Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Tramvajus Vilniuj manau reikalingas, bet tokios permainos, kaip antro ar keturiolikto maršruto panaikinimas, tai tikrai nelogiškos..
Keistokas pasvarstymas. Kai bus tramvajus (nemanau kad pateiktas variantas racionaliausias), miesto VT struktūrą teks keisti iš esmės.
Šiaip jau, matau, kol kas krypstama link XIX a. varianto. Nesuprantu ir siekio žūtbūt įgrūsti tramvajų į Pylimo g.
Logiškiausia būtų tramvajų nuo Konstitucijos-Kalvarijų gatvės pakišti po žeme, aišku po Nerim pakišti būtų turbūt ganėtinai brangu, bet tada tikrai galim būtų kalbėti apie greitąją transporto priemonę.
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Toks tramvajus mažai privalumų turi prieš troleibusą. Beto užtraudus eismą pylimo gatve, sanamiestis taptų vienu dideliu kamščiu.
O jei i senamiesti IVAZIUOTI ileisti tik su leidimais, arba ivaziavima padaryti 10 lt?
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Toks tramvajus mažai privalumų turi prieš troleibusą. Beto užtraudus eismą pylimo gatve, sanamiestis taptų vienu dideliu kamščiu.
o didziausias privalumas - talpumas.
vienu tramu 300 pervezi. vs 100 autiko/truliko.
ryte atvaziavo ir zinai kad tilpsi, o nereiks laukti.
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Pylimo gatvė, žinoma jautrus nervas, bet tikrai yra nemažai alternatyvų, trkime tvarkyti vieną juostos dalį, arba atsisakyti pėsčiųjų perėjos tam tikruose ruožuose kur tai įmanoma. Tramvajus turi vieną privalumą prieš troleibusą, tai yra jo eiga neturėtų būti ribojama kaip troleibuso ar autobuso.
Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Kodėl apmirtų? Kaip tik patrauklesnis būtų, jei Senamiestyje beveik nebeliks nuosavų automobilių
Kame čia patrauklumas, kad norint nuvykti į senamiestį reikia neaišku kur automobilį palikti, panaikintas parkingas prie sporto rūmų, prie mindaugo maximos visada užkištas...Tiesiog išsikeltų daug verslų su klientais kur jiems patogiau ir pigiau. Šiuo metu apmokestinimas įvažiavimo į senamiestį būtų nepakeliama prabanga Vilniui.
Kame čia patrauklumas, kad norint nuvykti į senamiestį reikia neaišku kur automobilį palikti, panaikintas parkingas prie sporto rūmų, prie mindaugo maximos visada užkištas...Tiesiog išsikeltų daug verslų su klientais kur jiems patogiau ir pigiau. Šiuo metu apmokestinimas įvažiavimo į senamiestį būtų nepakeliama prabanga Vilniui.
o juk bus ir P&R sistemos. ir parkingai ir t.t.
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Kame čia patrauklumas, kad norint nuvykti į senamiestį reikia neaišku kur automobilį palikti, panaikintas parkingas prie sporto rūmų, prie mindaugo maximos visada užkištas...Tiesiog išsikeltų daug verslų su klientais kur jiems patogiau ir pigiau. Šiuo metu apmokestinimas įvažiavimo į senamiestį būtų nepakeliama prabanga Vilniui.
Štai šitame ir yra visas gražumas. Atsiras stovėjimo aikštelių poreikis-juos statys, ekonomika augs, centras nebus apdulkęs švinu, miestas taps miestu, o ne stovėjimo aikštele.
Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Kame čia patrauklumas, kad norint nuvykti į senamiestį reikia neaišku kur automobilį palikti, panaikintas parkingas prie sporto rūmų, prie mindaugo maximos visada užkištas...Tiesiog išsikeltų daug verslų su klientais kur jiems patogiau ir pigiau. Šiuo metu apmokestinimas įvažiavimo į senamiestį būtų nepakeliama prabanga Vilniui.
Pritarčiau, kad dabartinėmis sąlygomis gal ir nesąžininga būtų visai drausti įvažiavimą į Senamiestį, bet apmokestinti įvažiavimą visai gerai būtų. Jeigu žmogus nori turėti nuo durų iki durų važinėti savo mašina, turėtų sumokėti už tai, nors ir tik 80-200 litų per metus (šis mokestis nebūtų taikomas elektrinių ir hibridinių automobilių savininkams)
Kitaip iš kur kaulysime pinigų naujų aikštelių statymui?
Comment