/\ tik tokia pozicija, kitos ir negali buti, jei mes norime matyti musu sostine kaip miesta, o ne kaip dideli kaima, kur pagrindinis eismo dalyvis - automobilis. Miestas skirtas zmonems!
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
/\ tramvajus turi savo kelia, kurio kitas transportas nevaziuoja, jam negalioja kamsciai. Vilnieciai islips is skarbonkiu kai taps miestieciais, kai bus normalus miestietiskas visuomeninis transportas, kuris bus skirtas zmoniu pervezimui, o ne otkatu gavimui. A-juostu Lietuvoje niekur nera, piesinukas ant asfalto cia dar toli toli ne A-juosta. A-juosta (kaip pvz. Pryziuje) atskirta, kaip minimum bordiuru, nuo bendro naudojamo kelio. Ten praktiskai negali vaziuoti tie kam neskirta.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
kuo didesnis projektas - tuo didesni "atkatai". nemanyk, kad begius tiesiant to nebus... juos ties "Rubikono" chebra, ne kas kitas
todel ir sakau - be ko galim apseit, apseikim, nemetykim pinigu i "Abonentu" kisenes. kokios problemos yra paskiriant Pylimo gatve tik visuomeniniam transportui ir uzdraudziant tranzitini eisma senamiestyje? tai kur kas pigiau, nei tramvajai. apribokit asmeninio transporto eisma ten, kur nera butinybes jiems vaziuoti. nors... stebejaus anksciau, stebiuosi ir dabar. zmogus keliasi anksciau, kad is daugiabucio kiemo isvairuoti masina, paskui pusvalandi iesko, kur galetu arciau darbovietes pasistatyt ja... valgo tik bulves ir makaronus, nes jo 2,5l varikliukas kamstyje dujas valgo ne saukstais, o litrais. kai tuo pat metu, galvos nesukdamas, galetu vaziuoti autobusu, po darbo su draugais islenkti po bokala ir gryzti namo. sutaupytus pinigus (nereikia pirkti kuro, tepalus reciau keist gali, detaliu parduotuvej kas menesi nebepalieka apvalios sumeles) galetu panaudoti, na pvz, poilsiui prie ezeriuko Moletu rajone
P.S. cia tipiskas paveikslas vilniecio, dirbancio 8 val dienine pamaina nuolatineje vietoje.Paskutinis taisė dariuks; 2009.08.06, 08:39.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTaip,jei isgriauti puse vilniaus,tada tilptu toks tramvajus. tik kam tada jis bus reikalingas???
Detalių reikėtų klausinėti urbanistų, eismo reguliuotjų ier t.t.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimątramvajus reikalingas ,kad priveztu zmones prie ju namu. O jei tu griausi namus,kad padaryti vietos tramvajaus linijai......tai kam jis reikalingas,jei ten nera namu????
Visuose situose pavyzdziuose parodyti tramvajai,kuriu linijos uzima geros ,2 eismo juostu gatves ploti.
Vakarų Europoje labiau įprasta važinėtis viešuoju transportu nei pas mus. Centrai nėra užkimšti pristatytomis mašinomis, nes beje jos dar daugiau užima vietos.
Tačiau tramvajų eismo skeptikams nėra ko nerimauti - Lietuvoje tramvajų eismas tik žydra svąjonė - Lietuva statyti tramvajų lėšų neturi ir ilgai jų nebus.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.06, 16:57.
Comment
-
Toks dalykas būtų neblogai. Tik deja, pas mus įpykę vairuotojai tuoj pat užprotestuotų, kad negali važinėti autobusų keliu...
http://gudruciai.vaizdelis.lt/Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.08.06, 11:53.
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąNežinojau kur rašyt, todėl nutariau šioje temoje. Noriu paklausti: ar Mažeikiuose buvo perspektyvoje numatytas tramvajus ar ne? Nes buvusioj Sovietų Sąjungoj beveik visi naftos perdirbimo gamyklų miestai turėjo/turi tramvajus, pavyzdžių yra netgi kaimyninėj Baltarusijoj: Mozyriai ir Novopolockas, kur tramvajus veža darbininkus į gamyklą. Aišku, Mažeikiai Sovietų Sąjungos sugriuvimo metais nebuvo itin didelis miestas, bet kaip naftininkų gyvenvietė ir matant daugybę pavyzdžių buvusios sąjungos erdvėje, būtų kaip ir logiška, kad jis buvo numatytas arba bent jau buvo partiniuose sluoksniuose apie tai kalbama. Taip pat kairėje Žemaitijos gatvės pusėje gyvenamieji namai yra toliau nuo gatvės negu dešinėje, galbūt buvo paliktas ruožas tramvajaus bėgiams, nes tokiuose miestuose jie buvo tiesiami šalia gatvės, o ne jos viduryje
P.S. Dauguma tų tramvajų priklauso naftos perdirbimo gamyklom, be to, šis mano pamastymas yra tik prielaida, remiantis panašiais pavyzdžiais, bet galbūt kas nors žino daugiau?
Comment
-
Aš va pamąsčiau ar nepigiau būtų miegamuosiuose rajonuose pasatyti malūnsparnių nusileidimo aikšteles, po jomis galima įrengti parkavimosi keliais aukštais pastatą, šalia būtų privežančiųjų autobusų ir troleibusų stotelė, taip pat tokius terminalus įrengti šalia stoties pavyždžiui uždengiant bėgius stogu, centr tai virš verslo trikampije esnačio daugiaukščio parkingo, dar vieną pastatyti prie savivaldybės, na ir aikštelęs Pukštuosiuose Paneriuose, Kirtimuose kitose pramoninėse vietose. Ir moderni būtų priemonė ir gatvėse niekam netrugdytų, ir linijų prižiūrėt nereiktų, ir skraidytų tiesiogei kur reikia, be bereikalingų sustojimų )
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąkuo didesnis projektas - tuo didesni "atkatai". nemanyk, kad begius tiesiant to nebus... juos ties "Rubikono" chebra, ne kas kitas
todel ir sakau - be ko galim apseit, apseikim, nemetykim pinigu i "Abonentu" kisenes. kokios problemos yra paskiriant Pylimo gatve tik visuomeniniam transportui ir uzdraudziant tranzitini eisma senamiestyje? tai kur kas pigiau, nei tramvajai. apribokit asmeninio transporto eisma ten, kur nera butinybes jiems vaziuoti. nors... stebejaus anksciau, stebiuosi ir dabar. zmogus keliasi anksciau, kad is daugiabucio kiemo isvairuoti masina, paskui pusvalandi iesko, kur galetu arciau darbovietes pasistatyt ja... valgo tik bulves ir makaronus, nes jo 2,5l varikliukas kamstyje dujas valgo ne saukstais, o litrais. kai tuo pat metu, galvos nesukdamas, galetu vaziuoti autobusu, po darbo su draugais islenkti po bokala ir gryzti namo. sutaupytus pinigus (nereikia pirkti kuro, tepalus reciau keist gali, detaliu parduotuvej kas menesi nebepalieka apvalios sumeles) galetu panaudoti, na pvz, poilsiui prie ezeriuko Moletu rajone
P.S. cia tipiskas paveikslas vilniecio, dirbancio 8 val dienine pamaina nuolatineje vietoje.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąSutaupytus pinigus. Kurgi ne. 120Lt/mėn. mėnesinis bilietas už teisę alkūnėm pasistumdyti perpildytame autobuse, kuriame bomžai ir narkomanai važiuoja su 100 proc. nuolaida.. O juk dabartinis VT stovi tame pačiame kamštyje kaip ir visi kiti eismo dalyviai. Tai kur čia bonusas?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąViskas tiesa, išskyrus pabrauktąjį sakinį. Juk tam ir piešiamos A juostos, kad VT nesistumdytų bendrame kamštyje. Jau esu minėjęs, kad esu nieko prieš, kad Vilniuje būtų nutiesta 2 juostų gatvė, skirta tik VT, taxi ir spec. tarnybų transportui.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąParodyk man A juostą už Liubarto tilto, kur bet kuriuo dienos metu būna kamščiai-įteiksiu tau oskarą. Beje, tai ne vienintelė vieta Vilniuje, kur nėra A juostos ir visi smirdi kamščiuose, anaiptol ne vienintelė
Vilniuj gyvendamas, as savo masinai viena zieminiu padangu komplekta nusipirkciau ir man jo uztektu dviem metam, nes susisiekimas VT yra pakankamai geras (aisku, yra minusu, bet nedaug).
gi tipiskas vilnietis perka padangas sezonui ir jas sudevi. taigi, vien padangu saskaita per 24 men susitaupo 1500 litu. tai padengia puse menesinio bilieto islaidu. taipogi, tamstai negresia remonto islaidos po avarijos, nereikia nervintis, ieskant laisvos vietos automobiliui prie darbo ir namu.Paskutinis taisė dariuks; 2009.08.13, 22:37.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTokiais atvejais miestų nebegriauna. Argumentas, kad tramvajų linijos užgriozdina gatves - yra pasenęs. Jų linijos eina tam tikromis mažai naudojamomis siauromis gatvėmis, dažnai susikerta centre - senamiestyje, kur nekursuoja joks viešasis transportas, reikalui esant kaip Montpeljė - labai nedidelė dalis "pakišama po žeme". Beje, šis miesto prancūziškas tramvajus visiškai nekelia triukšmo kaip, kad mums įprasti sovietų laikų čekiški.
Detalių reikėtų klausinėti urbanistų, eismo reguliuotjų ier t.t.
Nera vilniuje tokiu nenaudojamu gatveliu. O jei ir atrasi kokia mazai naudojama gatvele,vadinasi ten nera zmoniu srauto ir tramvajus ten visiskai nereikalingas. O ten kur dideli zmoniu srautai,ten ir gatves uzkimstos ir nera vietos tam geleziniam monstrui.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNera vilniuje tokiu nenaudojamu gatveliu. O jei ir atrasi kokia mazai naudojama gatvele,vadinasi ten nera zmoniu srauto ir tramvajus ten visiskai nereikalingas. O ten kur dideli zmoniu srautai,ten ir gatves uzkimstos ir nera vietos tam geleziniam monstrui.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTu pavažinėk po užsienį ir pasižiūrėk kaip naujoviškas tramvajus atrodo, nes vadindamas jį geležiniu monstru, dabar kalbi tik kaip iš kaimiečio pozicijos.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąToks dalykas būtų neblogai. Tik deja, pas mus įpykę vairuotojai tuoj pat užprotestuotų, kad negali važinėti autobusų keliu...
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąUžuot laukiant kol pasikeis "mentalitetas", verčiau iškart įrenginėti tas juostas taip, kad lengviesiems automobiliams būtų arba išvis neįmanoma, arba bent jau sunku. Tramvajus šiuo atveju idealus (bėgiai ir žolytė, mašinoms važiuot neįmanoma). Bet ir autobusams įmanoma (nors ne taip efektyvu ir kebliau) - pvz juostų fizinis atskyrimas (bent bordiūrais), duobės (tokio pločio, kad pločio tarp lengvojo automobilio ratų nepakaktų), eismo srautų organizavimas taip, kad VT su ne-VT srautais kirstųsi kuo mažiau.
Comment
-
/\ tada taksi irgi neivaziuos, o tai nera gerai.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment