Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aug1z
    Geras pavyzdys Praha - metro yra, 1 mln. nėra.
    Kažką sumaišei, Prahoj jau maždaug prieš 15, bent jau, metų, jei ne 20, buvo 1,2 mln. gyventojų. Kai pastatė metro 1972m., tada turbūt jau buvo apie kokius 800 tūkst..

    Comment


      Parašė kaunaz
      Kažką sumaišei, Prahoj jau maždaug prieš 15, bent jau, metų, jei ne 20, buvo 1,2 mln. gyventojų. Kai pastatė metro 1972m., tada turbūt jau buvo apie kokius 800 tūkst..
      Čia, ko gero, su visais priemiesčiais ir t.t., kitaip sakant, metropolinė zona. Pvz. Paryžius - mieste 2 mln., metropolyje 11 mln. Ten vieni laikėsi įsikibę 11, kiti 2 mln, o būnant Prahoje vienareikšmiškai buvo sakoma - 900 tūkst. gyventojų

      Dabar pažiūrėjau į statistiką - ištikrųjų, 1,2 mln.
      Paskutinis taisė Aug1z; 2006.05.25, 18:20.

      Comment


        Parašė Aug1z
        Geras pavyzdys Praha - metro yra, 1 mln. nėra.
        praha ~1.212.000 ... ar ne?

        Comment


          Parašė Svecias
          Yra miestų tokio dydžio kaip Vilnius, kurie turi metro ir tiesia tramvajų, pvz. Dublinas.
          dublinas turi tramvaju ir planuoja metro

          Comment


            Parašė Aug1z
            Čia, ko gero, su visais priemiesčiais ir t.t., kitaip sakant, metropolinė zona. Pvz. Paryžius - mieste 2 mln., metropolyje 11 mln. Ten vieni laikėsi įsikibę 11, kiti 2 mln, o būnant Prahoje vienareikšmiškai buvo sakoma - 900 tūkst. gyventojų

            Dabar pažiūrėjau į statistiką - ištikrųjų, 1,2 mln.
            Dėl Paryžiaus, tai ten realiai jei ir neperžengia 10 mln. ribos, bet 8 kokie milijonai tai tikrai gyvena. Su tais 2.6 mln., yra nesamonė, nes čia tik centrinė Paryžiaus dalis. Ir kaip sakau kokie 8 mln. tai realus miestas, nes ten ne jokie priemiesčiai tuo labiau, kad jie betarpiškai susijungia su centrine dalimi, o priemiesčiai dar kokius 3 milijonus duoda.

            Comment


              Parašė kaunaz
              Dėl Paryžiaus, tai ten realiai jei ir neperžengia 10 mln. ribos, bet 8 kokie milijonai tai tikrai gyvena. Su tais 2.6 mln., yra nesamonė, nes čia tik centrinė Paryžiaus dalis. Ir kaip sakau kokie 8 mln. tai realus miestas, nes ten ne jokie priemiesčiai tuo labiau, kad jie betarpiškai susijungia su centrine dalimi, o priemiesčiai dar kokius 3 milijonus duoda.
              Paryžiaus administracinėse ribose - ~2 mln. Esmė tame, kad tos administracinės ribos nustatytos kiek... keistokai. Oficialiai La Defence (Paryžiaus dangoraižių kvartalas), jau ne Paryžius, tai už miesto ribų. Man pačiam tai buvo staigmena - autobusu pervažiavau tiltą link Defanso už Eliziejaus laukų - viskas, nebe Paryžius, tai jau už jo valdžios įtakos ribų. Man pačiam tai atrodo kvailai. Tačiau todėl taip yra - oficialiai Paryžiuje, tik kiek daugiau nei 2 mln. gyventojų. 11 mln. tik nekreipiant dėmesio į administracines ribas.

              Comment


                Nu jo, tai cia kaip ir Helsinkyje ar Stokholme: Helsinkyje 550 tukst. gyventoju, bet dar salia du miestai: Espoo ir Vantaa, viso jau pusantro. Stokholmas irgi turi kelis panasius priemiescius. Panasiai isdalinus Vilniu ir atskyrus Antalkalni, Karoliniskes, Justiniskes ir pan, Vilniuje nesunkiai gali likti 150 tukst. gyventoju, taigi toks skirstymas nelabai turi prasme.

                Kitas dalykas del metro - nelabai tikiu, kad 1 mln. yra riba i viena ar i kita puse ir sis skaicius neatsizvelgia i keleta faktoriu:
                1. Kuro kainas, kurios nuolat brangsta
                2. Miesto dirvozemi (del ko metro statyba yra pigesne ar brangesne).
                3. Miesto isplanavima (juk vienam 1 mln. mieste uztektu ir 2 metro liniju, kitam gal 5 reiketu).
                4. Transporto alternatyvas (jei jau yra tramvajus, troleibusai, zmones vazineja dviraciais), tai metro ne taip pasiteisina.
                5. Klimato salygas. Manau tiktu taisykle, kad kuo siauriau, tuo labiau pasiteisina metro, nes nereikia valyti gatviu, maziau sunaudojama energijos (nes po zeme nereikia sildyti) ir t.t.

                Kalbant apie miesto isplanavima Vilnius kaip tik toks miestas, kur yra didelis zmoniu srautas viena kryptimi: siaure-pietus kaip cia jau kazkas teisingai pastebejo. Ryte reikia transportuoti kokius 120,000 - 150,000 zmoniu i pietus, vakare - i siaure, taigi metro (o galbut antzeminiai traukinai pastatyti ant pastoliu ir neinantys per sankryzas) labai pasiteisintu.

                Nors as, kaip Kaunietis del to labai nepergyvenu, nes jei Vilnius pasistatytu metro/tramvaju/skytrain tai tik dar labiau paskatintu Vilniu vystytis kitu regionu saskaita

                Comment


                  sauls, dėl Helsinkio nesutinku, ten nebent galima įžvelgt aglomeraciją, bet Helsinkio tikras gyv. skaičius ir yra apie pusė milijono.
                  O dėl Vilniaus, tai tu visiškai teisus, būtent taip ir yra Paryžiuje.

                  Comment


                    Parašė sauls

                    Nors as, kaip Kaunietis del to labai nepergyvenu, nes jei Vilnius pasistatytu metro/tramvaju/skytrain tai tik dar labiau paskatintu Vilniu vystytis kitu regionu saskaita
                    Dieve dieve...

                    Comment


                      Skaičiai skaičiais... Gal vertėtų nustoti vergauti statistikai ir pradėti mąstyti blaiviai? Įdomu, kiek kartų daugiau investicijų sutraukia vien sostinės statusas? Prisiminkime kad ir Tarpukario epochą, Kauno visiško klestėjimo laikotarpį.

                      Comment


                        Parašė sanomiz
                        Skaičiai skaičiais... Gal vertėtų nustoti vergauti statistikai ir pradėti mąstyti blaiviai? Įdomu, kiek kartų daugiau investicijų sutraukia vien sostinės statusas? Prisiminkime kad ir Tarpukario epochą, Kauno visiško klestėjimo laikotarpį.
                        kaip tik statistika - pats blaiviausias budas tokiems dalykams issiaiskinti

                        Comment


                          Parašė John
                          Tai, kad investuotojai renkasi Vilniu, nereiskia, kad Vilnius gyvena kitu miestu saskaita.
                          Vis dažniau investuotojai renkasi Klaipėdą

                          Comment


                            Drisciau suabejoti, kad Vilniuje yra reikalingas tramvajus ar metro, nors is salies tai gal ir graziai ziuretusi, bet butinybes tokiam trasportui nera!

                            Comment


                              Parašė Didmiestis
                              Drisciau suabejoti, kad Vilniuje yra reikalingas tramvajus ar metro, nors is salies tai gal ir graziai ziuretusi, bet butinybes tokiam trasportui nera!
                              drisčiau teigti, kad vilniui reikia normalaus transporto. automobilių jau tiek, kad niekur praeiti neįmanoma. kamščiai nesveiki, nors tokiam mieste kaip vilnius jų neturėtų būti.
                              music on my mind.
                              FC Žaibai

                              Comment


                                Vilniuje butinas, aiku ne metro, o tramvajus.

                                Comment


                                  Aš už tramvajų, bet netikiu, kad jis ženkliai sumažins kamščius. Tai tik susisiekimo priemonė miesto centre... Norint ženkliai mažinti kamščius, čia kaip minėjo sauls - labai praverstų metro išilgai Vilniaus, bet kad jo niekas nestatys, čia jau kitas reikalas..

                                  Comment


                                    Parašė Aug1z
                                    Aš už tramvajų, bet netikiu, kad jis ženkliai sumažins kamščius. Tai tik susisiekimo priemonė miesto centre... Norint ženkliai mažinti kamščius, čia kaip minėjo sauls - labai praverstų metro išilgai Vilniaus, bet kad jo niekas nestatys, čia jau kitas reikalas..

                                    butnt jis skirtas ne mazinti kamscius.. tai ekologiska priemone.. mastoma apie tai kas bus centrineje dalyje po keletos metu.. taigi tai daugiau miesto centrui ir bendrai ekologiskas transportas.. biski vercias pasaulis, pradedama maziau galvoti apie kamscius ir kt o daugiau apie ekologija ir pati zmogu..

                                    Comment


                                      Parašė swindler
                                      butnt jis skirtas ne mazinti kamscius.. tai ekologiska priemone.. mastoma apie tai kas bus centrineje dalyje po keletos metu.. taigi tai daugiau miesto centrui ir bendrai ekologiskas transportas.. biski vercias pasaulis, pradedama maziau galvoti apie kamscius ir kt o daugiau apie ekologija ir pati zmogu..
                                      troleibusai ir tramvajus toks pat ekologiskas transportas jei neklystu...

                                      Comment


                                        Taip, bet tramvajus perveža didesnį kiekį žmonių, jam pagal eismo taisykles yra suteikiama pirmumo teisė. Tačiau iki šiol didelis minusas, kurį regiu, yra tramvajaus tiesimas kairiajame Neries krante... Ten gatvės siauros, o nutiesus tramvajų, vietos mašinoms beveik neliks...Ar tik nebus blogiau?

                                        Comment


                                          Parašė Darius_
                                          Taip, bet tramvajus perveža didesnį kiekį žmonių, jam pagal eismo taisykles yra suteikiama pirmumo teisė. Tačiau iki šiol didelis minusas, kurį regiu, yra tramvajaus tiesimas kairiajame Neries krante... Ten gatvės siauros, o nutiesus tramvajų, vietos mašinoms beveik neliks...Ar tik nebus blogiau?
                                          Yra įvairiai įtalpinami bėgiai. Nevisada jie driekiasi vidurkeliu. Kartais ir šalia kelio, t.y. už šaligatvio. Ir tada niekam netrukdytų eismo, tiesa tik su sankryžom tokiu atveju sudėtingiau būtų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X