Na Šanchajuje MagLev'ą būtent Vokiečiai ir statė (Siemensas lygtai). O Vokietijoj irgi kaip suprantu jau planuojama, bet kol kas tikrai nėra. O šiaip gali aplankyt http://www.transrapid.de/en/index.html
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Whose HomepageI hope you all don't mind that I voted "Yes."
Na o del Maglev'u, kiek man teko skaityt, tai ju ateitis yra labai ir labai miglota. Visu pirma Maglev yra jau gan sena technologija, kuri per daugiau nei puse amziaus nesugebejo prasiskinti sau rinkos, kai tuo tarpu pvz. Prancuzu TGV vis placiau planuojama statyti ivairiose salyse (viena is ju - JAV, bent jau Floridos valstijoj tai tikrai).
Pafrindines Maglev nesekmes priezastys yra nereali statymo kaina, nereali eksploatacijos kaina bei technologijos techninis nepatikimumas. Taip, kinieciai state Maglev noredami pasipuikuoti, bet dabar jau turbut gailisi. Su ta ju linija ten yra labai daug techniniu problemu, o visokie remontai ir upgradai jiems kainuoja koshmarishkai daug, neskaitant jau "normalaus" naudojimo kainos...
Tad as manau, kad Maglev ateitis labai abejotina, o ypac Europoje, kur yra tokios puikios ir dar vis gerinamos technologijos(ir labai daug kur jau igivendintos) kaip TGV, ICE ir t.t.
Beje, Maglev traukinio greicio rekordas yra 560km/h, o TGV rekordas yra 515km/h.
Bet tie visi greitieji traukiniai is esmes(bent jau iki siol) paprastai nevaziuoja didesniu nei 350km/h del eksploatacijos kainos, kuri labai staigiai kyla perzengus sia greicio riba...
Comment
-
Parašė PornStarParašė Whose HomepageI hope you all don't mind that I voted "Yes."
I'm a great fan of public transportation--the more the better--and also of good planning (= the next grocery store should be easily reachable in a short walk).Originally Posted by
Comment
-
@WH:
En bref, c'est une discussion sur la future de tramway de Vilnius, où, pour être plus précis, sur son projet et quel autre moyen de transport pourrait fonctionner dans la capitale lituanienne(au lieu de tramway).
Mais tramvajus, TGV et Maglev - alors c'est déja pas mal de comprendre tout ça.
Dans tout cas je suis un fan de transport en commun aussi, car je n'ai pas de voiture! D (je crois que ą Paris on n'en a pas besoin)
Comment
-
Merci, PS! I sort of figured that much. Combining public transport and cars on the same road system is difficult, and adding new tracks in a built-up city like Vilnius is likewise challenging; the tunnel option is prohibitively expensive, takes a lot of time and wrecks large surface areas while the works go on & even afterwards.
Does Vilnius have an existing tram system? Or only buses?Originally Posted by
Comment
-
Parašė MeierVilnius has buses and well developed network of trolleybuses, so in my opinion there is no need for aditional public transport though I'd really like Train a Grande Vitesse linking Vilnius and Kaunas
O patikek manim troleibusai buna prigrusti piko valandom ir nevisi sugeba i juos ilipti, nes paprasciausiai netelpa. Beje buna gana daznai, kad troleibusas atvaziuoja 10-20-30 min veluodamas (o paskui ji atvaziuoja dar ~6 tokie patys troleibusai ). Nekalbu jau apie tokius dalykus kaip "vielabraukiu" nukritima ir viso eismo stabdyma bei greiti (max 50 km/h vaziuojant nuo kalno ).
Taip pat tiesiant tramvajaus linijas kai kur bus atnaujinama kelio danga bei saligatviai. Taip kad cia gana didele nauda. Nors kaip as sakiau as linkes pritarti tramvajui tik tuo atveju jei bus saziningai istirta, kad tikrai butent jis reikalingas Vilniui ir jeigu jis nebus tiesiamas per senamiesti.
As atsakineju i kiekviena skeptiku pasisakyma, nes tikiuosi is ju sulaukti kazkokiu rimtu argumentu pries. Deja iki siol visi argumentai: tai kainuos daug arba mes turime troleibusus bei autobusus, kurie gai sutalpinti per puse maziau (ar dar maziau) zmoniu nei tramvajus ir turi daugybe kitu minusu.
Comment
-
Parašė EddParašė MeierVilnius has buses and well developed network of trolleybuses, so in my opinion there is no need for aditional public transport though I'd really like Train a Grande Vitesse linking Vilnius and Kaunas
O patikek manim troleibusai buna prigrusti piko valandom ir nevisi sugeba i juos ilipti, nes paprasciausiai netelpa. Beje buna gana daznai, kad troleibusas atvaziuoja 10-20-30 min veluodamas (o paskui ji atvaziuoja dar ~6 tokie patys troleibusai ). Nekalbu jau apie tokius dalykus kaip "vielabraukiu" nukritima ir viso eismo stabdyma bei greiti (max 50 km/h vaziuojant nuo kalno ).
Taip pat tiesiant tramvajaus linijas kai kur bus atnaujinama kelio danga bei saligatviai. Taip kad cia gana didele nauda. Nors kaip as sakiau as linkes pritarti tramvajui tik tuo atveju jei bus saziningai istirta, kad tikrai butent jis reikalingas Vilniui ir jeigu jis nebus tiesiamas per senamiesti.
As atsakineju i kiekviena skeptiku pasisakyma, nes tikiuosi is ju sulaukti kazkokiu rimtu argumentu pries. Deja iki siol visi argumentai: tai kainuos daug arba mes turime troleibusus bei autobusus, kurie gai sutalpinti per puse maziau (ar dar maziau) zmoniu nei tramvajus ir turi daugybe kitu minusu.
Nu tarkim paskaičiuoja, kad visgi čia būtų labai krūta ir pastato tramvajų. Kaina 2-3 litai už vieną pravažiavimą. Viena vertus tokia kaina atbaidytų bobutes, kurios sudaro nemažą viešojo transporto naudotojų dalį. Kita vertus nelabai suprantu, kuom tokiu atveju neužtenka tų pačių mikruškių. Na galbūt tramvajus ir turi vieną kitą privalumą, bet tie privalumai negali kainuoti tiek, kiek kainuotų nauja infrastruktūra jam.
Dėl kelių. Labai gerai, tegul už tramvajams skirtus pinigus pastato vakarinį aplinkkelį, sutvarko Geležinio vilko ir Ukmergės gatvių sankryžą (3 lygių sankryža čia būtų labai reasonable). Nieks manęs neitikins, kad pinigų yra ir tam ir tam
Toliau. Jei jau labai reik tų traukinukų, na tai lai stato/rekonstruoja geležinkelio liniją Vilnius - Kaunas - Klaipėda (?), naudos bus daugiau.
Together we can change the world!
Comment
-
Parašė MeierVilnius has buses and well developed network of trolleybuses, so in my opinion there is no need for aditional public transport though I'd really like Train a Grande Vitesse linking Vilnius and Kaunas
Now as to that TGV Vilnius - Kaunas: B-) On the other hand, I am thinking that the Europe-wide east-west fast train system is also in need of development. The French, of course, are way ahead, and some other countries are catching up. I'm thinking the Germans should FINALLY get their fast train network properly expanded ... to Berlin. With the expanding EU, we can then bring fast trains further east to Warsaw, Vilnius, Riga and Tallinn, and from there to non-EU St. Petersburg.Originally Posted by
Comment
-
Personally me, I see no future for long distance trains. And the only reason for that is extreamly high prices. Fast trains are useful and can bring profits only in short distances.
I am not sure about the reasons but the difference on prices between planes and trains is so high that it would be very hard to find a reason to choose train to plane in a long distance.
Planes are the future!
Comment
-
Ah, Meier. I see we're entering into an extremely complex area here. To me it seems--at least in part--a question of cost to the consumer/traveler versus environmental costs and operating costs. All sorts of efficiency considerations come into the equation.
I personally love to travel by train, also for longer distances. Seeing the landscape, the villages and cities go by is a source of endless pleasure to me. It's true: you can cover distances much faster by plane than by train. True, it's also fascinating to see the rapidly changing landscapes from a plane (provided you have a window seat and there's no cloud cover ). But think about it: you have to go way out of a city to get to the airport, wait around for ages, finally you take off & arrive, then you walk for miles & wait to get your luggage, and then you have to somehow get yourself back to the center of the town where you arrive.
OK. Now, even if the system existed, no one in their right mind would get on a TGV in, say, Lisbon to go all the way to St. Petersburg. Of course it would be much more efficient to fly that long a distance. But Vilnius - Riga? I'd take the train!Originally Posted by
Comment
-
Na ne visi automobilius turi, beto nevisi turi teise juos vairuoti. Jiems irgi reikia vazhiuoti. Ir reikia rasti kuo efektyvesni buda. manau, kad tramvajus butu daug efektyvesnis uz troleibusus ar autobusus, del to, kad ten telpa daug daugiau, o vezhimo savikaina panashi. beto greitis didesnis.
Comment
Comment