Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiknoj sėdime dėl abonentų, o ne dėl visuomenės.
Comment
-
Parašė Lakis Rodyti pranešimąHaha Prie ko čia Valeta, Andora, San Marinas ? Tu bent žinai kiek jose žminių gyvena? Tada gal dar prirašyk ir Vatikaną... O Kopenhaga ir Liuksemburgas, jei neklystu turi metro.
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąSvarbiausia ieškoti kaltų, nei pripažinti savo klaidas. Nepergyvenk, čia visos visuomenės mąstymas, ne tik tavo
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr liaukis vieną kartą naiviai tikėjęs, kad visuomenė turi kokią nors rimtesnę įtaką politikams.
Pats keikei visada mikroautobusus? Prašom - jų nėra. Taip, taip, taip, dabar susilauksiu iš tavęs komentarų apie paskelbtą konkursą.
Tai kaip čia išeina, kad valdžia neatsižvelgia į visuomenės norus?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąGerai, visuomenė norėjo greitesnio susisiekimo? Gavo GRA maršrutus. Visuomenė norėjo naujų maršrutų? Gavo. Visuomenė norėjo mažiau mokėti už keliones? Gavo, nuo 120 iki 100 litų sumažintas mėnesinis (kalbu apie suaugusius). Visuomenė nori modernaus susisiekimo (nes nepatenkinta grabais tiek autobusais, tiek troleibusais)? Prašom - tramvajus.
Pats keikei visada mikroautobusus? Prašom - jų nėra. Taip, taip, taip, dabar susilauksiu iš tavęs komentarų apie paskelbtą konkursą.
Tai kaip čia išeina, kad valdžia neatsižvelgia į visuomenės norus?
Greitieji maršrutai vieniems pagerino susisiekimą, o kitiems pablogino. Jiems reikia ilgiau laukti rečiau kursuojančių troleibusų ar autobusų, o po to persėdinėti. Taip kad vėlgi ne visiems gerai. Mikrobai panaikinti, bet dėl jų panaikinimo susisiekimo spragos deramai neužkamšytos. Vėlgi dalis nukentėjo.
O kas liečia modernų susisiekimą, tai jis nebūtinai turi būti tramvajus, tuo labiau, kad jo tiesima vis tiek guls ant visuomenės pečių. Vadinasi, valdžia turi racionaliai naudoti visuomenės lėšas, o racionaliausias kelias yra atnaujinti troleibusus ir autobusus.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąGerai, visuomenė norėjo greitesnio susisiekimo? Gavo GRA maršrutus. Visuomenė norėjo naujų maršrutų? Gavo. Visuomenė norėjo mažiau mokėti už keliones? Gavo, nuo 120 iki 100 litų sumažintas mėnesinis (kalbu apie suaugusius). Visuomenė nori modernaus susisiekimo (nes nepatenkinta grabais tiek autobusais, tiek troleibusais)? Prašom - tramvajus.
Pats keikei visada mikroautobusus? Prašom - jų nėra. Taip, taip, taip, dabar susilauksiu iš tavęs komentarų apie paskelbtą konkursą.
Tai kaip čia išeina, kad valdžia neatsižvelgia į visuomenės norus?
Comment
-
Parašė miestasJojo, Liubline troleibusų tinklą plečia iš ES lėšų, Kaune stato, pilna trolikų Šveicarijoj, Romoj, Atėnuose, yra nemažai JAV, o Vilniuje mat troleibusas atgyveno...
Comment
-
Parašė haveimooed Rodyti pranešimąKuo tramvajus modernesnė transporto rūšis nei troleibusai?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO kuo troleibusai pranašesni už autobusus?
Comment
-
Parašė haveimooed Rodyti pranešimąKuo tai susiję su tramvajum?
Comment
-
KitoksBrolis, jei jau kalbate apie Ženevą - prašau:
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=601
Dar šiemet turėtų atsirasti 33 nauji troleibusai ten, taip kad jei jau kažką teigiate, sakykite iki galo, o ne nutylėkite kažką kaip negerbiamas miesto meras, gerai? Ženeva turi apie 200 tūkst. gyventojų, 16 km2 plotas - ir įsivaizduojate, kad ten gali būti toks pat kiekis troleibusų, kaip Vilniuje? Atsižvelgiant į miesto plotą, man regis, ten troleibusų yra žymiai daugiau nei VilniujeUž Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNes čia yra nepatenkintų, kad atnaujina autobusus, o ne troleibusus. Tramvajus modernesnis net tuo, kad jo estetinis grožis tikrai dominuoja prieš troleibusus. Būtent tie miestai, kurie turi modernius tramvajus, iškart skaitomi kaip sėkmingi, turi statusą pasaulyje. Tačiau dar niekada gyvenime niekas nedavė statuso miestui, kuriame yra tik autobusai ir troleibusai.
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąKitoksBrolis, jei jau kalbate apie Ženevą - prašau:
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=601
Dar šiemet turėtų atsirasti 33 nauji troleibusai ten, taip kad jei jau kažką teigiate, sakykite iki galo, o ne nutylėkite kažką kaip negerbiamas miesto meras, gerai? Ženeva turi apie 200 tūkst. gyventojų, 16 km2 plotas - ir įsivaizduojate, kad ten gali būti toks pat kiekis troleibusų, kaip Vilniuje? Atsižvelgiant į miesto plotą, man regis, ten troleibusų yra žymiai daugiau nei Vilniuje
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKopenhaga, Liuksemburgas, Valeta, Andora, San Marinas...
O ir kai kuriose kitose jis NĖRA pagrindinė VT priemonė. Atlieka tik privežimo ar priemiesčių geležinkelio funkciją: Paryžius, Londonas, Madridas, Lisabona, Atėnai, Dublinas...
Comment
-
Parašė haveimooed Rodyti pranešimąIr bet kokiu atveju, net jei ir tramvajus suteikia kažkokį tai statusą, tai čia ne jo "modernumo" pagrindimas.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO kas tada, jūsų manymų, duoda miestui modernumo?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO kas tada, jūsų manymų, duoda miestui modernumo?
Comment
-
Parašė haveimooed Rodyti pranešimąnu ir paklausei, čia knygas reiktų prirašyti, gal pasilikim prie tramvajaus kaip modernesnės transporto rušies nei troleibusai (ir autobusai) temos? nes tokia buvo tavo tezė, bet argumentas tai buvo tik dėl tariamai statuso geresnio. o kur tas modernumas?
Tramvajus tiesiogiai neteršia aplinkos, tačiau jos tiesiogiai neteršia ir troleibusai.
Modernumas - dar ir patogumas. Dėl mano minėtų priežasčių, tramvajaus modernumas yra ir dėl to, kad jis kelyje nesutinka kamščių.
Tramvajaus konstrukcija įžeminama, troleibusų ne; jų vagonai tarnauja žymiai ilgiau.
O svarbiausia, kaip rodo užsienio praktika, automobilininkai persėda tik į bėginį transportą, nes BRT sistemų įvedimas duodavo tik papildomus 5 procentus keleivių, apie greituosius autobusus (mūsų atveju) išvis tyla.
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąNežinau kaip apie tuos paminėtus miestus, bet apie Dublina tai nedryskit su manim ginčytis, jis turi dvi tramvajaus linijas einancias per miestą (pa-Google'inkit LUAS), pora savaičiu atgal pradėjo trečią statyt, turi antžeminį metro (DART) veikiantį daugiau kaip 25 metus, ir gan didelį priemiestinių geležinkelių tinkląEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment