žodžiu situacija tokia - norim tramvajaus bet kokia kaina, nesvarbu ar bus naudingas, koks bus poveikis transportui - svarbu norėt ir bus...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąžodžiu situacija tokia - norim tramvajaus bet kokia kaina, nesvarbu ar bus naudingas, koks bus poveikis transportui - svarbu norėt ir bus...
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąžodžiu situacija tokia - norim tramvajaus bet kokia kaina, nesvarbu ar bus naudingas, koks bus poveikis transportui - svarbu norėt ir bus...
Poveikis kokiam transportui?
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąDr. Gražvydas Kirvaitis
labai rimti argumentai, laukiam tramvajaus šalininkų atsakomosios atakos
Jau ne pirmą kartą šis asmuo rašinėja vaikiškus straipsnius (ypač aktyviai pasireiškė prieš rinkimus). Juokingiausia, kad po straipsnių būtinai prieš pavardę akcentuoja doc. dr. ir pan., taip bandydami sudaryti kažkokį rimtą įvaizdį. Tačiau perskaičius ir įvertinus tokį straipsnį kyla labai daug abejonių, kad kažkoks doc. dr., kuris kažką nusimano apie transporto infrastruktūrą galėtų taip rašinėti. Tad man kilo mintis paieškoti kokios srities mes čia doc. dr. turime.
Kirvaitis Gražvydas, literatūros tyrinėtojas, vertėjas, pedagogas, Dr. (humanitarinių mokslų 1978), doc. (1984).
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąNenustebau, kai tu tai įvertinai kaip "rimti argumentai". Kai išmoksiu tiesiog vadovautis elementaria logika, gal ir aš taip vertinsiu.
Jau ne pirmą kartą šis asmuo rašinėja vaikiškus straipsnius (ypač aktyviai pasireiškė prieš rinkimus). Juokingiausia, kad po straipsnių būtinai prieš pavardę akcentuoja doc. dr. ir pan., taip bandydami sudaryti kažkokį rimtą įvaizdį. Tačiau perskaičius ir įvertinus tokį straipsnį kyla labai daug abejonių, kad kažkoks doc. dr., kuris kažką nusimano apie transporto infrastruktūrą galėtų taip rašinėti. Tad man kilo mintis paieškoti kokios srities mes čia doc. dr. turime.
Tikiu, kad eilėraštį apie tramvajų jis neblogą galėtų sukurpti.
Comment
-
įdomu kiek tikrų infrastruktūros specų yra šitam forume visų mūsų žinios yra tikrai apylygės ir visi garsiai rėkiam, kad esam daug maž teisūs, todėl ir kritikiuoti žmogų, kuris yra jau tikrai daug pasiekęs moksle ir gyvenime ir mums dar toli iki to, yra juokinga. jo ir kitų forumiečių nuomonės yra mažų mažiausiai lygios šiuo klausimu, todėl jam prikaišiot apie kažkokius eilėraščius tas pats, kas prikaišiot man, kad aš nusimatau tik medicinoj, ar forumo kūrėjai tik IT srityje
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąįdomu kiek tikrų infrastruktūros specų yra šitam forume visų mūsų žinios yra tikrai apylygės ir visi garsiai rėkiam, kad esam daug maž teisūs, todėl ir kritikiuoti žmogų, kuris yra jau tikrai daug pasiekęs moksle ir gyvenime ir mums dar toli iki to, yra juokinga. jo ir kitų forumiečių nuomonės yra mažų mažiausiai lygios šiuo klausimu, todėl jam prikaišiot apie kažkokius eilėraščius tas pats, kas prikaišiot man, kad aš nusimatau tik medicinoj, ar forumo kūrėjai tik IT srityjePaskutinis taisė Quack; 2007.03.14, 20:17.
Comment
-
Niekas niekam neprikaišioja. Visi turi teisę reikšti savo nuomonę. Dėl to doc. dr. tai kaikam perskaičius tokios srities straipsnį atrodo, kad ir doc. dr. parašęs jį yra gavęs tuos doc. dr. laipsnius būtent kažkuo susijusiose srityse. Dėl to ir pateikiau informaciją apie gerbiamą Kirvaitį. Nors skaitant straipsnį manau ir pačiam nesunku įvertinti ar ten pateikiami "labai rimti arumentai" ar nelabai.
Comment
-
Labai jau jūs griežtai sureagavot, gal tikrai argumentų ten buvo "įgeliančių"
Manau, kad tramvajaus projekto iniciatoriai turėtų pakomentuoti tokius argumentus ir įrodyti (arba ne) jų neteisingumą Juk tam, kad suprastum kai kuriuos dalykus nebūtina būti tranporsto ekspertu, kartais pakanka tiesiog remtis logika ir žinoti esamą situaciją Pavyzdžiui, reikėtų, kad būtų tiksliai atsakyta dėl Kalvarijų ir Pylimo gatvių situacijos. Taip pat būtų tikrai protinga surengti apklausą miesto mastu apie vairuotojų pasiryžimą persėsti iš automobilių į tramvajų, o ne remtis savo spėjimais (Jei tokios dar nebuvo. Jei buvo, būtų smalsu pamatyti rezultatus). Reikėtų ištirti kiek būtų galima pasiekti tokį patį pinigų kiekį investavus į infrastruktūros gerinimą ir transporto reformas ir palyginti su analogiškais pasiekimais įgyvendinant tramvajaus projektą
Niekada nebuvau tramvajaus projekto priešininkas, kaip tik, šį projektą palaikiau, tačiau man kyla nemažai klausimų. Ir ne tik man. Manau, kad yra labai normalu ir netgi sveikintina, jei kažkas ieško į juos atsakymų kol dar nėra vėlu Atsimenu, panašiais klausimais domėjausi www.zuokas.lt puslapyje, tačiau mano klausimai buvo ignoruojami, manau reikia kalbėtis su visuomene ir kalbėtis atviraiPaskutinis taisė Aš; 2007.03.14, 20:50.
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąLabai jau jūs griežtai sureagavot, gal tikrai argumentų ten buvo "įgeliančių"
Mano nuomone kuo labiau izoliuoti nuo kitų transporto rūšių tramvajus arba autotramvajus yra geriausia "įkandama" išeitis.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąAsmenškai nematau reikalo 100-tąjį kartą šioje temoje kartoti kuo skiriasi tramvajus nuo troleibuso ar daugybę panašių dalykų. Viskas jau buvo daugybę kartų išdiskutuota ir daugybę kartų pakartota.
Kartoju, neesu šio projekto priešininkas. Jei jūs žinot tai, ko aš nežinau, pasidalinkit. O jei ne, tuomet kodėl gi nediskutuoti apie taiPaskutinis taisė Aš; 2007.03.14, 21:17.
Comment
-
Nesuprantu apie kokias tu čia apklausas kalbi? Apie Dr. Gražvydo Kirvaičio 50-ties pažįstamų automobilių savininkų aplausą ar kažkokią kitą? Aš apie tokias apklausas išvis nekokios nuomonės. Dėl gatvės - ką aš žinau, tai tiek, kad mačiau jos maketą, kuris beje, įdėtas šioje temoje. Dėl visko kitko - skaityk temą nuo pradžių (visos skaityti nereikia, nes po kelių puslapių pamatysi, kad istorija nuobodžiai kartojasi).
Comment
-
Parašė sanomiz Rodyti pranešimąO gal tiesiog netraukę per dantį straipsnio autoriaus ar daktaro pakomentuotumėte straipsnio keliamas idėjas? Ar čia vienintelė gynyba - personalinis puolimas?
Comment
-
Parašė sanomiz Rodyti pranešimąO gal tiesiog netraukę per dantį straipsnio autoriaus ar daktaro pakomentuotumėte straipsnio keliamas idėjas? Ar čia vienintelė gynyba - personalinis puolimas?
Jei koks nors dantu technikas muzikos forume parasytu, kad zeme yra kvadratine ar irgi reiktu visiems labai rimtai ta komentuot?
Viskas jau simtakart issakyta sioj temoj, pereik darkart per visus puslapius
Apie visokias Kalvariju gatves ir pan. labai daug klausimu kele, net nepaskaite po nosim pakistu atsakymu, visokie tipai atsirade forume tik pries rinkimus ir staigiai isnyke po ju. Kam vel is naujo kartot ta pati?
O tokie kliedesiai, kad verciau atiduot tarmvajaus pinigus mokykloms, Afrikos vaikam ar dar kazkur isvis demesio neverti
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąNesuprantu apie kokias tu čia apklausas kalbi?
Apie Dr. Gražvydo Kirvaičio 50-ties pažįstamų automobilių savininkų aplausą ar kažkokią kitą? Aš apie tokias apklausas išvis nekokios nuomonės.
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąO gal tame ir slypi problema?
Aš kalbėjau ne apie šią, o apie apklausą miesto mastu. Manau ji tikrai būtų naudinga priimant tam tikrus sprendimus
Parašė EddAš apie tokias apklausas išvis nekokios nuomonės.
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąNa, mano nuomone, tokia apklausa būtų naudingesnė, nė vieno žmogaus pasakymas "persės" Tarkim, kaip studija apie analogiškos pinigų sumos panaudojimo susisiekimui kitais būdais gerinti galimą naudą ir galimybes lyginant su tramvajumi?
Comment
Comment