Parašė evvt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Al1; 2018.11.28, 20:21.
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu autobusas (net ne tramvajus!) ramiai sau važiuoja autobusine juosta, o automobiliai stovi kamštyje, reiškia ne tik automobilių kiekis yra problema.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Aš tau dar kartą kartoju, kad ir koks būtų geras VT, iš automobili žmonių neiškrapštysi, nes automobilis visada yra patogiau. Ir už tą patogumą dauguma pasiryžę mokėti 2-3 kartus daugiau, nei kainuotų kelionė VT. Todėl automobilis turi būti dar kelis kartus brangesnis malonumas mieste, plius realus prioritetas VT, o tai įmanoma tik atėmus dalį gatvių dalies ir atidavus VT. Ne tik eismo juostų, bet ir parkavimo vietų, ypač gatvėje ar ant šaligatvio sąskaita, o ne tik žalios juostos ar medžių sąskaitą dar labiau platinant gatves.
Comment
-
Ne. Nes dar reikia eiti iki stotelės, reikia eiti iš stotelės, reikia laukti. Reikia persėsti (ne visiems). Automobiliu greičiau ir tik tuo atveju, jei stotelės yra arti, o važiuoti reikia netoli, tankus kursavimas, tik tuo atveju VT yra greičiau. Bet tokias sąlygas turi tik keli procentai potencialių keleivių miesto centrinėje dalyje iš jos niekur neišvažiuojant. O dauguma juda iš miegamųjų rajonų į centrą ar priešingą miesto pusę, kur yra darbovietė. Taip pat iš centro į pakraščiuose esančias darbovietes, kur autobusai kursuoja retai ir kur be persėdimo nenuvažiuosi. Ir vis dar pamirštame, kad nemenką dalį srauto sudaro iš priemiesčių ar rajono atvažiuojantys, kur iš viso nėra adekvataus VT.
Comment
-
Miestui, kaip Vilnius nėra geresnės transporto priemonės, kaip tramvajus.
A- transporto priemonė, kuri tik 30 % laiko dalyvauja eisme su kitomis transporto priemonėmis.
B - keleivių komfortas: tolygus važiavimas,supaprastintas patekimas nuo rampos į vagoną, erdvumas.
C - greitis.
O naujųjų tramvajų pavyzdys yra Dublinas - vos dvi linijos, pradėjusios veikti tik 2014 m. ir šiai dienai aptarnaujančios virš 30 mln. žmonių per metus. Vilniui irgi tikrai užtektų 2-3 linijų, bet svarbiausia turbūt būtų: Santariškės- Stotis, gal būt su pratęsimu iki oro uosto.
Kam įdomu į Dublino dvi linijas pasižiūrėti ar faktus patikrinti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Luas
Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMiestui, kaip Vilnius nėra geresnės transporto priemonės, kaip tramvajus.
A- transporto priemonė, kuri tik 30 % laiko dalyvauja eisme su kitomis transporto priemonėmis.
B - keleivių komfortas: tolygus važiavimas,supaprastintas patekimas nuo rampos į vagoną, erdvumas.
C - greitis.
O naujųjų tramvajų pavyzdys yra Dublinas - vos dvi linijos, pradėjusios veikti tik 2014 m. ir šiai dienai aptarnaujančios virš 30 mln. žmonių per metus. Vilniui irgi tikrai užtektų 2-3 linijų, bet svarbiausia turbūt būtų: Santariškės- Stotis, gal būt su pratęsimu iki oro uosto.
Kam įdomu į Dublino dvi linijas pasižiūrėti ar faktus patikrinti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Luas
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMiestui, kaip Vilnius nėra geresnės transporto priemonės, kaip tramvajus.
A- transporto priemonė, kuri tik 30 % laiko dalyvauja eisme su kitomis transporto priemonėmis.
B - keleivių komfortas: tolygus važiavimas,supaprastintas patekimas nuo rampos į vagoną, erdvumas.
C - greitis.
O naujųjų tramvajų pavyzdys yra Dublinas - vos dvi linijos, pradėjusios veikti tik 2014 m. ir šiai dienai aptarnaujančios virš 30 mln. žmonių per metus. Vilniui irgi tikrai užtektų 2-3 linijų, bet svarbiausia turbūt būtų: Santariškės- Stotis, gal būt su pratęsimu iki oro uosto.
Kam įdomu į Dublino dvi linijas pasižiūrėti ar faktus patikrinti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Luas
Dublinas jeigu ką dar turi DART (Dublin Area Rapid Transit) - miesto traukiniai ir turi planų 7km pakišt juos po žeme, nepaisant kad turi tramvajų(Luas). O taip pat rengia planus kaip konvertuoti tą tramvajų į metro(nepasiteisino matyt), Be to turi planų dėl naujos metro linijos, bet NEBETURI jokių planų tiest naujas tramvajaus linijas.
https://www.irishtimes.com/news/poli...nded-1.3394683Paskutinis taisė evvt; 2018.11.29, 10:16.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Tramvajus gerai ir greitai bet tik ne miesto centre, ten jis perlėtas(nebent pakišti požeme centrinėj daly)
Dublinas jeigu ką dar turi DART (Dublin Area Rapid Transit) - miesto traukiniai ir turi planų 7km pakišt juos po žeme, nepaisant kad turi tramvajų(Luas). O taip pat rengia planus kaip konvertuoti tą tramvajų į metro(nepasiteisino matyt), Be to turi planų dėl naujos metro linijos, bet NEBETURI jokių planų tiest naujas tramvajaus linijas.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąPark&Ride aikštelės - sprendimas priemiesčių gyventojams.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ne sprendimas, o tik dalis jo. Reikia ir normalaus VT į priemiesčius ir rajoną ar gretimus rajonus, kaip kad Šalčininkų, Švenčionių, Trakų bei Širvintų.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMiestui, kaip Vilnius nėra geresnės transporto priemonės, kaip tramvajus.
A- transporto priemonė, kuri tik 30 % laiko dalyvauja eisme su kitomis transporto priemonėmis.
B - keleivių komfortas: tolygus važiavimas,supaprastintas patekimas nuo rampos į vagoną, erdvumas.
C - greitis.
O naujųjų tramvajų pavyzdys yra Dublinas - vos dvi linijos, pradėjusios veikti tik 2014 m. ir šiai dienai aptarnaujančios virš 30 mln. žmonių per metus. Vilniui irgi tikrai užtektų 2-3 linijų, bet svarbiausia turbūt būtų: Santariškės- Stotis, gal būt su pratęsimu iki oro uosto.
Kam įdomu į Dublino dvi linijas pasižiūrėti ar faktus patikrinti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Luas
Todėl pirmiausia reikia gerinti esamą VT ir ekonominiu bei administraciniu teroru varyti automobilistus iš automobilio. Bet dar prieš tai reikia iš esmės pakeisti Lietuvos miestų plėtrą iš ekstensyvios į intensyvią. O tai jau centrinės šalies valdžios reikalas. Tik apie tai niekas net nešneka. Nes jei tik centrinėje miesto dalyje bus suduotas rimtas smūgis automobiliams, verslas bėgs į pakraščius ir miestas ims dar labiau pūstis į plotį. Kas sukels dar didesnes transporto problemas nei dabar turime. Jau ir taip Vilnius, Kaunas ir kiti didesni miestai per pastaruosius 20-25 metus išsiplėtė nepagrįstai ir nusikalstamai. Vakarų Europoje taip nėra. Miestas auga planingai ir sistemingai, ir ne ten kur nori nususęs verslininkėlis ar žemės sklypo savininkas, o ten, kur leidžia valdžia. Ir ne taip, kaip nori savininkas, o kaip nurodo valdžia.Paskutinis taisė Al1; 2018.11.29, 10:30.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
.... Jau ir taip Vilnius, Kaunas ir kiti didesni miestai per pastaruosius 20-25 metus išsiplėtė nepagrįstai ir nusikalstamai. Vakarų Europoje taip nėra....
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe. Nes dar reikia eiti iki stotelės, reikia eiti iš stotelės, reikia laukti. Reikia persėsti (ne visiems). Automobiliu greičiau ir tik tuo atveju, jei stotelės yra arti, o važiuoti reikia netoli, tankus kursavimas, tik tuo atveju VT yra greičiau. Bet tokias sąlygas turi tik keli procentai potencialių keleivių miesto centrinėje dalyje iš jos niekur neišvažiuojant. O dauguma juda iš miegamųjų rajonų į centrą ar priešingą miesto pusę, kur yra darbovietė. Taip pat iš centro į pakraščiuose esančias darbovietes, kur autobusai kursuoja retai ir kur be persėdimo nenuvažiuosi. Ir vis dar pamirštame, kad nemenką dalį srauto sudaro iš priemiesčių ar rajono atvažiuojantys, kur iš viso nėra adekvataus VT.
TYRIMAS
Kelionės viešuoju transportu ir lengvuoju automobiliu trukmė
2016-05-03 http://www.vilniustransport.lt/uploa..._MEN_final.pdf
Didžiausias viešojo transporto pranašumas prieš lengvąjį automobilį rytinio piko metu pastebimas Perkūnkiemis–Lvovo g. maršrute, o vakarinio piko metu – priešinga kryptimi (Lvovo g.–Perkūnkiemis), kur beveik visoje Ukmergės gatvėje bei Konstitucijos prospekte įrengtos A juostos. Šiuose maršrutuose kelionės trukmė viešuoju transportu vid. 13–14 min. trumpesnė nei automobiliu.
Mažiausias skirtumas tarp kelionės viešuoju transportu ir automobiliu trukmės tiek rytinio, vakarinio piko ar dienos metu yra Pilaitė–Lvovo g. atkarpoje (automobiliu – vid. 1–6 min. greičiau).
A|1, baik tą savo firminę frazę: "Dar kartą kartoju", nes tik atimi visų brangų laiką besikartodamas.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
P. S. Juk tiltas link Vingio nebeturės galimybės VVT?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Minėti miestai plėtėsi statant individualių namų kvartalus užmiesty (dėl kokio Perkūnkiemio reiktų sutikt bet tai lašas jūroj) .Nusikalstama veikla - turėt individualų namą, o ne lindėt chruščiovkėj buvo galbūt prieš 30m ir seniau(SSSR laikais). o ne dabar. Vakarų Europoje(Individualių namų kvartalai aplink miestus sudarantys metropolio zonas) taip yra, tik intensyviau kokius 10 kartų. Aišku planingai, su infrastruktūra ir gerbūviu, kai pas mus chaotiškaiPaskutinis taisė Al1; 2018.11.29, 12:55.
- 1 patinka
Comment
-
Klausimas, ar kada nors valdžia imsis spręsti naujos VT rūšies diegimą Vilniuje, juk šalia dabartinio VT transporto priemonių atnaujinimo galima ir kitais dalykais užsiimti.
Štai mano Vilniaus tramvajaus paprojektavimas: 3 linijos, visos prieš kirsdamos upę, palenda po žeme. Tramvajus turėtų visur turėti pirmenybę šviesaforuose, žinoma.
Trasos po žeme augintų kainą, bet tai neniokotų Senamiesčio, išspręstų aštrių kampų Jogailos, Pylimo, Gėlių gatvėse, o 2 linijos atveju - padėtų sumažinti atstumus nurėžiant daug posūkių ir žiedus, padidinant maršruto greitį. Kadangi 1 ir 3 linija dalintųsi bendru tuneliu, kaina nebūtų tokia didelė. Tam tikrus autobusus ir troleibusus ten, kur tramvajus eitų po žeme, būtų galima palikti.
1 linija: Santariškės - Kalvarijų g - Stotis2 linija Santariškės - Laisvės pr. - StotisStotelių skaičius 18 Bendras trasos ilgis 10.7 km Iš jų po žeme 2.05 km Vidutinis atstumas 594 m 3 linija Fabijoniškės - Konstitucijos pr. - StotisStotelių skaičius 22 Bendras trasos ilgis 16.45 km Iš jų po žeme 4.5 km Vidutinis atstumas 748 m Visi atstumai apytiksliai. Dėl aiškumo, stoteles vadinau dabartinių stotelių vardais, išsk. Šiaurinės stotelę 2 linijoje būsimos gatvės vietoje.Stotelių skaičius 14 Bendras trasos ilgis 9.4 km Iš jų po žeme 1.9 km Vidutinis atstumas 671 m
Tramvajaus tinklą palaikytų greitieji autobusai, žemėlapyje pažymėjau punktyriškai dabartinį 4G, būtų galima pildyti ir kitais maršrutais. Jie turėtų važinėti tik fiziškai atskirtomis A juostomis.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąKlausimas, ar kada nors valdžia imsis spręsti naujos VT rūšies diegimą Vilniuje, juk šalia dabartinio VT transporto priemonių atnaujinimo galima ir kitais dalykais užsiimti.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.22, 07:19.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąVisiskai nebutina tas linijas kisti po zeme, uztektu uzdaryti automobiliu eisma Pylimo g. Manau toks variantas visai realus jei is tikruju igyvendinti poros nauju pozeminiu parkingu projekta, kas butu nepalyginamai pigiau nei kasti tuneli po senamiesciu.
Comment
Comment