Parašė oranger
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąna jis toks, hmmm, asmeniškas labai negalima vadovautis tik tai kas gražu, ar negražu juk ne dėl grožio tas tramvajus bus (ar nebus) statomas
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąjuk pats žinai
Man jis reikalingas tik dėl grožio. Todėl man jis reikalngas labiau nei tam, kam jis reikalingas nuvažiuoti iš vieno taško į kitą...
Comment
-
Kaip bus su autobusais ir troleibusais, kurie irgi važiuoja į stotį visų pirma Pylimo, Vilniaus, Kalvarijų gatvėmis?
Sakykime 7 troleibusas Pašilaičiai-Stotis, su tramvajumi dubliuotis pradeda prie Pamėnkalnio/Pylimo sankryžos. Dėl to naikinti visą maršrutą? Jis labai intensyvus ir apkrautas. Ar naujas apsisukimo žiedas bus? Gal aplink Pramogų banką apvažiuos ir atgal trauks? Nesąmonė.
Į tokius klausimus nėra jokių konkrečių atsakymų, tik deklaracijos visokios.
O pavyzdžių kaip su 7 troleibuso maršrutu galima dar daug pateikti.
Aiškiausia tik dėl 26 autobuso, jo nebereikės. (nors 26 A iki Visorių veža).
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąJei tau įdomi mano nuomonė, tai aš turiu tik vieną argumentą - tramvajus yra gražu. Ir man mano argumento užtenka...
Comment
-
Parašė Domas Rodyti pranešimąTačiau metro gal dar gražiau ir šauniau būtų, ar ne?
Comment
-
Kaip bus su autobusais ir troleibusais, kurie irgi važiuoja į stotį visų pirma Pylimo, Vilniaus, Kalvarijų gatvėmis?
Sakykime 7 troleibusas Pašilaičiai-Stotis, su tramvajumi dubliuotis pradeda prie Pamėnkalnio/Pylimo sankryžos. Dėl to naikinti visą maršrutą? Jis labai intensyvus ir apkrautas. Ar naujas apsisukimo žiedas bus? Gal aplink Pramogų banką apvažiuos ir atgal trauks? Nesąmonė.
Į tokius klausimus nėra jokių konkrečių atsakymų, tik deklaracijos visokios.
O pavyzdžių kaip su 7 troleibuso maršrutu galima dar daug pateikti.
Aiškiausia tik dėl 26 autobuso, jo nebereikės. (nors 26 A iki Visorių veža).
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąna tai sakot viskas tvarkoj, statom statom, jokios studijos nereikalingos?
Niekas dar nieko nestato ir net dar neprojektuoja
Kam taip panikuoti ?Parašas :)
Comment
-
cia turbut reikia klykti, kad kas tave isgirstu.
Buvo atliktos studijos, jos buvo labai issamios, i visus jusu keliamus klausimus jose buvo atsakyta. studijas renge didziuliai specialistai ir ekspertai. negalvokite, kad niekas iskeltu klausimu nesvarsto ir neanalizuoja, o sprendimus priima is galvos.
O visokie sarlatanai jokiu studiju neskaito, jiems terupi rekti.
Is studijos:
Siūlomas A tramvajaus maršrutas tęsiasi per centrinį miesto viešojo transporto tinklo maršrutą. Todėl mums bus ypatingai svarbu suvokti galimus konfliktus rinkoje tarp veikiančių viešojo transporto rūšių (troleibusų, mikroautobusų ir autobusų) ir siūlomo tramvajaus maršruto bei finansines šių konfliktų pasekmes. Šiuo tikslu pirmiausiai įvertinome kiekvienos transporto rūšies, veikiančios tramvajaus maršrute, apimtis, po to pajamas.
2.2.2 Troleibusų analizė
3 lentelė: Troleibusų maršrutų ir pajamų pradinė analizė
NEGALIU PATEIKTI LENTELES, NES NEPAVYKSTA PRISEGTI KAIP PRIEDO
Remiantis šia lentele, 5 maršrutas labiausiai „kertasi“ su siūlomu tramvajaus maršrutu. Kad tramvajaus projektas būtų sėkmingas, gali reikėti pašalinti šias troleibuso paslaugas arba bent sumažinti šio troleibuso važinėjimo dažnumą. Akivaizdu, kad yra daug galimybių reguliuoti esamą troleibusų sistemą (pavyzdžiui, pakeisti troleibusų važiavimo kryptis, mažinti važinėjimo dažnumą ir t.t.), bet tokie reguliavimai turi būti atliekami atsižvelgiant į didesnį kompleksinį miesto transporto planą, kas nepatenka į mūsų techninės užduoties apimtį ir nebus išsamiai tiriama šioje ataskaitoje.
Taip pat analizuota saveika su autobusais bei mikroautobusaisPaskutinis taisė Andrew; 2007.03.15, 16:04."Laisvė turėti įsitikinimus reiškia, kad žmogus yra laisvas pats formuoti savo įsitikinimus, pasirinkti pasaulėžiūros vertybes, jis ginamas nuo bet kokios prievartos, jo pažiūrų
negalima kontroliuoti."(Konstitucinio Teismo 2000-06-13 nutarimas).
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai tegul aiškiai pristato visuomenei ką jie ten išanalizavo, o ne skrajutes bevertes dalina.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO jį panaikinus neliks tiesioginio susisiekimo nuo stoties iki Žirmūnų galo.
Tai ir dabar nevisi Vilniaus rajonai turi tiesioginį susisiekimą su stotimi ir dėl to nemiršta. Nematau tame jokios problemos, kuo tie Žirmūnai tokie išskirtiniai, kad dėl to negalima būtų panaikinti galimybę jų gyventojams TIESIOGIAI be persėdimo vykti į stotį?Parašas :)
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąŽirmūnai? Pataisykit jei klystu, bet kažkada neseniai skaičiau, jog tai daugiausiai gyventojų turintis Vilniaus mikrorajonas (įdomu, kad ir mažiausias, ar vienas mažiausių plotu).Paskutinis taisė Quack; 2007.03.15, 18:16.
Comment
-
Parašė Svecias Rodyti pranešimąTada bus netiesioginis, su persėdimu
Tai ir dabar nevisi Vilniaus rajonai turi tiesioginį susisiekimą su stotimi ir dėl to nemiršta. Nematau tame jokios problemos, kuo tie Žirmūnai tokie išskirtiniai, kad dėl to negalima būtų panaikinti galimybę jų gyventojams TIESIOGIAI be persėdimo vykti į stotį?
Fabijoniškių tiesioginis susisiekimas su stotimi-53 autobusas (didelė dalis trasos dubliuojasi). Gal ir galima nukreipti per pedagoginio tiltą, bet kas darysis kur nors prie Tauro kalno ar Šopeno gatvėje? Ten dabar jau nelabai gerai, švelniai tariant.
Pirma gal Kreivąjį (Kernavės) tiltą pastato, ir bent jau lengvųjų automomilių eismą dalinai nuo Žaliojo tilto nugriebia taip.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPirma gal Kreivąjį (Kernavės) tiltą pastato, ir bent jau lengvųjų automomilių eismą dalinai nuo Žaliojo tilto nugriebia taip.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Na, labai daug čia prirašėt, neskaitysiu, nujaučiu turinį Vis gi, kaip bebūtų, jūsų reakcija į daktaro pranešimus (bent kai kuriuos) man tikrai neatrodo normali. Net gi, sakant, kad reikia studijos yra prieštaraujama ar mėginama ironizuot
Na, pripažinkim faktą, studija ar tikslus paaiškinimas tam tikroms projekto dalims tikrai reikalingi ir to nėra. Tad gal nevertėtų kritikuoti žmonių už tai, kad jie kelia logiškus klausimus
Comment
-
Neskaitai kitų pranešimų, bet iš karto į juos atsakinėji? Labai įdomus metodas. Nepastebėjau, kad kas sakytų jog nereikia studijų, tad pirmiau turbūt reiktų skaityti, o paskui tik atsakyti. Kitas dalykas yra tas, kad studija jau yra parengta - pasiskaitykit bent jau Vilniaus savivaldybės puslapį. Tačiau dar reiktų nešališko (ne systros ar rentinio) įvertinimo ir ne kažkokios vienos transporto priemonės, o kelių variantų.
Comment
Comment