Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąKą turi omeny?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKainuos tiek, kiek kainuoja Prancūzijoje važinėjantys (pvz.: Bordo, Strasbūre), o važinės tokie, kokie dabar Rygoje ar Kijeve važiuoja ar jau nebevažiuoja. Na, sudėtingai išsireiškiau, bet tikiuosiu supratote.Paskutinis taisė Kosovo; 2009.07.23, 12:21."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąNu galiu pasakyt, kad Tatra T3 jau nebegaminama, o dėl kelių tai Sovietų Sąjungos tramvajų linijos yra apgailėtinos, bet dabar nebe sovietmetisI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Aš tai iš vis nesuprantu kam reikia Vilniuje tiesti bėgius, nes argumentas, kad nutiesus bėgius sumažės kamščiai man atrodo juokingas, suprasčiau jeigu šiandininis Vilniaus miesto transportas nesusitvarkytų su keleivių srautais, o dabar važinėja pustuščiai tiek autobusai, tiek troleibusai, abi bendrovės patiria milijoninius nuostolius.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą
Ir vazinetu toks visa laika pustustis,butu labai ekonomiskai nenaudinga. vilniuje dvigubi autobusai pilni buna tik per piko valandas ,kokie du reisai ir viskas. visa kita laika jie vazineja pustusciai. kur surinktum tokiam tramvajui tiek keleiviu?
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąNesutinku! Vilniuje procentaliai labai daug neuzstatytos erdves palyginus su kitais miestais. Pasiimk zemelapi ir isitikinsi.
nesamones,kur tu matai daug tos erdves? tu juk nenori eiti iki stoteles puskilometrio,nori ,kad butu uz 100 metru,vadinasi turi eiti per pacius uzstatytus rajonus.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąLabai dideles baudos is vienos puses ir masinos dauzimas is kitos puses... pats nenoresi vaziuoti...
gal tu begiu nesi mates??? tikriausiai isivaizduoji,kad tai butu kaip traukinio begiai,su skersai gulinciais pabegiais per kuriuos labai nesmagu butu vaziuoti?:-)) tramvajaus begiai buna beveik lygiai su asfaltu ir nera ten jokiu skersiniu pabegiu,taip,kad drasiai gali vaziuoti apzerges begius ir trukdyti tramvajui. juokinga kai taip komentuoja tramvaju entuziastai,patys net nemate kaip begiai atrodo:-))
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBet ar jau labai tikslinga ir prasminga, investuot didelius pinigus, kišt tą tramvajų į jau užkimštas gatves, juom praktiškai tik pakeist 26 autobuso maršrutą, su viltim jog jis bus ženkliai greitesnis.
Manyčiau reiktu atsižvelgiant į miesto plėtrą, tramvajų ar kitą transporta įrenginėt ten kur dar yra erdvės ir ner pakankamai išvystyto kito transporto. Ar jo neimanoma padaryt tarkim paupiu, kur jis realiai galėtu būt greitasis. Čia variacijų yra daugybė, bet atrodo jog einama paprasčiausiu keliu. Paimami 2 rajonai, uždedama liniuotė ir nubrėžiama trasa.
Velniam 26 marsrutui reikalingas tramvajus??? Ten viengubi autobusai vazineja ir tie nebuna pilni. Ten net sudvejintu autobusu nesiuncia ,nes neapsimoka. O jie ta trasa noretu varineti tuscia tramvaju is keliu vagonu. kas cia butu kaip zaisliukas maziems vaikams? kruva ismestu mokesciu moketoju pinigu butu ir tiek.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimągal tu begiu nesi mates??? tikriausiai isivaizduoji,kad tai butu kaip traukinio begiai,su skersai gulinciais pabegiais per kuriuos labai nesmagu butu vaziuoti?:-)) tramvajaus begiai buna beveik lygiai su asfaltu ir nera ten jokiu skersiniu pabegiu,taip,kad drasiai gali vaziuoti apzerges begius ir trukdyti tramvajui. juokinga kai taip komentuoja tramvaju entuziastai,patys net nemate kaip begiai atrodo:-))
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąJuokingas tu kazkoks. Jei rasau, zinau apie ka. Su tramvajumi pravaziavau toli-toli ne viena tukstanti kilometru.
tai kas gi tada pagal tave trukdo mieste vaziuoti isilgai tramvaju begiu ,kas ten tokio labai jau nepatogu kaip pats aiskini?
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimątai kas gi tada pagal tave trukdo mieste vaziuoti isilgai tramvaju begiu ,kas ten tokio labai jau nepatogu kaip pats aiskini?
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąDaznausiai - grubus grindinys, bet buna ir bordiurai ir kitos kliutys... asfaltas tarp begiu praktiskai nenaudojamas, nebent kur Sibire...
vakaru europoje daugumoje atveju kai tik begiai buna nutiesti gatve visur tarpas tarp ju uzasfaltuojamas. net ir taisykles nedraudzia vaziuoti ta pacia juosta. atviri tarpai paliekami tik ten,kur begiai buna nutiesti salia kelio. o sakai daug esi tramvajumi vazinejes.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąvakaru europoje daugumoje atveju kai tik begiai buna nutiesti gatve visur tarpas tarp ju uzasfaltuojamas. net ir taisykles nedraudzia vaziuoti ta pacia juosta. atviri tarpai paliekami tik ten,kur begiai buna nutiesti salia kelio. o sakai daug esi tramvajumi vazinejes.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąVelniam 26 marsrutui reikalingas tramvajus???
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąAisku yra ir uzasfaltuotu, bet dazniau betonuotu, arba isgristu. Kai kur leidzia vaziuoti ju keliais, bet cia ne taisykle. Taisykle yra - tramvajus vaziuoja savo keliu.
O dabar atsakykit man durnam, kokia prasmė tokį tramvajų statyti?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNa bet įsivaizduokim tramvajų Pylimo gatvėje. Jis ten būtų toks pats eismo dalyvis kaip ir troleibusas, tik tiek, kad važiuoja bėgiais, bet vis tiek ta pačia gatve.
O dabar atsakykit man durnam, kokia prasmė tokį tramvajų statyti?
jokios prasmes nera,bet daugelis entuziastu to nesupranta. dabar nuo gedimino prospekto iki stoties praktiskai visas transportas vaziuoja pustustis,bet entuziastai sioje atkarpoje noretu matyti dar ir metro, kuris veziotu ora.:-)))
Comment
Comment