"Puikus" tramvajaus pavyzdys yra koks pvz. Nancy "tramvajus" - viena linija (tiesa, miesto padetis tam paranki), kuris dali marsruto vaziuoja kaip troleibusas, o i savo parka vaziuoja dyzeline trauka
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGalima ir troleibusų žemėlapį pateikti. Visa Europa atrodys kaip juoda skylė.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąNu ką, eilinį kartą AI1 apsimelavo. Su tuo ir sveikinu
Parašė evvt Rodyti pranešimą"Still operating" - viską pasako apie troleibusų kaip transporto rūšies perspektyvas.
Comment
-
Nu kodėl 1 linija -šūdas. Pvz ištęstam mieste (kaip pvz Klaipėda) visai praverstų. Į visas puses išsiplėtusiam miestui gali pakakti ir 3 -jų linijų. Autobusų maršrutai galėtų būt privežamieji iki kurios nors linijos, arba komutuoti tarp dviejų linijų. Jeigu tos linijos nesikirstų su kitom transporto rūšim, būtų visai greitas susisiekimas, jei vistik kirstūsi būtų toks pat šūdas kaip ir visas kitas viešas transportas.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą...
Beje, Savanorių pr. viduriu kažkada ėjo tikras geležinkelis.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąNu kodėl 1 linija -šūdas. Pvz ištęstam mieste (kaip pvz Klaipėda) visai praverstų. Į visas puses išsiplėtusiam miestui gali pakakti ir 3 -jų linijų. Autobusų maršrutai galėtų būt privežamieji iki kurios nors linijos, arba komutuoti tarp dviejų linijų. Jeigu tos linijos nesikirstų su kitom transporto rūšim, būtų visai greitas susisiekimas, jei vistik kirstūsi būtų toks pat šūdas kaip ir visas kitas viešas transportas.
Manau siuolaikinis tramvajus yra butina susisiekimo priemone mieste - zinau zmogu 50+ metu, kuriam del kraujagysliu problemu ziauriai pasireiskia "juros lyga" vaziuojant bet kokiu nebeginiu transportu. Na, del tos priezasties jis ir gyvena mazam mieste kur nereikia niekur vazineti nei masina nei autobusais. O galetu gyventi ir Vilniuje.
Comment
-
Tramvajus didins spustis.Vienintele priemone issprestu spustis Vilniuje https://www.youtube.com/watch?v=hUSVQm3ZJQI
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąNu kodėl 1 linija -šūdas. Pvz ištęstam mieste (kaip pvz Klaipėda) visai praverstų. Į visas puses išsiplėtusiam miestui gali pakakti ir 3 -jų linijų. Autobusų maršrutai galėtų būt privežamieji iki kurios nors linijos, arba komutuoti tarp dviejų linijų. Jeigu tos linijos nesikirstų su kitom transporto rūšim, būtų visai greitas susisiekimas, jei vistik kirstūsi būtų toks pat šūdas kaip ir visas kitas viešas transportas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė 11Urban11 Rodyti pranešimąTramvajus didins spustis.Vienintele priemone issprestu spustis Vilniuje https://www.youtube.com/watch?v=hUSVQm3ZJQI
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu žmogus būtų tikras, kad 7.30 ryte darbo dienomis jis iš Pašilaičių pasieks miesto centrą per 15 minučių (viena ranka skaitant telefoną, kita ranka - krapštant nosį), kamščių tikrai sumažėtų.
Comment
-
Parašė 11Urban11 Rodyti pranešimąTramvajus didins spustis.Vienintele priemone issprestu spustis Vilniuje https://www.youtube.com/watch?v=hUSVQm3ZJQI
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko ji nepraverstų. Klaipėdai reikia kaip minimum 3 linijų ir tai vis tiek nebūtų panacėja.
Comment
-
Panacėja susisiekimo (bendrai) sprendimui kai kurių supratimu. Nei automobilistai masiškai persėstų į VT, nei spūsčių sumažėtų vien tik nutiesus tramvajų. Dar kartą kartoju, reikia drastiškai sumažinti automobilių srautus, o tai įmanoma tik ekonominio ir administracinio teroro būdu. Dabartinis VT visiškai neišsėmė savo potencialo. Atlaisvinus gatves net ir tramvajaus neprireiktų, nes autobusai taip pat greitai nuvažiuotų kaip ir tramvajus. Ir dar dažniau. Klaipėda nėra didelis miestas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ir gerai, jei didins. Tam jis ir turėtų būti, kad kiekvienas ožys su savo tačke nesismaukytų. Suprask vieną - miestas ne guminis ir būtent automobiliai trukdo normaliam VT funcionavimui, o ne atvirkščiai. Vilnius yra mažas miestas ir Lietuva nėra turtinga, kad galėtų tiesti visokius metro. Dar kartą kartoju, kad visi šitie metro ar tramvajai reikalingi valdžiai tik kaip pasipelnijimo šaltinis, o ne dėl to, kad jai rūpėtų transporto problemos sprendimas.
1. Pagerinti VT tiek kad jis būtų geresnis už privatų ir žmonės jį rinktūsi, pereitų į VT.
2. Sugadinti sąlygas bet ką pasiekti su asmeniniu transportu ir žmonės taip pat pereina į VT
Tas principas dažnai pasitaiko pvz. kad aplenkti ar pasivyti objektą su kuriuo konkuruoji yra du keliai: 1.Pagerinti save, 2.Sugadinti konkurentą
Abu keliai įmanomi tikslui pasiekti. Vienu atveju vyksta kūryba, kitu - griovimas.
Griovimas pigiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet būtent automobiliai ir yra priežastis, kodėl taip nėra.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąNu ką, eilinį kartą AI1 apsimelavo. Su tuo ir sveikinu
- 2 patinka
Comment
Comment