Reiškia Rusijoje ką nors iš kalėjimo paleido
esmės nekeičia. Buvo leista nusipirkti iš III-iųjų šalių nepaisant, kad ES turi įdirbį bėginiame transporte.
Reiškia Rusijoje ką nors iš kalėjimo paleido
esmės nekeičia. Buvo leista nusipirkti iš III-iųjų šalių nepaisant, kad ES turi įdirbį bėginiame transporte.
Ar tarptautiniai konkursai perkant tokius dalykus kaip tramvajai, traukiniai įprastai yra apriboti ES? Pvz. koks nors UK gamintojas negalėtų dalyvauti?
Ar tarptautiniai konkursai perkant tokius dalykus kaip tramvajai, traukiniai įprastai yra apriboti ES? Pvz. koks nors UK gamintojas negalėtų dalyvauti?
Jei ES parama duodama, manau labai sunkiai galėtų "už ES sienų pirkti". O be paramos, patys matom, kiek miestai iš savęs "pajėgūs". Kai viskas yra, visi bėgiai, ladai, vagoną dar nusiperka. Bet šiaip nelabai įgalūs.
Jei ES parama duodama, manau labai sunkiai galėtų "už ES sienų pirkti". O be paramos, patys matom, kiek miestai iš savęs "pajėgūs". Kai viskas yra, visi bėgiai, ladai, vagoną dar nusiperka. Bet šiaip nelabai įgalūs.
Parama niekaip nekeičia galimybių dalyvauti konkurse visiems norintiems. Kas kita yra perkamo objekto techninės specifikacijos, kur bus parašyta, kad pirkiniai turi atitikti europinius darniuosius standartus.
Kelionė tramvajumi neabejotinai būtų komfortiškesnė ir talpos/keleivių srautų atžvilgiu efektyvesnė, bet manęs neramina, KAIP kartais ĮRENGIAMOS tos tramvajaus linijos ir koks būna eksploatacinis greitis. Pvz., teko kadaise ir Paryžiuje, ir Bordo važiuoti "naujomis" linijomis, tai stotelių prismaigstyta ant kiekvieno kampo, ir begalės šviesoforų su šalutinėmis gatvėmis, taigi greičio lieka mažai. Tai greitis gaunasi toks, kaip Kijeve ar Lvove sudrožtais bėgiais ir dar labiau sudrožtais tramvajais kreivuliuotum. O jei norėsime, kad tramvajus "netrukdytų eismui" (t.y. dalinai po žeme arba ant estakados), tai nusimato daug daug papildomų sąnaudų. Tai klausimas paprastas, iš kur bus pritraukta daug eurų infrastruktūrai įrengti, jei jau dabar vos krapšto pinigus A juostų įrengimo projektams?
Ir apskritai kiek galės savivaldybė naujame ES finansavimo laikotarpyje pinigų gauti investiciniams projektams, nesgi Vilnius jau "pasiekė ES vidurkį" ir gaus mažesnį paramos intensyvumą arba kai kurioms sritims gal ir jokio. Taip pat GPM perskirstymo tarp savivaldybių metodika nepanašu kad keisis, tai savivaldybės pajamos vargu ar padidės. Žodžiu, galime rašinėti, ko norime ir kas būtų gražu ar negražu, bet finansinė perspektyva nekokia...
Reiktu prioritetus keisti. Mažiau pinigų privačių autobusu parkų išlaikymui ir gatvių platinimui ir daugiau VT. Juk 2020 metias buvo surinktas rekordinis mokesčių skaičius viršijęs planus. Kiek ši to perviršio atiteko viešajam transportui? Nulis.
Dabartinis ES finansavimo planas ateis pagal COVIDo rodiklius tai Vilnius neturėtu gauti mažiau.
Reiktu prioritetus keisti. Mažiau pinigų privačių autobusu parkų išlaikymui ir gatvių platinimui ir daugiau VT. Juk 2020 metias buvo surinktas rekordinis mokesčių skaičius viršijęs planus. Kiek ši to perviršio atiteko viešajam transportui? Nulis.
Dabartinė valdžia visus maršrutus mielai parduotų. Tik nesugeba. Žolyno parke - kotedžai arba devynaukščiai, Viršuliškių - biurai.
Tiek būtų laimės atsikračius VVT.
Bėda, kad verslas nenori pirkti ilgųjų autobusų, nes jei po eilinių rinkimų pasikeis kažkas, kur juos padėti.
Manau artėjant 2023 savivaldos rinkimams apie Tramvajų išgirsime. Bet ne iš dabartinės VMSA "agonijos komandos".
Dabartinė valdžia visus maršrutus mielai parduotų. Tik nesugeba. Žolyno parke - kotedžai arba devynaukščiai, Viršuliškių - biurai.
Tiek būtų laimės atsikračius VVT.
Bėda, kad verslas nenori pirkti ilgųjų autobusų, nes jei po eilinių rinkimų pasikeis kažkas, kur juos padėti.
Manau artėjant 2023 savivaldos rinkimams apie Tramvajų išgirsime. Bet ne iš dabartinės VMSA "agonijos komandos".
Pritariu. Sektų Verkių parko likimas - stambiems NT vystytojams. Viską kol kas slopina gyventojų pasipriešinimas. Jei ne jis, seniai važinėtume vien tik trumpais kokio nors privatininko dyzeliukais, (na, gal G maršrutai liktų savivaldybei), o PR skirti elektrobusai tuo metu krautųsi arba būtų remontuojami.
Reiškia Rusijoje ką nors iš kalėjimo paleido
esmės nekeičia. Buvo leista nusipirkti iš III-iųjų šalių nepaisant, kad ES turi įdirbį bėginiame transporte.
The trams are to be purchased as part of a larger investment into Daugavpils public transportation infrastructure. EU funding of €13mn has been earmarked for the project due to be completed by August 1, 2023.
Nuo spalio 13 d. 9 val. Konstitucijos pr. bus laikinai pakeistas eismo organizavimas. <...> Dabar 3,7 m siekiantis vienos eismo juostos plotis bus siaurinamas iki 3 m, taip pat keisis automobilių eismo organizavimo sprendimai. <...> Asfalto nuėmimo, pasiruošimo sudinimui ir sodinimo darbams vien tik Konstitucijos prospekte, bus skirta apie 230 tūkst. eurų.
Tarp tramvajaus skirtingų krypčių bėgių gali būti skiriamoji juosta su medžiais be problemų Vot čia tai būtų jeigu Konstitucijos pr būtų ir A juostos ir dar tramvajus važiuotų, o automobiliams liktų tik po juostą. Nors C kategorijos gatvėje ir neturėtų būti daugiau nei po juostą automobiliams, tai būtų kaip ir priklauso
Savo nepritarimą skiriamosios juostos želdinimui dėl tramvajaus perspektyvų jau esu minėjęs. Geriau būtųmę pramušę savivaldybės pamirštą Narbuto gatvės projektą.
Savo nepritarimą skiriamosios juostos želdinimui dėl tramvajaus perspektyvų jau esu minėjęs. Geriau būtųmę pramušę savivaldybės pamirštą Narbuto gatvės projektą.
Tramvajui medžiai netrukdo. Bėgius galima statyti vietoj 3-ios eismo juostos (antros automobilių). Nes norėtųsi turėti patekimą į tramvajaus stotelę per paprastą nereguliuojamą perėją. Tai gatvės profilis pasidarytų A+1+T--Medžiai+įterpta tramvajaus stotelė tarp medžių--T+1+A. Žmoniem reiktų kirsti tik 1 automobilių juostą, kuria eismas turbūt jau vyktų sumažintu 30km/h greičiu. Tada tikrai turėtumėm humanizuotą gatvę.
Tramvajui medžiai netrukdo. Bėgius galima statyti vietoj 3-ios eismo juostos (antros automobilių). Nes norėtųsi turėti patekimą į tramvajaus stotelę per paprastą nereguliuojamą perėją. Tai gatvės profilis pasidarytų A+1+T--Medžiai+įterpta tramvajaus stotelė tarp medžių--T+1+A. Žmoniem reiktų kirsti tik 1 automobilių juostą, kuria eismas turbūt jau vyktų sumažintu 30km/h greičiu. Tada tikrai turėtumėm humanizuotą gatvę.
Turėtume, 2060 metais. Abejoju ar ankščiau pavyktų įgyvendinti tokias utopines idėjas.
Tramvajui medžiai netrukdo. Bėgius galima statyti vietoj 3-ios eismo juostos (antros automobilių). Nes norėtųsi turėti patekimą į tramvajaus stotelę per paprastą nereguliuojamą perėją. Tai gatvės profilis pasidarytų A+1+T--Medžiai+įterpta tramvajaus stotelė tarp medžių--T+1+A. Žmoniem reiktų kirsti tik 1 automobilių juostą, kuria eismas turbūt jau vyktų sumažintu 30km/h greičiu. Tada tikrai turėtumėm humanizuotą gatvę.
Kokiu greičiu turės važinėti VT ir tramvajus, kad pėsčiasis saugiai kirstų ir A, ir paprastą juostą, ir tramvajaus bėgius ?
Kokiu greičiu turės važinėti VT ir tramvajus, kad pėsčiasis saugiai kirstų ir A, ir paprastą juostą, ir tramvajaus bėgius ?
Tai kirs visas tris per perėją. Bet kuriuo atveju toks kirtimas saugesnis nei per tris automobilių juostas. Nes perėja būtų šalia stotelės. Tramvajus tokiosie vietose arba būna beveik sustojes arba tik pajuda iš vietos. Tai greičio kaip ir nėra. Lieka kirst dvi juostas, viena iš kurių A, kuria VT ne kiekvieną minutę net važiuoja.
Tai ir bus A juostos, dviračių ir automobilių eismas? Ar čia sakote kad Tramvajaus idėja reikia užmiršti?
Idėjos gal ir nereikia užmiršti, bet tramvajų - taip, keliems dešimtmečiams.
Šimašius gi pasakė kad jis nenori matyti miesto kuriame pats nevažinėja.
Dabar neberandu posto, bet buvo čia idėta kaip šimašius aiškina kad jam neįdomus priemiesčiai nes jis renkasi gyventi mieste.
Tai Vilniaus miestas praktiškai yra priemiesčių miestas savo viduje (N.Vilnia, Pavilnys, Grigiškės, Salininkai ir t.t.)
Comment