/\ žodžiu tiesiai šviesiai - paprastam ne vilniečiui tas tramvajus bus 0 sveikų tačiau jeigu jį statys ne už visos lietuvos mokesčių mokėtojų pinigus, tai tada tegu nors ir 5 tramvajus daro jeigu tramvajus TARKIM nepasiteisintų, nenorėčiau, kad į jį sukišti mano pinigai nueitų vėjais. tik tiek
>..o gal netgi ir atsipirkti galetu?
bileto kaina ~ 10 Lt, aptvertos stoteles, patekimas i jas tik per turniketus... bet ar daug bus norinciu uz tokia kaina vaziuot..?
Štai kaip atrodo viena iš alternatyvų tramvajui - bebėgis autotramvajus. Kiek žinau, tokie ar panašūs važinėja Vokietijoje, Olandijoje. Kiek teko skaityt, autotramvajaus idėją palaiko LSDP.
>..kaip atrodo viena iš alternatyvų tramvajui - bebėgis autotramvajus...
nemanau kad tokiam transportui ES skirs pinigus, nes jis yra neekologiskas, be to naudoja bendra, skirta autotransportui kelia.
>..Autotramvajus gali kelis kartus daugiau keleivių prevežti...
Kokiu budu? Ar yra skirtumas kokios talpos transporto priemone, jei jinai sekmingai stoves kamstyje...? ...su visais kitais auto...
sleader, atkreipčiau Jūsų dėmesį į tai, kad prie tramvajaus A linijos (Santariškės - Stotis) ir planuojamos stovėjimo aikštelės tam, kad žmonės, važiuodami iš A į C galėtų persėsti tame taške B. Kitaip tramvajus tevežios niekingą srautą (viso Vilniaus mastu) iš Santariškių į darbą ir atgal.
Tai kaip čia, į metro taške B niekas nepersėdinėtų, o į šaunujį tramvajų - visi?
P.S. viešajam transportui ne nuodėmė būt nuostolingam. Yra manančių, kad miesto troleibusai / autobusai pelningi?
O kiek tavo manymu parkavimo vietu galima irengti prie Operos teatro, jei tramvajumi per valanda galima pervezti iki 10000 zmonius? Ir koks avinas vaziuos iki Operos savo masiniuku, kad paskui tramu pasivazinetu iki Santariskiu/
O kiek tavo manymu parkavimo vietu galima irengti prie Operos teatro, jei tramvajumi per valanda galima pervezti iki 10000 zmonius? Ir koks avinas vaziuos iki Operos savo masiniuku, kad paskui tramu pasivazinetu iki Santariskiu/
Nelabai supratau, ką tuo nori pasakyt, kuo čia tas Operos teatras dėtas. Dar anksčiau šitoj temoj buvo kalbama apie planuojamas parkavimo vietas tramvajaus A linijai. Jos turėtų būti: ties Santariškėm, ties Baltupiais, ties kuro aparatūra, bei ties stotimi, ir mano supratimu, skirtos žmonėm, atvažiuojantiem pvz. iš Fabijoniškių, kad ten paliktų mašinas ir įsėstų į tramvajų. Kad jos išdėstytos būtent ten, galima rasti http://www.tramvajus.lt/projektas.html . Ar žmonėm bus patogu ten persėdinėt - labai abejoju. Ir anuo postu norėjau pabrėžti, kad jei niekas nenorės taip persėdinėt į metro (kaip kažkas minėjo), tai kodėl turėtų į tramvajų.
Pastaruoju metu tapau alergiškas žodžiui "modernus". Deja.
Mano supratimu yra tik trys kriterijai viešąjam transportui: patogumas, patikimumas ir reali kaina. Ir "Systros" peršamas variantui iš dalies tinka tik pirmasis kriterijus.
Nedetalizuodami likusį transportą padalinkime į dvi grupes: tas, kurių smirdintis vamzdis styro apačioje ir tas, kurių smirdintis vamzdis stovi Gariūnuose, Elektrėnuose ar Ignalinoje.
Nėra nė menkiausios abejonės, kad priimtinesnis yra nutolusio vamzdžio variantas. Būtent apie tai aš toliau pasamprotausiu, tačiau dėl patikimumo neatsisakysiu ir smirdintį vamzdį su savimi besivežiojančių transporto priemonių - vien todėl, kad UPS'ų miestams dar kol kas negamina
Nors Simferopolis - Jalta mums įprastos vielabraukės"Škodos" bendro naudojimo kelyje lėkė ~ 80 km/h bėginis transportas butų perspektyvus pvz maršrute Avižieniai ( Riešė ) - Laisvės prospektas - Stotis ( Iš Naujininkų pusės) su kokiais 5 - 6 sustojimais pagrindinių transporto arterijų susikirtimuose ir Pilaitė - Konstitucijos pr( negiliai po žeme ) - Žirmūnai - Saulėtekis ( Neries krantine) su perspektyva iki Dvarčionių ar Kairėnų. Tiesiai arčiau, aplink greičiau ... taip sakant. Juolab kad panašia linkme ( Dėl bėgių iš Pilaitės) galvojo ir komisiniais nesuinteresuoti brandaus socializmo laikų Vilniaus miesto planuotojai.
Anot anekdoto apie viešnamį "lovas perstumdyti neužtenka, reikia ir paneles pakeisti" , panelės sėkmingai keičiamos - "Soliariai", "Volvo". Bet būsimas viešnamio griovimas ir perstatymas MIS "Systra" A linijos pasirodymui pagal www.tramvajus.lt pateiktus duomenis nenoromis primena kitą anekdotą - " apsvarstę jūsų pasūlymą mes vieningai nusprendėme įsigyti jūsų rūkomos žolės".
Nes vienintelis siūlomo varianto privalumas - estetinis, dėl galimybės "pamaitinti" traukinuką per grindinyje nutiestą 3 bėgį, kuris patapo nereikšmingu nusprendus tramvajumi NE DUBLIUOTI Vilniaus g-ve O PAKEISTI visą autobusų ir troleibusų maršrutų govėdą bent jau Jogailos ir Pylimo gatvėje. Ieškant priekabių dėl techninės pusės, neteko girdėti, kad panaši sistema buvo išbandyta artimesnėmis Lietuvai, nei Bordo, klimatinėmis sąlygomis. Nes tramvajus naudoja ( kas kad paduodami tik po vagonais) 600V , o šlapia pasūdyta pliurzė praleidžia el. srovę tikrai geriau, nei "Mythbuster"ių šlapimas.( Norintiems kažką praneįti apie specialias gatvių valymo mašinas aš taktiškai priminsiu apie traktoriuką baltos gumos ratais Katedros aikštei valyti).
Bent jau dabartinių "Vilniaus tramvajų" planų atžvilgiu nusiteikęs labai skeptiškai. Dar iki galo neišbandytos ir neišsemtos galimybės modernesnių už XIX a. technikos stebuklą priemonių, plačiai naudojamos margame sviete - viešajam transportui skirtos atskiros gatvių juostos, viešojo transporto judėjimui optimizuotas šviesoforų valdymas. 100 nuošimčių patikimumo negarantuoja jokie paskaičiavimai, o iš visų minėtų variantų būtent nutiestus bėgius bus sunkiausia "modernizuoti" reikalui esant.
Pabaigsiu irgi anekdotu: " Nusprendė kartą amerikietis, vokietis ir sovietikas katę garstyčiomis pamaitinti.
Vokietis supančiojo katę ir šeria šaukšteliu.
- Tai prievarta!- nesutinka likusieji.
Amerikietis farširuoja garstyčiomis žuvį.
- Tai apgaulė!- nesutinka vokietis su sovietiku.
Sovietikas tepa garstyčiomis katei pauodegį, tyrimo objektas kniaukdamas laižo antrą galą.
- Mokinkitės. Savanoriškai ir su daina!"
Visiškai nenoriu tramo pamilti tokiu būdu.
Iki. Ir ryt nepamirškite užsukti į rinkimų apylinkes.
Comment