Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, tik Gedimino pr. nereikia perdaryti prieš buvusią universalinę, tik papaišyti juostas, o skvero kampą reikia nukirsti.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Tai viskas ok, troleibusų esamas linijas galima modernizuoti, kad troleibusai nesivilktų, bet pagrindinėms arterijoms, kur dabar susigrūdę važiuoja keliasdešimt maršrutų, akivaizdu, kad tramvajaus poreikis jau senai yra, o iš esamos infrastruktūros ir transporto priemonių kokybinio VT šuolio be tramvajaus padaryti sunku.
      Man truputį nedaeina du dalykai:
      1) Kodėl jūs manote, kad įmanoma sukurti vieną universalų maršrutą vietoj, kaip pasakėte, keliasdešimties?
      Pvz., per Kalvarijų turgų važiuoja 1G, 30, 53 autobusai, taip pat 6, 10 troleibusai. Visi jie veža beveik absoliučiai skirtingomis kryptimis. Jeigu gyveni Fabijoniškėse ir važiuoji prie Arkikatedros - sėdi į 10 autobusą. Iš Žirmūnų varai į darbą Paneriuose? Puiku, sėdi į 6 trūliką. Ką daro tramvajus? Abiem minėtais atvejais tektų daryti du papildomus persėdimus, kas yra absoliuti nesąmonė.

      Žinoma, kai kuriuos privežamuosius maršrutus galima būtų trumpinti iki konkrečių, vadinkim, VT hubų, bet čia jau kitas reikalas ir tie privežamieji maršrutai nesudaro liūto dalies.

      2) Kas trukdo dabar vietoj tų keliasdešimties maršrutų paleisti vieną universalų? tai beje jau buvo padaryta iš dalies per 2013 reformą.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

        Man truputį nedaeina du dalykai:
        1) Kodėl jūs manote, kad įmanoma sukurti vieną universalų maršrutą vietoj, kaip pasakėte, keliasdešimties?
        Pvz., per Kalvarijų turgų važiuoja 1G, 30, 53 autobusai, taip pat 6, 10 troleibusai. Visi jie veža beveik absoliučiai skirtingomis kryptimis. Jeigu gyveni Fabijoniškėse ir važiuoji prie Arkikatedros - sėdi į 10 autobusą. Iš Žirmūnų varai į darbą Paneriuose? Puiku, sėdi į 6 trūliką. Ką daro tramvajus? Abiem minėtais atvejais tektų daryti du papildomus persėdimus, kas yra absoliuti nesąmonė.

        Žinoma, kai kuriuos privežamuosius maršrutus galima būtų trumpinti iki konkrečių, vadinkim, VT hubų, bet čia jau kitas reikalas ir tie privežamieji maršrutai nesudaro liūto dalies.

        2) Kas trukdo dabar vietoj tų keliasdešimties maršrutų paleisti vieną universalų? tai beje jau buvo padaryta iš dalies per 2013 reformą.
        Kažin ar išeitų, dėliojant taktinį tvarkaraštį, sudėlioti visus maršrutus kas pora minučių taip, kad kiekvieno atskiro maršruto tvarkaraštis nebūtų per daug retas kitose atkarpose. Vienas maršrutas tikrai neatstos dešimties į skirtingas puses išsišakojančių maršrutų, bet pakankamai protingai suintegravus, būtų galima išteklius panaudoti efektyviau, žinoma jei būtų protingai sutvarkyti persėdimo taškai.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Briuselis jau senai turi didžiausius kamščius Europoje, tai gyvenimas privertė investuoti į VT ir dviračių tinklą, kai Vilnius taip pat užsikiš, tada manau irgi politiškai pajudės tramvajaus ir pan. projektai, nes kol su auto gali laisvai ir greit visur nuvažiuoti politikams labai sunku stumti tramvajaus projektą visuomenei. Gerai, kad bent dviračių takų tinklas stipriai plečiamas.

          Tramvajus buvo stumiamas ir sufeilino. Palikit jau jį pagaliau ramybėje. Esamą VT dar yra kur tobulinti.

          Comment


            Parašė liootas Rodyti pranešimą
            Linkmenų g. užkimšta, nes veikia induced demand. Nutieskit nors ir 6 juostų Kernavės g., bus vis tiek pilna mašinų. Miesto centras turi būti car-free. Ir dėl prasto VT nesiskųskit, tuoj Kalvarijų gatvė bus su A juostom abiejose pusėse
            Vilnius įvertinus jo dydį ir plėtrą senai nusipelno kokybiškesnio VT nei supuvusios vos pasivelkančios 40 metų senumo Škodos, kai net vidurinioji klasė jau važinėja naujais auto. Jei užtektų A juostų, kodėl tada kiti miestai statosi tramvajus? Neturi kur dėti pinigų?
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Vilnius įvertinus jo dydį ir plėtrą senai nusipelno kokybiškesnio VT nei supuvusios vos pasivelkančios 40 metų senumo Škodos, kai net vidurinioji klasė jau važinėja naujais auto. Jei užtektų A juostų, kodėl tada kiti miestai statosi tramvajus? Neturi kur dėti pinigų?
              Labai gaila, kad ši VMS administracija atsisako pripažinti akivaizdų dalyką - beginio transporto poreikį. Kuo ilgiau tai tęsis, tuo didesnė žala bus padaryta miesto konkurencingumui.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Tramvajus buvo stumiamas ir sufeilino. Palikit jau jį pagaliau ramybėje. Esamą VT dar yra kur tobulinti.
                Kodėl sufailino? Failina dabartinė politika neturėti kokybiško VT. Bėginiam VT nėra jokios alternatyvos.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Vilnius įvertinus jo dydį ir plėtrą senai nusipelno kokybiškesnio VT nei supuvusios vos pasivelkančios 40 metų senumo Škodos
                  Ok, pastatys tramą ir kas toliau? Žinant VMS požiūrį į viešąjį transportą, mieste po poros metų, ko gero, važinės supuvę tramai.
                  Paskutinis taisė Aleksio; 2021.09.09, 09:48.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Vilnius įvertinus jo dydį ir plėtrą senai nusipelno kokybiškesnio VT nei supuvusios vos pasivelkančios 40 metų senumo Škodos, kai net vidurinioji klasė jau važinėja naujais auto. Jei užtektų A juostų, kodėl tada kiti miestai statosi tramvajus? Neturi kur dėti pinigų?
                    Pakeisti supuvusias Škodas miestas pinigų neturi, bet tramvajaus sistemai (nes tik vienas maršrutas padarytų daugiau žalos negu naudos) miestas turės. Juokas pro ašaras.

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                      Pakeisti supuvusias Škodas miestas pinigų neturi, bet tramvajaus sistemai (nes tik vienas maršrutas padarytų daugiau žalos negu naudos) miestas turės. Juokas pro ašaras.
                      Pinigų turi, tik neskiria. Reikia prisiminti kad ir pvz subsidijavimą visų privačių vežėjų kurie "nukentėjo nuo pandemijos" ir vienintelis nesubsidijuotas liko VVT. Neumirškit kad gyrėsi 2020 surinkę rekordinį skaičių mokesčių, viršije planus, bet pinigai geriau skiriami visokioms metalo dežėm ant žaliojo tilto už 130 tūkstnačių bet ne viešajam transportui. Dar reikia atsiminti gerą rebusą kad elektrobusam naujiem tai pinigų yra, bet troleibusai abosliučiai visi tik iš europinių pinigų perkami.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                        Pakeisti supuvusias Škodas miestas pinigų neturi, bet tramvajaus sistemai (nes tik vienas maršrutas padarytų daugiau žalos negu naudos) miestas turės. Juokas pro ašaras.
                        Niekas nekalba apie vieną maršrutą. Maršrutų turi būti tiek, kiek reikia t.y. minimum 3-4 linijos, kurios pajungtų pagridninius populiacijos centrus, kaip Fabijoniškės/Pašilaičiai, Pilaitė ir t.t.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Niekas nekalba apie vieną maršrutą. Maršrutų turi būti tiek, kiek reikia t.y. minimum 3-4 linijos, kurios pajungtų pagridninius populiacijos centrus, kaip Fabijoniškės/Pašilaičiai, Pilaitė ir t.t.
                          Lenkai viename Klaipėdos dydžio mieste nusitiesė pora linijų tik už 80 mln. Eur. Taip, kad nėra tas tramvajus toks jau brangus.

                          https://www.urban-transport-magazine...and-completed/
                          Flickr

                          Comment


                            Jei iš karto negali nutiesti tramvajaus, tai bent galėtų būti spartesnis judėjimas link to. Pirmiausia turiu omeny A juostų plėtrą (kai kur ir fizinis atskyrimas jei to reikia), talpesnius autobusus, BRT, o vėliau jau tramvajus tomis pačiomis linijomis, ar galbūt net nereiks tramvajaus, jei bus kažkokios BRT talpios transporto priemonės, nors tramvajus su realiais bėgiais greičiausiai šiek tiek visada bus efektyvesnis, tik vargu ar tas skirtumas bus vertas tų investicijų į bėgius, plius bėgiai turi ir minusų (ne tik dėl vaizdo). Čia toks gautųsi natūralus išaugimas, link to lyg ir juda, bet per lėtai. Geriausia beabejo jei imtų ir iš karto darytų.

                            Comment


                              Aš įtariu jog viešajam transportui šiuo metu visiškai nėra pinigų ir nebandoma jų ieškoti bent jau kol neatsivers kovidinio fondo milijardai. Dėl to ir neskubama su A juostų tiesimu ir realiu, ne piariniu, skatinimu rinktis VT, nes jei išties jis pasiektų prieškovidinį populiarumą ir nesustotų toliau augti tuomet grįžtume dvidešimt metų atgal kai žmonėms tekdavo pastoviai grūstis piko metu kaip kokiam japoniškam metro, nes trumpuoju laikotarpiu nebūtų paprasčiausiai kaip scale up'int visą sistemą. Ar yra laikomas koks nors didesnis senų autobusų resursas atsargoje, ar jau visi nurašyti/parduoti?

                              Comment


                                Man įdomu, ar bent atliktos pradinės studijos dėl transporto sistemos Vilniuje su galimais BRT ar greitojo tramvajaus variantais.

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Šiap Vilniuje planuojami pirkti trigubi troleibusai/autobusai, tai jau šioks toks žingsnis link nepergrūsto VT įvaizdžio. Šiap visas VT įvaizdis ir taip labai pasikeitęs nuo 2017m, tad tikrai negalima sakyti, kad į nejudama į priekį.
                                  Tai šiuo metu jis ir nėra dar taip pergrūstas, realiai ir iki atnaujinimo nebuvo, nes daugybė žmonių emigravo ar persėdo į automobilius nuo tų laikų kai visi autobusai ir troleibusai rytais būdavo sausakimši (iki istojimo į ES man rodos dar buvo susigrūdimai pastovūs, po to ženkliai krito keleivių skaičius).
                                  Bet persigrūdimas sugrįš jeigu keleivių daugės, o dabar kaip ir skatinama rinktis VT, bet kol atsiras nauji troleibusai ir metrobusai tai dar ne metai ir ne du.

                                  Taip pat kažkas negerai su A juostom nes planų prikurta belekiek:
                                  Narbuto g.,
                                  Kalvarijų g.,
                                  Ozo g. bent du projektai
                                  Kareivių g. bent du projektai
                                  Pilaitės pr. dvi atkarpos trumpos
                                  Buivyiškių g.
                                  Kudirkos g.
                                  dar žadėta Šeimyniškių g.

                                  Apie kai kuriuos jau penkti metai kalbama, bet realiai apart atkarpos Pilaitės pr nelabai pamenu jog būtų dar kažkas padaryta.
                                  Paskutinis taisė themanual; 2021.09.09, 14:11.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Lenkai viename Klaipėdos dydžio mieste nusitiesė pora linijų tik už 80 mln. Eur. Taip, kad nėra tas tramvajus toks jau brangus.

                                    https://www.urban-transport-magazine...and-completed/
                                    " The new, 6 km extension also runs in a north-south direction and connects the center with Pieczewo in the southeast of the city. The construction costs amount to 350 million złoty (approx. 82 million euros) and are 80% financed by the European Union"

                                    Proporcingai skaičiuoju klad 10km jiems kainuotų 132mln.

                                    O Vilniuje kiek skaičiavo kad viena linija kainuos?

                                    "visa 10 km tramvajaus trasa kainuotų iki 200–250 mln. eurų"
                                    https://www.delfi.lt/partnerio-turin....d?id=79510951


                                    Kodėl Vilniuj 2x brangiau?

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Šiap Vilniuje planuojami pirkti trigubi troleibusai/autobusai, tai jau šioks toks žingsnis link nepergrūsto VT įvaizdžio. Šiap visas VT įvaizdis ir taip labai pasikeitęs nuo 2017m, tad tikrai negalima sakyti, kad į nejudama į priekį.
                                      Planuojama pirkti tik 12 trigubų autobusų 1G-4G maršrutams, kas šiaip miesto mastu yra labai nedaug (bet geriau negu nieko).

                                      Įvaizdis nėra tik naujos transporto priemonės. Dabar kiekviename straipsnyje, kur tik VMS ar SĮSP kažką komentuoja apie VT vis minima apie ''rekordiškai atsinaujinusį viešąjį transportą''. Bet niekur neminima, kad jis liko toks pats lėtas, pergrūstas, jau neminint, kad troleibusai buvo beveik neatnaujinti. Šiuo klausimu nuo 2013 beveik nieko nepasikeitė, iš naujų A juostų tik 2017 buvo padaryta Pilaitės pr.

                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Niekas nekalba apie vieną maršrutą. Maršrutų turi būti tiek, kiek reikia t.y. minimum 3-4 linijos, kurios pajungtų pagridninius populiacijos centrus, kaip Fabijoniškės/Pašilaičiai, Pilaitė ir t.t.
                                      Tada puiku, bet savivaldybės lygmeniu tas pats Zuokas visada akcentavo tik vieną vienintelį Stotis - Kalvarijų g. - Santariškės. Plius, įsivaizduokit, kiek tos 4 linijos kainuos.

                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Man įdomu, ar bent atliktos pradinės studijos dėl transporto sistemos Vilniuje su galimais BRT ar greitojo tramvajaus variantais.
                                      O VGTU studija 2012 metų? O praeitų metų VT strategija? O ''nulinių pradžios'' SYSTRA studija?

                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      pergrusta autobusa paskutini karta maziau apie 1990 metus, per duju ir kuro blokada
                                      Tai jeigu būtent tada ir paskutinį kartą kelėt koją į VT, tai nebestebina

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        pergrusta autobusa paskutini karta maziau apie 1990 metus, per duju ir kuro blokada
                                        2000 pradžioj dar tikrai būdavo kad atvažiuoja troleibusas, atsidaro durys, ir nėra net fiziškai kaip įlipti. Arba yra vietos vienam žmogui ant laiptelio (dauguma tada buvo su laiptais) bet tik tuo atveju jei rankom padedi duris uždaryt nes automatiškai jau nebepajėgdavo atsidaryt. Puikiai atsimenu važiavimus 1998-2004 kai net negali pasiekt jokio turėklo ir važiuoji tiesiog palaikomas žmonių masės aplink ir pan.

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                          Autobusų ir troleibusų išleidimas dar nepasiekė 2019 m. lygio, todėl šiokie tokie rezervai Vilniuje yra. Problema yra labiau tame, kad visoje Lietuvoje nėra norinčių vairuoti autobusus. Su troleibusais dar prasčiau.
                                          Jeigu egiscrypth savo postuose rašo tiesą, tai ar galima stebėtis kad nėra norinčių vairuot?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X