Parašė Rainforest
Rodyti pranešimą
2) Kaip gali kazka prarasti, ko neturi? Dlia osobo odorionyx: VISUR, kur idiegiama NAUJA VT rusis (tiek Metro, Trama), jis ne tik pritraukia naujus keleivius (perseda zmogus is masinos i VT), bet ir pritraukia DAUGIAU nei skaiciuota. nes yra skirtumas, kur is masinos persesti i dabar esanti trulika/autika (o kas trugdo tai padaryti dabar? ai, tiesa - nieko naujo, matyta, neidomu), o kur isbandyti nauja.. ziurek - patiks?!
3) O kaip tramas veikia zieda Stokholme, helsinkyje? ar ten sniego nebuna? Ar pas mus buna pusnys sniego?! Galu gale - sniegas nenusivalo?! Remiantis tavo logika - trulikai ir autikai irgi neturetu vazineti, nes irgi - pusnys sniego, nu baisu ir t.t.... Ar teko kada girdeti apie sildyma?! be to - uzmaitinimas zeme - opcija, kuri visiskai nebutina!
Kaina kiek kelia?
Dubajuje VISA LINIJA daroma be stulpu, uzmaitinant nuo zemes... ten sniego nera.. bet yra SMELIS... ir viso projekto kaina pakilo... 8%... uz visa linija be stulpu.
Prancuzijoj ir kitur daroma atkarpomis po 2-4 km (kaip kad norima pas mus nuo stoties iki zaliojo tilto).. tia projekto kaina pakele... 2-4 %
4) TROLEIBUSAI - tarp autiko ir tramo. nes 1 tramas perveza 400, trulikas geriausiu atveju 100. Trolikui reikia padangu kurias pastoviai reikia keisti, o tai reiskia gaminti naujas padangas, kai tramo riedmenys tarnauja 20+ metu ir t.t.
5) Nes troleibusu gamyba nera moduline kaip kad pvz tramo gamintoju.
Troleibusu tinklas yra susidevejes, jam visam reikalinga modernizacija.. ir cia trulikus galima ginti ar dar ka daryti, bet faktas VIENAS: Vilniuje per artimiausius 30 metu troleibusu NEBELIKS.
pasakysi kad esi ne music'as? tai busiu apsipazines. bet kliedit taip pat.
Comment