Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apie kokį tramvajų gali būti kalba, jeigu miestas neturi pinigų papraščiausiai nuvalyti nuo žiemos likusią druską(), ką jau kalbėti apie VT. Tramvajo nebus, nes nėra pinigų.


    Šiap esu už tramvajų. Tačiau yra keli tramvajų sistemų tipai:
    Tipas nr. 1. Tramvajus visiškai gatvinis. Mašinos gali važiuoti bėgiais.
    Tipas nr. 2. Hybridas tarp 1. ir 3. Būtent tokį nori abonentas.
    Tipas nr. 3. Tramvajus visiškai atskirtas nuo auotomobilių, bet pusiau nuo peščiujų.
    Tipas nr. 4. Tramvajus visiškai atskirtas. Gali būti tuneliai. Faktiškai yra greitasis tramvajus/lengvasis metro.


    Aš būtent už 4 tipą. Tai būtų greitas VT, talpus. Aišku, brangus, bet tokie įdejimai visiškai pasiteisina.

    Comment


      Visų pirma, išnaikinus troleibusus, reikės atnaujinti autobusų parką, nes dabar būtent autobusai temps visą viešąjį transportą ir dėvėsis dar greičiau. Plius, abonentas svajoja apie elektrobusus. Kadangi jų kainos didelės, tai susiklosčius sąlygoms geram otkatui pamirš jis apie tramvajų visai, net jei per kažkokį stebuklą Vilnius sugebės išbristi iš skolų.
      Lietuva visiems.

      Comment


        palaukime 2014-2020 struktūrinių fondų skirstymų ir tuomet 'samprotaukime'

        Comment


          Abonentui jau artėja galas. Tikėkimės, kad daugiau jis meru nebebus.

          Comment


            Galiu tik pritarti...

            Comment


              http://www.lrytas.lt/verslas/energet...atnaujinta.htm

              Comment


                Dar naujausia žinia:
                http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61555772
                Aš už tramvajų.

                Comment


                  Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                  Dar naujausia žinia:
                  http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61555772
                  Aš už tramvajų.
                  Aš už kombinuotą, nes yra ruožai, kuriose ir taip sunkiai vyksta eismas, o dar papildomos transporto priemonės atsiradimas sukeltų eismo spūstis.
                  Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                  Comment


                    Čia eilinis užsakomasis straipsnis. Prasiskolinęs miestas, kuris neturi pinigų net esamam VT išlaikyti, daroma reforma dėl taupymo, o ne VT gerinimo. Ir dar nori tramvajaus. Viena linija nieko nepagelbės, tik sugriaus esamą VT sistemą ir panardins miestą į dvigubai didesnę skolą. Geičiau abonentas taptų tikru politiniu lavonu.

                    Comment


                      As manau, kad jei daryt, tai tik metro-tramvaju. Senamiesti linija eina po zeme, o visur kitur virs zemes. Manau toks variantas butu idealiausias.

                      Comment


                        Yra tik vienas momentas - pinigai.

                        Comment


                          Kaip manote, gal toks transportas Vilniuj tiktų ir net nereikėtų tramvajaus?


                          Van Hool ExquiCity
                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                          Comment


                            O kuo jis skiriasi nuo paprasto trigubo autobuso?

                            Realiai tai juk nebuvo nuspręsta, kad būtent tramvajus Vilniuje turi būti. Konkrečiai nuspręsta, kad turi atsirasti kažkokia greita transporto priemonė. O tramvajus laikomas vienu iš realiausių variantų (bet vėl gi, nėra nuspręsta koks tai tramvajus). Gali būti ir elektrinis autobusas, važiuojant pagal magnetus (kaip ten jie vadinasi?).

                            Comment


                              Tokios VT priemonės nėra plačiai paplitusios. Be moderniai atrodančio dizaino jos nieko realiai pranašaus prieš įprastus autobusus ar troleibusus neturi.

                              Comment


                                Jeigu tokiam autobusui (?) padarytų atskirą juostą (ne A, o papildimą atskirą) - puiku, tokio dalyko Vilniuje reikėtų. Tik klausimas kokiose trasose jis važinėtų. Kol kas GRA maršrutuose galima paliesti vien dvigubus autobusus (be abejo, nuperkant papildomus) ir jie susitvarkys su srautu. Nebent tokie ilgi žvėrys važinėtų dideliuose specialiuose maršrutuose (kaip buvęs t11). Pvz. Pašilaičiai - T. Narbuto g. - Saulėtekis; Pašilaičiai - Laisvės pr. - Kalvarijų g. - Kareivių g. - Saulėtekis; Santariškės - Kalvarijų g. - Stotis - Oro uostas (A. Zuokas minėjo, kad tokia būtų pirmoji tramo linija); Lazdynai - Ozo g. - Šiaurės miestelis - Stotis. Kažkas tokio...

                                Comment


                                  Kaip žiemą jis pavažiuotų?
                                  Dar mūsų gatvėmis, su 20-30 cm gylio duobėm.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Kaip žiemą jis pavažiuotų?
                                    Dar mūsų gatvėmis, su 20-30 cm gylio duobėm.
                                    Nevarykim Dievo į medį, Vilniuje ne iki tokio lygio duobės. Kalbant apie gatves, kur važinėja VT, Vilniuje reikia sutvarkyti tik Antakalnio g., Pramonės g., Džiaugsmo g.

                                    Comment


                                      Ir nemažą dalį Laisvės prospekto.

                                      Comment


                                        Aš turiu tris VT vystimo planus.
                                        1. Paliekam kaip yra, troleibusai keičiami autobusais (esu kategoriškai prieš taip)
                                        2. Plečiame troleibusų tinklą, nuperkame trigubų Vanhool(tramvajaus išvaizdos) arba Hess troleibusų.
                                        3. Statome tris greitojo tramvajaus linijas, prie to derinami troleibusų/ autobusų maršrutai.


                                        Kuris variantas geresnis, spręskite patys.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Aš turiu tris VT vystimo planus.
                                          1. Paliekam kaip yra, troleibusai keičiami autobusais (esu kategoriškai prieš taip)
                                          2. Plečiame troleibusų tinklą, nuperkame trigubų Vanhool(tramvajaus išvaizdos) arba Hess troleibusų.
                                          3. Statome tris greitojo tramvajaus linijas, prie to derinami troleibusų/ autobusų maršrutai.


                                          Kuris variantas geresnis, spręskite patys.
                                          Na o aš savo ruožtu siūlyčiau tokius variantus VT vystymo:

                                          1. G tinklo plėtra (autobusai, esama traukinio linija), tolimesnis maršrutų optimizavimas, privežamojo tinklo plėtra, dalį priemiesčių autobusų pakeitus dažnai (15-20 min) kursuojančiais mikroautobusais (Balsiai, N. Vilnia, Panerių sen., Salininkai ir t.t.). Troleibusų tinklas mažinamas centre, paliekamas ir plečiamas miegamuosiuose rajonuose. G neizoliuotos, kaip dabar, suteikiant galimybę važiuoti antrąja juosta.
                                          Pasirinkus šį variantą turėtų būti pirmiausiai statomi likę aplinkkeliai, jungiamosios naujos gatvės, platinamos gatvės (Pvz Antakalnio, Apkasų, Rinktinės g.), Pylimo gatvė skirta tik VT.
                                          A juostų kiekį riboti.

                                          2. G plėtra su visiškai izoliuotomis eismo juostomis (BRT system), troleibusai ir autobusai, mikroautobusai priveža prie šių linijų.

                                          3. Izoliuotos G linijos laipsniškai keičiamos tramvajaus linijomis / troleibusai, autobusai, mikroautobusai priveža

                                          P.S. Tramvajų įsivaizduoju tik tolimoje ateityje (10-20 metų)
                                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                          Comment

                                          Working...
                                          X