Labai patogu - P.Cvirkos arba Reformatų skveruose, kurie dabar šiek tiek apmirę.
Tai jei linija driektųsi Vilniaus gatve, tai Cvirkos skveras lieka nuošaly. (Islandijos gatve išlysti gaunasi dar didesnis vingis) Palangos gatve irgi Vingis, Klaipėdos gatve galima būtų išsukti per Reformatų skverą.
Bet geriausias variantas, kaip kažkas minėjo išlysti tiesiau per kurio nors pastato pirmąjį aukštą. Tačiau pas mus dar nėra tiek pažangi visuomenė ir valdžia, kad priimtu tokį progresą
Bet geriausias variantas, kaip kažkas minėjo išlysti tiesiau per kurio nors pastato pirmąjį aukštą. Tačiau pas mus dar nėra tiek pažangi visuomenė ir valdžia, kad priimtu tokį progresą
Tramvajai? Vilniuj? Man tai jie nepatinka. Prisimenu atsitikimą Suomijoje, kai tramvajus išlindo iš už kampo tokiu greičiu, kad būtų lengvai nutrenkęs kokį užsižiopsojusį turistą (pvz. mane). Man labiau patiko ta "traukinių virš miesto" (taip aš juos vadinu) idėja. Jie modernūs, netrukdo eismui ir yra greitesni, na aišku ir brangesni..
Jie modernūs, netrukdo eismui ir yra greitesni, na aišku ir brangesni..
Bet jie būtų problematiški miesto centre (kur nėra vietos estakadoms) ir nelabai efektyvūs užmiestyje (kur pilnai užtenka antžeminių bėgių).
Reikia pažymėti - net estakadiniai nesmarkiai brangesni, nei deklaruojama "Zuoko tramvajaus" kaina.
Šiaip jau mūsų "modernaus tramvajaus" kaina vidutiniškai 10 kartų brangesnė nei įprasto (pvz.: Rygos) tramvajaus. Palyginimui: 15mln. EUR/km prieš 2mln. USD/km. Dar palyginimui - paskutinės Kijevo metro linijos kainavo 20mln.USD/km.
Bet jie būtų problematiški miesto centre (kur nėra vietos estakadoms) ir nelabai efektyvūs užmiestyje (kur pilnai užtenka antžeminių bėgių).
Reikia pažymėti - net estakadiniai nesmarkiai brangesni, nei deklaruojama "Zuoko tramvajaus" kaina.
Šiaip jau mūsų "modernaus tramvajaus" kaina vidutiniškai 10 kartų brangesnė nei įprasto (pvz.: Rygos) tramvajaus. Palyginimui: 15mln. EUR/km prieš 2mln. USD/km. Dar palyginimui - paskutinės Kijevo metro linijos kainavo 20mln.USD/km.
Manau neužtenka lyginti vien tik kilometro kainą, reikia detaliau pasižiūrėti kas į tą kilometro kainą įskaičiuota ir kas ne. Tokie palyginimai kaip ten kainavo tiek, o ten tiek - tikrai ne objektyvūs.
Normalus sprendimas, kad ir po buvusia Ryšių ministerija. Ten kaip tik rusys gigantiškas.
Tai kokia pas mus ta valdžia ir visuomenė?
Kokia novatoriška valdžia ir visuomenė - atsakyma visada pamatysime apsidairę:
- Kiek pas mus unikalios architektūros statinių? Stato daržines su maks. plotu, nes nėra pinigų. O tai ka veikia archtaryba ir visi kiti? Gali paprasčiausiai netvirtinti pigios architektūros. Tačiau leidžia.
- Po Lukiškių aikštės rekonstrukcijos nepamatysime ypatingo traukos objekto ir manau nepamatyrime naujojo Vilniaus simbolio. Beveik įsitikinęs, kad bus nedidukė skulptūrinė kompozicija kampe su standartiniais itališkais šviestuvais. Ir nepamatysim jokios grakščios 50 m aukščio arkos simbolizuojančios laisvės kelią.
- Ir tas pats tramvajus gausis ne ka greitesnis už troleibusą, vingiuojantis troleibuso maršrutu, gatvėmis, vietoj to, kad išnaudotų kitus tuščius plotus ar pralystu trumpesniu keliu, ko pasekoje būtų nugriautas vienas kitas namas. Šalia kelių mljrd Lt, tai neatrodytų labai brangu.
- Tas pats ir su keliais: važiuojam mes geležinio Vilko gatve arba karaliaus Mindaugo prospektu vidury miesto 80 km/h. Bet taip pat vaziuojam ir beveik autostrada vidury laukų į Grigiškes arba Kleboniškyje tais pačiais 80 km/h.
Juokinga - tvorą tveria vidury kelio ir palieka tuos varganus 80km/h, vietoj to kad atitverti iš šonų
Beje dar kalbant apie kelius, Vilnius-kaunas - 2 mėnesius pabandė varganus 110 km/h ir pasibaigė visas progresas
- Kodėl tiek metų stringa vėjo jėgainių statyba, kai latviai jau kur kas toliau pažengę? Visuomenės bėda - jei kažkas naujo - protestuoti. Valdžios bėda - nesudaryti salygų tokiem projektam nusispjaut į bobutes.
Tai kur čia matosi pažangi visuomenė su pažangiais valdinikais?
--------
Sorry nusipaisčiau Čia galėtų būti atskira tema "Visuomenės novatoriškumas"
Kokia novatoriška valdžia ir visuomenė - atsakyma visada pamatysime apsidairę:
- Kiek pas mus unikalios architektūros statinių? Stato daržines su maks. plotu, nes nėra pinigų. O tai ka veikia archtaryba ir visi kiti? Gali paprasčiausiai netvirtinti pigios architektūros. Tačiau leidžia.
Tai tavo manymu turetu buti visi pastatai skirtingi. As pvz labiau pasisakyciau uz praktiskesnius pastatus, o praktiskisni visada ir butu labiau tradiciniai. Beto seip vertinant tai Pas mus dar pakankamai nemazai idomiu architekturiniu sprendimu.
Architektu taryba savo funkciju aisku neatlieka taip kaip turetu, bet surask kokia nors institucija Lietuvoj kuri atliktu pilnai savo funkcijas? Manau daug tokiu nerasi...
Parašė Rimas_OK
- Po Lukiškių aikštės rekonstrukcijos nepamatysime ypatingo traukos objekto ir manau nepamatyrime naujojo Vilniaus simbolio. Beveik įsitikinęs, kad bus nedidukė skulptūrinė kompozicija kampe su standartiniais itališkais šviestuvais. Ir nepamatysim jokios grakščios 50 m aukščio arkos simbolizuojančios laisvės kelią.
As pritarciau tam. Manyciau po ta aikste, ar bent jos dalimi, butu praktiska pakist autoparkinga. Tuo paciu reiktu visiskai uzdraust Gedo prospekte statyt bet kokias masinas, taip pat ir jo apylinkese. Seip vertinant po ta aikste tilptu tikrai didelis parkingas ir manau isprestu daugely sios miesto dalies parkingo problemu.
Del pacios aikstes, tai seip jau ji senei prasosi rekonstrukcijos nes dabartinis vaizdas akivaizdziai dvelkia sovietmeciu, jei as neklystu tai nuo sovietmecio ten niekas nekeista tik lenino skulptura. Seip netgi takeliu isdestymas labai negraziai atrodo, nors jie ir gana gerai isplanuoti. Aikstes centre butinai reik kazka italpint. Tai gali but kazkoks super duper fontanas. Gali but kazkokia skulptura. Arba vienas is varijantu galetu but tiesiog aukstas monumentas, padarytas kaip saules laikrodis.
Parašė Rimas_OK
- Ir tas pats tramvajus gausis ne ka greitesnis už troleibusą, vingiuojantis troleibuso maršrutu, gatvėmis, vietoj to, kad išnaudotų kitus tuščius plotus ar pralystu trumpesniu keliu, ko pasekoje būtų nugriautas vienas kitas namas. Šalia kelių mljrd Lt, tai neatrodytų labai brangu.
Ka reiskia nekagreiciau nei troleibusas, sakykim to tramvajaus greitis bus 70km/h, bet tai jo pranasumas pries troleibusus kad jam nebaisus kamsciai. Aisku as irgi nemanau kad logiska visur butu tramvaju tiesti tik gatvemis. Aisku butu gerai tramvaju nutiesti senamiesty ir tuo paciu ten atsisakyti autobusu, bent dalinai, ir zymiai apriboti masinu eisma. Istikro gerai isplanuoti tramvajaus linijas butu gana sunku, nes mano manymu Vilniuje jau ir gatves isdestytos nevisada logiskai, taip manau butu ir su tramvajum sunkiai jis issivingiuos kai kai kuriose vietose.
Parašė Rimas_OK
- Tas pats ir su keliais: važiuojam mes geležinio Vilko gatve arba karaliaus Mindaugo prospektu vidury miesto 80 km/h. Bet taip pat vaziuojam ir beveik autostrada vidury laukų į Grigiškes arba Kleboniškyje tais pačiais 80 km/h.
Juokinga - tvorą tveria vidury kelio ir palieka tuos varganus 80km/h, vietoj to kad atitverti iš šonų
Beje dar kalbant apie kelius, Vilnius-kaunas - 2 mėnesius pabandė varganus 110 km/h ir pasibaigė visas progresas
Na manau kai sutvarkys visa kelia Vilnius - Kaunas, tai padarys bent jau 110km/h jei neiseina 130km. Seip siuo atveju taip pat daly problemu sprestu ir greitasis traukinys tarp miestu, kuris galetu stoti keliose stotelese pakeliui. Tai leistu atsisakyt vaziavimo masina i Vilniu ir tokiu miesteliu.
Parašė Rimas_OK
- Kodėl tiek metų stringa vėjo jėgainių statyba, kai latviai jau kur kas toliau pažengę? Visuomenės bėda - jei kažkas naujo - protestuoti. Valdžios bėda - nesudaryti salygų tokiem projektam nusispjaut į bobutes.
Tai kur čia matosi pažangi visuomenė su pažangiais valdinikais?
O tai cia manai iseitis? Imi nusispjauni i zmoniu nuomone ir kaikada teisetas pretenzijas ir statai tai ka nori. Cia reiktu keisti visuomenes poziuri, nes nepaslaptis kad daugumai senesniu zmoniu viskas kas nauja yra bloga.
Sveiki.. Čia esu naujokas,todėl nelabai supykit,jei ką netaip parašysiu..
Šiaip,manau,kad tramvajaus Vilniuje tikrai reikėtų.. Troleibusai yra morališkai pasenę.. Manau,sostinei reikėtų kažko naujo.. kas ne tik keistų bendrą vaizdą,bet ir padėtų išspręsti dalį problemų..
Kas liečia metro.. manau,kad įrengti metro yra žymiai brangesnis ir ilgiau įgyvendinamas projektas.. Be to,tai sukeltų nemažai problemų ir gali subjauroti senamiesį... Kadangi,projektas būtų ilgai įgyvendinamas,per tą laiką problemos su trafikais ir oro užterštumas labai padidėtų..
Galvoju,kad racionaliau ir greičiau bei patogiau šiuo metu būtų įrengti tramvajaus linijas.. Na,o jei demografinė padėtis mieste pagerės ir gyventojų skaičius padidės,galėsim mąstyti ir apie metro..
Tramvajai? Vilniuj? Man tai jie nepatinka. Prisimenu atsitikimą Suomijoje, kai tramvajus išlindo iš už kampo tokiu greičiu, kad būtų lengvai nutrenkęs kokį užsižiopsojusį turistą (pvz. mane). Man labiau patiko ta "traukinių virš miesto" (taip aš juos vadinu) idėja. Jie modernūs, netrukdo eismui ir yra greitesni, na aišku ir brangesni..
Man tai patinka tram'ai, bet del saugumo pritariu (turejau pora tokiu laimingai pasibaigiusiu susidurimu su sia priemone).
Manau, visur tures irengti aptvarus (isskyrus stoteles), nes kai pagalvoji - kiek vaiku vien prie Mokytoju namu laksto...
Tramvajus dažniausiai tik žioplinėjančius kerta. Paprastai jų greičiai nėra tokie, kad nespėtų prieš kliūtį sustabdyti. O specialius atitvarus nuo tramvajų, bent aš niekur nemačiau, kad statytų.
Tramvajus dažniausiai tik žioplinėjančius kerta. Paprastai jų greičiai nėra tokie, kad nespėtų prieš kliūtį sustabdyti. O specialius atitvarus nuo tramvajų, bent aš niekur nemačiau, kad statytų.
Taip Atitvarai tikrai nekaip atrodytų.. nebent reikėtų kišti tramvajų po žeme tokiose vietose.. Nors,šiaip,gerai suplanuoti stoteles reikėtų,ir ten,kur daug žmonių,stotelę įrengti kokio pastato pirmame aukšte.. tai būtų savotiškas atitvaras..
Va dėl metro sutikčiau,jei būtų pradėtas įgyvendinti projektas Vilniaus-Kauno dipolis.. Tada ir gyventojų skaičius būtų pakankamas(apie 900000)... bet kol kas dėl šio projekto tylima..
Tramvajus dažniausiai tik žioplinėjančius kerta. Paprastai jų greičiai nėra tokie, kad nespėtų prieš kliūtį sustabdyti. O specialius atitvarus nuo tramvajų, bent aš niekur nemačiau, kad statytų.
tai vaikai ir turistai dazniausiai ka daro? teisingai, zioplineja, tokia ju prigimtys yra! Ir juos reikia apsaugoti...
zinoma, jei tramvajus vaziuoja kito transporto sraute, tai to nereikia, bet jei senamiescio gatvelemis - tai, manau, butina aptverti, kad ir simboliskai - geliu kliombais ar mandarinu medeliais
Comment