Autobusai gali pavežti tiek pat žmonių kiek ir tramvajus? Ar lengvai telpa į autobusus/troleibusus piko metu žmonės ir ar atsiras vietos dar didesniems žmonių kiekiams? Tramvajus tiek pat teršia aplinką kiek ir autobusas? Atsakymai į visus šiuos klausimus manau aiškūs. Tai paprasčiausi argumentai tramvajaus naudai. Laukiu kažkokio pagrįstumo teiginiams tokiems kaip: "nereikia tramvajaus, užteks autobusų/troleibusų", bet niekaip nesulaukiu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąAutobusai gali pavežti tiek pat žmonių kiek ir tramvajus? Ar lengvai telpa į autobusus/troleibusus piko metu žmonės ir ar atsiras vietos dar didesniems žmonių kiekiams? Tramvajus tiek pat teršia aplinką kiek ir autobusas? Atsakymai į visus šiuos klausimus manau aiškūs. Tai paprasčiausi argumentai tramvajaus naudai. Laukiu kažkokio pagrįstumo teiginiams tokiems kaip: "nereikia tramvajaus, užteks autobusų/troleibusų", bet niekaip nesulaukiu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAha, tikrai įdomu dėl ko Londonas pasirinko variantą, kuris labiau teršia aplinką?
Comment
-
Na galima gincytis kiek tersiama aplinka gaminant elekta(ypac kai nebus IAE) ir pan, bet man atrodo sioje situacijoje truksta pilnos studijos, kuria turetu atlikti specialistai, ir tai turetu buti kompleksiskas tyrimas ( kaip pasikeis zmoniu srautai,turetu buti patogus privezamieji marsturai,) it panasiai, nes tramvajus suskuria nemazai nepatogumu ir problemu. As suprantu, kad dabar visi mato tik keleta faktu: visi gincijasi del pinigu- ar verta ar ne, ir ai, ai kokia milziniska suma, kiti sako, kad nebus vietos masinoms ir uzkims gretutines gatves. bet as nematau paprastu skaiciu, kuriuos savivaldybe turetu pateikti lyginamuosiu skaicius..pvz..Jungtineje karalysteje diskutuojama koki transporto rusi pletoti tarpmiestiniame susisiekime,uzsakomos studijos, tyrimai kurie konkreciai pasako, kad vienam zmogui is Londono i tam tikra miesta su traukiniu iseina tiek ir tiek bendro CO2 kiekio vieno zmogaus pervezimui,savikaina tokia ir tokia,bendras kelio laikas zmogui tiek ir tiek, prieziura tiek ir tiek ir t.t. taigi sakiciai kuriuos turint galima diskutuoti kas geriau-daugiau tersia bet greiciau nuvyksti, ar pan. Taigi reiktu Vilniuje tureti kazka panasau, ir nesiremti tokiais teiginiais, kad"..o as maciau... nemanau...turbut turetu sumazinti", taigi gyvenam civilizuotoj salyje kur manau neturetu buti problemos specialistam paskaiciuoti..
Comment
-
beja del Tramvaju Londone, tai nesenai vel buvo iskiles klausimas savivaldybeje ar apsimoka laikyti Tramvajus, beja idomumo delei del prailgintu Citaro autiku..tai Londonas galvoja juos "nuimti" is marsrutu, nes jie pasirodo nemazai prisideda prie srauto letinimo, buvo sulaukta nemazai skundu,kad jie blogai manevruoja palyginus su mazais autikais, neretai blokuoja kita juosa ar sankryzas jei nespeja uzbaigti manevro..
Comment
-
Pasakysiu kodėl man ši įdėja pradeda nebepatikti:
1. Pylimo, Jogailos, Vilniaus gatvės liks tik tramvajui, tai reiškia, kad su asmeniniu transportu susisiekimas su senamieščiu pablogs.
2. Labai kvaila trasa. Tramavajus butų reikalingesnis miegamųjų rajonų gyventojams, kurie autobusais važinėja dažniau į miesto centrą ir spūstyse užtrunka gan ilgai. Tas pasakymas, kad Baltupiai labai savrbus mikrorajonas juokingai skamba o toliau jau tos Santariškės.
3. Už tą sumą (vien pačios linijos, dar pridėkim tramvajų kainas) galima įrengti naujų troleibusų linijų, atsisakyti "Škodų" ir dar dadėjus nupirkti nemažai modernių troleibusų ir nedaryti eismo perversmo senamiestyje, bei kituose tarsos dalyse..
4. O bendrai tai priešrinkiminė reklaminė kampanija, tik kitokio plano. Na, kaip ir visada reikia pasvaičiotKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąPasakysiu kodėl man ši įdėja pradeda nebepatikti:
Parašė SPX Rodyti pranešimą1. Pylimo, Jogailos, Vilniaus gatvės liks tik tramvajui, tai reiškia, kad su asmeniniu transportu susisiekimas su senamieščiu pablogs.:
Parašė SPX Rodyti pranešimą2. Labai kvaila trasa. Tramavajus butų reikalingesnis miegamųjų rajonų gyventojams, kurie autobusais važinėja dažniau į miesto centrą ir spūstyse užtrunka gan ilgai. Tas pasakymas, kad Baltupiai labai savrbus mikrorajonas juokingai skamba o toliau jau tos Santariškės.
Parašė SPX Rodyti pranešimą3. Už tą sumą (vien pačios linijos, dar pridėkim tramvajų kainas) galima įrengti naujų troleibusų linijų, atsisakyti "Škodų" ir dar dadėjus nupirkti nemažai modernių troleibusų ir nedaryti eismo perversmo senamiestyje, bei kituose tarsos dalyse..
Parašė SPX Rodyti pranešimą4. O bendrai tai priešrinkiminė reklaminė kampanija, tik kitokio plano. Na, kaip ir visada reikia pasvaičiotMano galerijos:
Flickr'e
Comment
-
Kažkas keisto su lietuvių galvom. Būtų okupantai nutiesę tą tramvajų, tai naudotumėm, vargo nematytumėm ir sakytume, kad visi kiti miestai yra kaimai, kadangi tramvajaus neturi. O dabar tai koks projektas bevyktų, tuojau atsiranda nepatenkintų, ypač tas išryškėjo dėl Šiaurinės gatvės (kuri leis daugybei žmonių kad ir iš tų pačių Fabijoniškių be vargo pasiekti tramvajaus trasą), taip pat kažkas verkė, kad Senamiesčio pietinis aplinkelis atima kokį tai prišiūkšlintą stadioną, net atsimenu nuomonių spaudoje, kad nereikia tiesti kelio pro Lazdynus ir Gariūnus (tipo, ten jau seniai nebe apvažiavimas, todėl neteko prasmės).
Comment
-
Panagrinėkim Pylimo gatvę.
Dabar viena kryptimi gali važiuoti tik troleibusai, tad toje juostoje niekas nepasikeis, vietoj truliko bus tramvajus. Tramvajui manau reikės siauresnės juostos nei dabar reikia trulikams, autikams, mikrushkėms.
Tad gal likusios 2 juostos į kitą pusę praplatės tiek, kad ten tilps kita tramvajaus linija + 2 juostos automobiliams? Tuo labiau, kad ten nevažinės trulikai ir automobilių juostos galės būt siauresnės.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąPanagrinėkim Pylimo gatvę.
Dabar viena kryptimi gali važiuoti tik troleibusai, tad toje juostoje niekas nepasikeis, vietoj truliko bus tramvajus. Tramvajui manau reikės siauresnės juostos nei dabar reikia trulikams, autikams, mikrushkėms.
Tad gal likusios 2 juostos į kitą pusę praplatės tiek, kad ten tilps kita tramvajaus linija + 2 juostos automobiliams? Tuo labiau, kad ten nevažinės trulikai ir automobilių juostos galės būt siauresnės.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąPasakysiu kodėl man ši įdėja pradeda nebepatikti:
1. Pylimo, Jogailos, Vilniaus gatvės liks tik tramvajui, tai reiškia, kad su asmeniniu transportu susisiekimas su senamieščiu pablogs.
2. Labai kvaila trasa. Tramavajus butų reikalingesnis miegamųjų rajonų gyventojams, kurie autobusais važinėja dažniau į miesto centrą ir spūstyse užtrunka gan ilgai. Tas pasakymas, kad Baltupiai labai savrbus mikrorajonas juokingai skamba o toliau jau tos Santariškės.
3. Už tą sumą (vien pačios linijos, dar pridėkim tramvajų kainas) galima įrengti naujų troleibusų linijų, atsisakyti "Škodų" ir dar dadėjus nupirkti nemažai modernių troleibusų ir nedaryti eismo perversmo senamiestyje, bei kituose tarsos dalyse..
4. O bendrai tai priešrinkiminė reklaminė kampanija, tik kitokio plano. Na, kaip ir visada reikia pasvaičiot
Dabar ne brežnevinė santvarka, kad vienas pasakė ir visi ploja.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąTies kiaušiniu Pylimo gatvė susiaurėja, tad automobiliai bus priversti gal 20 metrų važiuoti tramvajaus bėgiais.
Stabdymo kelias - apie 400m
Kišt po žeme tą tramvajų reikia.
Comment
-
Parašė erinija Rodyti pranešimą(Bet tai man nekliudo pasidėti "krūtą" parašą po savo pranešimais...)music on my mind.
FC Žaibai
Comment
-
Vis tiek kai kurių dalykų kaip nesuprantu, taip nesuprantu.
Kaip gali tramvajus iš esmės sumažinti kamščius, jei jis važinės tik viena linija, į vieną tirštai apgyvendintą miegamąjį rajoną? Na, sakykim, tegu ir didelė dalis Santariškių gyventoju juo važinėtų (įdomu, kiek kainuos vienkartinis bilietas. Jei mažai, įdomu per kiek laiko atsipirktų). Atrodo, tarsi kamščius sukeltų tik šio rajono gyventojai. Kitų rajonų gyventojams jis bus praktiškai bevertis, dargi užkemšantis siaurų Pylimo, Kalvarijų gatvių juostas.
Gal tikimasi, kad kaip užsieny, gyventojai atvažiuos mašinom iki tramvajaus, o tada jau lips į jį. Turėtų būt įrengtos nemažos stovėjimo aikštelės Ir įdomu, kokio ilgio susidarytų kamščiai rytais link Ozo/Kalvarijų/Kareivių sankryžos. Dargi, ar taip jau labai susitaupytų laiko ir pinigų važiuojant kažkur į šoną, link aikštelės, ten ieškant vietos pastatyti mašinai, po to einant per didelį atvirą lauką link stotelės. Šaltą žiemą, žiūrėk, ir vėjas gerai pertrauktų O gal tikimasi, kad visi važiuos autobusais link ten, o jau tada persės į tramvajų? Jei bus bendras bilietas, kodėl ne. Tačiau į autobusus žmonių daugiau nesulips, nes piko metu jau ir dabar sunkiai telpa. Mašinų srautas susiaurintoj Kalvarijų gatvėj būtų išvis nenusakomo ilgio
Comment
-
Akivaizdu, kad reikia transporto priemonės, kuri sugebėtų pervežti daugiau žmonių nei esami troleibusai ar autobusai. Kokios gali būti tos transporto priemonės? Tramvajus, metro, vienabėgis, tramvajus su guminiais ratukais ir pan. Metro mums per brangus, tai akivaizdu. Kas lieka? Ar daug reikia studijų, kad atsakytumėt į šį klausimą? Nebent jūs dar neatmetat ir tokios nesamonės kaip visų pinigų investavimo į kelių platinimą ir tiesimą. Beje, vargu ar tokiu atveju ES čia daug padės.
Tramvajus bus efektyvus, tik klausimas kiek. Aišku, kad tramvajaus efektyvumas priklausys nuo to kaip jis bus įdiegtas.
Mistiniai parkingai? Kodėl jie mistiniai? Nes nesugebam surasti jų išdėstymo planelio?
Sula asmeniškai nenaudos tramvajaus? Čia tai tikrai blogai. Svarbiausia, kad juo naudosis didžiausi žmonių srautai, kurie ateina iš miegamųjų Vilniaus rajonų.
Comment
-
Parašė furtivete Rodyti pranešimąVis tiek kai kurių dalykų kaip nesuprantu, taip nesuprantu.
Kaip gali tramvajus iš esmės sumažinti kamščius, jei jis važinės tik viena linija, į vieną tirštai apgyvendintą miegamąjį rajoną?
Comment
-
Viskas bus suskaičiuota investuotojo. Net ir bilieto kaina bus tokia, kad visi pirktų, nes jei padarysi per brangų, niekas nevažiuos, tai neatsipirks projektas. Nebent projektas bus pilnai finansuojamas ES, tada atsipirkimas nelabai svarbu (tuo geriau, ne bus pigesni bilietai), kadangi ES žiūri daugiau į infrastruktūros pagerinimą, negu į komercinį projekto atsipirkimą.
Comment
Comment