Šiek tiek ne į temą paklausiu, ar yra Europos kokiame nors didesniame mieste sąlyginai neseniai įrengtas tramvajus, kurio anksčiau iš vis nebūtų buvę?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠiek tiek ne į temą paklausiu, ar yra Europos kokiame nors didesniame mieste sąlyginai neseniai įrengtas tramvajus, kurio anksčiau iš vis nebūtų buvę?Paskutinis taisė Kosovo; 2009.07.23, 18:44."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąAtėnai. Žiūrint ką laikai sąlyginai neseniai? Pvz man neseniai jeigu įsivedė po 1985On October 30 1908 the first electrically powered trams were put in operation destined to gradually replace the horse drawn ones. In the following two years the tram network was composed of 257 vehicles- 150 self powered and 107 of the trailing type- together with the older ones which were re-used as trailers
Taip kad Atenu tramvajui virs 100 metu
Comment
-
Žinau, pats pamačiau. Antalija šiaip įsivedė 1999, iki tol ten tramvajaus nebuvo
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...tems_in_Europe"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąGera kompanija Vilnius turi:"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Pranešimai apie Vilniaus gyventojų tankį iškelti į temą
http://www.miestai.net/forumas/showt...093#post360093
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠiek tiek ne į temą paklausiu, ar yra Europos kokiame nors didesniame mieste sąlyginai neseniai įrengtas tramvajus, kurio anksčiau iš vis nebūtų buvę?
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąnafig tas tramvajus - ant zemes ir taip vietos ner... padarytu vienabegi nuo santariskiu iki stoties ir is antakalnio iki paneriu - nors zemes transporta piko valandom iskrautu.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąNa is centro i oro uosta Vilnius jau turi.... dyzelini tramvaju...
Comment
-
Aš vėl pasikartosiu - prasmės statyti tramvajų gatvėse visiškai nematau. Geriau laviruoti esama sistema ir stengtis padidinti transporto priemonių greitį. Kai jau nebeužteks dvigubų autobusų - yra trigubi. Kai tų nebeužteks - bus galima galvoti apie tramvajų. O autobusams ir troleibusams Vilniuje tobulėti tikrai yra nemažai erdvės. Visų pirma - A juostos gatvėse ir tinkamai suderinta šviesoforų sistema. Taip pat - TIKSLUS grafiko laikymasis, bei veikiančios švieslentės, rodančios realų atvykimo laiką. Ir svarbiausia - stengtis tvarka (visi žinome ką reiškia vienas asocialas troleibuse ir vairuotojų, bei kontrolierių elgesys dažnokai netoleruotinas) bei lanksčiais tvarkaraščiais pritraukti keleivius.
Tai toks trumpas pirminių darbų sąrašas, kurį galima tęsti ir tęsti. Kai šie bus įvykdyti, bus kita kalba.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.07.24, 13:33.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąpaskelbkit senamiesti pesciuju zona, tai ispopuliarinsit viesaji transporta ir kamsciai automatiskai sumazes."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąApmokestint centrą visiems automobiliams, imti po 30 lt už įvažiavimą, išskyrus tiems kurie ten gyvena, kamščiai sumažės tikrai ~70 - 85 proc., o tada tai tikrai nei autobusų nei troleibusų nebeužteks
Comment
-
Deja, šiais laikais jei negalima privažiuoti prie norimo objekto beveik iki durų, tuomet tas objektas nedomina. Manau, bent 50 proc. tai prisidėjo prie Laisvės alėjos ištuštėjimo. Tuomet, kai ji buvo padaryta pėsčiųjų, daugeliu atvejų nebuvo konkurencijos, daugelis neturėjo mašinų ir nebuvo tokie išpuikę.
Comment
Comment