Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ tik tokia pozicija, kitos ir negali buti, jei mes norime matyti musu sostine kaip miesta, o ne kaip dideli kaima, kur pagrindinis eismo dalyvis - automobilis. Miestas skirtas zmonems!
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      o kam tramvajus? begius nutiesti - kiek tai kainuoja...
      jeigu vilnieciai isliptu is savo skarbonkiu, jiems visiskai pakaktu dabartiniu autobusu - troleibusu, nes jie nestovetu kamsciuose. padaugetu A juostu, butu tas pats efektas, kaip "vaziuot tramvajuj is paskos", tik pigesnis.
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        /\ tramvajus turi savo kelia, kurio kitas transportas nevaziuoja, jam negalioja kamsciai. Vilnieciai islips is skarbonkiu kai taps miestieciais, kai bus normalus miestietiskas visuomeninis transportas, kuris bus skirtas zmoniu pervezimui, o ne otkatu gavimui. A-juostu Lietuvoje niekur nera, piesinukas ant asfalto cia dar toli toli ne A-juosta. A-juosta (kaip pvz. Pryziuje) atskirta, kaip minimum bordiuru, nuo bendro naudojamo kelio. Ten praktiskai negali vaziuoti tie kam neskirta.
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          kuo didesnis projektas - tuo didesni "atkatai". nemanyk, kad begius tiesiant to nebus... juos ties "Rubikono" chebra, ne kas kitas
          todel ir sakau - be ko galim apseit, apseikim, nemetykim pinigu i "Abonentu" kisenes. kokios problemos yra paskiriant Pylimo gatve tik visuomeniniam transportui ir uzdraudziant tranzitini eisma senamiestyje? tai kur kas pigiau, nei tramvajai. apribokit asmeninio transporto eisma ten, kur nera butinybes jiems vaziuoti. nors... stebejaus anksciau, stebiuosi ir dabar. zmogus keliasi anksciau, kad is daugiabucio kiemo isvairuoti masina, paskui pusvalandi iesko, kur galetu arciau darbovietes pasistatyt ja... valgo tik bulves ir makaronus, nes jo 2,5l varikliukas kamstyje dujas valgo ne saukstais, o litrais. kai tuo pat metu, galvos nesukdamas, galetu vaziuoti autobusu, po darbo su draugais islenkti po bokala ir gryzti namo. sutaupytus pinigus (nereikia pirkti kuro, tepalus reciau keist gali, detaliu parduotuvej kas menesi nebepalieka apvalios sumeles) galetu panaudoti, na pvz, poilsiui prie ezeriuko Moletu rajone

          P.S. cia tipiskas paveikslas vilniecio, dirbancio 8 val dienine pamaina nuolatineje vietoje.
          Paskutinis taisė dariuks; 2009.08.06, 08:39.
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Taip,jei isgriauti puse vilniaus,tada tilptu toks tramvajus. tik kam tada jis bus reikalingas???
            Tokiais atvejais miestų nebegriauna. Argumentas, kad tramvajų linijos užgriozdina gatves - yra pasenęs. Jų linijos eina tam tikromis mažai naudojamomis siauromis gatvėmis, dažnai susikerta centre - senamiestyje, kur nekursuoja joks viešasis transportas, reikalui esant kaip Montpeljė - labai nedidelė dalis "pakišama po žeme". Beje, šis miesto prancūziškas tramvajus visiškai nekelia triukšmo kaip, kad mums įprasti sovietų laikų čekiški.
            Detalių reikėtų klausinėti urbanistų, eismo reguliuotjų ier t.t.

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              tramvajus reikalingas ,kad priveztu zmones prie ju namu. O jei tu griausi namus,kad padaryti vietos tramvajaus linijai......tai kam jis reikalingas,jei ten nera namu????
              Visuose situose pavyzdziuose parodyti tramvajai,kuriu linijos uzima geros ,2 eismo juostu gatves ploti.
              Užuot pilsčius iš tuščio į kiaurą - siūlau nuvažiuot į šį miestą ir pasižiūrėt. Priemiesčių autobusų linijos (prasideda skaičiumi 100) priderintos prie tramvajų stotelių. Kita vertus, pastebėjau, kad autobusmas leidžiama važiuoti ir bėgių liniją. Šis tramvajus jokios bereikalingos eismo juostos neužima - eismas vyksta kitomis gatvėmis - jokių kamsčių nepastebėjau. Beje mieste gyvena apie 200 000 gyventojų.
              Vakarų Europoje labiau įprasta važinėtis viešuoju transportu nei pas mus. Centrai nėra užkimšti pristatytomis mašinomis, nes beje jos dar daugiau užima vietos.

              Tačiau tramvajų eismo skeptikams nėra ko nerimauti - Lietuvoje tramvajų eismas tik žydra svąjonė - Lietuva statyti tramvajų lėšų neturi ir ilgai jų nebus.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.06, 16:57.

              Comment


                Toks dalykas būtų neblogai. Tik deja, pas mus įpykę vairuotojai tuoj pat užprotestuotų, kad negali važinėti autobusų keliu...

                http://gudruciai.vaizdelis.lt/
                Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.08.06, 11:53.

                Comment


                  Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                  Nežinojau kur rašyt, todėl nutariau šioje temoje. Noriu paklausti: ar Mažeikiuose buvo perspektyvoje numatytas tramvajus ar ne? Nes buvusioj Sovietų Sąjungoj beveik visi naftos perdirbimo gamyklų miestai turėjo/turi tramvajus, pavyzdžių yra netgi kaimyninėj Baltarusijoj: Mozyriai ir Novopolockas, kur tramvajus veža darbininkus į gamyklą. Aišku, Mažeikiai Sovietų Sąjungos sugriuvimo metais nebuvo itin didelis miestas, bet kaip naftininkų gyvenvietė ir matant daugybę pavyzdžių buvusios sąjungos erdvėje, būtų kaip ir logiška, kad jis buvo numatytas arba bent jau buvo partiniuose sluoksniuose apie tai kalbama. Taip pat kairėje Žemaitijos gatvės pusėje gyvenamieji namai yra toliau nuo gatvės negu dešinėje, galbūt buvo paliktas ruožas tramvajaus bėgiams, nes tokiuose miestuose jie buvo tiesiami šalia gatvės, o ne jos viduryje

                  P.S. Dauguma tų tramvajų priklauso naftos perdirbimo gamyklom, be to, šis mano pamastymas yra tik prielaida, remiantis panašiais pavyzdžiais, bet galbūt kas nors žino daugiau?
                  O kam? Juk buvo tuomet ir dabar yra gelezinkelis. Ir i gamykla kursavo traukiniai.

                  Comment


                    Aš va pamąsčiau ar nepigiau būtų miegamuosiuose rajonuose pasatyti malūnsparnių nusileidimo aikšteles, po jomis galima įrengti parkavimosi keliais aukštais pastatą, šalia būtų privežančiųjų autobusų ir troleibusų stotelė, taip pat tokius terminalus įrengti šalia stoties pavyždžiui uždengiant bėgius stogu, centr tai virš verslo trikampije esnačio daugiaukščio parkingo, dar vieną pastatyti prie savivaldybės, na ir aikštelęs Pukštuosiuose Paneriuose, Kirtimuose kitose pramoninėse vietose. Ir moderni būtų priemonė ir gatvėse niekam netrugdytų, ir linijų prižiūrėt nereiktų, ir skraidytų tiesiogei kur reikia, be bereikalingų sustojimų )

                    Comment


                      O jo jo, sraigtasparnių nusileidimo aikštelės.. pats pigiausias viešasis transportas..
                      Jūsų,
                      Analitikas PlėtRa™

                      Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                      Comment


                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                        kuo didesnis projektas - tuo didesni "atkatai". nemanyk, kad begius tiesiant to nebus... juos ties "Rubikono" chebra, ne kas kitas
                        todel ir sakau - be ko galim apseit, apseikim, nemetykim pinigu i "Abonentu" kisenes. kokios problemos yra paskiriant Pylimo gatve tik visuomeniniam transportui ir uzdraudziant tranzitini eisma senamiestyje? tai kur kas pigiau, nei tramvajai. apribokit asmeninio transporto eisma ten, kur nera butinybes jiems vaziuoti. nors... stebejaus anksciau, stebiuosi ir dabar. zmogus keliasi anksciau, kad is daugiabucio kiemo isvairuoti masina, paskui pusvalandi iesko, kur galetu arciau darbovietes pasistatyt ja... valgo tik bulves ir makaronus, nes jo 2,5l varikliukas kamstyje dujas valgo ne saukstais, o litrais. kai tuo pat metu, galvos nesukdamas, galetu vaziuoti autobusu, po darbo su draugais islenkti po bokala ir gryzti namo. sutaupytus pinigus (nereikia pirkti kuro, tepalus reciau keist gali, detaliu parduotuvej kas menesi nebepalieka apvalios sumeles) galetu panaudoti, na pvz, poilsiui prie ezeriuko Moletu rajone

                        P.S. cia tipiskas paveikslas vilniecio, dirbancio 8 val dienine pamaina nuolatineje vietoje.
                        Sutaupytus pinigus. Kurgi ne. 120Lt/mėn. mėnesinis bilietas už teisę alkūnėm pasistumdyti perpildytame autobuse, kuriame bomžai ir narkomanai važiuoja su 100 proc. nuolaida.. O juk dabartinis VT stovi tame pačiame kamštyje kaip ir visi kiti eismo dalyviai. Tai kur čia bonusas?
                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                        Comment


                          Parašė music Rodyti pranešimą
                          Sutaupytus pinigus. Kurgi ne. 120Lt/mėn. mėnesinis bilietas už teisę alkūnėm pasistumdyti perpildytame autobuse, kuriame bomžai ir narkomanai važiuoja su 100 proc. nuolaida.. O juk dabartinis VT stovi tame pačiame kamštyje kaip ir visi kiti eismo dalyviai. Tai kur čia bonusas?
                          Viskas tiesa, išskyrus pabrauktąjį sakinį. Juk tam ir piešiamos A juostos, kad VT nesistumdytų bendrame kamštyje. Jau esu minėjęs, kad esu nieko prieš, kad Vilniuje būtų nutiesta 2 juostų gatvė, skirta tik VT, taxi ir spec. tarnybų transportui.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Viskas tiesa, išskyrus pabrauktąjį sakinį. Juk tam ir piešiamos A juostos, kad VT nesistumdytų bendrame kamštyje. Jau esu minėjęs, kad esu nieko prieš, kad Vilniuje būtų nutiesta 2 juostų gatvė, skirta tik VT, taxi ir spec. tarnybų transportui.
                            Parodyk man A juostą už Liubarto tilto, kur bet kuriuo dienos metu būna kamščiai-įteiksiu tau oskarą. Beje, tai ne vienintelė vieta Vilniuje, kur nėra A juostos ir visi smirdi kamščiuose, anaiptol ne vienintelė
                            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                            Comment


                              Parašė music Rodyti pranešimą
                              Parodyk man A juostą už Liubarto tilto, kur bet kuriuo dienos metu būna kamščiai-įteiksiu tau oskarą. Beje, tai ne vienintelė vieta Vilniuje, kur nėra A juostos ir visi smirdi kamščiuose, anaiptol ne vienintelė
                              tame ir reikalas, kad tam vidutines klases vilnieciu dazniausiai "nepontas" vazineti VT. bilietas 120lt/men. masinos granatos kaina su idejimu. kur dar degalai, tepalai, padangos ir kitokios detales?
                              Vilniuj gyvendamas, as savo masinai viena zieminiu padangu komplekta nusipirkciau ir man jo uztektu dviem metam, nes susisiekimas VT yra pakankamai geras (aisku, yra minusu, bet nedaug).
                              gi tipiskas vilnietis perka padangas sezonui ir jas sudevi. taigi, vien padangu saskaita per 24 men susitaupo 1500 litu. tai padengia puse menesinio bilieto islaidu. taipogi, tamstai negresia remonto islaidos po avarijos, nereikia nervintis, ieskant laisvos vietos automobiliui prie darbo ir namu.
                              Paskutinis taisė dariuks; 2009.08.13, 22:37.
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                Tokiais atvejais miestų nebegriauna. Argumentas, kad tramvajų linijos užgriozdina gatves - yra pasenęs. Jų linijos eina tam tikromis mažai naudojamomis siauromis gatvėmis, dažnai susikerta centre - senamiestyje, kur nekursuoja joks viešasis transportas, reikalui esant kaip Montpeljė - labai nedidelė dalis "pakišama po žeme". Beje, šis miesto prancūziškas tramvajus visiškai nekelia triukšmo kaip, kad mums įprasti sovietų laikų čekiški.
                                Detalių reikėtų klausinėti urbanistų, eismo reguliuotjų ier t.t.


                                Nera vilniuje tokiu nenaudojamu gatveliu. O jei ir atrasi kokia mazai naudojama gatvele,vadinasi ten nera zmoniu srauto ir tramvajus ten visiskai nereikalingas. O ten kur dideli zmoniu srautai,ten ir gatves uzkimstos ir nera vietos tam geleziniam monstrui.

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Nera vilniuje tokiu nenaudojamu gatveliu. O jei ir atrasi kokia mazai naudojama gatvele,vadinasi ten nera zmoniu srauto ir tramvajus ten visiskai nereikalingas. O ten kur dideli zmoniu srautai,ten ir gatves uzkimstos ir nera vietos tam geleziniam monstrui.
                                  Tu pavažinėk po užsienį ir pasižiūrėk kaip naujoviškas tramvajus atrodo, nes vadindamas jį geležiniu monstru, dabar kalbi tik kaip iš kaimiečio pozicijos.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Tu pavažinėk po užsienį ir pasižiūrėk kaip naujoviškas tramvajus atrodo, nes vadindamas jį geležiniu monstru, dabar kalbi tik kaip iš kaimiečio pozicijos.
                                    Tai pas "Praeivį" visą laiką tik monstrai. Geriau su juo nesivelti į beprasmes diskusijas. Tuo labiau kai nėra argumentų.

                                    Comment


                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Toks dalykas būtų neblogai. Tik deja, pas mus įpykę vairuotojai tuoj pat užprotestuotų, kad negali važinėti autobusų keliu...
                                      Užuot laukiant kol pasikeis "mentalitetas", verčiau iškart įrenginėti tas juostas taip, kad lengviesiems automobiliams būtų arba išvis neįmanoma, arba bent jau sunku. Tramvajus šiuo atveju idealus (bėgiai ir žolytė, mašinoms važiuot neįmanoma). Bet ir autobusams įmanoma (nors ne taip efektyvu ir kebliau) - pvz juostų fizinis atskyrimas (bent bordiūrais), duobės (tokio pločio, kad pločio tarp lengvojo automobilio ratų nepakaktų), eismo srautų organizavimas taip, kad VT su ne-VT srautais kirstųsi kuo mažiau.

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Užuot laukiant kol pasikeis "mentalitetas", verčiau iškart įrenginėti tas juostas taip, kad lengviesiems automobiliams būtų arba išvis neįmanoma, arba bent jau sunku. Tramvajus šiuo atveju idealus (bėgiai ir žolytė, mašinoms važiuot neįmanoma). Bet ir autobusams įmanoma (nors ne taip efektyvu ir kebliau) - pvz juostų fizinis atskyrimas (bent bordiūrais), duobės (tokio pločio, kad pločio tarp lengvojo automobilio ratų nepakaktų), eismo srautų organizavimas taip, kad VT su ne-VT srautais kirstųsi kuo mažiau.
                                        Su duobėmis gera idėja. Gali tie srautai ir kirstis, bet prie sankryžų įvažiavime į A juostą turi būti tokio pločio duobė, kad tilptų tik tarp autobuso ratų. Lengvasis automobilis neįvažiuos niekaip - bent vienu ratu kris.

                                        Comment


                                          /\ tada taksi irgi neivaziuos, o tai nera gerai.
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X