Sutikit, motyvai "Vilnius vienintelė ES sostinė be tramvajaus" arba "troleibusų kontaktinis tinklas atrodo neestetiškai, todėl jis bus išardomas" nepagrindžia tramvajaus būtinybės.
Aš vieno nelabai suprantu - tai jau galutinai nuspręsta, kad bus tramvajus?
Negi nebuvo svarstoma kitų alternatyvų? Ir specialistai nieko kitokio nepasiūlė? (nors kai VGTU specai siūlo atjungti pusę Vilniaus troleibusų tinklo, nes jis kirstųsi su tramvajaus?)
Na bent jau Bendrajame plane tramvajus yra, pirma linija jau net turėtų būti pradėta statyti.
Taigi siūlė net oro gondolas, autotramvajų, metro net per Seimą skynėsi kelią. Labiau egzotinių variantų net neminėsim.
Liublianoje nėra. Taip pat ES nepriklausančiuose Kišiniove, Podgoricoje, Tiranoje, Skopje, Prištinoje.
Kišiniove tramvajus veikė gana ilgai, buvo planai atkurti kaip greitąjį 80-aisiais. Liublianoje taip pat ilgą laiką veikė tramvajus, svarstoma jį atkurti.
Skopje planuoja statyti tramvajų, kaip tik šiandien skelbia tenderį.
Tirana planuoja statyti taip pat, šiemet skelbti konkursą.
Priština, Podgorica mažoki miestai, Šiaulių dydžio.
Reikjavike nėra ir neplanuojamas tramvajus.
Paskutinis taisė Sula; 2014.01.06, 21:41.
Priežastis: apjungta
Kam tas Vilniuj tramvajus reikalingas? Geriau patvarko esamus transportus ir uz tiek pinigus galima nusipirkti daugybe nauju autobusu ir troleibusu, Rygoje beveik senu skodu nevazineja. Tuo labiau galetu ir naujus darzelius statyti ir padengti skolas.
Naujų transporto rūšių diegimo planą kūrę specialistai jau numatė, kaip keisis autobusų ir troleibusų maršrutai juos panaikinus Pylimo gatvėje. Pavyzdžiui, 1-ojo maršruto troleibusai iš Karoliniškių į stotį važiuotų J. Jasinskio, V. Kudirkos, Švitrigailos, Kauno, V. Šopeno gatvėmis. 2-asis maršrutas Stotis-Saulėtekis būtų iš viso panaikintas.
Neliktų ir 5-ojo maršruto iš stoties, ir 6-ojo maršruto iš Žemųjų Panerių į Žirmūnus, nes jie dubliuotų tramvajaus trasą. 7-ojo maršruto troleibusai į stotį kursuotų kaip ir 1-ojo. Būtų pakeista ir 12-ojo maršruto trasa, o 14-ojo maršruto neliktų. Įdiegus pirmąją tramvajaus trasą nebereikėtų ir 26-ojo autobuso, vežusio iš stoties į Santariškes. Pylimo gatve nebevažiuotų ir 43-iojo bei 53-iojo maršrutų autobusai.
Kaip Jus įsivaizduojate gyvenimą be T2 ir T14, ypač kai nėra jokių kalbų apie GRA maršrutą Antakalnio gatve? T5 jau nėra, T6 - reikėtų žymiai tankinti T12 (kas būtų logiška ir nesukeltų kokių nors problemų). A43 jau sutrumpintas, A53, tikėtina, važiuotų Švitrigailos gatve.
Klausimas gal būtų tik tas, kaip nuo 7 troleibuso reikėtų greitai patekti į tramvajų, kuomet nuo 7 artimiausios stotelės iki tramvajaus artimiausios stotelės būtų vos ne vienas kilometras kelio. Nebent tuomet reikėtų atlikti 2 persėdimus, nuo 7 į 11 autobusą, nuo 11 autobuso į tramvajų.
Klausimas gal būtų tik tas, kaip nuo 7 troleibuso reikėtų greitai patekti į tramvajų, kuomet nuo 7 artimiausios stotelės iki tramvajaus artimiausios stotelės būtų vos ne vienas kilometras kelio. Nebent tuomet reikėtų atlikti 2 persėdimus, nuo 7 į 11 autobusą, nuo 11 autobuso į tramvajų.
Gal visgi būtų neblogas toks variantas: 7 troleibusas iš Pašilaičių iki "Centro poliklinikos" važiuotų kaip ir dabar, o po to padarytų ratą J. Basanavičiaus ir V. Kudirkos gatvėmis ir važiuotų atgal į Pašilaičius. Kadangi kontaktinis tinklas driektųsi tik viena Pylimo g. puse, jis nekirstų tramvajaus linijos. Užtat būtų geresnės persėdimo galimybės. Arba galima panašiai padaryti su T1 maršrutu vietoj T7.
Tačiau pažiūrim kiek mažesnių Europos miestų negu Vilnius juos turi
Tegul turi. Bet Vilniui tramo nereikia. Jeigu kažkas iš politikų Lietuvoje nori tramo, tegul pabando kitame mieste - Kaune, Klaipėdoje, o mes pažiūrėsim rezultatus.
Tegul turi. Bet Vilniui tramo nereikia. Jeigu kažkas iš politikų Lietuvoje nori tramo, tegul pabando kitame mieste - Kaune, Klaipėdoje, o mes pažiūrėsim rezultatus.
tamstai nereikia, o man reikia ir kuris laimėsim??
Tegul turi. Bet Vilniui tramo nereikia. Jeigu kažkas iš politikų Lietuvoje nori tramo, tegul pabando kitame mieste - Kaune, Klaipėdoje, o mes pažiūrėsim rezultatus.
Klaipėda pailgas miestas, turėtų pasiteisinti labai. Viena linija aprėptų ko gero 80% miesto, jei iki stotelės paeiti 500m, nėra toli. Skolų tokių didelių neturi kaip Vilnius. Bei simboliškai siejasi su istorija, nes ten jau buvo kažkada.
Klaipėda pailgas miestas, turėtų pasiteisinti labai. Viena linija aprėptų ko gero 80% miesto, jei iki stotelės paeiti 500m, nėra toli. Skolų tokių didelių neturi kaip Vilnius. Bei simboliškai siejasi su istorija, nes ten jau buvo kažkada.
Comment