2020... Nerealūs debilai... Per tiek metų turint pinigų galima ir metro pastatyt, dar net greičiau turbūt...
Jei duosi pinigų gal ir greičiau viską įgyvendins, o jei duosi daug pinigų, tai ir metro įves.
Čia kalba eina apie dvi linijas ir tikrai jų vienu metu nestatys. Kai baigs vieną ir jau ji bus naudojama, tada bus pradėta kita.
Jei duosi pinigų gal ir greičiau viską įgyvendins, o jei duosi daug pinigų, tai ir metro įves.
Čia kalba eina apie dvi linijas ir tikrai jų vienu metu nestatys. Kai baigs vieną ir jau ji bus naudojama, tada bus pradėta kita.
Nu tai savaime, kad ne iškarto visą miestą apraizgys bėgiais, bet kada jie planuoja paleist pirmą liniją? Jeigu vėliau nei po 3 metų, tai jau yra žiauru.
Neteisus visiškai. Net oficialiomis statistikomis gyventojų skaičius didėja, o realūs skaičiai turėtų būti dar didesni. Nes į Vilnių suvažiavę studentai baigę mokslus pasilieka gyventi ir dirbti čia ir dažniausiai nuomojasi butą taigi jie nėra įskaičiuoti į oficialias statistikas nes lieka priregistruoti tėvų namuose. Antra. į užsienį išvažiuoja dirbti didžioji dauguma iš mažesnių miestų ir miestelių bei kaimų, iš Vilniaus palyginti labai nedaug.
[QUOTE=Llinass][QUOTE=kaunaz]priešingai juk gyventojų tik mažėja
Neteisus visiškai. Net oficialiomis statistikomis gyventojų skaičius didėja, o realūs skaičiai turėtų būti dar didesni. Nes į Vilnių suvažiavę studentai baigę mokslus pasilieka gyventi ir dirbti čia ir dažniausiai nuomojasi butą taigi jie nėra įskaičiuoti į oficialias statistikas nes lieka priregistruoti tėvų namuose. Antra. į užsienį išvažiuoja dirbti didžioji dauguma iš mažesnių miestų ir miestelių bei kaimų, iš Vilniaus palyginti labai nedaug.
Bet kokiu atveju tas skaičius tik dabar didėja, užtat apie 15 metų prieš tai tik mažėjo, nuo 600 tūkst. iki 540 kol nukrito, tai gerai jei sakai, kad vėl auga.
Pagal skelbiamus duomenis paskaičiavau, kad tramvajaus pirmų dviejų linijų įvedimui su pilnu gatvių sutvarkymu reiktų ~100mln litų į metus (tiksliau nuo 86 iki 107 mln litų), iš jų 25-30 mln savivaldybės lėšos, likusi dalis iš ES fondų ir privačių investuotojų. Čia pagal savivaldybės puslapyje paskelbtus duomenis. Aišku, jei kažkur eis linija po žeme - bus dar brangiau, nes turbūt tai nebuvo įskaičiuota.
Man įdomu kaip jie paskaičiavo kainą. Ir dar nuo 86 iki 107 . Aišku kad skaičiai paimti iš lempos ir kaina gali keistis ojo joi
Man įdomu kaip jie paskaičiavo kainą. Ir dar nuo 86 iki 107 . Aišku kad skaičiai paimti iš lempos ir kaina gali keistis ojo joi
Čia tokie neapvalūs skaičiai gavosi, nes aš juos pats paskaičiavau. Buvo pateikta visa kaina ir laikotarpis, o aš padalinau, paskaičiuodamas kiek išeitų į metus. Visa kaina: 1.2-1.5 mlrd LT. Nors čia labai seniai šie skaičiai paskelbti ir nemanau, kad jie labai tikslūs.
Čia tokie neapvalūs skaičiai gavosi, nes aš juos pats paskaičiavau. Buvo pateikta visa kaina ir laikotarpis, o aš padalinau, paskaičiuodamas kiek išeitų į metus. Visa kaina: 1.2-1.5 mlrd LT. Nors čia labai seniai šie skaičiai paskelbti ir nemanau, kad jie labai tikslūs.
Jei tavo skaiciai teisingi, tai net RailBaltica infrastruktura iki Kauno kainuos pigiau
Raulbaltica tai tikrai tik begiu (ir infrastrukturos), o del Vilniaus tramvajau nezinau
Pavyzdėlis palyginimui iš Europos:
"The EIB granted the following individual loans in support of Community policies:
....
EUR 40 million for the construction of two tramway lines in Athens and the purchase of rolling stock."
Požeminio transporto pranašumai prieš antžeminį
1.
Požeminis transportas randasi kitoje plokštumoje nei
antžeminis,
todėl nesikerta trasos ir nereikia sustoti praleisti statmena kryptimi
judantį transportą ir žmones kas užtikrina:
a) didesnį pravažiavimo greitį;
b) didesnį transporto ir pėsčiųjų saugumą.
2. Priverstinio sustojimo ir avarijų atveju antžeminis transportas
netrukdo požeminiam ir atvirkščiai.
3. Požeminiam transportui neturi įtakos metereologinės sąlygos:
sniegas, ledas, liūtys, vėjas ir t.t..
4. Komfortiškos keleivių laukimo sąlygos: žiemą ir vasarą
galima
palaikyti komfortišką temperatūrą (žiemą žmogus gali
susišildyti, o vasarą atsivėsinti).
5. Geros eksploatacijos sąlygos:
a) neteršiami bėgiai;
b) neapšąla laidai;
c) galima automatizuoti judėjimą .
6. Požeminio transporto trasos neužima jau egzistuojančio antžeminio
transporto judėjimo ploto.
7. Požeminio transporto trasas galima kloti statmena kryptimi esančiom
antžeminio transporto trasom arba laisvai pasirinkta kryptimi, tai
sutrumpina kelionės laiką.
8. Požeminio transporto trasoms įgalina panaudoti šiuo metu
nenaudojamas žemes.
9. Ištyrus požeminių trasų atkarpas, einančias senamiesčio
gatvės viduriu, statybos metu nebūtina stabdyti eismo, ko negalima
išvengti ruošiant gatves antžeminio tramvajaus
trasom.
10. Po transporto trasom galima išnaudoti nenaudojamas
žemes:
a) esamų elektros linijų trasas ir jų apsauginės zonos linijas,
elektros kabelius patalpinus požemyje, o žemę panaudojus (pardavus)
užstatymui;
b) požeminio transporto trasas galima įrengti Neries, gatvių ir
geležinkelių šlaituose, po gatvėmis, o stotis esamų pastatų
rūsiuose arba po jais.
11. Negadina miesto architektūrinio vaizdo.
12. Požeminio transporto trasose įrengtose sekcijose galima patalpinti
įvairias inžinerines komunikacijas (lietaus ir fekalinę kanalizaciją,
ryšio ir elektros tinklus).
13. Tinkamai ir laiku numačius požeminio transporto trasas jų statyba
ir eksploatacija yra pigesnė nei antžeminio transporto.
14. Mažina triukšmingumą mieste.
UAB "Vilniaus Rentinys" Generalinio direktoriaus pavaduotojas Juozas
Zykus
Na taip, viskas kas parašyta skamba labai gražiai
Bet kas iš to? Kiek pastebėjau, tai niekas net nebandė teigti priešingai, kad požeminis blogiau už antžemini. Manau, kad su tuo visi sutinka, net ir Zuokas ir AMB. Bet tu nepateikei mūsų atveju esminio klausimo argumentacijos - kainos. Koks būtų bent apytiksliai kainų skirtumas tarp požeminio ir atžeminio bėginio transporto ir kokios galimybės ir per kiek laiko atsipirks?
O nėra apskaičiuota, kad miestui apsimoka tiesti metro, tik kai gyventojų skaičius perkopia 1 mln?
Kažkur girdėjau
Galima skaičiuoti ką nori, bet yra ne vienas miestas su metro, bet mažesniu nei 1mln gyventojų skaičiumi.
Aišku Vilniui tai neįmanoma, metro labai jau daug kainuotų, ypač turint omeny tai, kad Vilnius nekompaktiškas.
Comment