I off-topic vaziuojat O del tranvajaus tai pritariu jog jis daug pranasesnis uz kita viesaji transporta teoriskai Vilniuje tokio reiketu, bet man asmeniskai geriau pasikankit su autobusais nei miesto vaizda sugadinti. Mano nuomone asmeniska ir jokiais faktais neparemta tad tikekimes jog pletojant si projekta bus daugyme maketu, vizualizaciju ir pan
Tačiau tramvajus būna su laidais ir būna be laidų, tad kuo tas be laidų pranašesnis, tarkim, už troleibusą?
Taigi kalbos del to ar Vilniuje bus tramvajus ar nea galiausiai baigtos
Parašė Geex
Turiu dar viena gerą naujieną: "Savivaldybė pradėti įgyvendinti daugiau kaip milijardą litų kainuosiančios modernaus tramvajaus linijos projektą planuoja jau 2007 metais. ... Tuomet žadama nutiesti pirmąją liniją nuo Geležinkelio stoties iki santariškių"
Manau ir tramvajaus tiesimo išlaidos yra įskaičiuotos į stoties rajono rekonstrukcijos projektą.
o neimanoma Vilniuj tiesiog padaryti juosta vien viesajam transportui ir taxi? cia Norvegijoj salia mano namu 3 juostu kelias: 1 juosta is centro, 2 i centra. antroji vien taxi ir busams. to pasekoj net ir per pikus su autobusais pasiekti miesto centra daug greiciau nei su sava masina.
Yra nemažai vietų Vilniuj (Savanorių pr., Pylimo g., Ukmergės g., Konstitucijos pr. etc.), kur yra atskira juosta viešajam transportui. Bet vistiek automobiliu greičiau
Aš vistik lieku prie savo pozicijos, jog geriausias sprendimas miestui būtų greitkelių plėtra mieste: arterinės gatvės turėtų būti padarytos greitkeliais be jokių šviesoforų, tokiu būdu susisiekimas net ir dideliais atstumais netaptų sudėtingas ir lėtas.
Jei yra atskira juosta viesajam transportui, tai piko valandomis jis vaziuoja greiciau, nei privatus automobiliai. Bet, kad tos atskiros juostos yra tik kai kuriose gatvese, o ne visur ir dar kartais jas uzima paprasti automobiliai, nors to ir negalima daryti.
Beje, koks tikras tramvaju greitis? Nes teko girdeti visokiu skaiciu ir neaisku kur teisybe.
ech..reikia ivesti tada kosmines baudas uz eismo taisykliu pazeidimus. cia uz jei vaziuoji ta public transport juosta - keliu tukstanciu kronu bauda. bet pamatytumet, kokie totaliai visi vairuotojai angeleliai O
ech..reikia ivesti tada kosmines baudas uz eismo taisykliu pazeidimus. cia uz jei vaziuoji ta public transport juosta - keliu tukstanciu kronu bauda. bet pamatytumet, kokie totaliai visi vairuotojai angeleliai O
Baudos svyruoja nuo 20 lt iki 50 lt Tiesa 50lt už didelį prasižengimą..
Beje, koks tikras tramvaju greitis? Nes teko girdeti visokiu skaiciu ir neaisku kur teisybe.
Šita tema teko diskutuot su vienu Vilniaus miesto tarybos nariu, tai jis įrodinėjo, kaip blogai Vilniuj tramvajai, kadangi šie čia būtų neefektyvūs, kadangi nespėtų nė įsibegėti. Tai akivaizdu, kad greičiai nėra dideli, tačiau kita vertus sunku pasakyt, ar ką keičia jų tas greitis, kadangi Vilniuj atstumai ganėtinai maži (na turbūt nesieks 20km viena trasa).
kita problema Vilniuje - kieno saskaita butu tiesiami begiai? negi ant saligatvio lips? ar tiesiog bus pasisavinta viena dabartine eismo juosta? ir taip centre nelabai kur yra keliams plestis. igyvendinus sia ideja spustis dar labiau padidetu. pataisykit, jei klystu.
kita problema Vilniuje - kieno saskaita butu tiesiami begiai? negi ant saligatvio lips? ar tiesiog bus pasisavinta viena dabartine eismo juosta? ir taip centre nelabai kur yra keliams plestis. igyvendinus sia ideja spustis dar labiau padidetu. pataisykit, jei klystu.
Pagal senus planus, tai zadejo padaryti atskiras juostas, o tose vietose, kur neimanoma - centre, riboti automobiliu eisma.
Centre - senamiestyje bet kokiu atveju siekiama riboti automobiliu eisma. O turbut visur kitur galima irengti papildomas juostas. Be to siekiama automobiliu vartotojus priversti naudotis daugiau viesuoju transportu (kas Europoje iprasta). Bet siaip reikia is pradziu issiaiskinti kaip viskas bus istiesu, nes atrodo dar realiu planu nera, nors kazkokia informacija ir buvo dedama i vilniaus savivaldybes puslapi (kuria as ir remiausi kalbedamas apie papildomas juostas ir pan.).
Comment