Geriau visiems po elektrini paspirtuka ir nebus tu kamsciu, bent siltuoju metu
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Netgi tris lijas ... Įdomu iš kur pinigai ...
Na jei teisingai perskaičiau:
11 km bėgių ( viena linija su 2 atšakom )
249 781 708,72 zł ( ~ 60M EUR)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwaje_w_Olsztynie
15 tramų Solaris_Tramino S111o Ilgis ( 3 sekcijos) 29,3 m plotis 2,5 m , 43 sėdimos vietos
113 652 000 zł ( ~ 27M EUR)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Solaris_Tramino
keisti vieną kontaktinio tinklo laidą į 2 surūdijusius bėgius ...
https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwa...mways_(18).JPG
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Už tokią kainą ir Vilniuj neprošal butu tramvaju isidiegt. Absoliutiškai antraip kada yra siūlomas modernusis už kone veik metropoliteno sumą. Stipriai Siūst NX tokius pasiūlytojus privalu.
Klausimas kitas - ar tokia, aišku, modernizuota transporto priemonė reikalinga Vilniui.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Labai geras pastebėjimas. Mane stebina kai kurie oponentai dėl projekto kainos. Tramvajus nėra joks kosmosas, ir šis pavyzdys tik tai patvirtina. Pagrindinės technologijos išdirbtos per 150 metų. Nedaug betrūko, kad ir Vilniuje tramvajus būtų atsiradęs dar prieš 100 metų.
Klausimas kitas - ar tokia, aišku, modernizuota transporto priemonė reikalinga Vilniui.
Kodėl tramvajus negalėtų būti reikalingas? Ar dabar racionalu, kai Kalvarijų g. važiuoja keliolika VT maršrutų vietoje vieno patogaus tramvajaus? Labai daug kalbama apie tai, kad žmones reikia skatinti naudotis VT, bet nenorima į tai investuoti. Kad žmonės apart pensininkų ir moksleivių naudotųsi VT, reikia, kad jis turėtų privalumų prieš automobilius. Aplinkkeliui ar naujai gatvei išleisti kelis šimtus milijonų visiems logiška, bet tramvajui 60 mln. jau kosmosas.
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Ir iš tas pas jus komjaunuoliškai chunveibiniškas entuziazmas taip stengtis, kad kažkam būtų kuo blogiau?
Net prie ruso tokių idėjinių talibanų Lietuvoje neteko matyti, nebent kokiame Astraviece ar Rostove.
Ši Kalvarijų gatvės atkarpa yra mažiausiai probleminė - tai kažkam kyla absurdiškų minčių ir ją sugadinti su tramvajiniais marazmais.
Neaišku, ar išvis bus tas tramvajus, bet svarbiausia drausti, riboti ir griauti.
Gal pabandykit pradžiai użdaryti pusdieniui dvi Žaliojo tilto juostas. Tik neužmirškit nurodyti savo koordinačių, kad dėkingi miesto gyventojai turėtų kur siųsti padėkas.Paskutinis taisė Lettered; 2018.04.18, 09:44.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLietuvoje viskas pabrangsta kelis kartus, prisiminkim stadiono situaciją.
Kodėl tramvajus negalėtų būti reikalingas? Ar dabar racionalu, kai Kalvarijų g. važiuoja keliolika VT maršrutų vietoje vieno patogaus tramvajaus? Labai daug kalbama apie tai, kad žmones reikia skatinti naudotis VT, bet nenorima į tai investuoti. Kad žmonės apart pensininkų ir moksleivių naudotųsi VT, reikia, kad jis turėtų privalumų prieš automobilius. Aplinkkeliui ar naujai gatvei išleisti kelis šimtus milijonų visiems logiška, bet tramvajui 60 mln. jau kosmosas.
Pas mus viskas pabrangsta ne tik dėl korupcijos, bet ir krūvos apribojimų kažką keisti. Neabejoju, kad pasipiltų masiniai gyventojų protestai.
Kitas dalykas kurį minėjau - miesto "vystytojai", verslininkai, savivaldybė irgi nesuinteresuoti pokyčiais, bent jau šiame etape.
Tramvajus technoligiškai yra artimas geležinkeliui, bet pas mus beveik neįmanoma vykdyti bendrų projektų. LG turbūt niekada ir nebus bent susietas su miesto VT.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lietuvoje viskas pabrangsta kelis kartus, prisiminkim stadiono situaciją.
Kodėl tramvajus negalėtų būti reikalingas? Ar dabar racionalu, kai Kalvarijų g. važiuoja keliolika VT maršrutų vietoje vieno patogaus tramvajaus? Labai daug kalbama apie tai, kad žmones reikia skatinti naudotis VT, bet nenorima į tai investuoti. Kad žmonės apart pensininkų ir moksleivių naudotųsi VT, reikia, kad jis turėtų privalumų prieš automobilius. Aplinkkeliui ar naujai gatvei išleisti kelis šimtus milijonų visiems logiška, bet tramvajui 60 mln. jau kosmosas.
Siaurinant Kalvarijų g. dėl tramvajaus, reiktų lygiagrečiai prapaltinti GV gatvę iki 3x3, taip pat sutvarkyti mazgą su Ukmergės g., taip pat dalis automobilių vairuotojų persėstų į tramvajų, tai bendrai kamščiai gal net sumažėtų.
Comment
-
Nepamirskit kad isidiegdami tramvaju ivairiuose miestose lenkai taip pat stipriai palaiko savo Soliari. Skiriami simtai mln, bet didzioji dalis siu pinigu lieka salies viduje. Valstybes mastu globaliai jie nedaug tepraranda. Lietuva gi visus pinigus atiduotu arba lenkams arba kazkam kitam, liktu tik maza dalis, ismoketa statybu rangovams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Už tokią kainą ir Vilniuj neprošal butu tramvaju isidiegt. Absoliutiškai antraip kada yra siūlomas modernusis už kone veik metropoliteno sumą. Stipriai Siūst NX tokius pasiūlytojus privalu.
Olštyno senojo(1907-1965) ir naujojo (2015-)tramo trąsos . Jei neaišku - google palydovinės nuotraukos pagelbės ...
https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwa...ay_network.svg
Ir beje, Olštyne 1939–1971 buvo ir trulikai
https://pl.wikipedia.org/wiki/Trolejbusy_w_Olsztynie
Manau Vilniuje pasekime protingų pietinių kaimynų pavyzdžiu - praėjus 44 metams po paskutinio troleibuso reiso įsirenkime tramvajųPaskutinis taisė Shernas; 2018.04.18, 23:25.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
... Tramvajus nėra joks kosmosas, ir šis pavyzdys tik tai patvirtina. Pagrindinės technologijos išdirbtos per 150 metų.
Ir galima palaukti - tuoj kontaktinį tinklą tuoj numarins akumuliatoriai, niekur neleidžiančius nukrypti bėgius - navigacijos sistema.
Parašė Sula Rodyti pranešimąNedaug betrūko, kad ir Vilniuje tramvajus būtų atsiradęs dar prieš 100 metų.
Parašė Sula Rodyti pranešimąKlausimas kitas - ar tokia, aišku, modernizuota transporto priemonė reikalinga Vilniui.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąBet realiai, kuo tramvajus efektyviau už BRT? Dėl paties fakto, kad turim tramvajų? Nelabai suprantu. Manau, BRT sistemos įrengimas ir išlaikymas pigiau atsieina
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Tramas yra reliktas tų laikų, kai riedėti bėgiais buvo greičiau ir kratė mažiau nei arklio traukiamamee vežime per akmenų grindinį.
Ir galima palaukti - tuoj kontaktinį tinklą tuoj numarins akumuliatoriai, niekur neleidžiančius nukrypti bėgius - navigacijos sistema.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimąTramas yra reliktas tų laikų, kai riedėti bėgiais buvo greičiau ir kratė mažiau nei arklio traukiamamee vežime per akmenų grindinį.
Ir galima palaukti - tuoj kontaktinį tinklą tuoj numarins akumuliatoriai, niekur neleidžiančius nukrypti bėgius - navigacijos sistema.
Akumuliatoriai "tuoj" keicia jau 10 metu ir nepakeite. Tas "tuoj" tesis dar kelis desimtmecius.
Labai "progresyvios" rytu salis, pvz kokia Rusija neivede nuo 90-tuju nei vienos naujos linijos, tuo tarpu tokios atsilikusios visom prasmem, kaip
Denmark - ivede linija 2017 m,
Luxembourg - 2017
Spain - 2017, dar dvi linijos 2011
Italy - 2015, dvi 2010, dar 2009, 2008 ir t.t.
France - nuo 2010 iki 2014 ivede 10 nauju tram liniju
UK - 2014
ir t.t. ziureti cia: https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...ransit_systems
jau nekalbu apie Kinija ir United States.
Net nezinau kaip cia imantriau paironizavus apie jusu sarysi su reliktu..
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet kas važiavęs naujos kartos tramvajumi Europoje gali patvirtinti, kad tai nepalyginamai komfortiškesnė ir greitesnė transporto priemonė už troleibusus ar autobusus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
na, yra ir prastesnių pavyzdžių - tramvajus Daugpilyje, kuris krato vietomis daug labiau nei autobusai. aišku, gal čia priežiūros reikalas, o žinant Vilnių, tai nifigą tos priežiūros nebus.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl tada Bergenas, kuris nebeturėjo tramvajaus 50 metų, vėl įsirengė naują liniją? Kam tą daro Liuksemburgas ir kitos pažangios šalys? Jei tramvajus reliktas, kas tada yra supuvusios 30 metų senumo Škodos ar kad ir dabar naujai nupirkti smirdantys dyzeliu autobusai? Bet kas važiavęs naujos kartos tramvajumi Europoje gali patvirtinti, kad tai nepalyginamai komfortiškesnė ir greitesnė transporto priemonė už troleibusus ar autobusus.
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Vat kai diegsi Kalabybiškių laukuose , maždaug nuo Riešės pro Fabus į Pilaitę - net ir Vilniuje kaina bus panaši.
Olštyno senojo(1907-1965) ir naujojo (2015-)tramo trąsos . Jei neaišku - google palydovinės nuotraukos pagelbės ...
https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwa...ay_network.svg
Ir beje, Olštyne 1939–1971 buvo ir trulikai
https://pl.wikipedia.org/wiki/Trolejbusy_w_Olsztynie
Manau Vilniuje pasekime protingų pietinių kaimynų pavyzdžiu - praėjus 44 metams po paskutinio troleibuso reiso įsirenkime tramvajų
Comment
Comment