Taip, tik Gedimino pr. nereikia perdaryti prieš buvusią universalinę, tik papaišyti juostas, o skvero kampą reikia nukirsti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai viskas ok, troleibusų esamas linijas galima modernizuoti, kad troleibusai nesivilktų, bet pagrindinėms arterijoms, kur dabar susigrūdę važiuoja keliasdešimt maršrutų, akivaizdu, kad tramvajaus poreikis jau senai yra, o iš esamos infrastruktūros ir transporto priemonių kokybinio VT šuolio be tramvajaus padaryti sunku.
1) Kodėl jūs manote, kad įmanoma sukurti vieną universalų maršrutą vietoj, kaip pasakėte, keliasdešimties?
Pvz., per Kalvarijų turgų važiuoja 1G, 30, 53 autobusai, taip pat 6, 10 troleibusai. Visi jie veža beveik absoliučiai skirtingomis kryptimis. Jeigu gyveni Fabijoniškėse ir važiuoji prie Arkikatedros - sėdi į 10 autobusą. Iš Žirmūnų varai į darbą Paneriuose? Puiku, sėdi į 6 trūliką. Ką daro tramvajus? Abiem minėtais atvejais tektų daryti du papildomus persėdimus, kas yra absoliuti nesąmonė.
Žinoma, kai kuriuos privežamuosius maršrutus galima būtų trumpinti iki konkrečių, vadinkim, VT hubų, bet čia jau kitas reikalas ir tie privežamieji maršrutai nesudaro liūto dalies.
2) Kas trukdo dabar vietoj tų keliasdešimties maršrutų paleisti vieną universalų? tai beje jau buvo padaryta iš dalies per 2013 reformą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Man truputį nedaeina du dalykai:
1) Kodėl jūs manote, kad įmanoma sukurti vieną universalų maršrutą vietoj, kaip pasakėte, keliasdešimties?
Pvz., per Kalvarijų turgų važiuoja 1G, 30, 53 autobusai, taip pat 6, 10 troleibusai. Visi jie veža beveik absoliučiai skirtingomis kryptimis. Jeigu gyveni Fabijoniškėse ir važiuoji prie Arkikatedros - sėdi į 10 autobusą. Iš Žirmūnų varai į darbą Paneriuose? Puiku, sėdi į 6 trūliką. Ką daro tramvajus? Abiem minėtais atvejais tektų daryti du papildomus persėdimus, kas yra absoliuti nesąmonė.
Žinoma, kai kuriuos privežamuosius maršrutus galima būtų trumpinti iki konkrečių, vadinkim, VT hubų, bet čia jau kitas reikalas ir tie privežamieji maršrutai nesudaro liūto dalies.
2) Kas trukdo dabar vietoj tų keliasdešimties maršrutų paleisti vieną universalų? tai beje jau buvo padaryta iš dalies per 2013 reformą.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Briuselis jau senai turi didžiausius kamščius Europoje, tai gyvenimas privertė investuoti į VT ir dviračių tinklą, kai Vilnius taip pat užsikiš, tada manau irgi politiškai pajudės tramvajaus ir pan. projektai, nes kol su auto gali laisvai ir greit visur nuvažiuoti politikams labai sunku stumti tramvajaus projektą visuomenei. Gerai, kad bent dviračių takų tinklas stipriai plečiamas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąLinkmenų g. užkimšta, nes veikia induced demand. Nutieskit nors ir 6 juostų Kernavės g., bus vis tiek pilna mašinų. Miesto centras turi būti car-free. Ir dėl prasto VT nesiskųskit, tuoj Kalvarijų gatvė bus su A juostom abiejose pusėse
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Vilnius įvertinus jo dydį ir plėtrą senai nusipelno kokybiškesnio VT nei supuvusios vos pasivelkančios 40 metų senumo Škodos, kai net vidurinioji klasė jau važinėja naujais auto. Jei užtektų A juostų, kodėl tada kiti miestai statosi tramvajus? Neturi kur dėti pinigų?
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tramvajus buvo stumiamas ir sufeilino. Palikit jau jį pagaliau ramybėje. Esamą VT dar yra kur tobulinti.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVilnius įvertinus jo dydį ir plėtrą senai nusipelno kokybiškesnio VT nei supuvusios vos pasivelkančios 40 metų senumo ŠkodosPaskutinis taisė Aleksio; 2021.09.09, 09:48.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Vilnius įvertinus jo dydį ir plėtrą senai nusipelno kokybiškesnio VT nei supuvusios vos pasivelkančios 40 metų senumo Škodos, kai net vidurinioji klasė jau važinėja naujais auto. Jei užtektų A juostų, kodėl tada kiti miestai statosi tramvajus? Neturi kur dėti pinigų?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Pakeisti supuvusias Škodas miestas pinigų neturi, bet tramvajaus sistemai (nes tik vienas maršrutas padarytų daugiau žalos negu naudos) miestas turės. Juokas pro ašaras.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Pakeisti supuvusias Škodas miestas pinigų neturi, bet tramvajaus sistemai (nes tik vienas maršrutas padarytų daugiau žalos negu naudos) miestas turės. Juokas pro ašaras.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Niekas nekalba apie vieną maršrutą. Maršrutų turi būti tiek, kiek reikia t.y. minimum 3-4 linijos, kurios pajungtų pagridninius populiacijos centrus, kaip Fabijoniškės/Pašilaičiai, Pilaitė ir t.t.
https://www.urban-transport-magazine...and-completed/
- 6 patinka
Comment
-
Jei iš karto negali nutiesti tramvajaus, tai bent galėtų būti spartesnis judėjimas link to. Pirmiausia turiu omeny A juostų plėtrą (kai kur ir fizinis atskyrimas jei to reikia), talpesnius autobusus, BRT, o vėliau jau tramvajus tomis pačiomis linijomis, ar galbūt net nereiks tramvajaus, jei bus kažkokios BRT talpios transporto priemonės, nors tramvajus su realiais bėgiais greičiausiai šiek tiek visada bus efektyvesnis, tik vargu ar tas skirtumas bus vertas tų investicijų į bėgius, plius bėgiai turi ir minusų (ne tik dėl vaizdo). Čia toks gautųsi natūralus išaugimas, link to lyg ir juda, bet per lėtai. Geriausia beabejo jei imtų ir iš karto darytų.
- 6 patinka
Comment
-
Aš įtariu jog viešajam transportui šiuo metu visiškai nėra pinigų ir nebandoma jų ieškoti bent jau kol neatsivers kovidinio fondo milijardai. Dėl to ir neskubama su A juostų tiesimu ir realiu, ne piariniu, skatinimu rinktis VT, nes jei išties jis pasiektų prieškovidinį populiarumą ir nesustotų toliau augti tuomet grįžtume dvidešimt metų atgal kai žmonėms tekdavo pastoviai grūstis piko metu kaip kokiam japoniškam metro, nes trumpuoju laikotarpiu nebūtų paprasčiausiai kaip scale up'int visą sistemą. Ar yra laikomas koks nors didesnis senų autobusų resursas atsargoje, ar jau visi nurašyti/parduoti?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠiap Vilniuje planuojami pirkti trigubi troleibusai/autobusai, tai jau šioks toks žingsnis link nepergrūsto VT įvaizdžio. Šiap visas VT įvaizdis ir taip labai pasikeitęs nuo 2017m, tad tikrai negalima sakyti, kad į nejudama į priekį.
Bet persigrūdimas sugrįš jeigu keleivių daugės, o dabar kaip ir skatinama rinktis VT, bet kol atsiras nauji troleibusai ir metrobusai tai dar ne metai ir ne du.
Taip pat kažkas negerai su A juostom nes planų prikurta belekiek:
Narbuto g.,
Kalvarijų g.,
Ozo g. bent du projektai
Kareivių g. bent du projektai
Pilaitės pr. dvi atkarpos trumpos
Buivyiškių g.
Kudirkos g.
dar žadėta Šeimyniškių g.
Apie kai kuriuos jau penkti metai kalbama, bet realiai apart atkarpos Pilaitės pr nelabai pamenu jog būtų dar kažkas padaryta.Paskutinis taisė themanual; 2021.09.09, 14:11.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lenkai viename Klaipėdos dydžio mieste nusitiesė pora linijų tik už 80 mln. Eur. Taip, kad nėra tas tramvajus toks jau brangus.
https://www.urban-transport-magazine...and-completed/
Proporcingai skaičiuoju klad 10km jiems kainuotų 132mln.
O Vilniuje kiek skaičiavo kad viena linija kainuos?
"visa 10 km tramvajaus trasa kainuotų iki 200–250 mln. eurų"
https://www.delfi.lt/partnerio-turin....d?id=79510951
Kodėl Vilniuj 2x brangiau?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠiap Vilniuje planuojami pirkti trigubi troleibusai/autobusai, tai jau šioks toks žingsnis link nepergrūsto VT įvaizdžio. Šiap visas VT įvaizdis ir taip labai pasikeitęs nuo 2017m, tad tikrai negalima sakyti, kad į nejudama į priekį.
Įvaizdis nėra tik naujos transporto priemonės. Dabar kiekviename straipsnyje, kur tik VMS ar SĮSP kažką komentuoja apie VT vis minima apie ''rekordiškai atsinaujinusį viešąjį transportą''. Bet niekur neminima, kad jis liko toks pats lėtas, pergrūstas, jau neminint, kad troleibusai buvo beveik neatnaujinti. Šiuo klausimu nuo 2013 beveik nieko nepasikeitė, iš naujų A juostų tik 2017 buvo padaryta Pilaitės pr.
Parašė John Rodyti pranešimą
Niekas nekalba apie vieną maršrutą. Maršrutų turi būti tiek, kiek reikia t.y. minimum 3-4 linijos, kurios pajungtų pagridninius populiacijos centrus, kaip Fabijoniškės/Pašilaičiai, Pilaitė ir t.t.
Parašė Sula Rodyti pranešimąMan įdomu, ar bent atliktos pradinės studijos dėl transporto sistemos Vilniuje su galimais BRT ar greitojo tramvajaus variantais.
Parašė liutass Rodyti pranešimąpergrusta autobusa paskutini karta maziau apie 1990 metus, per duju ir kuro blokada
- 3 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąpergrusta autobusa paskutini karta maziau apie 1990 metus, per duju ir kuro blokada
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Autobusų ir troleibusų išleidimas dar nepasiekė 2019 m. lygio, todėl šiokie tokie rezervai Vilniuje yra. Problema yra labiau tame, kad visoje Lietuvoje nėra norinčių vairuoti autobusus. Su troleibusais dar prasčiau.
Comment
Comment