Parašė VNS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąKodėl lietuvis sėdi kabriolete, o švelnesnių klimato atstovų auto su stogais?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąG maršrutai niekada nebus BRT, nes jie visi praeina pro centrinę miesto dalį, kur jokiam BRT nėra vietos. BRT nereikalingas iš esmės. Galima ir reikia kai kur padaryti pilnai atskirtą nuo kito eismo VT gatvės dalį à la BRT, kuria važiuotų visas VT, kuris važiuoja ta gatvės dalimi.
https://youtu.be/jmu6ZIv08kA
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
Priedo, toks brangus sprendimas ne mums.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
Comment
-
Čia tik Europai ir reikia būti prisikalūs prie bėgių. Pfff https://www.youtube.com/watch?v=KgYwB9rsEDkShow must go von!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąČia tik Europai ir reikia būti prisikalūs prie bėgių. Pfff https://www.youtube.com/watch?v=KgYwB9rsEDk
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
O taip, kaip netikėtai kinai išrado autobusą Po kelių metų dar ir kokį traukinį išrasShow must go von!
Comment
-
Todėl, kad... Toks aparatas gerai gali dirti tik visiškai atskirtame ruože. Virtualūs bėgiai - fufelis, jei trasa eina įprasta gatve su A juosta. A juostoje visada maišysis automobiliai. Bėgiai kur kas labiau sudrausmina viso kito transporto vairuotojus. O be to jau tie elektrobusai... Jei jau tiesiamas pilnavertis BRT, tai geria įrengti normalų troleibusinį KT.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąO tau būtinai reikia bėgių, because .....?
Jei jau Vilnius užsimanys normalaus Europinės sostinės VT, tai bėginė tr. priemonė garantuotų grafikų laikymąsi ir pakankamai didelius greičius, atskyrus VT ir kitus srautus aišku.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
O tau būtinai reikia bėgių, because .....?
P,S. reklamose visada viskas gražu.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
O kam iš vis bėgiai, kad ir virtualūs?Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą[...]Pažiūrėkit geriau kaip manevruoja kinietis Vo čia tai galimybės
- 1 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąBėgiai turi geresnį energetinį efektyvumą nei asfaltas, tarnauja ilgiau, jiems nereikia padangų, kurios tiek kainuoja brangiai tiek sukelia daug PM taršos jas dėvint. Taigi overall bėgiai yra ekologiškesnis sprendimas miestuose.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Bėgiai pririša kapitaliai, nekalbu net apie kontaktinį
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Tai visų trasų neišeis padaryt ant esamo gatvių tinklo. Nebent nusprendėt, kad išeis. Abejoju. Todėl kažkokios trasos bus naujos, Ar asfaltuotas keliukas, ar bėgiai, ar dar kas
Bet pas mus gi viskas link to kad kuo pigiau, kaip Kabule ar Ibadane, BRT planuojame išskirtinai ant esamo asfalto, nes tai pigiau, virtualius bėgius nubraižo pora ukrainiečiai su dažų kibiru, nes tai pigiau, paleidžiam porą paturbintų Ikarusų, nes tai pigiau, nestatom jokių stotelių, turniketų, aparatų, atomatinių šviesoforų - ekonomija....Paskutinis taisė Sula; 2020.11.27, 09:48.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai duok dieve, kad trasos būtų atskiros.
Bet pas mus gi viskas link to kad kuo pigiau, kaip Kabule ar Ibadane, BRT planuojame išskirtinai ant esamo asfalto, nes tai pigiau, virtualius bėgius nubraižo pora ukrainiečiai su dažų kibiru, nes tai pigiau, paleidžiam porą paturbintų Ikarusų, nes tai pigiau, nestatom jokių stotelių, turniketų, aparatų, atomatinių šviesoforų - ekonomija....Show must go von!
- 1 patinka
Comment
Comment