Vokietijoje metro turi tik keturi miestai, mažiausias jų, Niurnbergas (dydžio kaip Vilnius), turi metro su trim linijom, teko juo važiuoti buvo labai apmiręs. Bet idėja aiški, metro reikia ne todėl kad apsimoka, o del to, kad prestižas, kad Vilnius ateities pasaulio sostinė ir pan...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąVokietijoje metro turi tik keturi miestai, mažiausias jų, Niurnbergas (dydžio kaip Vilnius), turi metro su trim linijom, teko juo važiuoti buvo labai apmiręs. Bet idėja aiški, metro reikia ne todėl kad apsimoka, o del to, kad prestižas, kad Vilnius ateities pasaulio sostinė ir pan...
U-Bahn systems[edit]- Berlin (Berlin U-Bahn, see also: Berlin S-Bahn)
- Frankfurt (Frankfurt U-Bahn, see also: Rhine-Main S-Bahn) (but meets only light rail criteria except line U4)
- Hamburg (Hamburg U-Bahn, see also: Hamburg S-Bahn)
- Munich (Munich U-Bahn, see also: Munich S-Bahn)
- Nuremberg (Nuremberg U-Bahn, see also: Nuremberg S-Bahn)
- Berlin S-Bahn
- Bremen S-Bahn
- Dresden S-Bahn
- Hamburg S-Bahn
- Hanover S-Bahn
- Magdeburg S-Bahn
- Mitteldeutschland S-Bahn (Leipzig / Halle (Saale))
- Munich S-Bahn
- Nuremberg S-Bahn
- Rhine-Main S-Bahn ( Frankfurt / Offenbach / Mainz / Wiesbaden / Darmstadt)
- Rhine-Neckar S-Bahn (Ludwigshafen / Mannheim / Heidelberg / Karlsruhe)
- Rhine-Ruhr S-Bahn (Ruhr Area / Düsseldorf / Cologne (Köln) / Bonn)
- Rostock S-Bahn
- Stuttgart S-Bahn
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąNu bet tai koks lygis turėti savo mieste metro!
10 melejardų eurų? Taip, daug, bet tai kaip solidu turėti metro!
Comment
-
Parašė ratNevažinėsiu kažkokiu bomžišku tramvajum - duokit man metro! Ir metro nevažinėsiu, jei požeminės stotelės nebus išklotos marmuru ir paauksuotais turėklais, o ant lubų nebus Siksto koplyčios freskų kopijų! Ar aišku jums varguoliai?! Net Talinas turi metro, o mes ne!
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Ar tu mokėsi, kad pergyveni? Vilniečiai mokės pirkdami bilietą į metro. Kol metro pastatys, iki tol visi Vilniuje uždirbs dvigubai daugiau. Tad nebus problema nei paskolą atiduoti, nei susimokėti už brangesnį bilietą. Nors naudingiausia būtų iš Vilniaus iškelti absoliučiai visą valdžios aparatą į Kauną, o Vilniuje metro atsisakyti, tikintis, kad miestas daugiau nebeaugs.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąEdinburgas pries keleta metu paleido pirma tramvajaus linija. Siaip tikrai smagiai ir greitai galima pervaziuoti miesta nuo oro uosto iki centro. LInija - 14km, kaina £776mln. Kaip turistui tai puiki priemone kad ir kurioj stotelej ilipsi zinai kad nuves prie pagrindiniu miesto objektu, oro uosto ar park and ride.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Jep, reikia sudaryt sąlygas kad miestas nebeaugtų ( dar pravartu googlą į pagalbą pasikviest) vot tadum ir transportas neraiks perdaryc. Kaip nepagalvojau.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Sarkazmą supratau. Bet kam meluoti? ar kad neišmanai arba kad melagis besąs:
U-Bahn systems[edit]- Berlin (Berlin U-Bahn, see also: Berlin S-Bahn)
- Frankfurt (Frankfurt U-Bahn, see also: Rhine-Main S-Bahn) (but meets only light rail criteria except line U4)
- Hamburg (Hamburg U-Bahn, see also: Hamburg S-Bahn)
- Munich (Munich U-Bahn, see also: Munich S-Bahn)
- Nuremberg (Nuremberg U-Bahn, see also: Nuremberg S-Bahn)
- Berlin S-Bahn
- Bremen S-Bahn
- Dresden S-Bahn
- Hamburg S-Bahn
- Hanover S-Bahn
- Magdeburg S-Bahn
- Mitteldeutschland S-Bahn (Leipzig / Halle (Saale))
- Munich S-Bahn
- Nuremberg S-Bahn
- Rhine-Main S-Bahn ( Frankfurt / Offenbach / Mainz / Wiesbaden / Darmstadt)
- Rhine-Neckar S-Bahn (Ludwigshafen / Mannheim / Heidelberg / Karlsruhe)
- Rhine-Ruhr S-Bahn (Ruhr Area / Düsseldorf / Cologne (Köln) / Bonn)
- Rostock S-Bahn
- Stuttgart S-Bahn
Paskutinis taisė Al1; 2018.10.17, 21:26.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Ar tu mokėsi, kad pergyveni? Vilniečiai mokės pirkdami bilietą į metro. Kol metro pastatys, iki tol visi Vilniuje uždirbs dvigubai daugiau. Tad nebus problema nei paskolą atiduoti, nei susimokėti už brangesnį bilietą. Nors naudingiausia būtų iš Vilniaus iškelti absoliučiai visą valdžios aparatą į Kauną, o Vilniuje metro atsisakyti, tikintis, kad miestas daugiau nebeaugs.Paskutinis taisė Al1; 2018.10.17, 21:44.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
S-Bahnas tai ne metro, nors kai kuriuose miestuose jis praktiškai metro, ypač kokiame Berlyne... Visgi tai miesto geležinkelis su retu grafiku, retai siekiančiu 10 min. intervalu, dažnai 15-20 min. Ar net 30-40 min. intervalai. Kai kurie maršrutai ir kas valandą...
Comment
-
Nieko nereikia kišti. S-Bahnas tyra miesto ir artimo priemiesčio geležinkelis, o ne metro. Ir visai nesvarbu, kad kai kur miesto centre ir ne tik jis važiuoja tuneliu kaip metro. Paryžiuje irgi yra S-Bahnas, tik vadinasi jis RER'u. Tai ne metro. Naudojami traukiniai yra didesni už metro traukinius, kursavimo intervalai retesni, dažniausiai naudojamas maršrutinis principas, kai yra kelios atšakos (nors ir metro jos būna). Vilniaus atveju apie S-Bahno tipo geležinkelį galima net nekalbėti - nes geležinkelio linijų mažai, jos eina retai apgyvendintomis teritorijomis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko nereikia kišti. S-Bahnas tyra miesto ir artimo priemiesčio geležinkelis, o ne metro. Ir visai nesvarbu, kad kai kur miesto centre ir ne tik jis važiuoja tuneliu kaip metro. Paryžiuje irgi yra S-Bahnas, tik vadinasi jis RER'u. Tai ne metro. Naudojami traukiniai yra didesni už metro traukinius, kursavimo intervalai retesni, dažniausiai naudojamas maršrutinis principas, kai yra kelios atšakos (nors ir metro jos būna). Vilniaus atveju apie S-Bahno tipo geležinkelį galima net nekalbėti - nes geležinkelio linijų mažai, jos eina retai apgyvendintomis teritorijomis.
Comment
-
Taip, ir artimo priemiesčio. Berlynas gan unikalus, ten S-Bahnas užima gal net didesnę dalį pervežimuose mieste ir iš esmės atlieka metro funkciją. Linijų daug, kiekviena fizine S-Bahno linija centrinėje miesto dalyje važiuoja po 2-3 ar net 4 maršrutus, todėl traukinių eismas dažnumas centrinėje dalyje artimas metro dažnumui. Taip jau istoriškai susiklostė, kad S-Bahnas Berlyne netgi labiau išvystytas nei metro. Vien tik pažiūrėjus į pirmas 5 metro linijas su jų gabaritais, atrodo, kad niekas nemanė, jog tai bus rimtas VT. Metro vagonai Berlyno pirmose 5 linijose yra autobuso dydžio...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, ir artimo priemiesčio. Berlynas gan unikalus, ten S-Bahnas užima gal net didesnę dalį pervežimuose mieste ir iš esmės atlieka metro funkciją. Linijų daug, kiekviena fizine S-Bahno linija centrinėje miesto dalyje važiuoja po 2-3 ar net 4 maršrutus, todėl traukinių eismas dažnumas centrinėje dalyje artimas metro dažnumui. Taip jau istoriškai susiklostė, kad S-Bahnas Berlyne netgi labiau išvystytas nei metro. Vien tik pažiūrėjus į pirmas 5 metro linijas su jų gabaritais, atrodo, kad niekas nemanė, jog tai bus rimtas VT. Metro vagonai Berlyno pirmose 5 linijose yra autobuso dydžio...
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Sarkazmą supratau. Bet kam meluoti? ar kad neišmanai arba kad melagis besąs:
U-Bahn systems[edit]- Berlin (Berlin U-Bahn, see also: Berlin S-Bahn)
- Frankfurt (Frankfurt U-Bahn, see also: Rhine-Main S-Bahn) (but meets only light rail criteria except line U4)
- Hamburg (Hamburg U-Bahn, see also: Hamburg S-Bahn)
- Munich (Munich U-Bahn, see also: Munich S-Bahn)
- Nuremberg (Nuremberg U-Bahn, see also: Nuremberg S-Bahn)
- Berlin S-Bahn
- Bremen S-Bahn
- Dresden S-Bahn
- Hamburg S-Bahn
- Hanover S-Bahn
- Magdeburg S-Bahn
- Mitteldeutschland S-Bahn (Leipzig / Halle (Saale))
- Munich S-Bahn
- Nuremberg S-Bahn
- Rhine-Main S-Bahn ( Frankfurt / Offenbach / Mainz / Wiesbaden / Darmstadt)
- Rhine-Neckar S-Bahn (Ludwigshafen / Mannheim / Heidelberg / Karlsruhe)
- Rhine-Ruhr S-Bahn (Ruhr Area / Düsseldorf / Cologne (Köln) / Bonn)
- Rostock S-Bahn
- Stuttgart S-Bahn
Paskutinis taisė JuliusVNO; 2018.10.17, 23:39.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Tai paklausiu kitaip: O Berlyne S-Bahn tai miesto VT geležinkelis?
P.S. Kitą kartą prieš vadindamas žmones melagiais, plačiau pasidomėk tos šalies terminologija ir specifika. S-Bahn nėra metro.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Taip, Berlyne iš viso yra 4 VT rūšys: autobusai, tramvajai (tik rytinėje dalyje, į vakarus išeina gal tik kelios linijos), S-Bahn (miesto VT geležinkelis, kai kur palendantis po žeme), U-Bahn (metro).
P.S. Kitą kartą prieš vadindamas žmones melagiais, plačiau pasidomėk tos šalies terminologija ir specifika. S-Bahn nėra metro.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Tai paklausiu kitaip: O Berlyne S-Bahn tai miesto VT geležinkelis?
Nors pasaulyje yra ir metro/priemiestinio geležinkelio hibridų. Pavyzdžiui, Valensijoje, Ispanijoje, metro ir priemiestinis geležinkelis tai 1000 mm sistema, kuri mieste važiuoja kaip metro, tuneliais, stotelės gan tankios, miesto pakraštyje išlenda į žemės paviršių ir toliau važiuoja kaip priemiestiniai traukiniai (buvusiomis siaurųjų geležinkelių linijomis). Bet kokiu atveju dabartinė sistema neatsirado nuo nulio, kaip kad būtų Vilniuje, o buvo esamų siaurųjų geležinkelių sistemos kapitalinė rekonstrukcija į metro/priemiestinį geležinkelį, nutiesiant tunelius po žeme mieste ir sujungiant skirtingas siaurųjų geležinkelių linijas, ėjusias iš skirtingų stočių į priemiesačius į vieną sistemą, plius papildant jau grynai miesto ribose veikiančiomis metro linijomis.Paskutinis taisė Al1; 2018.10.18, 09:10.
Comment
-
Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
Kurioje vietoje čia pamelavau? Pasakiau, kad Vokietijoje yra 4 miestai su metro, Berlynas, Miunchenas, Hamburgas bei Niurnbergas (Frankfurte light rail su viena tipo metro linija galima paprastumo dėlei neskaičiuoti). S-Bahn ir light rail, kaip jau sakė, yra priemiestiniai traukiniai, o apie juos aš net neužsiminiau. Metro laikykime tą tradicinį variantą, kur didžioji dalis po žeme, nebent retkarčiais išlenda laukan,
Comment
Comment