Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kaunaz
    2020... Nerealūs debilai... Per tiek metų turint pinigų galima ir metro pastatyt, dar net greičiau turbūt...
    Jei duosi pinigų gal ir greičiau viską įgyvendins, o jei duosi daug pinigų, tai ir metro įves.
    Čia kalba eina apie dvi linijas ir tikrai jų vienu metu nestatys. Kai baigs vieną ir jau ji bus naudojama, tada bus pradėta kita.

    Comment


      Parašė Edd
      Jei duosi pinigų gal ir greičiau viską įgyvendins, o jei duosi daug pinigų, tai ir metro įves.
      Čia kalba eina apie dvi linijas ir tikrai jų vienu metu nestatys. Kai baigs vieną ir jau ji bus naudojama, tada bus pradėta kita.
      Nu tai savaime, kad ne iškarto visą miestą apraizgys bėgiais, bet kada jie planuoja paleist pirmą liniją? Jeigu vėliau nei po 3 metų, tai jau yra žiauru.

      Comment


        "valdininkai planuoja, kad tramvajaus Vilniuje galėtume sulauksime 2010 metais" (čia iš delfi - jie mėgsta klaidas)

        Comment


          Parašė kaunaz
          priešingai juk gyventojų tik mažėja
          Neteisus visiškai. Net oficialiomis statistikomis gyventojų skaičius didėja, o realūs skaičiai turėtų būti dar didesni. Nes į Vilnių suvažiavę studentai baigę mokslus pasilieka gyventi ir dirbti čia ir dažniausiai nuomojasi butą taigi jie nėra įskaičiuoti į oficialias statistikas nes lieka priregistruoti tėvų namuose. Antra. į užsienį išvažiuoja dirbti didžioji dauguma iš mažesnių miestų ir miestelių bei kaimų, iš Vilniaus palyginti labai nedaug.
          Paskutinis taisė deep'as; 2006.05.06, 14:25.

          Comment


            [QUOTE=Llinass][QUOTE=kaunaz]priešingai juk gyventojų tik mažėja
            Neteisus visiškai. Net oficialiomis statistikomis gyventojų skaičius didėja, o realūs skaičiai turėtų būti dar didesni. Nes į Vilnių suvažiavę studentai baigę mokslus pasilieka gyventi ir dirbti čia ir dažniausiai nuomojasi butą taigi jie nėra įskaičiuoti į oficialias statistikas nes lieka priregistruoti tėvų namuose. Antra. į užsienį išvažiuoja dirbti didžioji dauguma iš mažesnių miestų ir miestelių bei kaimų, iš Vilniaus palyginti labai nedaug.
            Bet kokiu atveju tas skaičius tik dabar didėja, užtat apie 15 metų prieš tai tik mažėjo, nuo 600 tūkst. iki 540 kol nukrito, tai gerai jei sakai, kad vėl auga.

            Comment


              Parašė Edd
              Pagal skelbiamus duomenis paskaičiavau, kad tramvajaus pirmų dviejų linijų įvedimui su pilnu gatvių sutvarkymu reiktų ~100mln litų į metus (tiksliau nuo 86 iki 107 mln litų), iš jų 25-30 mln savivaldybės lėšos, likusi dalis iš ES fondų ir privačių investuotojų. Čia pagal savivaldybės puslapyje paskelbtus duomenis. Aišku, jei kažkur eis linija po žeme - bus dar brangiau, nes turbūt tai nebuvo įskaičiuota.
              Man įdomu kaip jie paskaičiavo kainą. Ir dar nuo 86 iki 107 . Aišku kad skaičiai paimti iš lempos ir kaina gali keistis ojo joi

              Comment


                Parašė Llinass
                Man įdomu kaip jie paskaičiavo kainą. Ir dar nuo 86 iki 107 . Aišku kad skaičiai paimti iš lempos ir kaina gali keistis ojo joi
                Čia tokie neapvalūs skaičiai gavosi, nes aš juos pats paskaičiavau. Buvo pateikta visa kaina ir laikotarpis, o aš padalinau, paskaičiuodamas kiek išeitų į metus. Visa kaina: 1.2-1.5 mlrd LT. Nors čia labai seniai šie skaičiai paskelbti ir nemanau, kad jie labai tikslūs.

                Comment


                  Parašė Edd
                  Čia tokie neapvalūs skaičiai gavosi, nes aš juos pats paskaičiavau. Buvo pateikta visa kaina ir laikotarpis, o aš padalinau, paskaičiuodamas kiek išeitų į metus. Visa kaina: 1.2-1.5 mlrd LT. Nors čia labai seniai šie skaičiai paskelbti ir nemanau, kad jie labai tikslūs.
                  Jei tavo skaiciai teisingi, tai net RailBaltica infrastruktura iki Kauno kainuos pigiau

                  Comment


                    Parašė liutass
                    Jei tavo skaiciai teisingi, tai net RailBaltica infrastruktura iki Kauno kainuos pigiau
                    Tramvajaus skaičiai yra su visais tvarmvajais, o RailBaltica - tik begiu. Ar ne taip?
                    music on my mind.
                    FC Žaibai

                    Comment


                      Parašė Lashelis
                      Tramvajaus skaičiai yra su visais tvarmvajais, o RailBaltica - tik begiu. Ar ne taip?
                      Raulbaltica tai tikrai tik begiu (ir infrastrukturos), o del Vilniaus tramvajau nezinau

                      Comment


                        Parašė liutass
                        Raulbaltica tai tikrai tik begiu (ir infrastrukturos), o del Vilniaus tramvajau nezinau

                        Pavyzdėlis palyginimui iš Europos:

                        "The EIB granted the following individual loans in support of Community policies:
                        ....
                        EUR 40 million for the construction of two tramway lines in Athens and the purchase of rolling stock."

                        Comment


                          www.rentinys.lt

                          Požeminio transporto pranašumai prieš antžeminį
                          1.
                          Požeminis transportas randasi kitoje plokštumoje nei
                          antžeminis,
                          todėl nesikerta trasos ir nereikia sustoti praleisti statmena kryptimi
                          judantį transportą ir žmones kas užtikrina:
                          a) didesnį pravažiavimo greitį;
                          b) didesnį transporto ir pėsčiųjų saugumą.
                          2. Priverstinio sustojimo ir avarijų atveju antžeminis transportas
                          netrukdo požeminiam ir atvirkščiai.
                          3. Požeminiam transportui neturi įtakos metereologinės sąlygos:
                          sniegas, ledas, liūtys, vėjas ir t.t..
                          4. Komfortiškos keleivių laukimo sąlygos: žiemą ir vasarą
                          galima
                          palaikyti komfortišką temperatūrą (žiemą žmogus gali
                          susišildyti, o vasarą atsivėsinti).
                          5. Geros eksploatacijos sąlygos:
                          a) neteršiami bėgiai;
                          b) neapšąla laidai;
                          c) galima automatizuoti judėjimą .
                          6. Požeminio transporto trasos neužima jau egzistuojančio antžeminio
                          transporto judėjimo ploto.
                          7. Požeminio transporto trasas galima kloti statmena kryptimi esančiom
                          antžeminio transporto trasom arba laisvai pasirinkta kryptimi, tai
                          sutrumpina kelionės laiką.
                          8. Požeminio transporto trasoms įgalina panaudoti šiuo metu
                          nenaudojamas žemes.
                          9. Ištyrus požeminių trasų atkarpas, einančias senamiesčio
                          gatvės viduriu, statybos metu nebūtina stabdyti eismo, ko negalima
                          išvengti ruošiant gatves antžeminio tramvajaus
                          trasom.
                          10. Po transporto trasom galima išnaudoti nenaudojamas
                          žemes:
                          a) esamų elektros linijų trasas ir jų apsauginės zonos linijas,
                          elektros kabelius patalpinus požemyje, o žemę panaudojus (pardavus)
                          užstatymui;
                          b) požeminio transporto trasas galima įrengti Neries, gatvių ir
                          geležinkelių šlaituose, po gatvėmis, o stotis esamų pastatų
                          rūsiuose arba po jais.
                          11. Negadina miesto architektūrinio vaizdo.
                          12. Požeminio transporto trasose įrengtose sekcijose galima patalpinti
                          įvairias inžinerines komunikacijas (lietaus ir fekalinę kanalizaciją,
                          ryšio ir elektros tinklus).
                          13. Tinkamai ir laiku numačius požeminio transporto trasas jų statyba
                          ir eksploatacija yra pigesnė nei antžeminio transporto.
                          14. Mažina triukšmingumą mieste.
                          UAB "Vilniaus Rentinys" Generalinio direktoriaus pavaduotojas Juozas
                          Zykus
                          .

                          Comment




                            Viskam pritariu, tik norėtųsi šio punkto pagrindimo:

                            13. Tinkamai ir laiku numačius požeminio transporto trasas jų statyba
                            ir eksploatacija yra pigesnė nei antžeminio transporto.
                            Kaip po dykumą blaškiausi

                            Comment


                              Na taip, viskas kas parašyta skamba labai gražiai
                              Bet kas iš to? Kiek pastebėjau, tai niekas net nebandė teigti priešingai, kad požeminis blogiau už antžemini. Manau, kad su tuo visi sutinka, net ir Zuokas ir AMB. Bet tu nepateikei mūsų atveju esminio klausimo argumentacijos - kainos. Koks būtų bent apytiksliai kainų skirtumas tarp požeminio ir atžeminio bėginio transporto ir kokios galimybės ir per kiek laiko atsipirks?
                              Parašas :)

                              Comment


                                "13. Tinkamai ir laiku numačius požeminio transporto trasas jų statyba
                                ir eksploatacija yra pigesnė nei antžeminio transporto."

                                Parašė vytauc


                                Viskam pritariu, tik norėtųsi šio punkto pagrindimo:
                                Galbut, jeigu iskaiciuot zmoniu brangu laika praleidziant kamsciuose

                                Comment


                                  O nėra apskaičiuota, kad miestui apsimoka tiesti metro, tik kai gyventojų skaičius perkopia 1 mln?
                                  Kažkur girdėjau

                                  Comment


                                    Parašė Domas
                                    O nėra apskaičiuota, kad miestui apsimoka tiesti metro, tik kai gyventojų skaičius perkopia 1 mln?
                                    Kažkur girdėjau
                                    Galima skaičiuoti ką nori, bet yra ne vienas miestas su metro, bet mažesniu nei 1mln gyventojų skaičiumi.
                                    Aišku Vilniui tai neįmanoma, metro labai jau daug kainuotų, ypač turint omeny tai, kad Vilnius nekompaktiškas.

                                    Comment


                                      Geras pavyzdys Praha - metro yra, 1 mln. nėra.

                                      Comment


                                        Yra miestų tokio dydžio kaip Vilnius, kurie turi metro ir tiesia tramvajų, pvz. Dublinas.
                                        Parašas :)

                                        Comment


                                          Kiek zinau jie jau turi tramvaju
                                          :geria: Už Lietuvą!!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X