Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Ir vėl pasigendu logikos. Kodėl kiti miestai stengiasi iškart atnaujinti visą troleibusų parką, o mes vėl skaidom? Jeigu laisvai duotų 300 mln., kodėl reikia imti tik 50? Po penkerių metų jau šitie nupirkti troleibusai bus kažkiek pasenę.
    Kokie miestai? Iš kur tu ištraukei, kad iš karto viską reikia atnaujinti. Normaliai organizuojant VT, parkas turi būti atnaujinamas kasmet ar bent kas porą metų. Taip ir daroma ten, kur VT gerai plėtojamas.

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Taip, Rusija bloga (mano manymu). Aš bent matau, kad Vakarai mums pinigų duoda projektams įgyvendinti, o ką mums siūlo Rusija? Boikotą ir propagandą.
    Mes daugiau Vakarams duodame, nei gauname. Reikia gyventi pagal išgales ir užsidirbti savo jėgomis, o ne laukti, kad kažkas duotų.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Kokie miestai? Iš kur tu ištraukei, kad iš karto viską reikia atnaujinti. Normaliai organizuojant VT, parkas turi būti atnaujinamas kasmet ar bent kas porą metų. Taip ir daroma ten, kur VT gerai plėtojamas.
      Imam kaip pvz. Ryga: Rygoje išvis 299 troleibusai (dirba 249). Vilniuje iš viso 306 troleibusai (dirba 246). Ryga perka 125 ilgus troleibusus. 249-125=124 (tiek troleibusų Ryga nekeis). Tačiau į tuos 124 troleibusus įeina Škoda Irisbus (2007 metų), Solariai (2004 metų). Galima sakyti, kad Ryga visiškai atjaunina parką, nurašant senus troleibusus.
      Vilniaus atveju, liktų 45 Solaris troleibusai, reikėtų nusipirkti 200 troleibusų. Investicijos labai didelės (vienas troleibusas kainuoja virš 1 mln. lt; reikėtų 200-250 mln. litų). Dar 50 mln. KT atnaujinimui - vuolia.

      Comment


        Ne iškarto
        per penkerius metus bus įsigyti 125-i 18-os metrų ilgio sujungti troleibusai „Škoda 27 TR“.
        http://www.15min.lt/naujiena/gazas/a...sus-220-348008

        Comment


          Bet per 5 metus jie atnaujins visą troleibusų parką, o A|1 siūlo dalimis: dabar kokius 40 troleibusus (už 50 mln), po 5 metų dar 40, po 5 - dar 40 ir t.t. Tai kol mes pasieksim tų reikalingų 200 troleibusų ribą, jau pasens pirmi 80 troleibusai, nupirkti dabar ir po 5 metų. Vėl keisim?

          Comment


            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
            Vėl keisim?
            Tai ir turi būti laipsniška rotacija, o ne viskas iškarto.
            Jeigu tarkim, troleibusas vidutiniškai tarnautu metų 20, o troleibusų viso 300, tai per 20 metų ir turėtų parkas atsinaujinti. Ir ne taip svarbu, ar po 15 kasmet, ar po 45 kas trys metai.
            Vat čia su Vilniumi problema, kadangi daug metų parkas visai nebuvo atnaujinamas. Ir išskirus 45 Soliarius, Škodos jau visiškai pasenusios.

            Comment


              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
              Imam kaip pvz. Ryga: Rygoje išvis 299 troleibusai (dirba 249). Vilniuje iš viso 306 troleibusai (dirba 246). Ryga perka 125 ilgus troleibusus. 249-125=124 (tiek troleibusų Ryga nekeis). Tačiau į tuos 124 troleibusus įeina Škoda Irisbus (2007 metų), Solariai (2004 metų). Galima sakyti, kad Ryga visiškai atjaunina parką, nurašant senus troleibusus.
              Vilniaus atveju, liktų 45 Solaris troleibusai, reikėtų nusipirkti 200 troleibusų. Investicijos labai didelės (vienas troleibusas kainuoja virš 1 mln. lt; reikėtų 200-250 mln. litų). Dar 50 mln. KT atnaujinimui - vuolia.
              Tai tik buvo mano atsakymas į tavo gigantomaniją. Kad visus 300 su trupučiu iš karto. Galiausiai čia tu išvedžiojai, kad nebus finansuojamas VT iš ES lėšų. Iš esmės tai net ir 300 mln. iš Es gauti Vilniaus esamai VT sistemai atnaujinti yra galimybės, nes už 300 mln. ją atnaujinus būtų didesnė nauda ir VT kokybės šuolis, nei nutiesus tik vieną tramvajaus liniją, kai autobusų ir troleibusų sistemos verkte prašosi atnaujinimo. Tai ką, dar 300 mln. į jas kišti ir vėl iš ES reikėtų? Tik vienam miestui, lyg Lietuvoje nebūtų kitų miestų? Tai kur ta darni plėtra? Todėl ES teisingai daro, kad tokių neproporcingų projektų žada nefinansuoti.
              Be to Ryga nėra prasiskolinusi, todėl gali leisti sau daugiau.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Galiausiai čia tu išvedžiojai, kad nebus finansuojamas VT iš ES lėšų.
                Aš?
                http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2894
                Tiek visko "privarėte", kad nesiorientuojate realybėje.

                Comment


                  Suklydau tik dėl to, kas tą mintį paskleidė. Kaip minėjau, ~300 mln litų (ne metams, ne dviems, o maždaug penkmečiui, kaip Rygoje) esamo VT atnaujinimui Vilniaus mieste yra realu gauti. Nes viena tramvajaus ar dar brangesnė metro linija labai menkai sprendžia VT problemą, lieka visiškai neatnaujinti troleibusų ir autobusų parkai ir infrastruktūra. Galiausiai reikėtų valstybei, o ne savivaldybei prašyti kokį milijardą litų visos Lietuvos VT atnaujinimui. Už juos 300 mln. Vilniuje atnaujinti troleibusų KT, nupirkti naujų troleibusų ir autobusų. Nutiesti vieną naują troleibusų liniją. Kaune už kokius 200-220 mln. tą patį padaryti. Nauja troleibusų linija į Šilainius. Klaipėdai, Šiauliams, Panevėžiui užpirkti dujinių autobusų miesto maršrutams. Rajoniniams parkams ne mažiau kaip po penkis priemiestinio tipo.

                  Comment


                    Visi Vilniaus tarybos nariai sutartinai balsavo už tai, kad visuomenės poreikiams būtų paimti du žemės sklypai Molėtų plente. Nuo čia bus pradėta tiesti pirmoji tramvajaus linija iš Santariškių į stotį.

                    http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...mi-pamatai.htm
                    Paskutinis taisė Arunasx; 2014.01.04, 12:24.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Tai jau priimtas nutarimas apie tramvajaus statybą???

                      Comment


                        Turint omenyje, kiek dar tų sklypų reikės ir apskritai, kiek dar reikės padaryti, tai tokia sparta realus tramvajaus tiesimas dar 10 metų neprasidės.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          Turint omenyje, kiek dar tų sklypų reikės ir apskritai, kiek dar reikės padaryti, tai tokia sparta realus tramvajaus tiesimas dar 10 metų neprasidės.
                          O kiek tų sklypų dar reikės? Ne per daugiausia. Juk tramvajaus linija eis iš esmės dabartinėmis gatvėmis, todėl vietomis jų net platinti nereikės (pvz. paliekant po vieną juostą, kaip dabar yra).

                          Comment


                            Tik pas mus taip daroma: nėra alternatyvų nei Kalvarijų, nei Pylimo gatvėms, tačiau jos imamos ir kastruojamos. Kol kas pasidžiaukite, tačiau kai prasidės globalios statybos, pažiūrėsime kur Jus dėsitės visi. Vilniaus pagrindinės centrinės gatvės virs Maskos MKAD'u. Na o mūsų pamėgti greiti autobusai užstrigs taip, kad nuo Santariškių iki Centro važiuosite porą valandų. Joks "save gerbiantis" automobilininkas vis tiek neatsisakys savo "vertės įrodymo" statybos metu.

                            Comment


                              Tai kažin ar tas "garbės atsisakymas" ką nors pakeis, jeigu ir viešasis transportas strigs statybose..

                              Comment


                                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                Tik pas mus taip daroma: nėra alternatyvų nei Kalvarijų, nei Pylimo gatvėms, tačiau jos imamos ir kastruojamos. Kol kas pasidžiaukite, tačiau kai prasidės globalios statybos, pažiūrėsime kur Jus dėsitės visi. Vilniaus pagrindinės centrinės gatvės virs Maskos MKAD'u. Na o mūsų pamėgti greiti autobusai užstrigs taip, kad nuo Santariškių iki Centro važiuosite porą valandų. Joks "save gerbiantis" automobilininkas vis tiek neatsisakys savo "vertės įrodymo" statybos metu.
                                Tai ką dabar daryti? Negu net tramvajaus negalime pasistatyti?
                                Flickr

                                Comment


                                  Patirtis rodo tokį finalą: https://www.google.lt/search?q=new+y...h=808#imgdii=_

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Tai ką dabar daryti? Negu net tramvajaus negalime pasistatyti?
                                    Tramvajus Vilniaus centrinėje dalyje nereikalingas, todėl nereikia jo ten statyti. Laisvės prosp., Pilaitė, net N.Vilnia - apie šitas linijas galima būtų kalbėti, bet ne apie centrą, IMHO.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Tramvajus Vilniaus centrinėje dalyje nereikalingas, todėl nereikia jo ten statyti. Laisvės prosp., Pilaitė, net N.Vilnia - apie šitas linijas galima būtų kalbėti, bet ne apie centrą, IMHO.
                                      Nereikalingas, nes tu taip pasakei? Kur argumentai? Žinoma, sakyti jau jie iškloti ir išdėstyti ne kartą. Na, bet gal tokiu atveju bent jų santraukos nepateikiant kartu su teiginiu, reikėtų ir nuo teiginių susilaikyti?
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Nereikalingas, nes tu taip pasakei? Kur argumentai? Žinoma, sakyti jau jie iškloti ir išdėstyti ne kartą. Na, bet gal tokiu atveju bent jų santraukos nepateikiant kartu su teiginiu, reikėtų ir nuo teiginių susilaikyti?
                                        Aš būčiau linkęs pritarčiau, bet vat man vienas dalykas neduoda ramybės, kaip bėginis transportas intensyviai perduoda vibracijas, ar tai pat kaip iki šiol naudoti autobusai ar troleibusai, ar intensyviau ar pasyviai. Šitas klausimas buvo berods keltas, bet niekas nieko aiškiai ir nepasakė. Šiuo atveju tai būtų svarbiausias argumentas už arba prieš. Per centrinę miesto dalį būtinai reikia transporto priemonės, kadangi didžiausias darboviečių tankumas yra būtent centre; Lieka klausimas tik koks transportas geriausias centrui.
                                        Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                                        Comment


                                          /\ elektriniai greitieji autobusai? Nežinau kokios darbo jėgos sąnaudos. Tramvajus daug ilgesnis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X