Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Tai kad, Daugpilyje rusiški tramvajai.
Paskutiniai pirkti 2019 metais.
https://gorod.lv/novosti/301360-novy...avyatsya-v-mae
Трамваи приобретены по цене 511 тысяч евро за единицу, общая сумма сделки составит 4 093 600 евро
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTai kad, Daugpilyje rusiški tramvajai.
Paskutiniai pirkti 2019 metais.
https://gorod.lv/novosti/301360-novy...avyatsya-v-mae
esmės nekeičia. Buvo leista nusipirkti iš III-iųjų šalių nepaisant, kad ES turi įdirbį bėginiame transporte.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Reiškia Rusijoje ką nors iš kalėjimo paleido
esmės nekeičia. Buvo leista nusipirkti iš III-iųjų šalių nepaisant, kad ES turi įdirbį bėginiame transporte.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tarptautiniai konkursai perkant tokius dalykus kaip tramvajai, traukiniai įprastai yra apriboti ES? Pvz. koks nors UK gamintojas negalėtų dalyvauti?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Jei ES parama duodama, manau labai sunkiai galėtų "už ES sienų pirkti". O be paramos, patys matom, kiek miestai iš savęs "pajėgūs". Kai viskas yra, visi bėgiai, ladai, vagoną dar nusiperka. Bet šiaip nelabai įgalūs.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąKelionė tramvajumi neabejotinai būtų komfortiškesnė ir talpos/keleivių srautų atžvilgiu efektyvesnė, bet manęs neramina, KAIP kartais ĮRENGIAMOS tos tramvajaus linijos ir koks būna eksploatacinis greitis. Pvz., teko kadaise ir Paryžiuje, ir Bordo važiuoti "naujomis" linijomis, tai stotelių prismaigstyta ant kiekvieno kampo, ir begalės šviesoforų su šalutinėmis gatvėmis, taigi greičio lieka mažai. Tai greitis gaunasi toks, kaip Kijeve ar Lvove sudrožtais bėgiais ir dar labiau sudrožtais tramvajais kreivuliuotum. O jei norėsime, kad tramvajus "netrukdytų eismui" (t.y. dalinai po žeme arba ant estakados), tai nusimato daug daug papildomų sąnaudų. Tai klausimas paprastas, iš kur bus pritraukta daug eurų infrastruktūrai įrengti, jei jau dabar vos krapšto pinigus A juostų įrengimo projektams?
Ir apskritai kiek galės savivaldybė naujame ES finansavimo laikotarpyje pinigų gauti investiciniams projektams, nesgi Vilnius jau "pasiekė ES vidurkį" ir gaus mažesnį paramos intensyvumą arba kai kurioms sritims gal ir jokio. Taip pat GPM perskirstymo tarp savivaldybių metodika nepanašu kad keisis, tai savivaldybės pajamos vargu ar padidės. Žodžiu, galime rašinėti, ko norime ir kas būtų gražu ar negražu, bet finansinė perspektyva nekokia...
Dabartinis ES finansavimo planas ateis pagal COVIDo rodiklius tai Vilnius neturėtu gauti mažiau.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Reiktu prioritetus keisti. Mažiau pinigų privačių autobusu parkų išlaikymui ir gatvių platinimui ir daugiau VT. Juk 2020 metias buvo surinktas rekordinis mokesčių skaičius viršijęs planus. Kiek ši to perviršio atiteko viešajam transportui? Nulis.
Tiek būtų laimės atsikračius VVT.
Bėda, kad verslas nenori pirkti ilgųjų autobusų, nes jei po eilinių rinkimų pasikeis kažkas, kur juos padėti.
Manau artėjant 2023 savivaldos rinkimams apie Tramvajų išgirsime. Bet ne iš dabartinės VMSA "agonijos komandos".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Dabartinė valdžia visus maršrutus mielai parduotų. Tik nesugeba. Žolyno parke - kotedžai arba devynaukščiai, Viršuliškių - biurai.
Tiek būtų laimės atsikračius VVT.
Bėda, kad verslas nenori pirkti ilgųjų autobusų, nes jei po eilinių rinkimų pasikeis kažkas, kur juos padėti.
Manau artėjant 2023 savivaldos rinkimams apie Tramvajų išgirsime. Bet ne iš dabartinės VMSA "agonijos komandos".Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Reiškia Rusijoje ką nors iš kalėjimo paleido
esmės nekeičia. Buvo leista nusipirkti iš III-iųjų šalių nepaisant, kad ES turi įdirbį bėginiame transporte.
https://www.intellinews.com/latvia-t...ailvec-140071/
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tramvajai pirkti per Lietuvą, matyt apeitos taisyklės taip.
https://www.intellinews.com/latvia-t...ailvec-140071/
https://rekvizitai.vz.lt/en/company/uab_tmhb/
The trams are to be purchased as part of a larger investment into Daugavpils public transportation infrastructure. EU funding of €13mn has been earmarked for the project due to be completed by August 1, 2023.
Comment
-
Pokyčiai sostinės Konstitucijos prospekte: už 230 tūkst. eurų bus pasodinta medžių, susiaurintos eismo juostos
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-eismo-juostos
Nuo spalio 13 d. 9 val. Konstitucijos pr. bus laikinai pakeistas eismo organizavimas. <...> Dabar 3,7 m siekiantis vienos eismo juostos plotis bus siaurinamas iki 3 m, taip pat keisis automobilių eismo organizavimo sprendimai. <...> Asfalto nuėmimo, pasiruošimo sudinimui ir sodinimo darbams vien tik Konstitucijos prospekte, bus skirta apie 230 tūkst. eurų.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNu laukiam etatinių #nebebusįmanomapravažoci nusiskundimų
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Tramvajui tai tikrai
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąSavo nepritarimą skiriamosios juostos želdinimui dėl tramvajaus perspektyvų jau esu minėjęs. Geriau būtųmę pramušę savivaldybės pamirštą Narbuto gatvės projektą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė rPn Rodyti pranešimą
Tramvajui medžiai netrukdo. Bėgius galima statyti vietoj 3-ios eismo juostos (antros automobilių). Nes norėtųsi turėti patekimą į tramvajaus stotelę per paprastą nereguliuojamą perėją. Tai gatvės profilis pasidarytų A+1+T--Medžiai+įterpta tramvajaus stotelė tarp medžių--T+1+A. Žmoniem reiktų kirsti tik 1 automobilių juostą, kuria eismas turbūt jau vyktų sumažintu 30km/h greičiu. Tada tikrai turėtumėm humanizuotą gatvę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rPn Rodyti pranešimą
Tramvajui medžiai netrukdo. Bėgius galima statyti vietoj 3-ios eismo juostos (antros automobilių). Nes norėtųsi turėti patekimą į tramvajaus stotelę per paprastą nereguliuojamą perėją. Tai gatvės profilis pasidarytų A+1+T--Medžiai+įterpta tramvajaus stotelė tarp medžių--T+1+A. Žmoniem reiktų kirsti tik 1 automobilių juostą, kuria eismas turbūt jau vyktų sumažintu 30km/h greičiu. Tada tikrai turėtumėm humanizuotą gatvę.
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Kokiu greičiu turės važinėti VT ir tramvajus, kad pėsčiasis saugiai kirstų ir A, ir paprastą juostą, ir tramvajaus bėgius ?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai ir bus A juostos, dviračių ir automobilių eismas? Ar čia sakote kad Tramvajaus idėja reikia užmiršti?
Šimašius gi pasakė kad jis nenori matyti miesto kuriame pats nevažinėja.
Dabar neberandu posto, bet buvo čia idėta kaip šimašius aiškina kad jam neįdomus priemiesčiai nes jis renkasi gyventi mieste.
Comment
Comment