Parašė Qbazzz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
-
Diskusijos apie greičio ribojimą ir greičio matuoklius iškeltos čia:
http://tinkle.miestai.net/showthread.php?t=3369
Comment
-
Sveiki, noreciau pasisakyt truputi.
neseniai grizau is stockholmo, ten apziurejau ju visuomeninio transporto infrastruktura. ir ji labai efektyvi, labai. o susideda is metro-tramvajaus junginio ir autobusu.
zmones metro-tramvaju megsta rinktis del puikios infrastrukturos:tvarkingos stotys,nauji riedmenys,didelis greitis ir talpumas (sastatai ten buna dazniausiai triju daliu, ilgis viso apie 50-100m taip ir sutilpt gali zmoniu ypac daug).miesto centre linija eina po zeme gal 5km spinduliu, toliau pavirsiuje, pasiekia tolimus miesto rajonus, taciau kelione is vakarinio stockholmo i pietini tetrunka gal 20min, o atstumas apie 30km mazdaug.
jei tarp stoteliu didesnis tarpas isvysto gan dideli greiti.
beje linija einanti lauke visa aptverta spygliuota viela (pliusa ir minusa ima is begiu taigi pavojinga vien del sito) ir neturi jokiu salycio su gatvem tasku.
stotyse daug vaizdo kameru, kartais policija matyti.
ir zmones intensyviai naudojasi, centrinej stoty prilipa tiek zmoniu, jog tenka spaustis, toliau nuo centro pralipa jau.
bilietu sistema taip pat gera, nors ypac paprasta, susimoki ar perbrauki daugkartiniu per skaitytuva, atsidaro varteliai ir patenki i stoties zona, tada keliauji. prasmukt manau nepavyktu nepastebetam.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąprasmukt manau nepavyktu nepastebetam.
Comment
-
-
-
Parašė pauliezaz Rodyti pranešimąVizija ar rimtas projektas?
Projekto autorius: SĮ „Vilniaus planas“, Prancūzijos bendrovė „Systra“, Europos investicijų bankas---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Šį tą radau ir aš. Atsakymai į visiems rūpimus klausimus, dėl tramvajaus.
Jūsų siūlymas apriboti lengvųjų automobilių eismą centre, steigti specialius parkingus automobiliams centro prieigose ir sudaryti sąlygas tęsti kelionę tramvajumi pilnai atitinka projekto rengėjų nuomonę.
Suprasdami Jūsų nuogastavimus, kad antžeminis modernus tramvajus nepasieks didelio greičio dėl Jūsų pastabose minimų priežasčių, nei Lietuvos, nei užsienio ekspertai (šiuo metų - prancūzai, anksčiau-anglai) nesiūlo šios transporto priemonės miesto centre įrenginėti po žeme.
Jau anksčiau ruošti greitojo tramvajaus įvedimo Vilniuje projektiniai siūlymai (kuriuose trasos centre buvo ir po žeme) parodė, kad šis projektas yra sunkiai ekonomiškai atsiperkantis, todėl šiame darbe ieškoma varianto, kuris būtų pakankamai realus ir galėtų pritraukti investitorius. Šiuo metu vykdoma detalesnė trasų techninė ir ekonominė analizė, kuri parodys, ar ši siūloma transporto priemonė yra priimtina Vilniui.
Comment
-
Parašė pauliezaz Rodyti pranešimąTai kam į viešumą paleista metro vizija, jei rimtai paruoštas yra tramvajaus projektas?
Comment
-
Jau anksčiau ruošti greitojo tramvajaus įvedimo Vilniuje projektiniai siūlymai (kuriuose trasos centre buvo ir po žeme) parodė, kad šis projektas yra sunkiai ekonomiškai atsiperkantis, todėl šiame darbe ieškoma varianto, kuris būtų pakankamai realus ir galėtų pritraukti investitorius.
O tramvajus (ar metro, ar troleibusas, ar bet kuri kita miesto transporto priemonė) turi šansų tik tada, jei važiuos greičiau nei automobilis ir nestovės kamščiuose (dabar autobusai važiuoja kaip ir visas srautas).
Ir svarbiausia, kad čia akivaizdžiai galios principas "kedės ryte - pinigai vakare" (t.y. pirmiausia tramvajus turės parodyti kad juo važiuoti greičiau ir patogiau, ir tik tada kas nors pradės susimąstyti - " o gal verta ryte pamiegot pusvalandžiu ilgiau ir palikti mašiną namie")
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąŠį tą radau ir aš. Atsakymai į visiems rūpimus klausimus, dėl tramvajaus.
Comment
-
Keli kadrai is development.lt filmuko:
stotis (stotelė):
tramvajus atitvertas nuo gatves:
Manevringas transportas Ar jis bus manevringas prie centrinio knygyno?
atsargiai, tramvajus arba mini pesciuju pereja:
tiesiai ant zoles:
primena antzemine metro stoti:
paskutinis kadras
---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
...В январе - феврале проходило обсуждение программы научно - технического прогресса в области развития городского транспорта на период до 2010 года. Специалисты отметили, что дальнейшее развитие массового пассажирского транспорта в городах возможно лишь при условии широкого освоения и использования электрических видов транспорта. Предложено в крупных городах республики проложить троллейбусные линии, а в Вильнюсе и Каунасе для перевозки пассажиров на большие расстояния пустить скоростной трамвай.
К 2000 году в Вильнюсе будет насчитываться 700 тыс. человек, а городская территория увеличится на треть. Пассажирские потоки по основным направлениям возрастут до 16-18 тысяч пассажиров в часы пик. Это вдвое превышает возможности автобусных и троллейбусных перевозок. Дислокация новых жилых районов в северо-западном направлении увеличит расстояния поездок в 1,4 раза. Прогноз развития города до 2025 г. показывает, что по завершении строительства жилого массива Судярвеле (там поселятся 250 тысяч человек) и жилых районов по обеим сторонам Укмергского шоссе для концентрированных пассажирских перевозок в Вильнюсе совершенно необходим будет скоростной трамвай.
Мы не знаем другого города, в котором население уже приближалось бы к 600 тысячам и при этом не было бы никаких других видов транспорта, кроме автобуса и троллейбуса.
Идея скоростного трамвая в Вильнюсе встретила как стороннников, так и противников...
Газета "ВЕЧЕРНИЕ НОВОСТИ" 8 апреля 1987 г.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
Comment