Parašė tadux
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Taip yra privalumu tramvajaus, bet vargu ar galima juos sekmingai isnaudoti Lietuvoje.
1. Pervezti daugiau zmoniu mums nelabai reikia nebent zmones keistu savas transporto priemones i visuomenines, nemanau kad tai atsitiks.
2. O greiti kazin ar pasiektume ypac Vilniuje nes nelabai yra vietos begiams, tiesiant juos gatvese iskiltu tu paciu kamsciu problema.
pataisykit kur suklydau.
Comment
-
Parašė taduxTaip yra privalumu tramvajaus, bet vargu ar galima juos sekmingai isnaudoti Lietuvoje.
1. Pervezti daugiau zmoniu mums nelabai reikia nebent zmones keistu savas transporto priemones i visuomenines, nemanau kad tai atsitiks.
2. O greiti kazin ar pasiektume ypac Vilniuje nes nelabai yra vietos begiams, tiesiant juos gatvese iskiltu tu paciu kamsciu problema.
pataisykit kur suklydau.
Bent jau vilnius.lt puslapyje skelbiama, kad tramvajams bus skirta atskira juosta (kuria jokia kita transporto priemonė negalės važiuoti), tuo pačiu visur kur tik įmanoma išlaikant esamą juostų skaičių automobiliams. O kur neįmanoma - platinant lygiagrečias gatves ir pan. O kur ir "ekvivalenčių" lygiagrečių gatvių nėra, tada nieko... (kai kas dar tikisi, kad bus požeminių ruožų). Todėl tramvajams kamščiai neturėtų grėsti.
Kai bus nutiestas tramvajus - žmonės keis savo automobilius į jį ir dar kaip. Nes kamščiai gatvėse tik didės, o miesto centre netaip lengva bus kažkur nukišti savo automobilį. Jau yra pilna pavyzdžių Europoje.
Comment
-
Parašė EddSvarbiausias tramvajaus (kaip ir metro) pliusas yra tas, kad jis gali sutalpinti daugiau žmonių nei autobusai/troleibusai. Būtent dėl to tramvajai ir metro yra naudojami didesniuose miestuose, kur reikia pervežti daugiau žmonių. Kitas privalumas būtų greitis.
Comment
-
Parašė kaunazKad tramvajus praktiškai niekuo nesiskiria nuo autobuso ar troleibuso pagal keleivių kiekį, nebent jei jis yra dvigubu vagonu, bet tada yra prailginti autobusai, kurių talpumas nedaug skirtųsi nuo tokio tramvajaus.
Trijų dalių tramvajus - max 288 vietos
Prailgintas autobusas - max 150 vietų
Comment
-
Abejoju, ar lietuvaičiai taip mielai persės iš savo tačkių į visuomeninį transportą. Kad ir visiškas laužas, bet vis tiek važiuoja, jei galėtų tai ir į lovą su mašina važiuotų. Įtariu, kad toks individualizmas galėjo prisidėti ir prie laivininkystės Nemuno sužlugdymo, kai pradėta manyti, jog patogiau privažiuoti iki durų, nei romantiška kelionė.
Comment
-
Parašė kaunazDažniausiai tramvajai būna dviejų dalių.
Comment
-
Parašė EddNauji tramvajai retai būna trumpesni nei 3 dalių. Nebent tu kalbi apie senus - pvz. Rygos ar kai kurių Lenkijos miestų. Be to viskas priklauso nuo kokretaus tramvajaus. Pvz. Dubline yra 3 ir 5 dalių tramvajai, kurie talpina atitinkamai 221 ir 310 žmonių. Beje, tie patys 3 dalių tramvajai esant reikalui bus išplėsti iki 5 dalių, todėl jokių problemų čia nematau. Svarbiausia man atrodo yra nutiesti linijas.
Comment
-
Parašė MantazNemanau, kad metro Vilniui būtų reikalingas, juk tiek nedaug žmonių čia gyvena. Jei būtų bent 1 mln gyventojų, dar suprasčiauI don't drive fast,I just fly low
Comment
-
Parašė LinasAbejoju, ar lietuvaičiai taip mielai persės iš savo tačkių į visuomeninį transportą. Kad ir visiškas laužas, bet vis tiek važiuoja, jei galėtų tai ir į lovą su mašina važiuotų. Įtariu, kad toks individualizmas galėjo prisidėti ir prie laivininkystės Nemuno sužlugdymo, kai pradėta manyti, jog patogiau privažiuoti iki durų, nei romantiška kelionė.
Aišku galima pasukti kitu keliu - ne "europietišku", o "amerikietišku". T.y. apsieiti be tramvajaus ir visus pinigus investuoti į gatvių platinimą ir pan. Šis atvejis man nelabai patinka.
Comment
-
Parašė etherO kom blogai,jai ta pati metro (t.y. jo atsakas) nutiesti iki tu paciu priemesciu kaip Nemencine,Lentvaris ir t.t. Manau ir gautusi tas pats 1 mil. gyventoju
Comment
-
Parašė kaunazŽiūrint kaip pažiūrėsi "nauji". Nauji, vis dar nebgaminami paprasti tramvajai, dažniausiai būna dviejų vagonų. O naujo principo, tie tokie kaip Porto mieste, kur jie yra pusiau metro tokie iš tikrųjų turi daugiau vagoniukų, bet pastarieji mažesni.
Comment
-
Nu tikrai ne visais Vilniaus marsuratais esu vazeves ypac piko valandom, tai gali buti, kad reikia pervezti daugiau keleiviu. Bet visgi as gan skeptiskai ziuriu i tramvajaus reikalinguma Lietuvoje. Manau esamas problemas butu galima spresti gerinant esamas visuomeninuio transporto rusis ir tai kainuotu kur kas pigiau. Kazkaip man keistai atrodo kalbos apie tramvajus kai turime pilnas gatves geltonu ikarusu...
Comment
-
Parašė taduxNu tikrai ne visais Vilniaus marsuratais esu vazeves ypac piko valandom, tai gali buti, kad reikia pervezti daugiau keleiviu. Bet visgi as gan skeptiskai ziuriu i tramvajaus reikalinguma Lietuvoje. Manau esamas problemas butu galima spresti gerinant esamas visuomeninuio transporto rusis ir tai kainuotu kur kas pigiau. Kazkaip man keistai atrodo kalbos apie tramvajus kai turime pilnas gatves geltonu ikarusu...Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė MantazJo, ir tie ikarusai ne tik stovi kamščiuose, bet ir patys juos daro. Vien kiek jiems laiko užtrunka vieną sankryžą pervažiuoti. Modernizacija čia taip pat daug nepagelbės. O tramvajus aplenktų kamščius, kas Vilniuje yra labai aktualu ir būtų pagrindinė priežastis, kodėl čia jo reikia.
Comment
-
Parašė liutassKodel negali padaryti atskiros juostos autobusams? Tai padaryti zymiai pigiau, negu atskira juosta tramvajui.
Comment
Comment