Parašė dainiauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Jeigu statyti tramvajų Pylimo g. tai jokia jungtis 7 ir 2 troleibuso negalima, nes troleibusus reikia naikinti ir Vilniaus bei Jogailos g., tokiu atveju 2 troleibuso trasa Stotis_Saulėtekis, pro Aušros vartus< Maironio g. ir pro Katedrą, maršrutai į Žvėryną pro Spartą ir Kudirkos g., Basanavičiaus g. troleibusai taip pat naikinami. O šati tramvajaus žiedą geriausiai pakišti po stoties aikšte įvažiavimą padarant už Halės turgaus.
Comment
-
Parašė dainiauskas
Dėl geležinio vilko jau atsakiau. Tarkim Tuskulėnų, Žirmūnų gatvė atlaiko esamus srautus, o kokia alternatyva, nuo ozo-kareivių gatvių į šiaurę? Lieka tik geležinio vilko, į ją įvažiavimas nuo ozo, kur vėlgi ir taip pakankamai užkišta būna.
Taip pat yra Ukmergės gatvė, kuri, tiesa yra užkišta dėl ekonominio pokylio laikais pristatyta prekybos centrų ir kiekvienam iš jų- po šviesoforais reguliuojamą įvažiavimą.
Jau nepamirškime apie planuojama Šiaurinę gatvę ir Vakarinį aplinkelį.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąSėdi į tramvajų ir nuvažiuoji, jeigu labai skubi - that's the whole point. Vienas iš tikslų yra paskatinti žmones persėsti į visuomeninį transportą. Manau tai viena efektyviausių priemonių - tiesiog padaryti automobilių eismą itin nepatraukliu.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAlternatyva yra- Verkių gatvė, bet Verkių regioninio parko direkcija greičiausiai niekada neleis ją rekonstruoti ir bent kiek praplatinti.
Taip pat yra Ukmergės gatvė, kuri, tiesa yra užkišta dėl ekonominio pokylio laikais pristatyta prekybos centrų ir kiekvienam iš jų- po šviesoforais reguliuojamą įvažiavimą.
Jau nepamirškime apie planuojama Šiaurinę gatvę ir Vakarinį aplinkelį.
Parašė JohnTam išspręsti yra aiškios ir paprastos priemonės:
- VT gerinimas (tramvajus, autobusų greitinimas)
- Gatvių tinklo sutvarkymas (estakados, platinimai, aplinkkeliai)
- Mokesčiai (už įvažiavimą į centrą arba ekologinis mokestis, draudimas į centrą įvažiuoti ekologinių standartų neatitinkantiems automobiliams ir t.t. ir pan.).
Eismo problemas išspręti tikrai galima ir tai padaryta anksčiau ar vėliau bus. Bėda tik ta, kad kai kurie nepopuliarūs sprendimai (kaip mokesčių įvedimas) gali būti prisibijomi Savivaldybės ir Vyriausybės dėl politinių priežasčių.
-Mokestis už įvažiavimą centrą turėtų būt prioritetinis projektas, pritraukiantis tiek pinigų papildomam kelių remontui tiek nuramintantis centrą.Paskutinis taisė dainiauskas; 2011.11.27, 19:28.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąSėdi į tramvajų ir nuvažiuoji, jeigu labai skubi - that's the whole point. Vienas iš tikslų yra paskatinti žmones persėsti į visuomeninį transportą. Manau tai viena efektyviausių priemonių - tiesiog padaryti automobilių eismą itin nepatraukliu.
Oro taršos problemą galima spręsti įvairiai, bet reikėtų turėti omenyje, jog betkoks aplinkai draugiškas automobilių entuziasto automoblis gali taip pat tapti kamščių susidarymo problema, o kadangi miestiečių automobilių parkas nėra itin naujas, visi privalumai gali nublankti.
Sutinku su mintimi, jog viešasis transportas turėtų būti patogi alternatyva kiekvienam miestiečiui.
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPraėjo tik 3 metai ir žiūriu, kad daug kas kai ką pamiršo, ta proga ir priminsiu:
1. Sujungti Vilniaus autobusai ir Vilniaus troleibusai => (mano subjektyvia nuomone, nežinant kas ten vyksta savivaldybėj, bet galvojant, kad taupo mokesčių mokėtojų pinigus) įsikuria troleibusų filialas žirmūnuose, tai bendras parkų skaičius koreguosis
2. Patvirtintoje koncepcijoje nupiešta basanavičiaus g. kodėl bet vėl asmeniniu įsitikinimu, alternatyvi trasa per pamėnkalnio gatvę yra visiškas bulio š... Šiuo atveju geriau nugriaut namą, ir gauti ilgametį efektą, nei globot "paveldą". Tik man įdomu ir gal žinai atsakymą: ar nebus dėl to, kad kažkas pasakė; ar nebus dėl to, kad techniškai tikrai nėra jokių prošvaisčių be griovimo?
6. Sodų gatvėje ir Santariškėse bus tik vienas tramvajaus kelias
panaikinus parkingus, galėtume turėti 2 automob juostas + 1 tramvajaus, kas reiškia troleibusus į abi puses jogailos g.
Comment
-
Atidarius tramjavaus liniją Santariškės - Stotis, joks kitas VT neturėtų dubliuoti šios atkarpos, įskaitant ruožą nuo žaliojo tilto iki stoties.
Kalvarijų gatvėje palikti po vieną juostą kitam transportui neatrodo taip baisiai, jei bus baigtas sutvarkyti Ukmergės -Geležinio vilko -Žalgirio mazgas, taip pat Kervavės gatvė, rekonstruoti Rinktinės ir Žirmūnų gatvių mazgai (absurdas, kad dar iki šiol ten nesugebėta padaryti juostų suktį į kairę, todėl susididaro dideli kamščiai palyginti dėl nedidelio srauto).
Comment
-
Kadangi Vilnius, kaip jau čia nekartą minėta, yra išskydęs, tai nevisai aišku, kaip VT vystyti tokiose vietose kur dabar yra "nesuprantami" kamščiai:
Eišiškių pl. nuo Salininkų iki Dariaus ir Girėno (maždaug 5km), Trakų Vokė - Trakų pl. viadukas (apie 7km), Žaliųjų ežerų g. (apie 4km). Gal ir daugiau yra vietų, bet aš ten nevažiuoju.
Gerai, bloginame toliau pravažiavimą tomis kryptymis - ką daryti žmonėms? Ir taip reikia po 2-3 val. kapstystis su (gerai jeigu) kas valandą važiuojančiais autobusais.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąSėdi į tramvajų ir nuvažiuoji, jeigu labai skubi - that's the whole point. Vienas iš tikslų yra paskatinti žmones persėsti į visuomeninį transportą. Manau tai viena efektyviausių priemonių - tiesiog padaryti automobilių eismą itin nepatraukliu.
Tikslas turi būti pažanga, o ne žingsnis atgal. VT kokybė turi vytis automobilius, o ne dirbtinai sukeliamos problemos automobilių vairuotojams.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPersėdimai nedidina VT patrauklumo, juolab, kad tai yra daroma centre. Troleibusai iš stoties važiuoja tikrai ne pustuščiai.
Beje mano patirtis tokia, kad už trakų stotelės jau lieka tikrai ašaros, ypač jei dažnas transporto kursavimas. Anaiptol nesakau, kad turi numirti ta atkarpa, bet ten racionalumas šiek tiek pakrinka. O dar netgi pasiūlyčiau galvoti, gal kokią transporto priemonę galima būtų ten pakišti po visa stotimi, kad išnirtų kur nors liepkalnyje...
7 skirtingų maršrutų autobusai, kuriuose važiuoja skirtingus kelionės tikslus turintys keleiviai. Tai yra grafikų derinimo, o ne pačios maršrutų sistemos problema.
Tai kaip tik gerai, kad yra daug maršrutų - man geriau iš taško A nusigauti į tašką B tiesioginiu maršrutu, nei persėdinėti taške C. Įsiminti visų maršrutų tikrai nereikia. Tarkim tau 14 ar 67 visiškai nereikalingi, nes tu jais nesinaudoji.
Pamenu ir kai vos vos 49 pratęsė iki ateities st., tai žmonės bijojo į jį lipti, nors ryškiai tos pačios galvos išlipti turėjo didlaukio st. aišku, adaptacijos čia klausimas. Sistema turėtų būti tokia, kad žinau kryptį ir nesukdamas galvos sėdu.
Esmė tame, kad tada Žaliojo tilto mazgas dar labiau apsikrautų, o to mums visiškai nereikia.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąJeigu toks yra tikslas, tuomet tai padaryti tikrai nėra sudėtinga.
Tikslas turi būti pažanga, o ne žingsnis atgal. VT kokybė turi vytis automobilius, o ne dirbtinai sukeliamos problemos automobilių vairuotojams.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąTai palauk, Kernavės gatvei reik ir tilto, kas iš to, jei iki Konstitucijos prospekto reiktų grūstis kartu su tramvajum? Taigi, tai visiškai nesprendžia problemos. O ir pačios Kernavės gatvės tęsinys? Kiek supratau numatoma dviejų lygių sankryža su ozo gatve, o tai jau sudaro investicijų.
O nepamiršoteartine autobusų parko teritorija turėtų eiti šiaurinė gatvė?
Taip,su tiltu ir dvejų lygių sankryža su Ozo yra problemų,bet pats tesinis neturi beveik kliūčių,o tas yra pliusas.
Comment
-
Parašė Čikupakas
Jeigu toks yra tikslas, tuomet tai padaryti tikrai nėra sudėtinga.
Tikslas turi būti pažanga, o ne žingsnis atgal. VT kokybė turi vytis automobilius, o ne dirbtinai sukeliamos problemos automobilių vairuotojams.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąTai buvo atsakymas į konkretų atvejį. Kas bus kai atsiradus tramvajui Kalvarijų gatve neleis važiuoti automobiliams? Atsakymas: važiuokite tramvajumi arba grūskitės kamščiuose. Neįsivaizduoju kokiu snobu reikia būti, kad reikalauti dar kažkokių privilegijų automobiliams, kuomet jau bus greitas būdas nusigauti į centrą.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet, sutik, vien tik VT gerinimas neprivers didžiosios daugumos nuosavų automobilių vairuotojų persėsti į viešąjį transportą. Todėl jiems kartu turi būti duodamas nors ir švelnus, bet visgi spyris į užpakalį, paskatinantis juos rinktis visuomeninį transportą. Mokestis už įvažiavimą į Senamiestį ir parkavimą ir yra vienas iš tokių "švelnesnių" būdų.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąNeįsivaizduoju kokiu snobu reikia būti, kad reikalauti dar kažkokių privilegijų automobiliams, kuomet jau bus greitas būdas nusigauti į centrą.
Comment
-
Persėdimai tik sumažins VT patrauklumą, kad ir laikinis bilietas problema išlieka. Gerai studentas peršokau ten, peršokau čia, o jei važiuoji iš PC su dviem krepšiais ir tau dar reikia tris kartus persėsti tada nors ir kamštyje bet geriau jau automobiliu į kurį gali tuos krepšius patogiai susidėti.
Comment
-
Parašė RijikasIr po to sėdi ir rašo "autobusas36" susisiekimo paslaugoms skundus, bei siūlo visą laiką tobulinimus dėl vos 4 maršrutų autobusų Suderinti grafikus tarp 10 skirtingų transporto priemonių, ir dar pasistengti, kad jie nevažinėtų tušti - na tai labai labai didelis darbas. Jau lengviau nurodyti, kad "atvyksta kas 7-10 min", ir pašalti stotelėje
Tarkim pažįstu tik 44, ir man reikia pora stotelių pavažiuot. Atvažiuoja 14 ir ką aš žn kur jis mane nuveš, taigi stoviu ir toliau laukiu 44. Prasmė?
Pamenu ir kai vos vos 49 pratęsė iki ateities st., tai žmonės bijojo į jį lipti, nors ryškiai tos pačios galvos išlipti turėjo didlaukio st. aišku, adaptacijos čia klausimas. Sistema turėtų būti tokia, kad žinau kryptį ir nesukdamas galvos sėdu.
Parašė Sula
Privilegijų? O kuo nusigauti iki VT? Ir kur pastatyti automobilį? Per 20 metų savivaldybė išstenėjo vos dvi daugiaaukštes stovėjimo aikšteles, kitas - naikina. Niekada nesistengiu važiuoti į Centrą ir Senamiestį, bet kokios alternatyvos? Palikti mašiną prie RIMI? Ar prie Seimo purvyne (iš ten niekas ir nekursuoja)?
O nuo Seimo kursuoja Senamiesčio 88 ir 89 autobusai. Beje, palikus automobilį kai kuriose stovėjimo aikštelėse, jais galima važiuoti nemokamai.
http://entuziastai.marsrutai.lt/2011...kstelese!.aspxPaskutinis taisė Vilnietizz; 2011.11.27, 20:31.
Comment
-
Parašė JohnPagrindinė Vilniaus problema yra VT greitis. Nelabai normalu, kai 7km atstumas iš Fabijoniškų į Centrą įveikiamas per daugiau, nei pusvalandį.<..>Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.11.27, 20:28.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNe parko teritorija,o Žvalgu gatvės teritorija.
Taip,su tiltu ir dvejų lygių sankryža su Ozo yra problemų,bet pats tesinis neturi beveik kliūčių,o tas yra pliusas.
Vilniaus valdžia užsimojo iškelti Žirmūnuose įsikūrusį Vilniaus autobusų parką, o žemę ir pastatus parduoti. Taip tikimasi sutaupyti lėšų.
Verkių gatvėje esančiame 11 hektarų parke laikomi autobusai, čia stūkso administracijos pastatai.
„Tokio ploto nereikia. Be to, išlaikyti senus pastatus yra brangu”, – aiškino sostinės vicemeras Romas Adomavičius.
Planuojama įrengti dvi autobusų aikšteles – Naujojoje Vilnioje ir netoli Avižienių.
Per dabartinio parko teritoriją planuojama tiesti Šiaurinę gatvę, kuri užimtų 1,7 hektaro plotą. Tad parduoti būtų galima 9,3 hektaro.
Gal ne per visą teritoriją, bet visgi eitų per ją. O Depui teritorijos nemažos reiktų.
Comment
Comment