Man rodos, kad įprastas "gatvinis" tramvajus neperspektyvus. Reikėtų iš karto orientuotis į "lengvą" automatinį metro, kaip pvz. prancūziškas VAL (Véhicule automatique léger).
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Gatvinis tramvajus tik sukels daugiau bardako, o jo greitis nebus didesnis už autobuso ar troleibuso. Be to spėju, kad tų automatinių metro eksploatacijos kaštai mažesni ("autopilotui" atlyginimo mokėti nereikia ).
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Pakartosiu, ką jau rašiau. Yra toks dalykas kaip lengvasis automatinis metro (be vairuotojų). Galima apibūdinti kaip didelį tramvajų važiuojantį jam skirta trasa (pagal poreikius ir galimybes ant žemės, po žeme, ant estakadų) nesikertančia su kitom transporto trasom. Aišku toks metro kainuoja brangiau nei tramvajus (grubiai skaičiuojama, kad bėgiai ant estakados kainuoja 2k. brangiau nei ant žemės, o tunelyje - 10k. brangiau), bet ir neturi jo trūkumų.
O klasikinis tramvajus mano supratimu nelabai perspektyvus. Jei jau investuoti milijardus, tai į pažangesnį dalyka.
LRT nėra toks jau klasikinis ir jį neseniai įgyvendino/šiuo metu įgyvendina daug miestų.
Galėtum ir išvardinti lengvojo automatinio metro privalumus prieš LRT, kuris taip pat važiuoja tik jam skirta trasa, o kai kur po žeme.
Kas dėl Vilniaus planų, tai Vilniuje LRT nevažiuos po žeme, bet irgi turės savo atskirą trasą.
Taip, kaip ir kiekviena transporto rūšis turi savo privalumų ir teūkumų. Ir man senamiestyje geriau norėtųsi jį matyti po žeme. Bet ar tai šiandien realu?
Manau, kad visai realu. Kažkur mačiau pasiūlymą tramvajų bėgius talpinti tuneliuose po dabar esančiomis gatvėmis. Daugeliu atvejų kultūriniai sluoksniai po jomis ir taip sunaikinti, be to, gerokai supaprastėja komunikacijų, einančių lygiagrečiai aptarnavimas ir atnaujinimas.
Nuo savęs galiu pridurti, kad yra nelogiška prisirišti prie senovinių istorinių magistralių: Kalvarijų, Pylimo g. ir t.t. Yra puikios galimybės atgaivinti apleistas lygiagretes.
Verta pridurti, kad straipsnyje netruksta esminiu faktiniu netikslumu ir lekstos demagogijos...
Labai jau tendensingas ir matyt užsakytas straipsnis. Vietomis pateikti teiginiai prasilenkia su elementaria logika ir net atrodo absurdiški. O tie "ekspertai" atrodo apie tramvajus ir šiuolaikinį transportą mažiau girdėjo už diletantus.
"Tačiau transporto inžinierių teigimu, bėginis tramvajus Vilniuje sukeltų daugiau rūpesčių, negu duotų naudos."
Tai reiškia studija rengia ne transporto inzinieriai? Turbut putoja tie inzinieriai, kurie nebuvo pakviesti rengti studijos
Ne ne ne jokiais būdas nepritariu Vilniuje tramvajui su laidais. Jei jau apie tramvajų kalba eina tai tiktai be laidų. Mačiau kažkur nuotrauką, šitoj pačioj temoj berods Bordo tramvajus
Ir as taip tikiuosi Dar tikiuose, kad centre tramvajus bus be laidu. O tie laidai kitose miesto vietose gali buti, nes vaizdo jau vis vien nebegali sugadint. Ta jau padare troleibusai
"Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"
Comment