pala pala...
Jeigu tas daiktas mieste važinėja jau 40, 50, 100 metų - tai žinoma, kad tai gražu ir sveikintina. Bet absurdas yra nagrinėti visokias senienas, kai kalbama apie tramvajaus atsiradymą
Dar nelabai aišku dėl riedmenų. Vilniaus reljefas nėra labai geras tramvajaus atžvilgiu (daug kalvų ir staigių nusileidimų), tad gali tekti pirkti specialius traukinius (pavyzdžiui, Gdanske dabar stato naują tramvajaus liniją, kuriai nupirko specialius traukinius, galinčius įveikti įkalnes ir nusileidimus). Tačiau kita vertus, nemanqu, kad riedmenų klausimas mums turėtų būti aktualus.
Prancūzijos transporto bendrovė "Lohr Industrie" Vilniui siūlo įsirengti tramvajų ant padangų, kuris, pasak įmonės atstovų, yra tylesnis, greičiau įrengiamas ir iki 30 proc. pigesnis nei prasti tramvajai, rašo naujienų portalas vz.lt.
Pasak Annos Samsonovos, "Translohr" komercijos vadovės, bendrovės gaminami tramvajai jau buvo pristatyti Vilniaus miesto plėtros komisijai, "Translohr" išsiuntė laiškus su pasiūlymais ir Klaipėdos bei Palangos savivaldybėms, kurios taip pat yra iškėlusios tramvajaus įrengimo idėjas.
"Translohr" tramvajams reikalingas tik vienas važiavimą stabilizuojantis bėgis, o pats sąstatas rieda ant guminių ratų.
Kitas "Translohr" privalumas, anot bendrovės atstovės, yra įrengimo greitis ir patogumas. Pavyzdžiui, 9 km ilgio liniją Kinijos Tianjino mieste "Translohr" įrengė per pusantrų metų.
Aš netgi labiau už tokį variantą Instaliacijos visai nereikia, maršrutus galima koreguoti, be to, transporto priemonė pigesnė. Tik neaišku kaip su amortizacija - kiek atsieina jos išlaikymas, lyginant su tramvajumi.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Aš netgi labiau už tokį variantą Instaliacijos visai nereikia, maršrutus galima koreguoti, be to, transporto priemonė pigesnė. Tik neaišku kaip su amortizacija - kiek atsieina jos išlaikymas, lyginant su tramvajumi.
Turbūt skirtingai supratom apie šią transporto priemonę. Rašo, kad jam reikia vieno bėgio, todėl šiokios tokios instaliacijos reikia, kas apsunkina dėl maršrutų koregavimo.
O kuom jie varomi ir kuom pranašesni už autobusus/troleibusus?
Ne "kuom", o "kuo" (kitąkart žinok tiesiog akis labai bado ) Iš tikrųjų nesidomėjau, nežinau kuo varomi, gal dyzelinu, gal dujomis. Jie yra kaip traukinys, tik su padangomis. Tai lyg laaaabai ilgas autobusas todėl ir geras dalykas... Bet jis turi apribojimą, negalima įveikti tam tikro laipsnio posūkio. Apie tą daiktą turiu labai mažai žinių
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Turbūt skirtingai supratom apie šią transporto priemonę. Rašo, kad jam reikia vieno bėgio, todėl šiokios tokios instaliacijos reikia, kas apsunkina dėl maršrutų koregavimo.
Vadinasi, tai ne tas, apie ką aš galvojau
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Man tai viskas čia gražu. O kas tau nepatinka? Normalus tas jo garsas, tas skambutis svarbus tik centre, kur daug pėsčiųjų. O šiaip Dubline tramvajus tai labai tylus.
Comment