreivys, o ne Simasius, butu pushinamas tramvajus.
                      Tu rimtai tikėjai tais Kreivio populistiniais lozungais apie tramvajų? Žmogui su ne kokia reputacija ir abejotinais biznio ryšiais kažkaip reikėjo įsiteikt rinkėjams, o infrastruktūra visada saldi korta.

                      Beje, aš visada važiuoju viešuoju ir pažįstu ne vieną žmogų, kuris irgi važiuoja. Ir geras pareigas užima, uždirba normaliai. Nereikia generalizuoti.

                      Comment


                        Parašė Autokratas Rodyti pranešimą
                        Perskaičiau paskutinius pasisakymus besibaigiant rytiniam pikui. Atsidariau žemėlapį, pasirinkau maršrutą iš stoties į Pašilaičius patikrinti ar tikrai dabar tokia kelionė jau trunka valandą. Žemėlapis pasiūlė autobusu važiuoti 32 minutes. Diskusijos tęsti neplanuoju. Skaityti tekstus gana smagu, bet grubus melas ją diskredituoja pilnumoje.
                        Kad jūs tikrinate atvirkščiai. Ritinio piko metu reikia tikrinti iš pašilaičių į stotį, o vakarinio piko metu iš stoties į pašilaičius. Ką maršrutas internete rodo nežinau, bet realybėje 50-60 min trunka tokie pasivažinėjimai.

                        Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

                        Dauguma lietuvių nei žino kas tas amerikietiškas urbanizmas, nei kas tas olandiškas. Apskritai, nežino gal net kas po ta sąvoka "urbanizmas" tupi. Nieks nežiūri nei Not Just Bikes, nei kokio tai Redneck Murica Road Building Channel. Mūsų pomėgis yra siauras ir nišinis.
                        Žino, tik ne pavadinimus ir technines detales o "pasižiūrėjau filme ir aš noriu privačių namų kvartaluose gyventi smagiai kaip filmuose".

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                          Na tai aišku. Uždrauskit ir EV stotelių plėtrą, nes koks narkomanas kals Teslą naują ir tu velnią jį kur įsodinsi. Padaryt dar mašinas pagal paskyras ir kur jie dėsis? Arba tramvajus arba dviratis, arba neši načialnikui rublių pilną sietką, kad eilę prie paskyros pareguliuotų.
                          Kokias problemas sprendžia ta tavo Tesla apart to, kad smirda ne toj pačioj vietoj kur važiuoja?

                          Politinė valia atspindi visuomenę, o visuomenė kaip jau paminėta turi rimtų psichologinių sutrikimų. Vilnius jeigu norėtų seniai turėtų tramvajų ir naujus autobusus ir dar belenką, jeigu nedotuotų automobilių savininkų nemokamais keliais, neribota triukšmo/oro tarša, praktiškai nemokamu parkingu. Dėl to man visiškai nesuvokiama kaip kažkam atrodo gera mintis investuoti neadekvačius pinigus į NT mieste, kuris net neturi jokios mass transit sistemos ir net neplanuoja jos įsirengti per ateinantį dešimtmetį.

                          Comment


                            Neblogai čia šaudoma vairuotojus vadinant psichiniais ligoniais ar narkomanais. Panašiai kaip bolševikai gi blin apie buožes. Toli eisit
                            Paskutinis taisė VNS; 2021.12.08, 17:18.
                            Show must go von!

                            Comment


                              Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

                              Tu rimtai tikėjai tais Kreivio populistiniais lozungais apie tramvajų? Žmogui su ne kokia reputacija ir abejotinais biznio ryšiais kažkaip reikėjo įsiteikt rinkėjams, o infrastruktūra visada saldi korta.

                              Beje, aš visada važiuoju viešuoju ir pažįstu ne vieną žmogų, kuris irgi važiuoja. Ir geras pareigas užima, uždirba normaliai. Nereikia generalizuoti.
                              As pazistu zmogu kuris be kalkuliatoriaus suskaiciuotu sakni is 3569, bet tai nereiskia kad tokiu zmoniu pakankamas skaicius kad ivyktu koks nors persilauzymas ir tarklim trecdalis atsisakytu kalkuliatoriu. Mano mintis apie masinas panasi.

                              Comment


                                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                Neblogai čia šaudoma vairuotojus vadinant psichiniais ligoniais ar narkomanais. Panašiai kaip buržujai apie buožes. Toli eisit
                                Narkotiku buna nuodingu buna ne. Pvz absoliuti dauguma populiacijos yra cukraus narkomanai, bet tai nemaiso gyventi.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Kad jūs tikrinate atvirkščiai. Ritinio piko metu reikia tikrinti iš pašilaičių į stotį, o vakarinio piko metu iš stoties į pašilaičius.
                                  Prelegentas tiesiog parašė, kad iš stoties į Pašilaičius autobusu trunka važiuoti valandą ir kad tai keleiviams yra kaip pasityčiojimas bei spjūvis veidą. Patikrinau, atsidaręs žemėlapį ir nustatęs tokią kryptį pamačiau pasiūlymą sėsti į autobusą ir maršrutą įveikti per 32 min. Besibaigiantis rytinis pikas čia tik tuo dėtas, kad tuo metu žiūrėjau, o kaitalioti laiko ar bandyti priešingą, nei nurodytą teiginyje, kryptį nebandžiau.

                                  Nežinau ar tas rytinis pikas buvo lengvinanti ar sunkinanti aplinkybė, bet galiu pasakyti, kad tramvajus yra taip stipriai trokštamas, kad, jei alternatyvos važiuotų ir dar greičiau, pasityčiojimo jausmo niekas, kas nėra tramvajus, niekaip nebesumažintų. Tyčia nebecitavau paties pranešėjo, nes, žinokit, žmogiškai nelabai noriu veltis į fundamentalistinio lygio reikalus.

                                  Comment


                                    Visos temos neskaičiau, čia tiek tų puslapių, įnirtingos diskusijos verda, gal galit VNS ir Autokratai parašyti ką konkrečiai siūlote?

                                    Comment


                                      Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                      Visos temos neskaičiau, čia tiek tų puslapių, įnirtingos diskusijos verda, gal galit VNS ir Autokratai parašyti ką konkrečiai siūlote?
                                      Na, atleiskit, bet nesikartosiu. Mano mintis rasite ankstesniuose puslapiuose. Linkiu konstruktyvios diskusijos.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        As pazistu zmogu kuris be kalkuliatoriaus suskaiciuotu sakni is 3569, bet tai nereiskia kad tokiu zmoniu pakankamas skaicius kad ivyktu koks nors persilauzymas ir tarklim trecdalis atsisakytu kalkuliatoriu. Mano mintis apie masinas panasi.
                                        O iš mano pažįstamų pusė tokių, pusė tokių. Tai gal vis tik negeneralizuojam, kad visi tokie.

                                        Comment


                                          Parašė Autokratas Rodyti pranešimą

                                          Na, atleiskit, bet nesikartosiu. Mano mintis rasite ankstesniuose puslapiuose. Linkiu konstruktyvios diskusijos.
                                          Aš bandžiau skaityti bet gaila laiko nes mėgstate labai daug rašyti, o tiksli pozicija lieka neaiški, na maždaug nuo tramvajus per daug trokštamas todėl blogai iki "Tramvajus vairuotų mezginiais uždangstytose kabinose Russkoje radijo garsiai klausantys vairuotojai". O vat ką konkrečiai siūlote taip ir nesupratau. Būtent, tos konstruktyvios diskusijos ir pasigedau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X