Parašė KitoksBrolis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGalima 10 kartų mitinguoti, bet Zuokas & Co vistiek pasakys, kad "trolebusai yra tarybinės epochos transportas, Europoje tokių beveik nėra, konkursas jau įvyko, rytoj pradėdame statyti, šiuolaikiška, gražiai atrodo ir pan."
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNes ne iš to galo darote. Pritraukę užsienio žiniasklaidą, Zuokas gautų stiprų nokdauną, nes jis kristų užsienio žmonių ir potencialių investuotojų akyse. O Meras šito tikrai nenorės, jam reputacija reikalinga, nes jis publikos žmogus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąParašysiu aš į kokį nors Fajnenšal tajms, Al parašys, Pilaitis parašys, o jie visiems mūsų laiškams padarys "Delete".
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kiek kainuotų tramo pirkimas ir tinklo statybą (ypač žinant įprotį statybų metu didinti sąmatą), kiek kainuotų infrastruktūros išlaikymas, kiek kainuotų gatvių-dublerių statyba tramo tinklo statybos metu?
Paskutinis taisė Lettered; 2013.07.23, 14:53.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKodėl Europoje beveik visi Vilniaus dydžio miestai turi bėginį VT? Gal tikrai labai apsimoka. Dabar Kalvarijų g. arba Konstitucijos pr. labai didelė koncentracija autobusų/troleibusų, ar efektyvu kai taip pavažiuoja vienas paskui kitą vos ne traukinuku? Pvz. gerokai mažesnis už Vilnių Lenkijos miestas Ščecinas plečia tramvajų tinklą tiesdamas naujas linijas (dabar jau 13 iš viso) ir pirkdamas naujus traukinius:
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Vilnius gi neturėjo elektrinio tramvajaus iš viso. Nors žiūrint tarpukario Lenkijon, tai Vilnius buvo ar ne vienintelis tokio dydžio miestas, kuriame konkė nebuvo pakeista elektriniu tramvajumi - pasirinkti buvo autobusai. Kai kuriuose kur kas mažesniuose Lenkijos miestuose tramvajus atsirado būtent tarpukaryje. Kaune taip pat buvo proga turėti elektrinį tramvajų. Deja... Tarpukaryje Talino situacija su VT buvo ne kažin ką geresnė už Kauno. Elektrinio tramvajaus nebuvo, veikė konkė ir garinis (vėliau benzomotorinis) tramvajus. Visgi 1925 m. buvo atlikta elektrifikacija 1067 mm linijų, o 1524 mm linija iki pat 1951 m. buvo benzomotorinė. Tik tada ji buvo susiaurinta ir elektrifikuota.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKodėl Europoje beveik visi Vilniaus dydžio miestai turi bėginį VT? Gal tikrai labai apsimoka. Dabar Kalvarijų g. arba Konstitucijos pr. labai didelė koncentracija autobusų/troleibusų, ar efektyvu kai taip pavažiuoja vienas paskui kitą vos ne traukinuku?
Comment
-
Parašė LBPKažkaip nepastebėjau, kad troleibusai naikinami, o tramvajus jau tiesiamas. Nejaugi tu toks naivus ir tiki šiais fantastiniais mero teiginiais? Sakysi, yra planai (Bendrasis, pvz), kuriuose tai numatyta. Deja, turiu nuliūdinti, kad planai keičiami naujesniais, tuo pačiu ir sprendiniai. Be to, vien miesto finansinė padėtis neturėtų leisti net svajoti apie tramvajus ir metro. Padidintas GPM indėlis miesto biudžete esmės nepakeis juk
Tas naukinimas pamažu vyksta kasdien - nieko neinvestuojant į troleibusų infrastruktūrą, ji pamažu nustekenama, susidėvi, ir ateity nebus kitos išeities kaip pamažu viską nurinkti/priduoti į metalo laužą.
Comment
-
Man įdomiausia, kodėl jus visi šnekat, kad būtent Zuokas naikina troleibusus? Kodėl visi pamiršta, kad būtent Mero kėdėje esant Zuokui, Vilniuje atsirado 45 nauji Solaris troleibusai ir dar 2 MAZ troleibusai. Jei jis taip nemėgtų troleibusų, jau 2004-2006 metais spjautų ir pirktų dar daugiau Volvo 7700 (A) autobusų. Būtent tada jis galėjo "prasukti aferas" (pagal jus) su tramvajais, nes kaip tik tada nebuvo krizės.
Comment
-
Ar skaitei tramvajaus įdiegimą pagrindžiančią studiją? Kas ten apie troleibusus rašoma? Paskaityk. Ir gal dar reikia pakartoti daugybę kartų Zuoko pasisakymus apie troleibusus?
Kas dėl Solarių, tai tada buvo kiti laikai. Jokių elektrobusų nebuvo, o dujiniai autobusai buvo brangūs ir neprieinami. Priešingu atveju visi Volvo autobusai jau tuomet būtų buvę dujiniai. O dyzelinių autobusų pirkimo vietoje troleibusų nebūtų buvę paprasta prastumti iš ES lėšų. Juk troleibusai ir autobusai buvo pirkti ir dalinai iš ES lėšų.
Be to tramvajų tuomet nutiesti irgi nebuvo jokių finansinių galimybių. Dabar viskas jau pagrįsta "moksliškai", panaikinti mikrobai. Yra viešosios-privačios partnerystės įstatymas (nors tai reiškia VT privatizavimą ir privatų monopolį).
MAZai ne prie ko. Jų surinkimo Nebuvo įmanoma Zuokui niekaip sustadyti, nes dėl tramvajaus dar nebuvo priimta politinių sprendimų.
Comment
-
Tai dar kartą parodo, kad Zuokas nėra prieš kokią nors transporto rūšį (jis nėra ir prieš mikroautobusus, tiesiog puikiai supranta, kad reikia monopolizuoti miesto VT). Zuokas užsako "profesionalus", mūsų atveju tai VGTU ir užsienio ekspertai. Būtent jie pataria Zuokui siekti tramvajaus, o ne troleibusų. Vienas žmogus negali "gaudytis" visose sferose, todėl ir sukurti departamentai ir kitos institucijos. Tačiau čia jau ne mero problema, kad tų institucijų "ekspertai" taiko dvigubus standartus ir nori, kad Vilnius taptų europietišku. Čia tik mes šito nenorim, nes dar neišaugom iš buvusių NVS šalių lygio.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTai dar kartą parodo, kad Zuokas nėra prieš kokią nors transporto rūšį (jis nėra ir prieš mikroautobusus, tiesiog puikiai supranta, kad reikia monopolizuoti miesto VT). Zuokas užsako "profesionalus", mūsų atveju tai VGTU ir užsienio ekspertai. Būtent jie pataria Zuokui siekti tramvajaus, o ne troleibusų. Vienas žmogus negali "gaudytis" visose sferose, todėl ir sukurti departamentai ir kitos institucijos. Tačiau čia jau ne mero problema, kad tų institucijų "ekspertai" taiko dvigubus standartus ir nori, kad Vilnius taptų europietišku. Čia tik mes šito nenorim, nes dar neišaugom iš buvusių NVS šalių lygio.
Comment
-
Kokios europiniu saliu sostines neturi tramo? Vilnius ir...?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKokios europiniu saliu sostines neturi tramo? Vilnius ir...?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimątai ko jau ko, bet manęs apie pirštą neapsuksi.
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKokios europiniu saliu sostines neturi tramo? Vilnius ir...?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKą ten tave aplink pirštą sukti, jau pats apsisukęs su savo tiesom kaip voratinkly.
Dėl tokios "išsivysčiusios" visuomenės mes ir sėdim šiknoje. Nors nepalaikau Zuoko, tačiau tenka net jį užjausti, nes neįmanomai sunku ką nors daryti miestui, jeigu žmonės dar gyvena 20 amžiuje (kai kurie ir 19).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDar galim pastebėti, kad žmonės kelia itin didelis reikalavimus savivaldybei. Kalbant tarkim apie gatvių remontą, tai keliami reikalavimai net didesni (savivaldybei), negu privačioms įmonėms. Ir ne tik gatvių remonte. Visur.
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąReykjavikas ir Tirana
O ir kai kuriose kitose jis NĖRA pagrindinė VT priemonė. Atlieka tik privežimo ar priemiesčių geležinkelio funkciją: Paryžius, Londonas, Madridas, Lisabona, Atėnai, Dublinas...
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąReykjavikas ir TiranaParašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKą ten tave aplink pirštą sukti, jau pats apsisukęs su savo tiesom kaip voratinkly.
Dėl tokios "išsivysčiusios" visuomenės mes ir sėdim šiknoje. Nors nepalaikau Zuoko, tačiau tenka net jį užjausti, nes neįmanomai sunku ką nors daryti miestui, jeigu žmonės dar gyvena 20 amžiuje (kai kurie ir 19).
Šiknoj sėdime dėl abonentų, o ne dėl visuomenės.
Comment
Comment