Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reklamos pateikimas -10/10
    Show must go von!

    Comment


      Parašė VNS Rodyti pranešimą
      Tobula, ypač ties 3:35 https://www.youtube.com/watch?v=RnGyaPgrGKQ . Šmaukšt pro kiemus
      Smagūs čiūkiai. Like.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Turbūt ryte nesate narbuto gatvėje važiavęs, jei manote, kad ten srautais juda laisvai. Karantino metu nesiskaito.
        A juosta ten labai gerai veikia/veiktų, ypač už Narbuto stotelės.
        Vakarais - irgi tas pats, tik jau link Pilaitės. Ypač padėtį komplikuoja jei kažkas būna sustojęs pirmoje juostoje, tuomet kamštis būna iki pedagoginio žiedo.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Aš tai irgi esu tame 3/4 perone. Trys juostos atrodo per daug ir nesinori asfalto plynių, bet 1+1A Narbuto g. irgi sunkiai įsivaizduoju.
          Tuomet reikėjo daryti tramvajų per skiriamąją juostą (nuo Pilaitės bent iki Konstitucijos pr. galo būtų tilpęs) ir atsisakyti asfaltuotos A juostos. Bet jau nuspręsta kitaip.

          Comment


            Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

            Tuomet reikėjo daryti tramvajų per skiriamąją juostą (nuo Pilaitės bent iki Konstitucijos pr. galo būtų tilpęs) ir atsisakyti asfaltuotos A juostos. Bet jau nuspręsta kitaip.
            Būtent, vietos tramvajui nuo Konstitucijos prospekto pradžios būtų buvę sočiai tiek iki Pilaitės, tiek iki Pašilaičių/Fabijoniškių (tiesiant Ukmergės gatve iki BIG'o). Tačiau žinant kaip pas mus įgyvendinami nors kiek labiau nestandartiniai projektai (ypač VT srityje), tikėtis proveržio artimiausioje ateityje neverta. Net ir prailgintų troleibusų įsigyti per nepriklausomybės laikotarpį dar nepavyko.

            Comment


              Tramvajų visų pirma reikia turėti. Nėra politinės valios net svarstyti.
              Troleibusams irgi jau varpai skamba.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Tramvajų visų pirma reikia turėti. Nėra politinės valios net svarstyti.
                Panašu, kad yra. Ministras dega žalią šviesą tramvajui Vilniuje.

                M. Skuodis – prieš metro ir naują oro uostą, bet už tramvajų Vilniuje
                Flickr

                Comment


                  Pasakė vieną sakinį vieno susitikimo metu ir jau "uždegė žalią šviesą"? Čia taip generuojamos naujienos net ir save gerbiančiame laikraštyje?

                  Comment


                    Dėl metro esu skeptiškas dėl kainos ir atsipirkimo klausimo. Ar tokiems miestams, kaip Vilnius, nereikėtų tramvajaus? Jis būtų pigesnis ir paprastesnis variantas. Man atrodo, čia yra atviras klausimas
                    Man irgi neatrodo kaip žalia šviesa. Tiesiog pasvarstė atvirai, bet nieko konkrečiai.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Panašu, kad yra. Ministras dega žalią šviesą tramvajui Vilniuje.
                      Tai kad nieko dar nedega:

                      "...Man atrodo, čia yra atviras klausimas..."
                      Šis klausimas yra atviras dar nuo XX a. pradžios ir iki šiol.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Tai kad nieko dar nedega:



                        Šis klausimas yra atviras dar nuo XX a. pradžios ir iki šiol.
                        Bet iki šiol kaip ir neteko girdėti iš ministrų tokių kalbų, kad jie yra už tramvajų Vilniuje? Bent šiokia tokia šviesa tunelio gale ir perspektyvos. Dabar laikas iš VMS pusės imtis iniciatyvos.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Bet iki šiol kaip ir neteko girdėti iš ministrų tokių kalbų, kad jie yra už tramvajų Vilniuje? Bent šiokia tokia šviesa tunelio gale ir perspektyvos. Dabar laikas iš VMS pusės imtis iniciatyvos.
                          Kažin, ar 6 metų užtenka, kad būtų atsisakyta "nesvarbu kaip, svarbu, kad ne kaip Zuokas" logikos. Tai manau realių VT pokyčių ir gerėjimo dar teks palaukti. Kol kas didinsim automobilių modal share.

                          Comment


                            O metro net įstatymą priėmė (ar dar ne?). Ir ką? Tegul iš esamo VT išspaudžia maksimumą, o tai nearti dirvonai.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Kažin, ar 6 metų užtenka, kad būtų atsisakyta "nesvarbu kaip, svarbu, kad ne kaip Zuokas" logikos. Tai manau realių VT pokyčių ir gerėjimo dar teks palaukti. Kol kas didinsim automobilių modal share.
                              Būtų gaila, jei mieste pagal pragyvenimo lygį artimą jau vakarų Europos miestams ir lenkiant visus vidurio ir rytų Europos miestus, VT liktų kažkur Rusijos gilumos lygio.
                              Flickr

                              Comment


                                "pagal pragyvenimo lygį artimą jau vakarų Europos miestams ir lenkiant visus vidurio ir rytų Europos miestus"
                                Nesąmonė. Arba jis toks "aukštas" tik dėl to, jog nesugebama ar nenorima surinkti normalius mokesčius. Todėl ir nėra deramo VT, bet daug gerų automobilių... Bet jei mokesčiai išaugtų, tada skelbtum, kad koks žemas pragyvenimo lygis ir dideli mokesčiai...

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Būtų gaila, jei mieste pagal pragyvenimo lygį artimą jau vakarų Europos miestams ir lenkiant visus vidurio ir rytų Europos miestus, VT liktų kažkur Rusijos gilumos lygio.
                                  Norint pasiekti Europos lygi, nebūtina tiesti tramo bėgius - pakaks pagerinti autikus ir trulikus.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Būtų gaila, jei mieste pagal pragyvenimo lygį artimą jau vakarų Europos miestams ir lenkiant visus vidurio ir rytų Europos miestus, VT liktų kažkur Rusijos gilumos lygio.
                                    Gal musu pajamos ir yra truputi aukstesnes negu dauguma panasaus dydzio Rytu Europes miestu, bet kas liecia mentaliteta ir siaip zmoniu ir savivaldybes gebejima / nora padoriai tvarkyti aplinka, neignoruoti elementariu parkavimo problemu ir daugiabuciu renovacija, mes esam gyliai apacioje. Vilniaus net negali lyginti su miestais kaip Bratislava, Ljublijana, Brno, Talinu, Krokuva, ar Gdansku - jie minimum 10 metu priekyje yra lyginant VT infrastruktura, zeldynu kokybe, daugiabuciu ir ju prieigu tvarka.

                                    Comment


                                      Aš nelabai gaudausi šituose dalykuose. Koks būtų tramvajaus pranašumas prieš troleibusus ?

                                      Comment


                                        Parašė tukastu Rodyti pranešimą
                                        Aš nelabai gaudausi šituose dalykuose. Koks būtų tramvajaus pranašumas prieš troleibusus ?
                                        Tramvajai sklandziau jude per visas oro saligas, jie tylus, maziau kratosi keliones metu, daugiau keleiviu gali gabenti, maziau energijos naudoja / zmogu, jie ilgiau gali tarnauti.

                                        Comment


                                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                          Tramvajai sklandziau jude per visas oro saligas,
                                          Apsnigtas asfaltas ir apsnigti bėgai - kada judės sklandžiau?
                                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                          jie ilgiau gali tarnauti.
                                          Ten naudojamas kažkoks ypatingas plienas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X